Hotel Alpenhof

19 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

Kim
3-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel!! Mooie liggen, mooie nette kamer. Heel gastvriendelijk. Zelfs aan de honden was gedacht dmv eet/drinkbakken en een mat. Heerlijk ontbijt. Echt een hotel waar je je meteen thuis voelt.

Zeer goed en prachtige omgeving!

Wintersportclub
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier één nacht doorgebracht, vanaf de snelweg ben je snel bij het hotel. Wij hadden een mooie kamer, prima bedden en heerlijke douches. De Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken, zeer gastvrij. Het ontbijt was heerlijk! Wij komen zeker terug. Simon en Erik, dank!

Fantastisch!

Karin van ‘t Hoenderdaal
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed hotel met hele vriendelijke gastvrije eigenaars. Heerlijk uitgebreid ontbijt waarbij je niets tekort komt. In de winter net zo goed en mooi als in de zomer. Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval graag terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhof voor je op een rij gezet:

Super hotel! Wij komen zeker terug!

Karin van 't Hoenderdaal
13-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie hotel! Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars! Wij hadden een ruime kamer met een groot balkon aan de zijkant en voorkant, dus volop zon! Goed verzorgd ontbijt en op loopafstand lekker gegeten in een gezellig Oostenrijks restaurant. Genoeg te doen in de mooie omgeving. Wij komen heel graag weer terug! Tot ziens Simon en Erik!

Super hotel! We komen zeker terug!

Karin van 't Hoenderdaal
12-8-2017

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad. We zijn gastvrij ontvangen door de leuke vriendelijke eigenaars. Mooie ruime kamer met een heerlijk groot balkon! Heel fijn dat onze hond ook van harte welkom was. Alles was voor haar in orde gemaakt, voerbakken, een mat om op te liggen en snoepjes waren op onze kamer aanwezig. Goed ontbeten en genoeg te doen in deze mooie omgeving! Echt een aanrader! Wij komen zeker terug! Bedankt mannen!

Geweldig!

Marleen
6-8-2017

Wat een fijn hotel in een ontspannen sfeer! Mooie gerenoveerde kamers met heerlijke douche, gezellige eetzaal, lekker terras.

Ideaal gelegen t.o.v. van de A10 Salzburg-Villach.

De omgeving is erg mooi. Wij hebben een leuke wandeling gemaakt direct vanaf het hotel de bossen in. Erg mooi! Ook zijn we wezen zwemmen in het meer/zwembad in het dorp: leuke glijbaan, duikplank en opblaas-klimtoren. Verder vanuit Flachau een canyon-tocht gedaan (terwijl onze hond in het hotel mocht blijven) en met de mountainbike een leuke, pittige route gefietst. Met 4 dagen hadden we tijd te kort!

Het eten is geweldig. Voor het geld wat je ervoor betaald, is het eigenlijk te goed. De gastheren steken er energie en liefde in en dat proef je terug. Geweldig mannen!

We komen hier in de winter graag nog een keer terug om de omgeving in de sneeuw te ontdekken.

Super plek en gezellige eigenaars

Richard en Marjan
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben 1 overnachting gehad bij Alpenhof .

Super mooie kamer, lekker ontbijt en geweldige locatie

Wij hebben hier één nacht doorgebracht op doorreis naar Kroatië, vanaf de snelweg ben je snel bij het hotel. Het is een prima plek! Wij hadden een mooie familiekamer, prima bedden en heerlijke douches. De Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken, zeer gastvrij. Het eten was heerlijk (zowel diner als ontbijt) en we konden onze reis de volgende dag fris en uitgerust voortzetten. Simon en Erik, dank!

Gezellig en fijn verblijf

Adrienne
31-5-2017

Het is een mooi hotel wat huiselijk aandoet. Erg gastvrij een goed eten. De omgeving is prachtig en heerlijk om te wandelen.

fantastich, gezellig , schoon, lekker eten !

lucienne
31-5-2017

In de omgeving is voor iedereen wat te doen, sportief, rust, jong en oud.

Elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt, en 'avonds thuiskomen met een drankje en een heerlijk 4 gangen diner.Een goede kok!

De bedden slapen heerlijk, en de hertjes lopen in je achtertuin. Wij hebben de wandelingen nog niet allemaal gemaakt, dus gaan zeker terug.

Bedankt, Alpenhof mannen, jullie verdienen een; 10

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in St. Martin am Tennengebirge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.