Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Villapark Livingstone

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Villapark Livingstone voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 143 reviews

• 6.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

143 Reviews over Landal Villapark Livingstone

• 4Erik30-12-2022

Nooit meer Landal Livingstone- slechtste ervaring

Op zich reeds meerdere malen naar een Landalpark geweest en altijd tevreden geweest, maar in Landal Livingstone hebben wij een erg vies huisje aangetroffen. Het was te gortig voor woorden! Stof en haren ( hond of zo) overal. Alles vies en vettig. De grond vuil voor woorden. Eventjes met witte kousen lopen en die waren gegarandeerd zwart. In de slaapkamer beneden een niet te harden rioolgeur en geur van uitwerpselen. Het toilet had bij aankomst een echte oude urinegeur. Wat ik onder de toiletbril vond, tartte alle verbeelding en was de perfecte verklaring voor de geur. Bah… dit was vies en vuil van maanden ver niet te poetsen. In het opgemaakte bed boven leek wel of die niet ververst werd. Zwarte haren en hondeharen overal. Wij betaalden flink wat euro’s voor 3 nachten en vinden dat prijs kwaliteit zeker niet in orde! Wij twijfelen hierdoor zelfs om ooit nog bij Landal te boeken. Erg om te zeggen, maar blij dat we terug thuis zijn!

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 6Queenmum30-07-2022

Zeer stil park

Groot deel van de villa’s leek onbewoond. De villa die wij gehuurd hadden zag er redelijk uit, was wel toe aan wat onderhoud. Verveloze kastdeur, aftandse magnetron, buitentafel vol met vetvlekken, terras mag wel opnieuw worden gelegd, is ouderwets, ziet er niet erg mooi uit. Parasol was kapot, werd na de klacht direct vervangen. Voor kinderen is er op het park heel weinig te doen, onze kleinzoon van 10 jaar verveelde zich vooral bij slecht weer, behoorlijk. Geen zwembad in de wijde omtrek. Er kon bij de villa worden gevist, ik weet niet of alle villa’s aan het water liggen, zodat die mogelijkheid aanwezig is. Gratis visvergunning verkrijgbaar bij de receptie. Lekker gegeten bij Zeelust, restaurant vlakbij de trap naar het strand, prima mosselen. Sand and pepper (bij het rolstoelstrand) is een gezellige strandtent.

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8JC F26-09-2021

Mooie omgeving goed huis

Heerlijk verblijf in mooie Zeeland. Mooie fietstochten over eiland, o.a naar Zierikzee, over Brouwersdam, Oosterschelde stormvloedkeering en wandeling naar strand gemaakt. Bakkerij in de Soete Suikerbol (heerlijk brood, Zeeuwse bolus etc. en AH op fietsafstand. Huis nr 114 LUXE. Heerlijk huis met privecie tuin met geen inkijk van buren. Wel wat klein onderhoud nodig bijv. Kraan keuken, doucheputjes en deurgrepen). Berging klein, kan met moeite 2 fietsen in staan. Bijbetalen voor WiFi niet van deze tijd. Plus punt: rustig park. Min punt: krakend en zacht bed

• 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Jolanda van Steenbergen06-02-2021

Fantastisch!

Heerlijk verblijf in een heerlijk rustig Zeeland in de winter.

• 6Activiteiten
  • 8Frank & Marga25-06-2019

Fantastische vakantie, geen honden meer toelaten.

Voor de derde keer naar dit schitterende en over het algemeen tamelijk rustige Landal Park (Villapark Livingstone) geweest. Huisje type 6EL huisje gehuurd (106), alleen dit jaar in het huisje naast ons zat een gezin met een vier tal honden, waar er maar maximaal 2 zijn toegestaan, er wordt niets aan gedaan overigens. Wat een geblaf, als er een begint volgt de rest (moet Landal Greenparks echt verbieden, honden op een vakantiepark). Dit was niet leuk als je wilt uitslapen en dit heeft onze vakantie enigszins verpest. Voor de verdere rest genoten van onze vakantie. Aanraders om te eten en/of te drinken in de buurt: Restaurant Asmara (turks) en ijssalon Yasino in de Noordstraat. Afraders in de buurt om te eten: Zeebinkie (slechte kwaliteit eten dit jaar en maar niet over het Gourmet Arrangement te spreken, het vlees stop je in een holle kies), Italiaans restaurant MI Casa in de Noorstraat, dit is echt slecht, ga hier niet eten.

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10willy14-04-2017

een prachtige accommodatie ruimte genoeg voor 4 volwassen personen en een puber. alles was schoon en netjes en het heeft ons aan niets ontbroken. Slapen op heerlijke bedden.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Gerard01-04-2017

geweldige vakantie

Rustig vakantiepark, geen overlast van anderen. Minder geschikt voor kinderen.

• 7Activiteiten
  • 10Boeykens09-07-2016

Een echte aanrader voor een rustige vakantie

Alles is gewoon super en een super team van medewerkers

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Geert25-06-2016

Heerlijk rustig

Het is een heerlijk rustig park, met mooie luxe huizen. Die van ons was vrijstaand met een mooie besloten tuin erom heen en een eigen parkeerplaats! dus geen gesleep met koffer en boodschappen.

• 7Activiteiten
  • 9Henk13-06-2016

Heerlijke natuurlijke omgeving in mooi Villapark

Mooi villapark, rustige omgeving. Geen zwembad aanwezig. Minder geschikt voor kinderen. Je kunt met de auto bij de bungalow parkeren. Sommige bungalows liggen aan een mooie vijver. Bij de Schouwse Hoeve kun je heerlijk eten . De kwaliteit prijsverhouding is goed. Het villapark ligt dicht bij het dorp Burgh Haamstede. Dat is erg prettig zodat de AH voor de boodschappen om de hoek ligt.

• 8Activiteiten

Vakantiepark Landal Villapark Livingstone info