• 1.852

Reviews over accommodaties in Rusland

Heel groot hotel

givago,
    16-7-2018

Propere ruime kamer met koelkast.Er staan 2 flesjes water die je op de gang kan bijvullen.Gerieflijke badkamer met ligbad. Geen airco. Er is controle bij de ingang van het hotel,binnen kom je in een grote ruimte met de receptie,de lobby,een 3tal bars ,een pizeria en verschillende winkeltjes.Bij het instappen van de lift is er controle van je hotelkaart.

Goed ontbijt en redelijk dinner ,de eetzaal doet eerder denken aan een schoolrefter.Wie aan de voorkant zit heeft een mooi uitzicht op een prachtig park.Recht voor het hotel is de metro.Euro's omwisselen doe je best bij de bank op 5 min. lopen rechts als je het hotel buiten komt.

Praktisch en goede prijs-kwaliteit verhouding

Nala,
    28-8-2017

Grootschalig hotel, veel mensen, verouderde kamers, maar prima uitvalbasis voor het maken van dagtrips naar het vele mooie dat St. Petersburg te bieden heeft. Groot ontbijt-, lunch en dinerbuffet. Fijn voor enkele keren, ook niet duur, maar dan ben je aan wat anders toe. Uiteindelijk een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Heerlijke citytrip

Gunter,
    2-7-2017

Drukke lobby maar een vlotte incheque waar mensen staan te wachten om je koffers veilig weg te bergen of naar je kamer te dragen de ligging is centraal en naast het metro station ook winkeltjes vind je vlakbij het hotel het eten is voldoende maar weinig afwisselend vriendelijk behulpzaam personeel maar helaas weinig accomodatie om de gasten te vertieren enkel een kleine bar de kamers zijn zeer proper en hebben alle comfort die men nodig heeft, goed vond ik de vlotte wifi, voor verbetering vatbaar vind ik een meer afwisselend menu

Heerlijke citytrip

Gunter,
    2-7-2017

Vrij groot hotel waar we vlot konden inchequen met een hoge beveiliging zowel bij de ingang als bij de liften het eten is voldoende maar weinig afwisselend in dit hotel zijn verschillende bars om de gast 's avonds te vermaken de kamers zijn zeer proper en voldoende comfortabel de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam de ligging van het hotel is centraal en vlakbij de metro, in de onmiddellijke buurt zijn ook enkele winkels en bezienswaardigheden, goed vond ik de vlotte wifi verbinding in het ganse hotel, voor verbetering vatbaar vind ik een modernisering van de eetzaal en een meer afwisselend aanbod van het menu

Verouderd, maar prima te doen.

berthuizing,
    1-5-2017

Cosmos is een gedateerd hotel uit de Sovjet tijd. Kamers zijn ingericht als de jaren 80. Bedden komen 'zacht' over maar vielen 100% mee. Badkamer bleek gerenoveerd. Voor 'vier' sterren biedt het hotel overigens weinig comfort en extra's. Zwembad, sauna enz. zijn beschikbaar voor een 'fee' van 800 rubel (met verplichte badmuts van 350 rubel). Personeel is vriendelijk, spreken meestal wel Engels, ontbijt in de grote eetzaal is goed. Ligging is gunstig bij metro 6, halte VDNKh (bijna 10 minuten lopen).