Camping De Kriekenboogerd

Camping De Kriekenboogerd
9,4

98 reviews over Camping De Kriekenboogerd in het Nederlands

Super mooi en schoon! Voor de kinderen leuke skelters en speeltuintje. Spontane eigenaren. Echt aanrader voor minicamping.

Fijne mooie verzorgde camping

prima camping met zeer schoon sanitair.,
8-8-2017

De plek voor onze vouwwagen was een mooie grote plek met water vlakbij op een prachtig grasveld. Zeer schoon en verzorgd sanitair. Rustige kleine camping. De eigenaars zijn gastvrij en belangstellend. We hebben een week heerlijk kunnen fietsen. Mooie landelijke omgeving met kleine dorpjes, pontjes en veel water. Dichtbij Rotterdam, Barendrecht en Dordrecht.

Zalige camping

Philip en Ilse,
24-7-2017

We verbleven maar 1 nacht op de camping op doorreis als fietstrekkers.

Het is een prachtige camping met een mooi ruim kampeerveld, kraaknet en smaakvol ingericht sanitair en een heel vriendelijk onthaal!

Uitsteken en dus zeker voor herhaling vatbaar

Familie de Boer,
22-7-2017

Een heerlijke, zeer goed onderhouden, prettige camping met zeer ruime plaatsen. Toen wij aankwamen konden we s avonds ook nog genieten van een vers bereide pizza van de mobiele pizzeria. Sanitair is hartstikke goed en de speeltuin erg leuk met ook een grote ingegraven, veilige trampoline. We waren er maar kort omdat het niet langer kon maar hier komen we zeker een keer terug.

Fantastische camping

Hans en Ans de Vrind,
4-7-2017

Wij verbleven hier ruim een week met onze kleinzoon van bijna 4. Wat hebben wij genoten, een camping waar alles klopt. Zeer vriendelijke ontvangst, een fantastische grasmat op op te staan, leuke goed onderhouden speeltoestellen en enkele skelters, een prachtig en goed schoon gehouden toiletgebouw (met familiedouche). De ligging in de Hoekse Waard nodigt uit tot prachtige fietstochten o.a. naar het eiland Tiengemeten en naar de strandjes langs de rivieren. Kortom wij hebben 8 dagen genoten.

Wat een fantastische camping!

Barel
4-9-2016

Prachtig verzorgd, zeer nette camping. Superschoon sanitair. Ruime plekken. Gastvrij. Er is over alles nagedacht

Prachtig verzorgd terrein en voorzieningen

d.koorn
2-9-2016

Schoon en verzorgd ruined plaatsen

prachtige, kleine, perfect onderhouden camping

Gerri Bannink
1-9-2016

Als je een recreatieteam op de camping verwacht, dan moet je hier met je gezin niet naar toe gaan.

Het is een heerlijk rustige camping waar iedere kampeerder zijn verantwoordelijkheid kent (bijv. rotzooi opruimen).

Komen er steeds weer terug

Betty Geefshiysen
31-8-2016

Mooie schone camping. Sanitair prima. Lekker klein. Leuk voor kinderen. Ligt dichtbij grote stad, maar zelf heerlijk in de polder.

Geweldig!

Alies Rog
31-8-2016

Een hele rustige camping voor jong en oud. Zeer gastvrij en geïnteresseerd in de gasten door even langs te lopen om te vragen of alles naar wens is/gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kriekenboogerd in Oud Beijerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kriekenboogerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.