Sorteren

Reviews over accommodaties in Pakistan

heel goed

numman
    14-7-2012

het was leuk maar het was wel heel warm en de drukte was enorm dat was wel wat aan de mindere kant maar toch heel leuk om te zien dat het zo gaat in andere landen

Zeer goed en veilig hotel

Raymond van Egmond
    14-11-2011

Twee keer in The Avari Towers in Lahore en Karachi geweest. Supervriendelijk personeel (soms wat overdreven) en schitterende kamers! Er zijn verschillende restaurants van een zeer goed niveau. Wanneer ik voor zaken in Pakistan ben dan verblijf ik altijd in The Avari hotels daar zij de veiligheidsmaatregelen goed voor elkaar hebben. The Avari is een Pakistaanse keten die hun zaken goed voor elkaar hebben. De eerste keer dat ik naar Pakistan ging kreeg ik de tip om de Amerkikaans hotels te mijden daar dit veiligheids technisch gevoeliger ligt!

Goed hotel maar geen 5 sterren service

Prudent
    24-7-2010

Goed zaken hotel

Superbeveiligd

Prijzig

het hotel bestaat uit een oud en nieuw gedeelte,altijd het nieuwe gedeelte kiezen,kamers zijn nieuwer en ruimer

De Aranian Country Club ligt net buiten Karachi in de van

Alexander
    4-5-2007

De Aranian Country Club ligt net buiten Karachi in de buurt van de haven. Een redelijk groot hotel van 2 verdiepingen, gebouwd in een mooie groene tuin en een 18 hole's golfbaan. De kamers zijn goed en worden goed schoon gehouden. De spijskaart kon iets uitgebreider maar hetgeen ze serveren is goed en lekker klaar gemaakt. Het zwembad is uitstekend. Alleen de 's zomers altijd aanwezige vliegen zorgen voor overlast. Verder is er een 24 uurs bewaking rondom het hotel wat best wel een veilig gevoel geeft. 's avonds is er niet veel te beleven maar door de hoge temperatuur is het altijd mogelijk om lekker buiten te zitten. Zelf rijden is in Karachi zeker niet aan te raden maar een auto met chauffeur of een taxi is er goedkoop. De volgende keer ga ik zonder bagage en koop ter plaatse een koffer welke ik dan voor weinig geld propvol met leuke kleren krijg.