Camping De Couter + Appartementen

9.4Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Retranchement

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor De Couter + Appartementen voor je op een rij gezet:

Meer camping info

76 reviews over Camping De Couter + Appartementen

• 10Hannie en Louis Marcelis29-08-2020

Fantastische camping in Retranchement

Wat een mooie plek in dit pittoreske plaatsje. Een mooie accomodatie met grote plaatsen. Gezellig op een veldje. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Zeer goed en zuiver sanitair. Een mooie plek om je vakantie door te brengen. Goede uitvalsbasis om tochtjes te maken met de fiets, zoals Oostburg en Sluis. Ook Brugge, Damme en Knokke zijn goed te doen. Van ons krijgt deze zeer nette camping een dikke tien!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Jealine van mazijk21-08-2020

Wij komen terug !

We hadden deze camping op goed geluk gekozen via internet. En wat een gelukkige keuze was dit. Een fijne camping met echt schoon sanitair. En dan echt schoon !! Corona proof. ! Grote plaatsen. Schitterend gelegen . Wij hadden een plaats naast een aardappelveld met een uitzicht !!!! Heel gastvrije eigenaren, bijzonder hartelijk. Er was zelfs een goedgevulde bibliotheek met echt voor iederdeen een boek. Voor ons, we kamperen al tientallen jaren, een top camping Voor de kinderen, (niet die van ons😁 )waren er veel skelters en trampolines. De trampoline XXL was een enorm succes. En voor ons was het kijken naar de springende jeugd leuker dan een tv. Stiekem hebben we het zelf ook geprobeerd, maar moeilijk 🤪 Retranchement is 10 minuten lopen. Daar zijn leuke terrasjes. Een fiets is wel fijn als vervoersmiddel. Met de auto kan natuurlijk ook maar er zijn zoveel leuke fietspaden....

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7G.J. Dijkman17-08-2020

prima, schone camping

Vriendelijke eigenaren die een schone camping op een mooie locatie beheren met mooie ruime plaatsen Direct aan natuurgebied het Zwin, met mooie fiestroutes Weinig privacy in het dames toiletgebouw Prijs is behoorlijk aan de hoge kant voor een VeKaBo camping: 2 volwassenen met caravan €31.- per nacht (24 uur)

• 8Staat v/h sanitair

De Couter, eigenaar, 29-08-2020

De heer en mevrouw Dijkman hebben 14 dagen op onze camping gelogeerd in hun caravan. Hun opmerking over weinig privacy begrijpen wij niet. Er is op de camping een afzonderlijke doucheruimte met wastafel die afgesloten kan worden gratis toegankelijk voor de gasten, waardoor de gewenste privacy gegarandeerd is. Maximaal 4 personen in Corona tijd per ruimte (dames 4, heren 4 en afwasruimte 4). Voor gasten die nog meer privacy wensen, hebben wij 4 uitstekende gemeubileerde appartementen beschikbaar. Het prijsniveau is vergelijkbaar met de overige recreatiebedrijven aan de Zeeuwse kust. Onze prijzen zijn inclusief ruime plaatsen, douches, warm water, snel internet, broodjesservice, dit jaar pizzaservice, extra corona maatregelen, vele speelmogelijkheden voor de kinderen enzovoort. Het is erg jammer dat de familie Dijkman de waardering prijs/kwaliteit op een 3 stelt. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Vrijwel alle gasten waarderen onze camping met een score 8 à 9 of zelfs een 10 vanwege de netheid, de hygiëne (Corona proof) en de prachtige locatie.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Ikink03-08-2020

Super verblijf, een aanrader!

De Couter is een hele fijne minicamping met prachtige schone appartementen van alle gemakken voorzien Elke dag kun je vers brood bestellen. Ook komt de pizzakar één keer per week met heerlijke zelfgemaakte pizza en de ijscoman komt ook nog twee keer per week langs😄 Erg geschikt voor gezinnen, want de kinderen hebben altijd wat te spelen op de camping. Maar ook voor echtparen een super stek!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Jo27-12-2019

Fijnste camping uit de omgeving!

Ik kom al 10 jaar naar deze omgeving en heb al diverse campings bezocht. De Couter blijft mijn favoriete camping, door de ruime plekken, superschone en goed sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaren. Top!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Familie Brouwer(s)13-08-2019

Prachtige camping, gastvrij, schoon, fijne ruimte voor afwas/ontspanning met koelkast/diepvries, skelters voor kinderen aanwezig, elke dag verse broodjes te bestellen, ijscokraam in seizoen en eens per week activiteit voor jong en oud in seizoen (stokbrood bakken / bbq) .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Marloes Ikink09-08-2019

Geweldig mooi, schoon en ruim appartement!

Appartement de Grens is een mooi en ruim appartement! Fijne bedden en van alle gemakken voorzien. Ruim terras en op de minicamping kunnen de kinderen fijn spelen. Het strand en Cadzand Bad liggen vlakbij. Vriendelijke beheerders! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Gerry27-07-2019

Geweldig

Mathilde en Peter zijn gedreven mensen voor hun camping. Zeker om vaker te komen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Kersten05-06-2019

Super! Ruimte, rust, mooie plek!

Een week lang heerlijk uitrusten, genieten en op een ruime plek bij heel gastvrije gastvrouw en -heer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ad&Jolanda05-05-2019

Een geweldige ervaring voor herhaling vatbaar.

Super appartement voor zes personen en een hondje, compleet en van alle gemakken voorzien. We hebben er van genoten en zijn in een paar dagen weer helemaal tot rust gekomen. De bedden zijn erg goed en de gastheer en gastvrouw zijn erg servicegericht. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Camping De Couter + Appartementen info