Vakantiehuis Casa Fontelheira

Vakantiehuis Casa Fontelheira
9,7

192 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira in het Nederlands

Met jonge kinderen

We komen zeker nog eens terug!

Irma Kooistra
6-9-2018

Een geweldige vakantie in Casa Fontelheira!

Een top-glamping vlak boven Porto in een adembenemende omgeving, waar veel te doen is. Max en Elise hebben het super voor elkaar. Het terrein is erg goed onderhouden, de tenten zijn groot, schoon en luxe, je hebt veel privacy, het zwembad is prachtig en Max kan heerlijk koken.

1 minpuntje los van de casa: de honden in de omgeving zijn erg luidruchtig. Oordopjes voor ' s nachts zijn geen overbodige luxe.

Héérlijk actief, ontspannen en gezellig!

Lisette van de Ligt
2-9-2018

Super-accommodatie in het prachtige Noorden van Portugal. Het enige nadeel wat ik kan bedenken zijn de zwerfhonden die je 's nachts hoort janken. Verder alles top!

Fam Jonk
27-8-2018

De eigenaren geven je echt een top vakantie,van heerlijk eten dat voor je wordt gemaakt ,de gezelligheid,de sfeer onderling hele mooie locatie voor excursies,en naar de kust te gaan.Prachtige lodge lekkere bedden kortom voor ons gezin met kinderen van 13 en 14 een top vakantie.

Wij komen terug !

Melissa Adriaensens
25-8-2018

Lieve lieve vrienden,

Wat hebben we genoten van onze week in jullie super charmante domein ! Alles was perfect. Leuke tent met alle comfort, super zwembad en 's avonds lekker aanschuiven voor een heerlijk maaltijd, steeds met zorg klaargemaakt !

De kinderen konden heerlijk vriendjes maken en de ouders hebben heerlijk kunnen relaxen. In de buurt was er ook veel te doen. Een week is eigenlijk te kort... dus wij komen zeker terug !

Tot snek,

Melissa & Joris

Heerlijke vakantie voor de kinderen en ouders

Audrey Wiersum
16-8-2018

Afgelopen zomer hadden wij hier een heerlijke vakantie. Een geweldig concept, kleinschalige accomodaties, voor de volwassen veel privacy en voor wie wil gezelligheid en vertier. De kinderen hadden het vreselijk naar hun zin met de andere kinderen: in het zwembad maar ook de door de Casa georganiseerde activiteiten zoals knutselen en de wetenschap proefjes.

Nog beter was dat wij als ouders op een prachtig plekje zaten: opvallend mooi groen " het Toscane van Portugal" en heel relaxed konden aanschuiven bij Max voor een 3 gangenmenu.

De Costa Verde is top: natuur, cultuur, stadjes en actief bezig zijn... en nog niet toeristisch.

En als klap op de vuurpijl de spontane ubergezellige disco op de laatste vrijdag 😃. Met de kinderen dansen op gouden ouden met een lekker glaasje vinho. Max, Eliza, Vinha en Beauty bedankt!

1 in a million!

Linda
15-8-2018

Alles wat je leest en ziet op de website klopt met de werkelijkheid. Elisa & Max maken Casa Fontelheira tot op iedere vierkante meter perfect. De verzorgde accommodaties en tuinen geven de glamping veel sfeer. Het is hier heerlijk relaxen en naar wens neem je deel aan de gevarieerde activiteiten. Zo wordt er gezellig geborreld, culinair gekookt en kan je eindeloos veel leuke avonturen in de omgeving beleven. Zowel voor oudere als jongere kinderen én de ouders een paradijs in het mooie Noord-Portugal! Wacht niet met boeken hoor, want iedereen wil naar Casa Fontelheira terug...

Genieten!

Iris
14-8-2018

Een fantastische domein waar vriendelijkheid en service door de gastvrouw en gastheer op de eerste plaats staan.

We hebben genoten van de prachtige natuur, het lekkere zwembad en het heerlijke eten! Ook onze kinderen hebben genoten van de vele activiteiten die aangeboden werden zoals zelf pizza bakken en proefjes doen.

Voor herhaling vatbaar!

Brenda
13-8-2018

Wat een ontzettend leuke plek! Hele mooie tenten die op een ruim terrein zijn geplaatst zodat je voldoende privacy hebt maar toch dicht bij alles zit. Een waar paradijs voor kinderen (en dus ook voor de ouders) met heerlijk warm en schoon zwembad, trampoline, jue de boule baan, schommel en natuurlijk de hond! Nagenoeg elke avond de mogelijkheid om te eten bij Elisa en Max. Top gastheer en gastvrouw. Zelfs een bingo avond (hilarisch) ontbrak niet. Kortom: top gehad!

PS neem wel oordopjes mee voor het geval er eens een feestje is in het dal of de honden het wel erg bont maken.

Zo fijn gehad op deze geweldige locatie!

Peggy
13-8-2018

Wat een mooie locatie en wat een gastvrijheid! Wij hebben een heerlijke week gehad en alles was tot in de puntjes verzorgd door Max en Elisa. Onze zoon voelde zich meteen thuis en had snel contact met de andere kinderen. Top tent, schoon, heerlijke bedden en prettige douche. Genoeg te doen in de omgeving vooral voor iets oudere kinderen mbt de sportieve activiteiten. Heerlijke gegeten en gedurende de week werden vele dingen georganiseerd. Kortom: echt een aanrader!

Rob & Sheila
12-8-2018

Wat hebben wij hier een geweldige week gehad!

Alles was tot in de puntjes verzorgd! Zeer mooie safaritenten, erg schoon en heerlijke bedden. Prachtige tuin, uitzicht fenomenaal en een heerlijk zwembad. Max en Elisa zijn top! Werken heel hard om het hun gasten aan niets te laten ontbreken, heerlijk eten en voor de kids één groot feest met o.a. zelf pizza maken, wetenschapsavond, pannenkoeken eten en ga zo maar door!

Wij kunnen geen nadeel noemen, alleen dat wij weer naar huis moesten.

Max en Elisa.....ga zo door!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Fontelheira in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Fontelheira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.