• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Nepal

Geweldige vakantie

John B
    2-12-2015

We hebben twee trekkings gedaan (Poon Hill en Mardi Himal) die ook door het Mountain House zijn georganiseerd. Stan (eigenaar) en zijn vrouw doen alle moeite om je een perfect geregelde vakantie te laten hebben.

Het voelde voor ons als een warm bad. Echt een aanrader!

Stay with a story! :-)

Lisanne
    26-10-2015

Een geweldige plek bij Chitwan om te verblijven, aan de rivier en van alle faciliteiten voorzien. Bovendien vind ik het een mooie setting, met kleine bungalows en een restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Maar het mooiste vind ik ook dat Sapana village veel terug doet voor de lokale bevolking in de nabijgelegen omgeving en het welzijn van de olifanten. Verblijf je in Sapana dan draag je dus - alleen al door er te slapen - een steentje bij.

Nepal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 156 reviews