Tijdelijk €25 aanbetaling

De Couter + Appartementen

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Couter + Appartementen voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 97 reviews

9.8FenomenaalScore uit 97 reviews

• Airconditioning
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

97 Reviews over De Couter + Appartementen

• 10Mattheeuws - Demeulemeester15-08-2022

Top camping in Zeeland!

Wat een fantastische plek om te staan: - ruime plaatsen uitkijkend op een groot plein, wat bijdraagt aan het ruimtegevoel - heel vriendelijke en toegankelijke eigenaren - supernet sanitair, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt - fantastisch met kinderen: speeltuintjes, trampoline, pingpongtafel en ruim aanbod van skelters - om 22 u heerst er rust op de camping, de eigenaar doet nog even zijn ronde - leuke vertrekplaats om te fietsen langs de kust - broodjes op de camping, en ook een lekkere warme bakker in Cadzand Kortom, wij hadden hier een zeer leuke tijd. Dit is er ééntje om te onthouden!

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-11-2022

Fantastisch dat jullie ons gaan onthouden. Daar zijn we heel blij mee. Dank jullie wel voor alle complimenten en we zijn zeer verheugd om te lezen dat jullie hier een zeer leuke tijd hebben doorgebracht.

• 10N09-07-2022

Fantastische camping

Een prachtige rustige camping. Fantastisch schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren. En wat een grote plaatsen. Een 1 voor zwembad geven is apart en klopt niet er is geen zwembad aanwezig. Wordt ook niet genoemd op website. Een prachtige camping!!!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-11-2022

Geweldig! Jullie hadden gezien dat wij een 1 kregen voor het zwembad dat er niet is. Mooi dat jullie daar even op hebben gereageerd. Net als eetgelegenheden ook die hebben we niet op de camping. Nog een tip voor zoover om deze te verwijderen. Blij om te horen dat jullie de plaatsen als zeer groot hebben ervaren en de camping prachtig vinden.

• 10Jan en Thera Werner08-07-2022

Fantastische appartement op camping De Counter

Het verblijf op camping De Counter in appartement De Bol was fantastisch mooi en lux en vriendelijk ontvangen echt een aanrader komen zeker weer terug

Eigenaar, 15-11-2022

Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf in ons appartement Het Bolwerk hebben doorgebracht. We begroeten jullie uiteraard graag een volgende keer.

• 10Jan en Wilma Lammers21-06-2022

Fantastisch.

Prachtige camping, ruime plaatsen, grasmat als een biljartlaken. Zeer schoon sanitair. Eigenaren Mathilde en Peter erg vriendelijk en hulpvaardig. Wij hebben een zeer fijne tijd gehad. Omgeving erg mooi om te fietsen en uiteraard mooie stranden. Wij zullen deze camping bij familie en bekenden aanbevelen.

Eigenaar, 15-11-2022

Hartelijk dank voor alle complimenten dat waarderen we zeer. We zijn blij om te lezen dat de vakantie goed is bevallen en dat jullie het door vertellen.

• 8Fam Bast08-05-2022

Super

Heerlijke dagen gehad op camping de Couter. Wat een mooie verzorgde camping. Mooie ruime plekken. Prachtig ruim privé sanitair zoiets verwacht je eerder in een luxe hotel !! Maar ook het gewone toiletgebouw was prima in orde. Vriendelijke eigenaars die gezellig een praatje maken en tips geven over de omgeving. Vanaf de camping vele mogelijkheden voor fiets- en wandeltochtjes. Leuke plaatsjes in de buurt en vlak bij zee. Kortom een echte aanrader!!

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-11-2022

Dat is fijn om te horen dat jullie vakantie goed is bevallen. En mooi om te lezen dat het privé sanitair ruim aan jullie wensen voldeed. Dank jullie wel!

• 10Familie Klootwijk03-05-2022

Mooie rustige camping, fijne plek om te verblijven

Wij hebben met onze caravan gekampeerd op een mooie ruime plek. Het sanitair wordt zeer goed onderhouden, ruime douches en door de vloerverwarming ook in het voorjaar comfortabel. Vriendelijke eigenaren. Retranchement is een mooi stukje Nederland en de camping is een goede uitvalsbasis om te fietsen (knooppunten routes), te wandelen, steden als Brugge en Gent te bezoeken en lekker naar zee te gaan. Wij komen graag nog eens terug!

Eigenaar, 15-11-2022

Goed om te horen dat jullie graag nog eens terug komen. We zijn blij dat jullie hebben genoten.

• 10Rouven Kasten19-04-2022

Very quiet and clean!

Very nice small place. Only 30 pitches, all with electricity, on request water directly at the site with a small extra charge. 20 minutes walk to the sea to Cadzand. Very quiet and clean!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-11-2022

Dank jullie wel. Rust, ruimte en schoon vinden we erg belangrijk. Fijn dat jullie dat ook waarderen

• 10Fam van Mourik26-03-2022

Aanrader!!

Super fijne vakantie gehad. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren; niets is te veel! Een aanrader...en het privé-sanitair... bizar mooi!!!

• 9Fam.Brouwer10-08-2021

Rustige prima verzorgde camping!!

Een leuke, kleinschalige en keurig verzorgde camping!!!Het was onze eerste kampeerervaring met caravan.Het is ons prima bevallen.Een vriendelijke ontvangst en uitleg.We hadden privé sanitair gehuurd.Niet verwacht dat we gebruik konden maken van een spiksplinternieuwe compleet ingerichte badkamer!!Hoewel ook de openbare toilet- en douche ruimte er ook zeer netjes uitzag, evenals de afwasruimte met foldermatetiaal en mini bieb.Iedereen die op zoek is naar een rustige , kleinschalige camping kan ik dit aanraden!!!

• 9Clasien Post10-08-2021

Fantastische camping en als je met tent of caravan komt boek dan privé sanitair. Prachtige badkamer met toilet.Ga zo door

• 9Staat v/h sanitair

Camping De Couter + Appartementen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (4)

Het complex

• Aantal appartementen6