• 1.851

Reviews over accommodaties in Rusland

Heerlijke citytrip

Gunter
    2-7-2017

Vrij groot hotel waar we vlot konden inchequen met een hoge beveiliging zowel bij de ingang als bij de liften het eten is voldoende maar weinig afwisselend in dit hotel zijn verschillende bars om de gast 's avonds te vermaken de kamers zijn zeer proper en voldoende comfortabel de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam de ligging van het hotel is centraal en vlakbij de metro, in de onmiddellijke buurt zijn ook enkele winkels en bezienswaardigheden, goed vond ik de vlotte wifi verbinding in het ganse hotel, voor verbetering vatbaar vind ik een modernisering van de eetzaal en een meer afwisselend aanbod van het menu

Goede ligging, hotel is wel groot en drukbezet.

Nala
    12-2-2017

De ligging is prima, goede uitvalbasis voor dagtrips. Service is goed, het ontbijt is lekker uitgebreid, evenals de lunch en het diner en dat voor weinig geld. De kamers zijn groot, wel wat gedateerd. Aan de voorkant kan het wat lawaaiig zijn. Het is een groot en drukbezet hotel. Ik hou zelf meer van kleinschalig en persoonlijk, maar dit hotel zat bij de groepsreis in en dat was prima te doen voor het doel waar we voor waren: stedentrip St. Petersburg. Na een drukke dag vol indrukken duik je toch je bed in.