vakanties Puerto Rico

Reviews over accommodaties in Puerto Rico

Supervakantie gehad.

Gerda,
    8-4-2018

De kamer/appartement was eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Schoon en netjes. Het ontbijt en dinerbuffet was echt goed. Vlees, vis, groenten, salades en ook voorgerechtjes. Een kinderbuffet waar ook menig volwassene van koos. Uitgebreid saladebuffet en toetjes. Ruim plaats bij de zwembaden en actieve animatie.

Jammer dat we veel trappen naar het strand moesten lopen.

Goede prijs en kwaliteit

Rene,
    8-4-2016

Goed hotel, mooie kamers, vooral die wij hadden met zeezicht.

Veel restaurants in de buurt en het eten was goed, Voor je boodschappen kon je naar Walgreens of CVS Pharmacy, zitten allebei op de hoek. Ga geen souvenier kopen bij Hotel winkel, want dan betaal je drie keer zoveel.

Very nice hotel !

Monika,
    18-8-2014

Nice stay along the beach. Jaccuzi is very nice and hot !!

Heerlijk resort

Maarten,
    19-10-2013

Mooi resort in een rustige omgeving met dagelijks een paar vertrekkende vliegtuigen pal boven het resort, maar niet hinderlijk.

Heerlijk aan het strand. Mooie ontbijtjes die nogal eens willen verschillen van samenstelling.

Het heeft een nieuwe eigenaar die goed bezig is

Verhuur van appartementen in verschillende klassen van lokale eigenaren.

Diner is goed , maar soms druk door lokale gasten.

Prachtig hotel

Joost,
    6-10-2013

Mooi hotel maar redelijk ver van vliegveld en San Juan stad. Taxi rit naar vliegveld is $75 terwijl naar de stad $24 is.