Reviews over accommodaties in Nepal

Heerlijk en liefdevol

Elke,
    19-6-2017

Een heerlijk ruim, schoon hotel, dat gerund wordt door een zeer hardwerkende, liefdevolle Nepalese familie. Stan en Indira doen er alles aan om je het gevoel te geven dat je thuis bent. Je kunt ze alles vragen. Tevens kun je vanaf hier je trips regelen, zoals een trekking of je reis naar Chitwan. Buiten dat je er zelf heerlijk kunt verblijven en de douche een ware verademing is, steun je ook deze familie, die dat meer dan verdienen.

Beste hotel in Chitwan!!

jitske,
    1-12-2016

fantastisch hotel,

de kamers zijn schoon en zien er mooi uit,

er is warm water (wat zeldzaam is in nepal) en er waren zelfs schone handdoeken!

uitzicht is fantasch, je kijkt uit over de rivier die grenst aan het Nationaal park. smorgens gaan hier de olifanten in bad, dus bij je kopje koffie kan ie lekker naar de olifanten kijken! of met ze in bad gaan.

Het personeel is super vriendelijk en wil je je heel graag helpen. maar dringen niks op.

alle trips zijn hier te boeken.

Normaal gesproken ben ik daar niet van maar het is overal even duur en de gids die bij het hotel werkt is echt fantastisch. hij weet alles over dieren en ruikt zelfs een tijger op afstand.

dus kortom een heerlijk hotel met mooie/fijne mensen.

ga er heen geniet!

Geweldige vriendelijke plek

Martin Sweers,
    1-12-2016

Dit hotel is een geweldige uitvallen voor alle verschillende activiteiten in Chitwan National Park. Het personeel is super vriendelijk en gaan in alle lengte om je te helpen. Ze hebben ons een goede prijs geboden voor de kamer die naar Nepalese standaarden super schoon was en voorzien is van warm water.

De privé jungle tour die we hebben gemaakt samen met Norris die ook in het hotel werkt was geweldig. Veel wild gezien en veel ruimte voor foto's en rustige momenten omdat we in een privé jeep zaten. Het kost echt wat meer maar als je met een gezin bent en je naar Nederlandse maatstaven tekens kost het niet zoveel. Je kunt dan echt in rust genieten van het oerwoud.

Deze mensen hebben het zwaar na de aardbeving in 2015 er is weinig toerisme en dat zie je ook aan de onderbezette hotels en de deals die je kan maken. Ze hebben ieder beetje nodig een perfecte tijd om ze te helpen en naar Nepal te trekken.

Super!

Toura,
    26-2-2016

Schoon, goede bedden, mooie kamers, geschikte locatie, veel natuur om je heen, heerlijk westers en Nepalees eten, lekkere koffie (!) vriendelijk personeel, leuke gevarieerde excursies en je steunt ook nog eens de lokale bevolking door hier te verblijven (zie de projecten van Sapana Village). Een aanrader dus!

Geweldige vakantie

John B,
    2-12-2015

We hebben twee trekkings gedaan (Poon Hill en Mardi Himal) die ook door het Mountain House zijn georganiseerd. Stan (eigenaar) en zijn vrouw doen alle moeite om je een perfect geregelde vakantie te laten hebben.

Het voelde voor ons als een warm bad. Echt een aanrader!