Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen

7,6

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten6,3

Omschrijving
In Reeuwijk in Zuid-Holland vind je Landal Reeuwijkse Plassen met fijn zwembad en leuke binnenspeeltuin voor de kleintjes. Hier overnacht je in een luxe huisje aan het water. De huisjes zijn wel wat gehorig en let op met kleine kinderen op het terras. Verwacht hier geen luxe faciliteiten, maar eerder een rustig park met groene omgeving.
Laatste review
  • Activiteiten4

Wij hebben gekozen voor een luxe woning voor 6 personen aan de "rand" van het park. Bij aankomst bleek helaas dat we naast het bouwterrein zaten wat niet door Landal was gemeld. Inmiddels is de site en plattegrond hierop aangepast.

+ Nette huisjes met voldoende ruimte. 2 badkamers, 3 toiletten en een was/droogcombinatie

+ Mooie omgeving

+ Bij vragen kwam het parkbeheer altijd langs

+ Onze baby sliep er heerlijk

- Terras aan het water zonder hekje is niet geschikt voor kleine kinderen

- Aanvliegroute Rotterdam Airport en A12 nabij (dit laatste vonden wij niet storend)

- Gehorige huisjes

- De bouw die 's ochtends vroeg al begint

- Zeer weinig faciliteiten op het park. Meer een park voor wandelaars en fietsers

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

38 reviews over Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen in het Nederlands

Mooi net park maar voor ons te saai

JJ,

- Terras aan het water zonder hekje is niet geschikt voor kleine kinderen

- Gehorige huisjes

- De bouw die 's ochtends vroeg al begint

• Activiteiten7

Je kunt vissen vanaf de veranda bij de woning. Ik lees wat klachten over geluidsoverlast van snelweg. Het is idd te horen maar voor ons niet storend.

Wasmachine in de accommodatie (luxe accomodaties) is erg plezierig

In orde

Antonissen,
20-6-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Ons huisje voor 6 personen was perfect in orde. Mooi gelegen aan het water. Wij vonden de faciliteiten op het park zéér miniem! Winkeltje waar je 's morgens heel vroeg moet zijn, wil je nog wat brood. Geen restaurantje, geen bowling, .... zeer jammer. Je hoort de autosnelweg zeer goed.

Genoten van een heerlijke midweek.

Rika,
24-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hadden een 2 persoonshuisje. Goed ingericht. Het was een warme week wat overdag heerlijk was. Leuk terrasje boven het water. We konden vissen. Er zit geen omheining en dus gevaarlijk voor kleine kinderen.

Doordat er boven geslapen wordt op de vide is het daar erg warm. Alle warmte gaat naar boven.

Mooi rustig park, wel nog park in aanbouw maar dat stoorde ons niet.

De omgeving is super om te wandelen en/of fietsen.

We hebben genoten!

• Activiteiten6

6L2 huisje. Fantastisch huisje, op het water. Heel ruim, 3 verdiepingen incl sauna. alle faciliteiten en gemak in het huisje. Vissen vanaf je eigen terras, lekker in de sauna, grote koelkast.

Park is rustig, mooi gelegen aan het water. Weinig faciliteiten, eenvoudig zwembad, leuke speeltuin en eenvoudige binnenspeelplek. Als je voor de rust gaat is dit een super park.

Zeer de moeite waard.

Wilma,
2-3-2018
  • Activiteiten6

Prima verblijf. Zeer schoon, mooie accommodatie.

Veel overlast A12

carla,
17-2-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Weekend geweest. Erg veel overlast van A12. De toegang tot de huisjes is in de winter slecht, houten opgaande planken die spiegelglad zijn met regen en in de winter. Veel geluidsoverlast van de buren gehad. De omgeving is in de zomer leuk. Huisjes niet geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen. Ik zou dit park niet aanraden bij vrienden.

Prachtig park. Mooi, levendig en net gebouwd. Top!

Mirella,
2-2-2018
  • Activiteiten7

Dat ze met een overdosis vitamine V weer huiswaarts gaan.

Fantastische accomodaties en mooie wandelroutes.

Theo Kouwenberg,
30-1-2018
  • Onderkomen10

Geweldige accomodaties. Fijne bediening en een hele mooie omgeving. Kom hier zeker nog een terug.

Mooie woningen maar slechte verwarming

Mary,
29-1-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

De woningen zijn mooi en goed ingericht. Servies staat in open kast, is niet zo fris. Ondanks dat wij de voorschriften voor de verwarming goed hebben opgevolgd (bij afwezigheid en 's nachts laag) bleef het behoorlijk warm in de woning. Heeft bijna permanent op 15 graden gestaan maar het bleef 22 graden. 's Nachts had je veel last van droge lucht waardoor je meerdere malen per nacht wakker werd met een uitgedroogde mond. Meerdere personen, waaronder een baby werden ziek en zijn voortijdig naar huis gegaan. Uiteraard een paar keer melding gedaan bij de receptie maar er kwam niemand om naar de instelling van de verwarming te kijken. Bij vertrek werd beweerd dat ze wel waren geweest. Die dag waren er echter een aantal zieke mensen steeds in de woning.

In de winter niet van belang maar een aantal woningen heeft een terras boven het water. Niet geschikt en groot genoeg voor kinderen om te spelen. De speelzolder stelt niet veel voor. Ruim zwembad maar geen leuke faciliteiten voor kinderen. Op de ingevulde enquete en verzoek om hierop te reageren, heeft Landal tot nu toe niet gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen in Reeuwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Reeuwijkse Plassen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.