Hotel Atismar

7.8Goed

Portugal, Algarve, Quarteira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 299p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang

38 reviews over Hotel Atismar

• 2019
    8Frans van Jole24-09-2019

Prijs/kwaliteit is met elkaar in overeenstemming

Ik heb waarderingen gezien die varieerden van 0 t/m 10. Beiden zijn natuurlijk niet reëel. Wij hebben 11 dagen gebruik gemaakt van het hotel.Dat je voor een all inclusive 3 sterren hotel geen "Franse Keuken" krijgt, lijkt me logisch.Bij andere hotels, ook 3 sterren, ben je dikwijls al meer kwijt met alleen "Logies en Ontbijt". Dus daar zijn konsekwenties aan verbonden. De inrichting van de ontspanningsruimte was erg gedateerd. De eetzaal was heel sober . Het eten was niets bijzonder, maar wel goed. De kamers waren zeer netjes, met wel wat harde bedden. De receptionist , Luis Gongalves en zijn compagnon waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met 2 stellen. Oorspronkelijk hadden wij een kamer op etage 9 en het andere stel op etage 10. Nadat we daarover bezwaar hadden gemaakt kregen we de volgende dag, beiden een kamer op etage 7 met balkon. De ligging t.o.v. het strand en het busstation was ideaal.

Gereisd met vrienden in september 2019

• Oude reviews

5Anoniem14-08-2016

Zeer matig hotel op perfecte lokatie

Vlak bij het strand. Slechte matrassen. Wifi alleen in de lobby en vaak overbezet. Eetzaal slecht schoongemaakt. Personeel aan de receptie vriendelijk en behulpzaam. In de eetzaal onvriendelijk personeel. Maar 3x in de week schone handdoeken. Zou dit hotel ondanks de goede lokatie niet weer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Henda19-10-2012

Dicht bij strand/boulevard

Ook wij hadden gevraagd om kamer met balkon en kregen dat niet. Volgens receptionist heeft touroperator alleen kamers zonder balkon. Zaten op de 9e verdieping met uitzicht op zee. Nette kamer, handdoeken werden dagelijks vernieuwd. Terwijl toch alle kamers bezet waren, hebben wij absoluut geen geluidsoverlast ondervonden. Ontbijt was goed, avondeten sober, maar voor ons voldoende, werd ook steeds aangevuld. Lekker (groot) glas wijn voor € 1,50. Vriendelijkheid van het personeel was wisselend. Zo verdient de blonde dame een pluim, terwijl de receptionist behoorlijk stug is.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 2FN van Hoorn09-10-2012

DIT NOOIT MEER!

Ben met mijn vrouw zojuist terug van 15 dgn Htl Atismar.Het begon al met de kamer zonder balkon, terwijl ik dit speciaal bij de boeking als optie gemeld had. Aan de hostess gevraagd naar een andere kamer met balkon, maar dit bleek niet mogelijk.Er staat maar 1 stoel op de kamer, lekker makkelijk voor 2 personen! Directie en personeel is dusdanig onbeschoft er kan niet eens fatsoenlijk gedag zeggen af. Restaurant kan je beter een kantine noemen, vloer is smerig en etensresten liggen er na dagen nog.Hotel is erg gehorig en niet schoon.Qua eten totaal geen variatie. Heb het idee dat touroperator de goedkoopste kamers opkoopt, en die goedkoop in de markt zet..

Gereisd met partner in september 2012

• 2steef_bostelaar25-07-2012

Gehorig hotel

Ik had gehoopt hier een positief verhaal te schrijven, maar helaas...Hotel viel erg tegen. Zaten op de eerste verdieping. Zeer kleine kamer. De muren kwamen op ons af. Later hoorde we dat we één van de kleinste kamers hadden. Eten in hotel veel van hetzelfde en op Engelsen gericht. Armoedige uitstraling qua meubilair. Hotel en kamers zijn zeer gehorig. Zo konden we buren letterlijk horen praten en al niet meer wat er tussen de lakens afspeelde ...hotel zat propvol, had te maken met hoogseizoen (wat logisch is natuurlijk). wellicht een prima hotel om te boeken in voor of naseizoen (of als je doof bent). Niet in het hoogseizoen. Quarteira erg leuke plaats. Leuke boulevard, mooi strand. vakantieplek voor Portugezen en zeer lage prijzen. Biertje, wijntje, cola voor 1,25 tot 1,50. Quarteira is voor herhaling vatbaar, maar Atismar zeer zeker niet. Geef een paar tientjes meer uit en ga naar een goed en geisoleerd hotel. Voor het eerst gereisd met touroperator en is zeer goed bevallen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7tabula-rasa225-06-2012

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding

• prachtige centrale ligging, dicht bij strand en langs de boulevard. Veel restaurantjes in de omgeving.
    • avond eten was ok (vrij eenvoudig. maar wel lekker), ontbijt was prima. Als je kijkt wat ik er voor heb betaald, zal ik zeker niet klagen.
    • service in restaurant was super
    • voor ons dochtertje van 9 mdn een baby ledikantje, prima hotel om met kids heen te gaan
    • goede prijs kwaliteit verhouding
    • de kamers werden netjes schoongemaakt en onze kamer was redelijk groot en had twee balkons!
    • super vakantie gehad, en ben over het geheel tevreden over het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 7naam naam19-05-2012

ligging fantastisch

hotel atismar geeft veel voor weinig geld. Ligging vlak bij zee, ontbijt prima, prijs/kwaliteit erg goed kamer zou iets netter en minder gehorig mogen zijn

Gereisd met partner in mei 2012

• 8heer van den Heuvel01-05-2012

Goed hotel zonder nonsens

Prima kwaliteit, vriendelik personeel zeker buiten hoogseizoen goede kamerprijzen

Alleen gereisd in april 2012

• 7Alleenreizende vakantieganger18-01-2012

zeer simpel hotel, ook simpel ontbijt

Kamer zonder balkon, bij boeking zou ik aanraden bij de colom: opmerkingen/vragen, kamer met balkon neer te zetten. Matje naast bed is niet proper. vond ook veel zwarte haren door de kamer verspreid. Elke dag schone handdoeken, bed wordt elke dag opgemaakt. Lakens worden daarbij niet verschoond. Ook raad ik aan je eigen hoofdkussen mee te nemen. De kussens van het hotel stinken en zijn erg inelkaar geklonterd. Ontbijt is duidelijk engels. Fruit wat er ligt is wat oud( beschimmeld en erg zacht). TV is wat klein, maar het is toch meer de bedoeling dat je naar het strand gaat. Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer. Lift heeft een nare pieptoon bij gebruik toetsenbord. Kamers erg gehorig, kon horen wat de buurtjes aan het doen waren...

Alleen gereisd in januari 2012

• 7ria06-01-2012

vlak bij de boulevard

De liften deden het vaak niet. Werd niet veel mee gedaan na het klagen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

4 tips over Hotel Atismar

• Henda, 19-10-2012 Rapporteren

We bezochten de zigeunermarkt, die overigens niet meer voor het hotel is, flink eindje lopen. Leuke markt. Gelopen naar Vilamoura, aanrader! Vanaf Vilamoura boottocht gemaakt langs de kust en terug met de taxi. Als excursie kozen wij voor Historical Algarve. Is aan te bevelen. Restaurant António aan de boulevard had de lekkerste koffie.

• FN van Hoorn, 09-10-2012 Rapporteren

Pizza restaurant Mammamia op de boulevard is prima.

• steef_bostelaar, 25-07-2012 Rapporteren

Eettentje Atlantico aan de boulevard. Word gerund door een Nederlander met Portugese dochter. Heerlijk gegeten tegen degelijke prijzen.

0 vragen over Hotel Atismar

Hotel Atismar info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen