Géén boekingskosten

Camping De Couter + Appartementen

NederlandZeelandRetranchement

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Couter + Appartementen voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 95 reviews

Contact

92 Reviews over De Couter + Appartementen

• 10N09-07-2022

Fantastische camping

Een prachtige rustige camping. Fantastisch schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren. En wat een grote plaatsen. Een 1 voor zwembad geven is apart en klopt niet er is geen zwembad aanwezig. Wordt ook niet genoemd op website. Een prachtige camping!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jan en Thera Werner08-07-2022

Fantastische appartement op camping De Counter

Het verblijf op camping De Counter in appartement De Bol was fantastisch mooi en lux en vriendelijk ontvangen echt een aanrader komen zeker weer terug

• 10Jan en Wilma Lammers21-06-2022

Fantastisch.

Prachtige camping, ruime plaatsen, grasmat als een biljartlaken. Zeer schoon sanitair. Eigenaren Mathilde en Peter erg vriendelijk en hulpvaardig. Wij hebben een zeer fijne tijd gehad. Omgeving erg mooi om te fietsen en uiteraard mooie stranden. Wij zullen deze camping bij familie en bekenden aanbevelen.

• 8Fam Bast08-05-2022

Super

Heerlijke dagen gehad op camping de Couter. Wat een mooie verzorgde camping. Mooie ruime plekken. Prachtig ruim privé sanitair zoiets verwacht je eerder in een luxe hotel !! Maar ook het gewone toiletgebouw was prima in orde. Vriendelijke eigenaars die gezellig een praatje maken en tips geven over de omgeving. Vanaf de camping vele mogelijkheden voor fiets- en wandeltochtjes. Leuke plaatsjes in de buurt en vlak bij zee. Kortom een echte aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Familie Klootwijk03-05-2022

Mooie rustige camping, fijne plek om te verblijven

Wij hebben met onze caravan gekampeerd op een mooie ruime plek. Het sanitair wordt zeer goed onderhouden, ruime douches en door de vloerverwarming ook in het voorjaar comfortabel. Vriendelijke eigenaren. Retranchement is een mooi stukje Nederland en de camping is een goede uitvalsbasis om te fietsen (knooppunten routes), te wandelen, steden als Brugge en Gent te bezoeken en lekker naar zee te gaan. Wij komen graag nog eens terug!

• 10Rouven Kasten19-04-2022

Very quiet and clean!

Very nice small place. Only 30 pitches, all with electricity, on request water directly at the site with a small extra charge. 20 minutes walk to the sea to Cadzand. Very quiet and clean!

• 10Eetgelegenheden
  • 10familie NIJS10-08-2021

Super!

Wij komen voor het vierde jaar op rij naar deze camping en stellen vast dat alles steeds piekfijn onderhouden wordt. Het gras wordt kort afgemaaid, het sanitair en de afwasruimte is zeer netjes, grote douches, lekker warm water en zeer vriendelijke uitbaters. De camping is zeer kindvriendelijk en er is ook aandacht voor het milieu. Hoewel we een dagje ouder worden hopen we nog dikwijls naar deze camping te kunnen teruggaan. Er zijn nu ook privébadkamers en alles is corona-proof. In de zomermaanden is er een gezellige drukte, maar in het voor- en najaar is het er genieten van de natuur en van de rust. Met de fiets ben je op 10 minuten aan de zee en het strand. En in de onmiddellijke omgeving kun je prachtige wandelingen maken. Wij vinden het super!

• 10Fam. Wibier10-08-2021

Een heerlijke camping voor iedereen

Wat hebben wij een fijne vakantie mogen beleven op deze camping. Al bij aankomst voelde het 'goed'. Een mooie, ruime plek voor onze tent en wat een ontzettend schone en verzorgde camping! Onze kinderen (9 en 4 jaar) hadden al snel aansluiting met de andere kinderen op de camping. Een trampoline, heel, heel veel skelters, een gezellige loungeruimte, schommels etc. aan alles is gedacht. Op de fiets naar het strand? Binnen 10 minuten geniet je van het Zeeuwse strand.De camping ligt op een fijne plek van waaruit je Zeeuws Vlaanderen en de aangrenzende plaatsen als Brugge, Gent, Knokke etc goed kunt bezoeken.Wij hebben genoten!

• 10familie NIJS-KEUPPENS10-08-2021

Super!

Wij komen hier voor het vierde jaar (volledig seizoen) en de camping blijft piekfijn onderhouden. De eigenaars doen dit al 25 jaar! Alles is netjes, grasmat kort gemaaid, grote plaatsen, mooi sanitair, lekker warm water, ruime douches en vooral steeds vriendelijke en behulpzame uitbaters. Camping De Couter is een echte aanrader - veel kampeerders komen jaarlijks terug.

• 10Marjan10-08-2021

Ontspanning

Heerlijk. Fijn voor jonge kinderen. Rust en ruimte. Ruim en schoon sanitair. Gastvrij. Op fietsafstand van strand

Camping De Couter + Appartementen info

Camping-informatie