Vakantiehuis Casa Fontelheira *****

9,6

161 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira in het Nederlands

Mooie plek

FB, 16-1-2018

Prachtige locatie en idem tenten. Zoals op de foto's!

Een niet zo hartelijk welkom en de eigenaren weinig gezien tijdens de vakantie. Dit voelde heel anders als wat we hadden gelezen bij anderen. Er werd niks georganiseerd, geen bbq of borrel niks. Jammer.

Omgeving is mooi, wij waren met 2 heel kleine kinderen. Dan is alles vrij ver weg. Ook een boodschapje doe je niet om de hoek.

Al met al een hele leuke vakantie gehad, maar dit was vooral door het leuke contact wat we hadden met de anderen gasten. Wij vonden de service en gastvrijheid niet echt noemenswaardig.

Als je in september gaat, de nachten zijn erg koud. Onze baby had moeite zich warm te houden en de tent. Misschien is een appartement beter in zo'n geval.

Wij hadden veel ruimte om de tent dit was erg fijn voor de kinderen. De trampoline is wel heel gevaarlijk gesitueerd bij een afgrond. Vonden wij niet echt prettig.

Top !

Mark en Joke, 17-12-2017

Een plek waar je meteen thuis bent ! Wij hebben gelogeerd in Casa Branca,

heel gezellig ingericht , veel privacy en een betoverend uitzicht.

Maar vooral Max , Elisa en Maria zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt !

Een ontbijt met warm eitje bezorgd op je terras en 's avonds aanschuiven voor een heerlijk diner. En dan gezellig natafelen met een goed glas portugeese wijn.

Casa Fontelheira ligt heel centraal in dit mooie stuk Portugal en er zijn heel veel mooie plekken dichtbij en ook wat verder weg die laten zien , dat je hier in een uniek stukje Portugal verblijft.

Wij denken nog heel vaak en met heimwee terug aan deze mooie plek en de ontzettend lieve gastheer en gastvrouw !

Tot ziens !

Het is een prachtige locatie met dito accomodaties. Alles is heel verzorgd (behalve de trampoline).Wij vonden alleen t gevoel dat we bij gastvrouw kregen niet prettig. Je merkte duidelijk of je in haar straatje paste waardoor we ons niet welkom voelde. Tevens was haar houding naar onze kinderen en ook van andere niet warm en oprecht. Daarnaast vonden we ze erg commercieel mbt tot prijzen die ze hanteerden. Kinderen werden volbetalend meegerekend bij eten bijvoorbeeld. Al met al prachtige accomodatie maar voor ons een om niet terug te keren.

Fantastische plek

Daw de Jong, 13-11-2017

Elisa & Max, names Geopy wil ik jullie heel erg bedankt! We hebben allemaal positieve feedback gekregen. En een enorme waardering vanuit het management team dat jullie zo flexible waren!Alles was fantastisch en we hadden ons geen betere plekje voor onze teamuitje kunnen bedenken! Nogmaals heel erg bedankt voor fantastisch werk dat jullie hebben geleverd! Ook dank aan alle personeel en staff voor het verzorgen van lekkere eten! Dat was heel erg in de smaak gevallen!

Super geweldig verblijf! Thuis gevoel

Debby, 8-11-2017

Dit is in 1 woord geweldig. Mooi uitzicht, mooie tent met alles voorzien. Zwembad super, Omgeving van alles te doen, Rust , Gezelligheid met zijn allen en noem maar op.

De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Niks moet, alles kan.

En mijn 2 kinderen ( 6 en 4 jaar) vonden het geweldig!

Dus wij hebben al geboekt voor volgend jaar.

En dat zegt wat voor ons. We gaan nooit naar hetzelfde en dit is de eerste x in 20 jaar dat we naar dezelfde accommodatie gaan.

Dit is er zeker eentje die je keertje moet boeken.

Gr Debby & Gezin

We hebben het paradijs gevonden !!

Yvonne van der Meer, 8-11-2017

Super accommodatie gerund door zeer toegewijde eigenaren. Niets is hen te veel. Staan altijd voor je klaar.

De accommodatie is heel rustig gelegen, een auto is een aanrader.

Geweldig!

Lies Maas, 8-11-2017

Wat een overweldigend mooie plek. Rust, ruimte, natuur, luxe en comfort en niet te vergeten gastvrijheid. We hebben 1 week verbleven in een lodgetent die zeer compleet en luxe is ingericht. het ontbreekt je werkelijk aan niets. In de avond kan er mee gegeten worden en iedere ochtend wordt er een compleet ontbijt gebracht in een mand. Het zwembad is schitterend gelegen met fijne stoelen. Mogelijkheden om in de omgeving iets te ondernemen zijn er genoeg. Porto, Lissabon zijn fantastisch. Dit is een absolute aanrader!!

A little piece of heaven

Marielle Nelissen - Onegini, 8-11-2017

Afgelopen oktober 5 dagen in Casa Fontelheira geweest met ons bedrijf, een groep van totaal 23 mensen. We hadden het geluk het hele resort tot onze beschikking te hebben. Waanzinnige locatie, prachtige uitzichten, meer dan luxe glampingtenten en twee geweldige casa's. Dat gekoppeld aan een meer dan fantastische gastheer en gastvrouw die ons geweldige ondersteunden bij alle onverwachte tegenslagen die tijdens zo'n Company Trip nou eenmaal altijd de kop opsteken. Niemand in de groep had ook maar iets aan te merken op ons verblijf en de locatie en dat is een unicum op zich! De reacties zijn ook nu nog steeds meer dan enthousiast en meer dan 1 collega is van plan hier de zomervakantie eens door te brengen! Een top adres voor zowel Company Trips, Familievakanties als Bruiloften. Deze mensen verstaan hun vak geweldig en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je verblijf bij Casa Fontelheira onvergetelijk wordt. En dat lukt ze!

Fam. de Reus, 8-11-2017

Het is een absolute aanrader. Het is 1 van onze top bestemmingen, accommodatie, omgeving, team, alles klopt!

Tot volgend jaar...

M. Van Dam, 7-11-2017

Voor het eerst naar t Noorden van Portugal en zeker niet de laatste keer.

Wat een prachtige omgeving, en dan met name ons verblijf op dit prachtige luxe en schone domein. De gastvrijheid, het heerlijke eten en alle luxe die Casa Fontelheira te bieden heeft. Heerlijke grote bedden, goed uitgeruste accommodaties en vooral schoon en gastvrij. Wij zijn verliefd geworden op t Noorden van Portugal maar ook op Casa Fontelheira en zelfs een beetje op Max, Elisa en hun lieve trouwe viervoeter Vinha die elke ochtend even kwam buurten. Bedankt voor alle goede zorgen en tot volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Fontelheira in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Fontelheira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Fontelheira scoort een 9.64 uit 10 op basis van 165 reviews.