Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinensterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Zeeland, Kamperland

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

361 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• 8Meijer17-02-2020

Vriendelijk

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk bed! Op de kamer was het wel 's nachts warm, ondanks dat de verwarming uit stond. Entree vonden wij erg donker, maar dat is persoonlijke smaak. Wellness heeft voldoende aanbod aan sauna's. Hier ook vriendelijk personeel. Al met al een heerlijk weekend gehad, ondanks Storm Dennis

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Erin16-02-2020

Heerlijke overnachting

Laatste keer erop uit vooraleer we ons 1e kindje mogen verwelkomen. Hele leuke locatie en super vriendelijk personeel! Bij ons diner kreeg ik meteen aangepaste voorstellen qua eten en drank omwille van de zwangerschap. Jammer genoeg hebben we geen gebruik kunnen maken van de wellness. De overnachting op zich was zalig! Zeer ruime en uiterst nette kamer en een heel aangenaam bed. Het ontbijt was zeker oke en lekker maar ook geen echte hoogvlieger. Wij komen zeker wel nog eens terug bij beter weer!!!

Gereisd met partner in februari 2020

• 7Hans Beer04-02-2020

Mooie renovatie, minpuntjes voor bediening

Vernieuwde inrichting van receptie en restaurant niet geheel onze stijl. Het steeds terugkerende rood licht in de inrichting vinden wij toch niet zo geslaagd voor een hotel. Wellness prima , kamers ook nog steeds uitmuntend. Helaas kan de bediening in het restaurant niet aanklampen aan de nieuwe standard. Te lange wachttijden tussen de gangen en het uitserveren van nieuwe drankjes moet echt worden aangepakt. Je moet ook wel engels beheersen omdat vele in de bediening geen Nederlands spreken. Vinden wij eigenlijk wel slecht. Probeer maar eens een spiegelei te bestellen in het restaurant bij het ontbijt. Mij viel even het engelse woord niet in. Dan toch maar scrambled please…...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 7Katrien Van Sinay03-02-2020

Mooi en uitgebreid welnesscomplex, mindere service

Wij hadden 5 dagen voor aankomst een deal geboekt via hun site. Helaas wilden ze deze niet nakomen omdat het om een fout ging op de site. Bovendien werden wij hierover in twijfel getrokken omdat het over een fout ging dat een maand geleden al gebeurd was, terwijl wij dit 5 dagen op voorhand pas geboekt hadden. Blij dat we nog een gezichtsbehandeling konden laten uitvoeren op de dag van aanvraag, maar ook deze was fout geboekt. Hadden met twee een behandeling gevraagd, maar kregen nadien te horen dat iemand om 15 u geboekt stond en iemand om 18:30u. Ook goed facturen nakijken. Er werd vaak gezegd dat er niet betaald was terwijl we dit wel op voorhand hadden overgeschreven. Bij roomservice kregen we te horen dat we het een halfuur tot 45 min later nog maar eens moeten proberen. Ik vond de service van het hotel echt slecht. Welness complex wel zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Dorien02-02-2020

Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

De medewerkers van het hotel zijn allemaal even vriendelijk. De kamers zijn schoon en compleet en het ontbijt geweldig. Minpuntjes zijn de prijzen in de minibar en de kwaliteit van de douche. Bij ons lekte de douchekop enorm en halverwege het douchen liet de hele kop los. Voor een splinternieuw hotel is dit erg snel. Jammer dat alle wellness niet toegankelijk is in badkleding. Misschien af en toe een badkledingdag inplannen? Voor sommige mensen is het namelijk erg moeilijk om zonder kleding rond te lopen. De locatie is fijn dicht bij zee, echter om te winkelen heb je echt een auto nodig.

• 9Mon.01-02-2020

Lekker ontspannen

Heerlijk even tot rust komen. Strandwandelingen, sauna, fitness. Heerlijke combinatie in dit hotel. Waren hier door de week en het was lekker rustig

• 9Huub31-01-2020

Geweldige dagen aan zee

Geweldig weekend gehad n.a.v. ons 12 1/2 jaar jubileum. Upgrade gehad van het Hotel van een Suite naar een Penthouse. Hotel was heel alert door op de kamer een kaartje neer te zetten met felicitaties. Was een prachtige kamer. Locatie was zoals altijd perfect. Vonden een receptie en het halletje erg rood/donker. Hotel ligt op korte afstand van het strand. Hadden een culinaire arrangement bij geboekt. Alles kon niets was te veel. Personeel super beleefd.

• 9Ronny27-01-2020

Leuk adresje om winterdip te vermijden

• Vernieuwd hotel Ideaal om te wandelen en te fietsen in Zeeland Vriendelijk personeel en goede ontvangst. Prima ontbijt
    • lange uitcheckrij parking te klein

• 10John27-01-2020

Top locatie direct aan strand en uitstekende wellness

• 9Fam Brouwer26-01-2020

Ideaal hotel voor lekkere ontspanning

Als je lekker wilt ontspannen is dit een uitstekend hotel met Thermen onder een dak Je kan vanaf je hotelkamer binnendoor naar de Thermen. Wij hadden twee overnachtingen in een appartement kamer inclusief Thermen toegang. Ook het eten was uitstekend Het Hotel was pas weer geopend en dit was te merken aan het horecapersoneel, dat ook nog moest wennen maar was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

31 tips over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Etienne Faes, 23-06-2014

Wij hebben (voor het eerst) 2 elektrische fietsen gehuurd bij het hotel zelf. Hebben het prachtige authentieke Veere bezocht, waar je jezelf terugwaand in de 16de eeuw, zeker als je de rustige zijstraatjes net buiten het centrum neemt. Op zondag was het topdrukte daar, bijna te toeristisch, maar maandagmorgen prachtig mooi kunnen wandelen door eeuwenoude steegjes en pleintjes. Ook de prachtige natuur bezocht rond het Veerse Meer, de Pijlerdam, de mooie uitgestrekte stranden bij zonsondergang etc

• ytoot, 20-02-2012

Neem wat koffiepads mee. Er staat een Senseo-apparaat. Ook een grote koelkast en magnetron.

• lydia van veen, 09-02-2014

Neltje Jans bezocht, leuke dag tocht en direct in de buurt

5 vragen over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Joketje55, 13-02-2017

Jong koppel

Is dit hotel geschikt voor jonge koppels ? Is er in de omgeving van het hotel 's avonds iets te beleven ?

• Leni de Kam-Verlinde, 30-11-2016

tweede kerstdag brunch

Elk jaar krijg ik van jullie een uitnodiging voor de kerstbrunch. Komt die dit jaar ook? Groetend Leni de Kam-Verlinde.

• Quispel CG, 11-07-2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden