Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

vakanties Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nepal

Een prima plaats in Thamel.

Ida dedding,
    28-4-2017

Service is prima.. Je voelt je echt een gast

Gereisd met vrienden in maart 2017

Beste hotel in Chitwan!!

jitske,
    1-12-2016

fantastisch hotel, de kamers zijn schoon en zien er mooi uit, er is warm water (wat zeldzaam is in nepal) en er waren zelfs schone handdoeken! uitzicht is fantasch, je kijkt uit over de rivier die grenst aan het Nationaal park. smorgens gaan hier de olifanten in bad, dus bij je kopje koffie kan ie lekker naar de olifanten kijken! of met ze in bad gaan.

Het personeel is super vriendelijk en wil je je heel graag helpen. maar dringen niks op. alle trips zijn hier te boeken.
    Normaal gesproken ben ik daar niet van maar het is overal even duur en de gids die bij het hotel werkt is echt fantastisch. hij weet alles over dieren en ruikt zelfs een tijger op afstand.

dus kortom een heerlijk hotel met mooie/fijne mensen. ga er heen geniet!

Gereisd met partner in december 2016

Geweldige vriendelijke plek

Martin Sweers,
    1-12-2016

Dit hotel is een geweldige uitvallen voor alle verschillende activiteiten in Chitwan National Park. Het personeel is super vriendelijk en gaan in alle lengte om je te helpen. Ze hebben ons een goede prijs geboden voor de kamer die naar Nepalese standaarden super schoon was en voorzien is van warm water.

De privé jungle tour die we hebben gemaakt samen met Norris die ook in het hotel werkt was geweldig. Veel wild gezien en veel ruimte voor foto's en rustige momenten omdat we in een privé jeep zaten. Het kost echt wat meer maar als je met een gezin bent en je naar Nederlandse maatstaven tekens kost het niet zoveel. Je kunt dan echt in rust genieten van het oerwoud.

Deze mensen hebben het zwaar na de aardbeving in 2015 er is weinig toerisme en dat zie je ook aan de onderbezette hotels en de deals die je kan maken. Ze hebben ieder beetje nodig een perfecte tijd om ze te helpen en naar Nepal te trekken.

Gereisd met partner in november 2016

Super!

Toura,
    26-2-2016

Schoon, goede bedden, mooie kamers, geschikte locatie, veel natuur om je heen, heerlijk westers en Nepalees eten, lekkere koffie (!) vriendelijk personeel, leuke gevarieerde excursies en je steunt ook nog eens de lokale bevolking door hier te verblijven (zie de projecten van Sapana Village). Een aanrader dus!

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Stay with a story! :-)

Lisanne,
    26-10-2015

Een geweldige plek bij Chitwan om te verblijven, aan de rivier en van alle faciliteiten voorzien. Bovendien vind ik het een mooie setting, met kleine bungalows en een restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Maar het mooiste vind ik ook dat Sapana village veel terug doet voor de lokale bevolking in de nabijgelegen omgeving en het welzijn van de olifanten. Verblijf je in Sapana dan draag je dus - alleen al door er te slapen - een steentje bij.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)