Vakantiehuis Casa Fontelheira

193 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira in het Nederlands

Genieten!

Iris
14-8-2018

Een fantastische domein waar vriendelijkheid en service door de gastvrouw en gastheer op de eerste plaats staan.

We hebben genoten van de prachtige natuur, het lekkere zwembad en het heerlijke eten! Ook onze kinderen hebben genoten van de vele activiteiten die aangeboden werden zoals zelf pizza bakken en proefjes doen.

Voor herhaling vatbaar!

Brenda
13-8-2018

Wat een ontzettend leuke plek! Hele mooie tenten die op een ruim terrein zijn geplaatst zodat je voldoende privacy hebt maar toch dicht bij alles zit. Een waar paradijs voor kinderen (en dus ook voor de ouders) met heerlijk warm en schoon zwembad, trampoline, jue de boule baan, schommel en natuurlijk de hond! Nagenoeg elke avond de mogelijkheid om te eten bij Elisa en Max. Top gastheer en gastvrouw. Zelfs een bingo avond (hilarisch) ontbrak niet. Kortom: top gehad!

PS neem wel oordopjes mee voor het geval er eens een feestje is in het dal of de honden het wel erg bont maken.

Zo fijn gehad op deze geweldige locatie!

Peggy
13-8-2018

Wat een mooie locatie en wat een gastvrijheid! Wij hebben een heerlijke week gehad en alles was tot in de puntjes verzorgd door Max en Elisa. Onze zoon voelde zich meteen thuis en had snel contact met de andere kinderen. Top tent, schoon, heerlijke bedden en prettige douche. Genoeg te doen in de omgeving vooral voor iets oudere kinderen mbt de sportieve activiteiten. Heerlijke gegeten en gedurende de week werden vele dingen georganiseerd. Kortom: echt een aanrader!

Rob & Sheila
12-8-2018

Wat hebben wij hier een geweldige week gehad!

Alles was tot in de puntjes verzorgd! Zeer mooie safaritenten, erg schoon en heerlijke bedden. Prachtige tuin, uitzicht fenomenaal en een heerlijk zwembad. Max en Elisa zijn top! Werken heel hard om het hun gasten aan niets te laten ontbreken, heerlijk eten en voor de kids één groot feest met o.a. zelf pizza maken, wetenschapsavond, pannenkoeken eten en ga zo maar door!

Wij kunnen geen nadeel noemen, alleen dat wij weer naar huis moesten.

Max en Elisa.....ga zo door!

Een echt paradijs

Martijn
12-8-2018

We waren zeer onder de indruk toen we aan kwamen: Wat een paradijs. Een mooi aangelegde tuin met daarin glamping tenten op grote afstand van elkaar (veel privacy). Fantastisch uitzicht. Vrijwel elke avond kan je aan een lange tafel aanschuiven voor een zeer goed 3 gangen diner. De sfeer is zeer gemoedelijk en bij het zwembad of tijdens het eten maak je snel contact. Max en Elisa zijn zeer gastvrije en hartelijke mensen die het je graag naar de zin maken. Een canmins moest glutenvrij eten, en daar werd goed rekening mee gehouden. De tenten zijn van alle gemakken voorzien en hebben goede bedden.

Na lang nadenken zou ik alleen de krappe parkeerplaats als minpunt kunnen bedenken 😉 maar dat is geen reden om deze accomodatie geen dikke 10 te geven.

Plaatje tot in elk detail.

CC
6-8-2018

Wat een plaatje! Een geweldige tent, schoon, tot in elk detail verzorgd.

Privacy en toch gezelligheid.

In het hoogseizoen zorgen Max, Elisa en hun team bijna elke avond (tegen betaling) voor een maaltijd. En paar keer per week een activiteit. Leuk om zo de andere gasten in een ongedwongen sfeer te ontmoeten.

We waren met ons gezin wel iets duurder uit als we bij Casa Fontelheira gingen eten, dan we uit gingen eten. Maar het mooie is; niets moet, alles mag.

En wat is fijner voor de kids om na het toetje weer het verwarmde zwembad in te duiken.

Leuke dingen in de omgeving; Avonturenpark, canyoning, raften, fietsen, stadjes, wandelen, etc.

Dorpje zelf is niet heel veel te beleven. Maar casa fontelheira ligt vlakbij de snelweg en een kwartier rijden van leuke restaurants.

En het blijft een tent; dus 's nachts kun je geluidsoverlast hebben van de blaffende honden.

Maar niet twijfelen, maar boeken.

En nog bedankt voor de Bingo! ;-)

Geweldige accommodatie en gastvrouw & heer

Astrid
21-6-2018

Toevallig kwamen we hier verzeild en wat hebben we een heerlijke week gehad. Kamperen in een safaritent is geen kamperen. We hebben genoten van de luxe van een vakantiewoning en de charme van het buitenzijn. De tenten staan verspreid over het mooi aangelegde terrein.

De gastvriendelijkheid én de gezelligheid van Elisa en Max maken het tot een topweek. Er ontbreekt je aan niets o.a. tips voor het ontdekken van mooie plekjes in Noord Portugal, ontbijt in een mand op je veranda en ’s avonds een goed verzorgd diner.

We hebben de tocht met de elektrische fietsen naar Amarante gemaakt, pittig maar de moeite waard.

Wij gaan zeker terug komen!

Een vakantie om nooit te vergeten!

Een tevreden familie
12-6-2018

De eerste indruk was magisch. Wat een mooie omgeving! Wij sliepen in een luxe tent wat de kids geweldig vonden. De tenten waren schoon. Het was wel fris in de ochtend dus wat vestjes of een badjas voor de kids is aan te raden in mei. Max en Elisa zijn heel erg gastvrij en sociaal. Wij hebben het erg gezellig gehad. De leuke avond met pizza bakken proefjes voor de kids was zeer geslaagd! De combinatie tussen natuur en cultuur was perfect. Leuke plaatsjes tussen de 20 min en Max 1 uurtje rijden. De excursie naar de wijngaard is zeker aan te raden. Porto is ook erg leuk om te bezoeken en een boottochtje op de Douro rivier was ook erg leuk! 50 min. Precies goed voor de kids. Een auto heb je wel nodig. Wij kwamen tijd tekort en komen zeker terug!

Droom

Tamara
5-6-2018

Casa Fontelheira is in een woord geweldig!

Prachtige locatie en omgeving. Een (bijna onwerkelijk) uitzicht om geen genoeg van te krijgen en super lieve gastvrije gezellige mensen.

"Een nooit meer naar huis gevoel" Wanneer kan ik weer?!!!

Danny Snieder
1-6-2018

Afgelopen mei zijn wij hier geweest voor 4dagen met de vriendengroep en het was fantastisch. De lodges waren ruim en goed aangekleed verder was de locatie/accommodatie het eten en het omringende gebied geweldig en adembenemendt. De gastheer en gastvrouw zijn een van de leukste mensen die ik ontmoet heb en zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Kortom een dikke 10 en wij komen zeker nog een keer terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Fontelheira in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Fontelheira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Fontelheira scoort een 9.68 uit 10 op basis van 193 reviews.