Sorteren

Reviews over accommodaties in Rusland

Verouderd, maar prima te doen.

berthuizing
    1-5-2017
    Cosmos is een gedateerd hotel uit de Sovjet tijd. Kamers zijn ingericht als de jaren 80. Bedden komen 'zacht' over maar vielen 100% mee. Badkamer bleek gerenoveerd. Voor 'vier' sterren biedt het hotel overigens weinig comfort en extra's. Zwembad, sauna enz. zijn beschikbaar voor een 'fee' van 800 rubel (met verplichte badmuts van 350 rubel). Personeel is vriendelijk, spreken meestal wel Engels, ontbijt in de grote eetzaal is goed. Ligging is gunstig bij metro 6, halte VDNKh (bijna 10 minuten lopen).

Goede ligging, hotel is wel groot en drukbezet.

Nala
    12-2-2017
    De ligging is prima, goede uitvalbasis voor dagtrips. Service is goed, het ontbijt is lekker uitgebreid, evenals de lunch en het diner en dat voor weinig geld. De kamers zijn groot, wel wat gedateerd. Aan de voorkant kan het wat lawaaiig zijn. Het is een groot en drukbezet hotel. Ik hou zelf meer van kleinschalig en persoonlijk, maar dit hotel zat bij de groepsreis in en dat was prima te doen voor het doel waar we voor waren: stedentrip St. Petersburg. Na een drukke dag vol indrukken duik je toch je bed in.
Rusland scoort een 8,2 uit 10, op basis van 322 reviews