Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)
9,2

42 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) in het Nederlands

Geweldig! Modern, compleet, top locatie in park

A Ruhaak
25-10-2018

Het was in een woord geweldig. Een mooi park met alle faciliteiten. Het huis ligt prachtig aan de rand van het park waardoor je vrijheid en rust ervaart. Het weidse uitzicht is schitterend. De tuin is afgesloten en heeft heel veel faciliteiten voor de kleintjes, meerdere terrassen en een grote vaste bbq. Op de oprit is plaats voor 3 auto's. De 5 slaapkamers zijn keurig en er staan goede boxspring bedden. De 2 grote badkamers zijn modern met de inloopdouches en beneden is er een grote sauna waar wij met z'n 5 tegelijk in zaten om daarna gezellig bij de openhaard bij te kletsen. In de keuken stonden wij soms met z'n drieën tegelijk te kokkerellen en grepen nooit ergens naast. Fijn ook dat we een koffiezetapparaat, een Senseo en een Nespresso machine hadden, zo was er voor iedereen koffie naar smaak.

We willen dit huis graag aanbevelen en komen zeker weer terug.

Super verblijf, "thuis" maar ook opties "buiten".

Fam. Michel / De Vries
30-8-2018

Prima verblijfsmogelijkheid voor (hechte) vrienden / familiegroep (met kleine kinderen zeer geschikt). Vrij-liggende, mooie, functionele accommodatie op loopafstand van voorzieningen vakantiepark De Krim.

De Krim en D618 voor herhaling vatbaar.

swaan
9-7-2018

bungalow was prachtig ingericht en uitgebouwd, dus zeer geschikt voor 6 personen

De Krim is prachtig park waar rust heerst en toch van alles te doen is.D618 was een van de betere bungalows.

Kan geen negatieve dingen verzinnen

fantastisch

Mike karte
20-6-2018

Mooi gezellig vakantiepark.Leuk centrum met een geweldig zwembad . Wij zaten in de kinderbungalow nr95 met 10 pers.compleet huis met een ruime tuin en een mooi uitzicht. Een aanrader!!

Aanrader: zeer comfortabele familie villa.

Familie Lindeboom
31-5-2018

Met drie generaties een geweldig verblijf gehad in deze ruime en volledig ingerichte familie villa. Grote pluspunten: 1) de tuin was geheel omheind, waardoor kleine kinderen hun gang konden gaan, en 2) gelegen aan de rand van het park met vrij uitzicht.

Ruim huis met heerlijke tuin

Daphne
9-4-2018

Heel erg fijn huis! Lekker ruim en heerlijke tuin met vrij uitzicht. We komen graag nog een keer terug!

Wij hebben de Kerstdagen doorgebracht in dit prachtige huis op "De Krim" met ons hele gezin, kinderen en kleinkinderen in de leeftijd van 2 t/m 12 jaar.

Het huis ziet er fantastisch uit, is van alle gemakken voorzien en de ook de bedden zijn prima! Mooie keuken, gezellige open haard en lange eettafel waar je gezellig met z'n allen kunt eten en spelletjes doen!

Het centrum is vlakbij en ook daar is van alles te doen voor kids van klein tot groot.

Kortom: Onvergetelijke feestdagen gehad en we hopen er graag nog eens terug te komen!

Comfortabel vakantiehuis

R. de Leeuw
25-10-2017

Mooi, vrij, daardoor rustig gelegen vakantiehuis!

Zeer complete inrichting ook voor kinderen. Comfortabele badkamers. Uitgebreide keuken en inventaris.

Mooi nieuw zwembad.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 1-11-2017

Fijn dat u genoten heeft van ons verbouwde huis én van het nieuwe zwembad.

Wij zien u graag een andere keer terug.

Fantastische week gehad

codwarswaard_
23-10-2017

Mooi huis,rustig gelegen,alle voorzieningen aanwezig.

Zeer geschikt voor maximaal 10 personen.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 1-11-2017
Dank voor uw mooie terugkoppeling. Graag tot een volgende keer.

Wat een ruimte en gezelligheid !

ellen
29-8-2017

De ligging is prachtig; aan de rand van het park met veel groen en je zit vrij. De aankleding is erg leuk: Texelse schilderijen, kussentjes enz. Een compleet huisje; het ontbreekt aan niets. En je kunt altijd in de zon zitten; Heerlijk !

Familie Ruhaak, Eigenaar, 6-9-2017
Wat fijn om te horen dat jullie je thuis voelde in ons huis. Graag tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.