Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen

Antonissen
20-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Ons huisje voor 6 personen was perfect in orde. Mooi gelegen aan het water. Wij vonden de faciliteiten op het park zéér miniem! Winkeltje waar je 's morgens heel vroeg moet zijn, wil je nog wat brood. Geen restaurantje, geen bowling, .... zeer jammer. Je hoort de autosnelweg zeer goed.

Genoten van een heerlijke midweek.

Rika
24-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden een 2 persoonshuisje. Goed ingericht. Het was een warme week wat overdag heerlijk was. Leuk terrasje boven het water. We konden vissen. Er zit geen omheining en dus gevaarlijk voor kleine kinderen.

Doordat er boven geslapen wordt op de vide is het daar erg warm. Alle warmte gaat naar boven.

Mooi rustig park, wel nog park in aanbouw maar dat stoorde ons niet.

De omgeving is super om te wandelen en/of fietsen.

We hebben genoten!

• Activiteiten6
  • Onderkomen10

6L2 huisje. Fantastisch huisje, op het water. Heel ruim, 3 verdiepingen incl sauna. alle faciliteiten en gemak in het huisje. Vissen vanaf je eigen terras, lekker in de sauna, grote koelkast.

Park is rustig, mooi gelegen aan het water. Weinig faciliteiten, eenvoudig zwembad, leuke speeltuin en eenvoudige binnenspeelplek. Als je voor de rust gaat is dit een super park.

Zeer de moeite waard.

Wilma
2-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prima verblijf. Zeer schoon, mooie accommodatie.

Veel overlast A12

carla
17-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Weekend geweest. Erg veel overlast van A12. De toegang tot de huisjes is in de winter slecht, houten opgaande planken die spiegelglad zijn met regen en in de winter. Veel geluidsoverlast van de buren gehad. De omgeving is in de zomer leuk. Huisjes niet geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen. Ik zou dit park niet aanraden bij vrienden.
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Dat ze met een overdosis vitamine V weer huiswaarts gaan.

Fantastische accomodaties en mooie wandelroutes.

Theo Kouwenberg
30-1-2018
  • Onderkomen10

Geweldige accomodaties. Fijne bediening en een hele mooie omgeving. Kom hier zeker nog een terug.

Mooie woningen maar slechte verwarming

Mary
29-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

De woningen zijn mooi en goed ingericht. Servies staat in open kast, is niet zo fris. Ondanks dat wij de voorschriften voor de verwarming goed hebben opgevolgd (bij afwezigheid en 's nachts laag) bleef het behoorlijk warm in de woning. Heeft bijna permanent op 15 graden gestaan maar het bleef 22 graden. 's Nachts had je veel last van droge lucht waardoor je meerdere malen per nacht wakker werd met een uitgedroogde mond. Meerdere personen, waaronder een baby werden ziek en zijn voortijdig naar huis gegaan. Uiteraard een paar keer melding gedaan bij de receptie maar er kwam niemand om naar de instelling van de verwarming te kijken. Bij vertrek werd beweerd dat ze wel waren geweest. Die dag waren er echter een aantal zieke mensen steeds in de woning.

In de winter niet van belang maar een aantal woningen heeft een terras boven het water. Niet geschikt en groot genoeg voor kinderen om te spelen. De speelzolder stelt niet veel voor. Ruim zwembad maar geen leuke faciliteiten voor kinderen. Op de ingevulde enquete en verzoek om hierop te reageren, heeft Landal tot nu toe niet gedaan.

Eenmalig

Jurgen Fleerakkers
27-11-2017

Het is een heel mooi,nieuw park. Wij hadden een huisje met terras boven het water. Ook binnen als perfect in orde: goed uitgeruste keuken, flatscreen, sauna...allemaal heel mooi, modern en proper. Elke dag ‘s morgen baantjes trekken in het mooie zwembad. Echter 3 nachten zeer slecht geslapen door het licht vd rookmelder midden in de slaapkamer. We hadden ook enorm veel geluidshinder van de vlakbij gelegen autosnelweg, zowel binnen als buiten, en dit 24/24. Ik kan met niet voorstellen dat ik hier in de zomer op mijn terras tot rust kom in het lawaai. Hierdoor zal het voor ons dan ook bij deze éne keer blijven.

Mooi en nieuw

Jan-willem
        28-10-2017
        • Activiteiten7
        • Onderkomen9

Heerlijk, goed weer en mooie nieuwe huisjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen in Reeuwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen scoort een 7.57 uit 10 op basis van 37 reviews.