Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen

Zeer de moeite waard.

Wilma, 2-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prima verblijf. Zeer schoon, mooie accommodatie.

Veel overlast A12

carla, 17-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Weekend geweest. Erg veel overlast van A12. De toegang tot de huisjes is in de winter slecht, houten opgaande planken die spiegelglad zijn met regen en in de winter. Veel geluidsoverlast van de buren gehad. De omgeving is in de zomer leuk. Huisjes niet geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen. Ik zou dit park niet aanraden bij vrienden.
  • Onderkomen9

Dat ze met een overdosis vitamine V weer huiswaarts gaan.

Fantastische accomodaties en mooie wandelroutes.

Theo Kouwenberg, 30-1-2018
  • Onderkomen10

Geweldige accomodaties. Fijne bediening en een hele mooie omgeving. Kom hier zeker nog een terug.

Mooie woningen maar slechte verwarming

Mary, 29-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

De woningen zijn mooi en goed ingericht. Servies staat in open kast, is niet zo fris. Ondanks dat wij de voorschriften voor de verwarming goed hebben opgevolgd (bij afwezigheid en 's nachts laag) bleef het behoorlijk warm in de woning. Heeft bijna permanent op 15 graden gestaan maar het bleef 22 graden. 's Nachts had je veel last van droge lucht waardoor je meerdere malen per nacht wakker werd met een uitgedroogde mond. Meerdere personen, waaronder een baby werden ziek en zijn voortijdig naar huis gegaan. Uiteraard een paar keer melding gedaan bij de receptie maar er kwam niemand om naar de instelling van de verwarming te kijken. Bij vertrek werd beweerd dat ze wel waren geweest. Die dag waren er echter een aantal zieke mensen steeds in de woning.

In de winter niet van belang maar een aantal woningen heeft een terras boven het water. Niet geschikt en groot genoeg voor kinderen om te spelen. De speelzolder stelt niet veel voor. Ruim zwembad maar geen leuke faciliteiten voor kinderen. Op de ingevulde enquete en verzoek om hierop te reageren, heeft Landal tot nu toe niet gedaan.

Eenmalig

Jurgen Fleerakkers, 27-11-2017

Het is een heel mooi,nieuw park. Wij hadden een huisje met terras boven het water. Ook binnen als perfect in orde: goed uitgeruste keuken, flatscreen, sauna...allemaal heel mooi, modern en proper. Elke dag ‘s morgen baantjes trekken in het mooie zwembad. Echter 3 nachten zeer slecht geslapen door het licht vd rookmelder midden in de slaapkamer. We hadden ook enorm veel geluidshinder van de vlakbij gelegen autosnelweg, zowel binnen als buiten, en dit 24/24. Ik kan met niet voorstellen dat ik hier in de zomer op mijn terras tot rust kom in het lawaai. Hierdoor zal het voor ons dan ook bij deze éne keer blijven.

Mooi en nieuw

Jan-willem, 28-10-2017
        • Onderkomen9

Heerlijk, goed weer en mooie nieuwe huisjes

Mooi huisje, leuk zo aan het water

Jo, 13-10-2017
        • Onderkomen8

Mooi huisje, we hadden een 6-persoonshuisje.

Vloerverwarming klopte niets van, het huisje werd snel enorm warm, werd al bij het inchecken gezegd, maar niet normaal zo warm. Schoonmaak liet op sommige punten ook te wensen over, jammer. Tevens keken we uit op bouwafval. Lichtknoppen zitten op de meest onlogische plekken. Speelzolder is saai en je hoort de A12 goed.

Nu de goede punten, het park is mooi aangelegd, leuk die huisjes aan het water. Het zwembad is eenvoudig, maar een prima temperatuur en ruim. Het huisje zelf was ook mooi en ruim, leuke inrichting en genoeg licht.

We zijn nog wezen fietsen en naar Gouda geweest, genoeg te doen in de omgeving.

Prachtig park en huisje!

Ham, 13-9-2017
        • Onderkomen9

Wat ik niet goed vond is dat het solarium het niet deed en daar betaal je tenslotte wel voor kon ook niet gerepareerd worden in de tijd dat we daar verbleven.

En de oplossing was een kadobon van 50 euro van Landal vind ik niet oke want ja je bent wel verplicht bij landal te boeken dus wie wordt hier beter van alleen landal !

Heerlijk tot rust komen met de hele familie

Jansen Ilse, 25-8-2017
        • Activiteiten8
        • Onderkomen10

Een weekend genoten in een cottage voor 8 personen. Prachtig! Alles was zo mooi afgewerkt! Elke kamer had een douche/bad. Het terras met uitzicht op de meertjes, de eenden en zwanen op het water. Geweldig voor de kindjes. Je kan zelfs vissen vanop je terras. Het ontbijt aan huid was ook heerlijk!

Bij regenweer ben je wel wat beperkt, maar toen hebben we Gouda bezocht. De volgende dag was het stralend weer en hebben we de streek op de fiets verkend. We gaan zeker nog eens terug. Echt heerlijk ontspannen ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen in Reeuwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen scoort een 7.59 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: