Sorteren

Reviews over accommodaties in San Marino

Fantastisch!!!

Fam Bijlsma
    8-9-2018

Prima Camping alles wat nodig is voor een ontspannen vakantie is aanwezig.

Ook een prima uitvalbasis voor een bezoek aan Bologna of Rimini of Siena.

Goed restaurant aan de Camping niets mis mee.

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u een ontspannen vakantie bij ons heeft gehad. Misschien tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten

anders dan gedacht

Sandra
    27-8-2018

Dit was niet helemaal het type camping wat we zochten. De tent van de touroperator was prachtig. Deze lag op een mooi punt op de camping. Wel was er wat verkeerslawaai van een weg die langs de camping loopt. De faciliteiten van de camping zijn prima, behalve het zwembad in het weekend. We zijn geschrokken van de hoeveelheid mensen in en naast het zwembad. Voor de kinderen was er best het e.e.a. te doen op de camping. Toch voelden ze zich niet aangetrokken tot de animatie, op voetballen na.

Rond de camping is genoeg te doen. Een dag naar het strand in Cervia was heerlijk en een dag klimmen in het Adventure Parc is ook zeker een aanrader. Het oude centrum van San Marino is prachtig, wel jammer dat het een aaneenschakeling van toeristenwinkeltjes is.

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het niet was wat u verwacht had. We hopen dat u toch een prettige vakantie heeft gehad.

Met vrendelijke groeten

Helemaal top

Ronald
    19-8-2018

Wij hebben met ons gezin in de tenten geslapen van touroperator was echt heel leuk de toilet gebouwen waren netjes schoon en werden dagelijks 3x schoongemaakt,het zwembad was erg netjes en was super ook voor de kleinsten.

Verder waas de animatie helemaal top al zullen sommige mensen in de avond het muziek van de kinder disco niet waarderen, de medewerkers zijn ook erg vriendelijk en helpen waar ze kunnen

De ligging van de camping was erg gunstig ten opzichte van de oude stad van san marino (15 min rijden) en ook rimini was dichtbij afl zou ik iets verder rijden adviseren naar cesenatico een prachtig klein stadje met super mooie stranden en prachtige haven met historische boten in de vaart

Verder is het restaurant ook aan te bevelen,erg lekker en niet duur

Wij hebben genoten en kunnen deze camping zeker aanbevelen

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u hier genoten heeft en ook bedankt voor de aanbeveling.

Misschien zien we u nog een keer hier.

Met vriendelijke groeten

Fantastisch en aan te raden aan iedereen

Familie Van Kleef
    5-8-2018

Optiek van een gezin met 2 jonge kinderen (3 en 6 jaar) en we hadden een safaritent gehuurd van touroperator. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was leuk. Animatie was top. De kinderdisco s avonds was inderdaad laat zoals anderen eerder schrijven maar dat vind ik geen probleem. Mijn kinderen slapen elke dag uit. Tip van Sigrid om de life time event van San Marino mee te maken was top. Auto geparkeerd bij de parkeerplaats bij de gondel en dan de gondel gepakt naar San Marino. Kortom, een top camping! Enig minpunt is dat er geen alcohol wordt geschonken bij de kinderdisco. Aantal steden bezocht, o.a. San Leo, Riccione, Cesena en Bologna. Cesena was verrassend leuk. Café op Piazza del Popolo was aan te raden, met beelden van bekende Cesenaren aan de muur. Verder vaak naar het strand geweest in Riccione, lunchen op de straat San Martino. Zowel restaurant San Martino 58 als de fastfood verderop de straat waren bijzonder goed.

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling. Het is altijd fijn te lezen dat gasten een leuke tijd bij ons hebben gehad. Het life Time event van San Marino is een hele speciale belevenis.

Misschien tot ziens!

Enorm fijne locatie

wouter
    15-7-2018

Super locatie in het oude centrum! En wat een fijne, grote kamer! Ook het ontbijt heeft ruim voldoende aanbod. Parking is wel verder van het hotel. Maar er is een mogelijkheid om via het hotel een shuttleservice te vragen.