Reviews over accommodaties in Oekraïne

Prima hotel .

jeroen,
    20-8-2017

Goed opgeknapt soviet stijl hotel in centrum van aangename stad. Auto bewaakt parkeren. Waanzinnig goed ontbijt. Professioneel. Goedkoop. Aanrader

Prima betaalbaar hotel

69Tib,
    13-4-2015

2 nachten in dit hotel verbleven. Was prima. Kamer was klein maar prima. Bed hard. Badkamer erg benauwd. Ontbijt was van grote klasse.

Prima hotel

MM,
    15-3-2015

Prima hotel voor een paar nachten. Keurige en behulpzame bediening, vooral achter de receptie. Bediening van de bar(s) vooral erg traag. Kamer klein maar prima. Schoon, en alles aanwezig. Bedden waren hard, maar goed te doen. Badkamer klein, maar een geweldige douche. Ontbijt redelijk, maar zat bij de prijs in, dus geen klagen.

Een fantastisch vakantieverblijf

robinsevastopol,
    3-9-2013

Na een teleurstelling in Hotel Aquamarine hebben we bij touroperator het appartement Omega II geboekt. Fantastische Nederlandstalige service. Goed ingericht appartement. Schoon en rustig.

Prima hotel

Richard Fenger,
    17-10-2012

Gelegen aan de rand van het centrum. De Jr.Suites (1 of 2 pers.) 35 euro voor 1 persoon , 45 2pers., incl ontbijt. Een uitgebreid ontbijtbuffet met iedere dag extra keuze uit 2 warme gerechten. Kamers zijn brandschoon. De kleine, nog goedkopere kamers zijn echt klein en dat voor slechts 10 euro minder. Menu kaart is uitgebreid met prima wijnen.