Vakantiehuis Casa Fontelheira

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Fontelheira
9,7

179 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira in het Nederlands

Een vakantie om nooit te vergeten!

Een tevreden familie
12-6-2018

De eerste indruk was magisch. Wat een mooie omgeving! Wij sliepen in een luxe tent wat de kids geweldig vonden. De tenten waren schoon. Het was wel fris in de ochtend dus wat vestjes of een badjas voor de kids is aan te raden in mei. Max en Elisa zijn heel erg gastvrij en sociaal. Wij hebben het erg gezellig gehad. De leuke avond met pizza bakken proefjes voor de kids was zeer geslaagd! De combinatie tussen natuur en cultuur was perfect. Leuke plaatsjes tussen de 20 min en Max 1 uurtje rijden. De excursie naar de wijngaard is zeker aan te raden. Porto is ook erg leuk om te bezoeken en een boottochtje op de Douro rivier was ook erg leuk! 50 min. Precies goed voor de kids. Een auto heb je wel nodig. Wij kwamen tijd tekort en komen zeker terug!

Droom

Tamara
5-6-2018

Casa Fontelheira is in een woord geweldig!

Prachtige locatie en omgeving. Een (bijna onwerkelijk) uitzicht om geen genoeg van te krijgen en super lieve gastvrije gezellige mensen.

"Een nooit meer naar huis gevoel" Wanneer kan ik weer?!!!

Danny Snieder
1-6-2018

Afgelopen mei zijn wij hier geweest voor 4dagen met de vriendengroep en het was fantastisch. De lodges waren ruim en goed aangekleed verder was de locatie/accommodatie het eten en het omringende gebied geweldig en adembenemendt. De gastheer en gastvrouw zijn een van de leukste mensen die ik ontmoet heb en zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Kortom een dikke 10 en wij komen zeker nog een keer terug !

Voor de 5de keer naar Casa Fontelheira geweest en weet voor 100% dat wij hier nog vaker terugkomen! Ditmaal zaten wij avontuurlijk in een luxe Safari Lodges! Zéér schoon! Een fenomenaal uitzicht, vogeltjes fluiten, totale rust! We waren geheel op zich zelf maar deden ook mee aan gezamenlijke activiteiten met de andere vakantiegangers. Zoals BBQ zéér goed verzorgd zeker een aanrader! Leuke gesprekken gevoerd met andere vakantiegangers. We zijn niets te kort gekomen Elisa en Max hebben ons wéér verwend. En we hebben weer genoten!!!

Geweldig

Jasper Hoetmer
28-5-2018

Wat een geweldige plek om helemaal tot rust te komen! Ik kan niet wachten om weer terug te gaan!

Suzanne Sier
28-5-2018

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het word elke keer al mooier. Prachtige omgeving ,hele leuke gastvrouw en gastheer. De accommodaties zijn echt super mooi en luxe . Heel veel te doen in de wijde omgeving . Een aanrader voor iedereen voor zowel groepen jongeren als gezinnen met kinderen.

Wat hebben we hier een geweldige tijd gehad. Mede door alle festiviteiten. Een prima uitgangspunt voor het maken van diverse uitstapjes als raften, canyon walking , zip line, paardrijden. De mooie stad Guimares ligt dichtbij en ook een must om te bezoeken. Achter de Casa ligt een mooi fietspad. Er worden bij de casa electrische fietsen verhuurd. Wij verbleven in de safaritent die van alle gemakken was voorzien, erg ruim, luxe badkamer, nespresso apparaat. De gastvrouw Elisa doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Kortom een heerlijke vakantie op een fantastische plek

Nooit meer naar huis!

Boas
28-5-2018

Nooit meer naar huis! Dat is wat je voelt als je hier vakantie viert. Fantastsiche accommodaties die ruimverspreid liggen op een mooi aangelegd en onderhouden terrein met een eindeloos uitzicht!! En wat een gastvrijheid. De eigenaren Max en Elisa zijn toppers die je vol laten genieten van je vakantie. Heerlijk eten in hun restaurant, een ontbijtje bij de tent of gezellige uitstapjes. Je kiest zelf waar je zin in hebt. Heerlijk een dagje bij het zwembad of de omgeving verkennen, er is altijd iets te beleven! En nog lang niet uitgekeken hier... dus... we komen zeker nog eens terug!!

Mega👌

Joyce & andre
25-5-2018

Wij zijn afgelopen weekend op deze accommodatie verbleven, tja wat kan ik hier nou over zeggen WOW!!!komt alleen bij ons op👌We logeerde in een glamping tent,dat kamperen zo luxe kan zijn😍echt alles was aanwezig! Mooie luxe bedden, luxe stortdouche 2 wastafels, super mooie keuken en mega gezellig aangekleed, echt bijzonder mooi!

Het uitzicht, de gastvrijheid, de sfeer echt geen woorden voor....

we komen zeker nog een keer terug met onze kids😁hun waren zwaar jaloers

Ik kan nog wel even door blijven gaan maar je moet het gewoon beleven

Paradijs

Paula
25-5-2018

Er is niets wat niet goed was... Sorry, het was ronduit perfect :-)

De accommodaties super schoon, heerlijke bedden, zelfs in het bedstee was het comfortabel slapen met zijn tweeën (mijn tent genoten hebben in ieder geval niet geklaagd) De handdoeken heerlijk zacht, het zwembad super relaxed, de tuinen, het groen, het eten, de wijnen, de fruitbomen... Je waant je in het paradijs. In de omgeving is meer dan genoeg te beleven en het beleven is nog veel leuker met mooi weer, hoewel dit het enige is, wat wellicht niet gegarandeerd kan worden, maar met heerlijke temperaturen is een spatje regen voor mij geen probleem. De nachten zijn veelal koud in het voorjaar, maar eenmaal in je bedje heerlijk zachte dekbed waar je snel en heerlijk onder kruipt, met de zo fantastische kampeergevoel, de zonsopkomst het ochtendgloren, geen enkele foto kan voldoende benadrukken hoe mooi het daar is, en de gastheer en vrouw geven je een gevoel van warmte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Fontelheira in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Fontelheira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Fontelheira scoort een 9.68 uit 10 op basis van 186 reviews.