Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag19°

• Activiteiten1,9
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Villapark Livingstone voor je op een rij gezet:

146 reviews over Vakantiepark Landal Villapark Livingstone in het Nederlands

Fantastische vakantie, geen honden meer toelaten.

Frank & Marga
25-6-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Voor de derde keer naar dit schitterende en over het algemeen tamelijk rustige Landal Park (Villapark Livingstone) geweest. Huisje type 6EL huisje gehuurd (106), alleen dit jaar in het huisje naast ons zat een gezin met een vier tal honden, waar er maar maximaal 2 zijn toegestaan, er wordt niets aan gedaan overigens. Wat een geblaf, als er een begint volgt de rest (moet Landal Greenparks echt verbieden, honden op een vakantiepark). Dit was niet leuk als je wilt uitslapen en dit heeft onze vakantie enigszins verpest. Voor de verdere rest genoten van onze vakantie. Aanraders om te eten en/of te drinken in de buurt: Restaurant Asmara (turks) en ijssalon Yasino in de Noordstraat. Afraders in de buurt om te eten: Zeebinkie (slechte kwaliteit eten dit jaar en maar niet over het Gourmet Arrangement te spreken, het vlees stop je in een holle kies), Italiaans restaurant MI Casa in de Noorstraat, dit is echt slecht, ga hier niet eten.

Gereisd Met partner in juni 2019

willy
14-4-2017
  • Activiteiten9

een prachtige accommodatie ruimte genoeg voor 4 volwassen personen en een puber. alles was schoon en netjes en het heeft ons aan niets ontbroken. Slapen op heerlijke bedden.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige vakantie

Gerard
1-4-2017
  • Activiteiten7

Rustig vakantiepark, geen overlast van anderen. Minder geschikt voor kinderen.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Landal Greenparks

Een echte aanrader voor een rustige vakantie

Boeykens
9-7-2016
  • Activiteiten9

Alles is gewoon super en een super team van medewerkers

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk rustig

Geert
25-6-2016
  • Activiteiten7

Het is een heerlijk rustig park, met mooie luxe huizen. Die van ons was vrijstaand met een mooie besloten tuin erom heen en een eigen parkeerplaats! dus geen gesleep met koffer en boodschappen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijke natuurlijke omgeving in mooi Villapark

Henk
13-6-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooi villapark, rustige omgeving. Geen zwembad aanwezig. Minder geschikt voor kinderen. Je kunt met de auto bij de bungalow parkeren. Sommige bungalows liggen aan een mooie vijver. Bij de Schouwse Hoeve kun je heerlijk eten . De kwaliteit prijsverhouding is goed. Het villapark ligt dicht bij het dorp Burgh Haamstede. Dat is erg prettig zodat de AH voor de boodschappen om de hoek ligt.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Park voor liefhebbers van rust.

Miranda Roodenburg
6-2-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

Het park ziet er verzorgd uit. Ook in deze bungalow mankeerde het e.e.a. zeker punt van aandacht is het afsluiten van de woning. De bedden waren goed. De schoonmaak kon beter. Jammer genoeg waren de restaurants en het winkeltje gesloten. Maar op donderdag was De Schouwse Hoeve ineens open. Helaas krijgt dit restaurant van ons een dikke 0. De bediening was waardeloos. Ze stonden naast ons met schoenen en al op de stoel een kunstboom te versieren. En tot overmaat van ramp was de carpacio van ossehaas die ze ons serveerden nog bevroren. Wij zijn opgestapt en naar hotel/restaurant Bom in Burgh Haamstede gegaan daar serveren ze verse produkten. Al met al hebben wij wel een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel relax, jammer dat een en ander kapot was

jan behang
17-1-2016
  • Onderkomen6

Hier voor onze rust heen gegaan en die hebben we gevonden. In de villa was het een en ander kapot zoals la in de keuken, lamp in slaapkamer, koelkast die niet goed sluit, deurklink eraf van tuindeur en tot mijn schrik tot de ontdekking gekomen dat deze niet afgesloten was dus hele weekend open heeft gestaan. Restaurant de schouwse hoeve op park aan de overkant is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging .Schitterende tuin (88)

K. Pontier
15-9-2015
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Perfect, kan niet beter ! Mooi aangelegd park.. Nieuwe keuken en sanitair! Wasmachine, droger, sauna en zonnebank, stoomdouche en bubbelbad.Heerlijk om alles te gebruiken als het evt regent.Ook een terras aan de achterkant van het huis.Rondom omsloten door hagen en tuinhekje. Oprit voor 2 auto's! Restaurantjes vlakbij. AH supermarkt in de het gezellige dorp.

Gereisd Met partner in september 2015

Alles tegen extra betaling!

Familie met kids
2-8-2015
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Weinig voor kleine kinderen. Winkeltje erg klein aanbod. Staat meubilair huisje 109 livingstone teleurstellend. En je hoort er steeds de autoweg. Tuinkussens tevergeefs gezocht in berging. Bleken tegen betaling... TE HUUR:-(. Kinderkermis indoor tegen betaling. Animatie Kids... De leuke dingen tegen betaling. Erg weinig speeltoestellen. Animatie in partytentje op ander park.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportVissen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Villapark Livingstone in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Villapark Livingstone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.