Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

9.3Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.3Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Texel Vakantiehuisje (op de Krim) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

50 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

• 9Fam Schukking24-02-2020

Heerlijk familiehuis

Fijn huis, goede bedden, schoon, ruim! Leuk dat er zelfs een verkleedkist aanwezig is. Ondanks onstuimig weer hebben we ons goed vermaakt!

Arnoud en Bianca, Eigenaar, 09-03-2020

Wat fijn dat u zo genoten heeft van Texel, dat uw kleinkinderen zich verkleed hebben als waardige prinsesjes. Leuk dat u ons hiervan een foto heeft gestuurd. Graag tot een volgende keer in ons huis!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    9Arco Schumacher11-07-2019

Fantastisch verzorgd huis . Prachtige badkamers ( 2 ) , mooie en ruime slaapkamers . Onze familie ( 3 echtparen en 3 jonge kinderen van 2 maanden , 8 maanden en 4 jaar paste daar naadloos in . We hebben er ons thuis gevoeld en de kinderen hebben een geweldige tijd gehad. Vrije ligging met mooi uitzicht binnen een verzorgd park met legio ontspanningsmogelijkheden mogelijkheden . Zeker een aanrader om ook / nog eens te gaan

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam. Verstoop20-06-2019

Een hele dikke tien!

Wat een fantastisch mooi huis. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een moderne grote keuken, 2 grote badkamers met inloop douche, 3 toiletten waarvan 2 apart. Je kwam niets te kort. We hebben een koffiezetapparaat, een Senseo en een Nespresso machine gebruikt. De kinderen hebben genoten van de grote afgesloten tuin met speelhuisje en speeltoestellen. We hebben heerlijk gebarbecued op de grote vaste bbq op het terras waar wij tot laat de zon hadden. 's Ochtends aten wij aan de picknick tafels ook in de zon. Ook het uitzicht was prachtig. Over duintjes keek je naar een bosrand. Het park (De Krim) was ook mooi. We zijn een paar keer in het zwembad geweest en eentje heeft er kunnen fitnessen. Wij vinden dit grote huis een echte aanrader en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Fam. Stricker07-06-2019

Alle lof voor dit huis!

Geweldig vakantiehuis voor een groep of een familiehappening met kinderen. Het huis is licht, praktisch ingericht en makkelijk schoon te houden, met een moderne, ruime keuken en mooie badkamers. Prettig zijn de twee aparte toiletten (beneden en boven één), de wasmachine en de droger. Buiten volop zitgelegenheid in de zon en uit de wind met zicht op natuur met een ruim grasveld om het huis met speelmogelijkheden voor de kinderen - gewoon genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Jeroen van den Hoek19-02-2019

Verzorgd.

Mooi groot vakantiehuis met alles erop en eraan. Perfect voor een kleine familie of groep vrienden en ideale ligging voor een buitenvakantie in de zomer. Kortom, zeer verzorgd.

• 10Jeanette van den Hoek13-02-2019

We hebben een Fantastische tijd gehad in het huis!

Fantastische ligging aan de rand van het park. Mooi groot huis, van alle gemakken voorzien: Moderne keuken met afwasmachine, grote koelkast, fornuis, magnetron, oven en ruim voldoende keuken attributen. Woonkamer met open haard, Sauna Grote tuin met BBQ 2 badkamers en 3 toiletten.

• 9Arjan13-02-2019

Helemaal top !

Huis is gelegen op mooiste plek van het park en van alle gemakken voorzien, en dus zeer geschikt bij zowel mooi als slecht weer.

• 2018
    10A Ruhaak25-10-2018

Geweldig! Modern, compleet, top locatie in park

Het was in een woord geweldig. Een mooi park met alle faciliteiten. Het huis ligt prachtig aan de rand van het park waardoor je vrijheid en rust ervaart. Het weidse uitzicht is schitterend. De tuin is afgesloten en heeft heel veel faciliteiten voor de kleintjes, meerdere terrassen en een grote vaste bbq. Op de oprit is plaats voor 3 auto's. De 5 slaapkamers zijn keurig en er staan goede boxspring bedden. De 2 grote badkamers zijn modern met de inloopdouches en beneden is er een grote sauna waar wij met z'n 5 tegelijk in zaten om daarna gezellig bij de openhaard bij te kletsen. In de keuken stonden wij soms met z'n drieën tegelijk te kokkerellen en grepen nooit ergens naast. Fijn ook dat we een koffiezetapparaat, een Senseo en een Nespresso machine hadden, zo was er voor iedereen koffie naar smaak. We willen dit huis graag aanbevelen en komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Fam. Michel / De Vries30-08-2018

Super verblijf, "thuis" maar ook opties "buiten".

Prima verblijfsmogelijkheid voor (hechte) vrienden / familiegroep (met kleine kinderen zeer geschikt). Vrij-liggende, mooie, functionele accommodatie op loopafstand van voorzieningen vakantiepark De Krim.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10swaan09-07-2018

De Krim en D618 voor herhaling vatbaar.

bungalow was prachtig ingericht en uitgebouwd, dus zeer geschikt voor 6 personen De Krim is prachtig park waar rust heerst en toch van alles te doen is.D618 was een van de betere bungalows. Kan geen negatieve dingen verzinnen

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) info