Villa Casa Leros

Villa Casa Leros
8,7

21 reviews over Villa Casa Leros in het Nederlands

Met vrienden

Ik kan er wel een jaar wonen, zo compleet,super

Janny Meijer
28-10-2017

Dit is een geweldige accomodatie. Een appartement met alles erop en eraan. Een fantastische eigenaar. Ronduit super. Het aanbevelen waard.

Gezien

Janta
23-10-2017

De ligging voor naar het uitgaansleven is perfect en ik denk dus echt iets voor jongeren. Een hele klim naar het strand! Wij hadden het beneden appartement, ruim,maar niet fris. Schimmel in de badkamer en zeer muffe lucht in de slaapkamers en zeer weinig licht van de spaarlampen zodat je met mobiel moet bij schijnen om iets in je koffer te vinden. Een bankstel die ze zelfs bij de kringloop niet meer willen en een tv uit het jaar nul. Bedden die waren gemetseld van tegels waarop slechte matrassen lagen.Wel een super mooi groot terras met voldoende stoelen en een zwembad die goed wordt onderhouden. Wifi was er alleen in de openbare ruimte,dat is een ruimte waar geen dak boven zit en geen bank,stoel of iets dergelijks beschikbaar. Het hele complex is voorzien van schuttingen met draad daarboven op waardoor je niets kunt zien, heel veel sloten (3 voordat je in het app. bent) en een alarm. En de aardige eigenaar waarover wordt gesproken hebben wij in de 15 dagen dat wij er waren nooit 1 keer gezien.

Super accomodatie!

Jo
5-9-2016

Laatste week van augustus mogen verblijven in casa Leros. Deze geboekt via touroperator. Alles super geregeld, top lokatie😊

Janny Meijer en Wil Veen
2-6-2016

Een super luxe villa. Een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Dhr. Luis Gomez. Wij bewoonden het beneden appartement. Met groot terras en bbc met toebehoren. Zelfs een wasmachine voor ons alleen. Zeer goed beveiligd. 2 Slaapkamers en een hele mooie badkamer met ligbad. In de keuken alles erop en eraan. Genoeg mooie en grote, dikke handdoeken. En een zwembad met genoeg ligstoelen. Het is inderdaad gehorig, maar och, geen last van gehad. Vlakbij de Strip (geen last van) en dicht bij het strand en de winkels. Met het treintje voor €4 naar Albufeira (oude gedeelte). Je mag de hele dag in-en uitstappen. Taxi's vallen mee, maar wel opletten dat de chauffeur niet omrijdt. Met de bus kun je ook heel goed reizen en niet duur. Mooie excursies gedaan. Zelfs veel dolfijnen gezien. Kortom. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige villa!

Karen
22-8-2015

De villa is zeer ruim, zeker voor 4 personen in het bovenappartement. Was netjes schoon en proper. De eigenaar sr Luis is zeer vriendelijk en toegankelijk. Gratis wifi!

De villa ligt vlakbij de Strip, maar heb je verder geen last van. Voor de zekerheid wel oordopjes meenemen. Bedden wel vrij hard.

De villa ligt ongeveer een kwartiertje van het strand af lopen. Je kan ook taxi of treintje nemen.

Er zijn veel leuke dingen te doen behalve uitgaan: zeilexcursie, dagtochten ed. Wij hebben twee excursies gedaan.

Uit eten gaan is prima te doen, heel goedkoop zoals sommigen beweren is het absoluut niet.

Reken maar op Nederlandse prijzen!

Wij hadden veel geluk met onze onderburen, dit was ook een redelijk rustig gezin. Ik denk als je onder of boven je een stel jongeren hebt die op "Zuipvakantie" zijn, dat dit dan een minder aangename accomodatie is.

Nu was het prive zwembad vaak voor ons alleen, maar als je het moet delen met 10 gasten is toch wat anders.

Wij waren hier in de zomer van 2013. Wat een super verblijf. Ideaal gelegen, je rolt vanuit de Strip zo je bed in. Het ligt gelegen in het nieuwe gedeelte van Albufeira. Hier is ook meer te doen dan in het oude. Taxi`s zijn niet duur, dus je kan zeker een gokje wagen om het te bekijken. Verder heb je veel privacy en veel woonruimte. Een echte villa met eigen privé zwembad die iedere morgen goed onderhouden word! Kortom wij hadden een super verblijf

Wat een héérlijke villa!!!

Marc
31-5-2014

Wat hebben wij genoten van deze heerlijke villa, wat ons betreft een enorme aanrader! We werden ontvangen door de eigenaar Sr Luis, die ons alles uitlegde, erg persoonlijk. Tot onze vreugde was er gratis wifi beschikbaar, en snelle ook! Ook een gratis kluisje. De villa zelf zag er fantastisch uit, ook heel schoon, vol leuke details in decoratie. Wij zaten op de begane grond (het 3-kamer-appartement), met privé-terras, echt geweldig, wat een ruimte voor maar twee mensen! Alles is enorm goed beveiligd. Sr. Luis vertelde ons dat alles in de keuken vernieuwd was. Het was dan ook werkelijk compleet, tot aan barbecue-materiaal toe. Het enige minpuntje dat we ervoeren, is dat het erg gehorig was. Niet vanwege de nabijgelegen Strip, maar de villa zelf. Het ligt er maar net aan wie je boven je hebt. Voor geen goud hadden we dit willen missen!

Heerlijke villa!

Nenavana
26-8-2013

Wij hadden met een groep van 10 de hele villa afgehuurd. Eerste indruk was erg groot, netjes en schoon. Kunnen ons dan ook niet vinden in een aantal negatieve reacties hieronder. Inderdaad wel wat harde bedden maar voor de rest alles top in orde. Interieur is wat ouderwets maar gewoon typisch Portugees. Erg vriendelijke/redelijke eigenaar ook naar jongeren toe! Zeker een aanrader voor jongeren, de straat uit en meteen op de strip! (maar hier heb je geen last van in de villa) Wij hebben een top week gehad!

groot en compleet appartement, maar muf

Eva
23-8-2011

wij hadden het app. boven. heel erg groot, 2 badkamers, dus zeer geschikt voor meerdere mensen. alles wat je nodig hebt is aanwezig, welliswaar oud, maar schoon. het enige minpunt was dat het erg muf rook, vooral in de slaapkamer, en we tot de conclusie kwamen dat het waarschijnlijk schimmel moet zijn...dus niet geschikt als je astma of een slechte gezondheid hebt. het gebouw ligt in een wijkje met vakantie huisjes wat heel gezellig aanvoelt. de locatie t.o.v. winkels en restaurants is zeer goed, alles dichtbij. het enige minpunt qua locatie was dat de huisjes populair zijn voor jongeren die flink de bloemetjes buiten zetten, dus snachts al gillend en schreeuwend thuis komen vh uitgaan waardoor we geen nacht echt goed hebben kunnen slapen. de weg naar het strand is erg stijl (zeker niet 'licht hellend' zoals in de beschrijving staat) niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

dus er zijn plus en minpunten, maar voor het bedrag dat je betaald mag je eigenlijk niet klagen :)

Casa Leros mooie accomodatie

Vakantiegangers
31-7-2010

8 Dagen in het benedenappartement van Casa Leros geweest. Mooie, schone accomodatie. Twee slaapkamers met wel hele harde bedden. Ruime badkamer met wc en douche in ligbad. 2 Twee-persoonbanken, eettafel en voldoende stoelen. TV met BVN en Eurosport. Goed beveiligd. Ruime tuin om het huis; zowel terras als gras. Voldoende ligbedden en parasols bij het schone zwembad. Je moet het treffen met de bovenburen, want het is wel erg gehorig. Totaal geen last van De Strip gehad. Keuken heeft magnetron, broodrooster, waterkoker, koffiezetapparaat, oven, koelkast met vriesvakje. Afwasmiddel en borstel zelf meenemen. 1 Theedoek en keukendoek aanwezig. Maar 5 handdoeken gekregen voor een week, dus wasmachine is handig. Er waren muggen. Gras wordt 's ochtends gesproeit dus daar geen wasrekje op plaatsen! Oud Albufeira een stuk gezelliger als De Strip. Autohuur aan te raden; let op dat ze de juiste prijzen hanteren voor eigen risico (4,5 euro per dag en geen 8,5!!) en extra bestuurder (is gratis).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Leros in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Leros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.