Sorteren

Reviews over accommodaties in San Marino

anders dan gedacht

Sandra
    27-8-2018

Dit was niet helemaal het type camping wat we zochten. De tent van de touroperator was prachtig. Deze lag op een mooi punt op de camping. Wel was er wat verkeerslawaai van een weg die langs de camping loopt. De faciliteiten van de camping zijn prima, behalve het zwembad in het weekend. We zijn geschrokken van de hoeveelheid mensen in en naast het zwembad. Voor de kinderen was er best het e.e.a. te doen op de camping. Toch voelden ze zich niet aangetrokken tot de animatie, op voetballen na.

Rond de camping is genoeg te doen. Een dag naar het strand in Cervia was heerlijk en een dag klimmen in het Adventure Parc is ook zeker een aanrader. Het oude centrum van San Marino is prachtig, wel jammer dat het een aaneenschakeling van toeristenwinkeltjes is.