Camping De Kriekenboogerd

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

104 reviews over Camping De Kriekenboogerd

• 9Ineke Klein Velderman12-09-2020

Hartelijke ontvangst. Mooie en landelijke omgeving. Schoon sanitair. Grote kampeerplaatsen. Kortom een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Ed en Terry27-07-2020

Geweldige Bed & Breakfast

Een prachtige Bed & Breakfast gelegen net buiten Oud Beijerland. Wij hadden een kamer op de begaande grond aan de andere kant van de Camping helemaal geen last van gehad andere kampeerders. Het ontbijt is goed en staat op tijd voor je klaar en is genoeg, er is zelfs een keuken waar je zelf dingen kan warm maken en je kan zelfs een lunch pakketje mee krijgen als dat zou willen. De kamer was lekker groot net als de badkamer en het terras is heerlijk in de zon van morgen's tot laat in de middag. Als er wat is vraag het aan Ineke en het word geregeld "als het kan. Oud Beijerland is minder dan 4 km van de B&B en kan makkelijk op de fiets bereikt worden. heerlijke 5 dagen gehad."

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Maarten09-09-2019

Een heerlijk ruime & rustige camping

Een heerlijk ruime & rustige camping, prachtige plaatsen, goed sanitair. Over landweggetjes rij je naar de camping. De camping heeft ruime plaatsen, auto staat op de parkeer plaats. Hooguit dat het sanitair een beetje tocht als je aan het douchen ben, de toegangs deur staat vaak open. Vanuit de camping boodschappen doen in Oud Beijerland, kan op de fiets in een klein half uur fietsen. En zeker naar Tien gemeten gaan, heerlijk wandel eiland.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jan de Velde13-05-2019

Geweldige camping

We hebben in de meivakantie 10 dagen op deze mooie camping gestaan. Het was echt genieten. Ruime plaatsen, verzorgde grasmat, eigenaar geweldig, prachtig sanitair, speeltoestellen voor de (klein)-kinderen. We hebben genoten.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Tk20-08-2018

Mooie en schone camping. Echt aanrader!

Super mooi en schoon! Voor de kinderen leuke skelters en speeltuintje. Spontane eigenaren. Echt aanrader voor minicamping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9prima camping met zeer schoon sanitair.08-08-2017

Fijne mooie verzorgde camping

De plek voor onze vouwwagen was een mooie grote plek met water vlakbij op een prachtig grasveld. Zeer schoon en verzorgd sanitair. Rustige kleine camping. De eigenaars zijn gastvrij en belangstellend. We hebben een week heerlijk kunnen fietsen. Mooie landelijke omgeving met kleine dorpjes, pontjes en veel water. Dichtbij Rotterdam, Barendrecht en Dordrecht.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Philip en Ilse24-07-2017

Zalige camping

We verbleven maar 1 nacht op de camping op doorreis als fietstrekkers. Het is een prachtige camping met een mooi ruim kampeerveld, kraaknet en smaakvol ingericht sanitair en een heel vriendelijk onthaal!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Familie de Boer22-07-2017

Uitsteken en dus zeker voor herhaling vatbaar

Een heerlijke, zeer goed onderhouden, prettige camping met zeer ruime plaatsen. Toen wij aankwamen konden we s avonds ook nog genieten van een vers bereide pizza van de mobiele pizzeria. Sanitair is hartstikke goed en de speeltuin erg leuk met ook een grote ingegraven, veilige trampoline. We waren er maar kort omdat het niet langer kon maar hier komen we zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Hans en Ans de Vrind04-07-2017

Fantastische camping

Wij verbleven hier ruim een week met onze kleinzoon van bijna 4. Wat hebben wij genoten, een camping waar alles klopt. Zeer vriendelijke ontvangst, een fantastische grasmat op op te staan, leuke goed onderhouden speeltoestellen en enkele skelters, een prachtig en goed schoon gehouden toiletgebouw (met familiedouche). De ligging in de Hoekse Waard nodigt uit tot prachtige fietstochten o.a. naar het eiland Tiengemeten en naar de strandjes langs de rivieren. Kortom wij hebben 8 dagen genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Barel04-09-2016

Wat een fantastische camping!

Prachtig verzorgd, zeer nette camping. Superschoon sanitair. Ruime plekken. Gastvrij. Er is over alles nagedacht

Gereisd met partner in augustus 2016

Camping De Kriekenboogerd info