Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim)

37 reviews over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) in het Nederlands

Ruim huis met heerlijke tuin

Daphne, 9-4-2018

Heel erg fijn huis! Lekker ruim en heerlijke tuin met vrij uitzicht. We komen graag nog een keer terug!

Wij hebben de Kerstdagen doorgebracht in dit prachtige huis op "De Krim" met ons hele gezin, kinderen en kleinkinderen in de leeftijd van 2 t/m 12 jaar.

Het huis ziet er fantastisch uit, is van alle gemakken voorzien en de ook de bedden zijn prima! Mooie keuken, gezellige open haard en lange eettafel waar je gezellig met z'n allen kunt eten en spelletjes doen!

Het centrum is vlakbij en ook daar is van alles te doen voor kids van klein tot groot.

Kortom: Onvergetelijke feestdagen gehad en we hopen er graag nog eens terug te komen!

Comfortabel vakantiehuis

R. de Leeuw, 25-10-2017

Mooi, vrij, daardoor rustig gelegen vakantiehuis!

Zeer complete inrichting ook voor kinderen. Comfortabele badkamers. Uitgebreide keuken en inventaris.

Mooi nieuw zwembad.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 1-11-2017

Fijn dat u genoten heeft van ons verbouwde huis én van het nieuwe zwembad.

Wij zien u graag een andere keer terug.

Fantastische week gehad

codwarswaard_, 23-10-2017

Mooi huis,rustig gelegen,alle voorzieningen aanwezig.

Zeer geschikt voor maximaal 10 personen.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 1-11-2017
Dank voor uw mooie terugkoppeling. Graag tot een volgende keer.

Wat een ruimte en gezelligheid !

ellen, 29-8-2017

De ligging is prachtig; aan de rand van het park met veel groen en je zit vrij. De aankleding is erg leuk: Texelse schilderijen, kussentjes enz. Een compleet huisje; het ontbreekt aan niets. En je kunt altijd in de zon zitten; Heerlijk !
Familie Ruhaak, Eigenaar, 6-9-2017
Wat fijn om te horen dat jullie je thuis voelde in ons huis. Graag tot een volgende keer!

Geweldig leuk huis, speciaal voor de kleintjes.

Tine van de Kamp, 15-7-2017

De tuin is heerlijk vrij; kinderen kunnen er lekker spelen, zonder dat je weg hoeft. Uitzicht is prachtig: leuke paardjes lopen vlakbij.

Prachtig park met alle voorzieningen. Personeel zeer klantvriendelijk.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 18-7-2017

Hartelijk dank voor uw mooie bericht. Ja, het is echt een huis om met 3 generaties te huren. Opa en oma hoeven geen trappen te lopen, de tuin is helemaal afgesloten voor de kleinkinderen. Zij kunnen er heerlijk spelen en gebruik maken van alle speeltoestellen in de tuin. Het parkcentrum met het geweldige, nieuwe zwembad ligt op nog geen 5 minuten lopen.

's avonds lekker in de sauna en daarna met z'n allen voor de open haard.

Of 's zomers lekker BBQ-en bij de ondergaande zon. De terrassen geven lekker veel privacy en prachtig weids uitzicht.

Heerlijk weekend, wat een geluk!

de Rijk, 8-4-2017

Prachtig gelegen huisje, zicht op glooiende weide met paarden. Heerlijk ruim, met z'n 10-en aan de eettafel genieten van de gourmet. Prima slaapkamers, twee luxe badkamers en als klapper de sauna.
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-5-2017
Dank voor uw mooie review. Wij hopen dat u weer langskomt en dan gebruik kunt maken van het prachtige nieuwe zwembad.

Fantastish

Piet Maat, 4-4-2017

Leuk park, vriendelijke medewerkers, schoonmaken was slecht

Mooi vakantiehuisje op goede locatie in het park.

H. Holter, 19-10-2016

Het huisje voldeed aan de verwachtingen, maar dat mocht gezien de prijs ook wel.

Helaas was men niet bereid een korting te geven vanwege het feit dat het zwembad vanwege vernieuwing ontbrak. Een korting was hierdoor wel op zijn plaats geweest.

Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-5-2017

Dank voor uw review. De nieuwbouw van het geweldige zwembad was al ruim voor het bepalen van de prijzen bekend en is derhalve meegenomen in de prijsopbouw. Wij hopen u opnieuw als gast te mogen ontvangen als het zwembad klaar is.

Inmiddels is ons huis verder uitgebouwd, zijn de twee badkamers vernieuwd en is er een nieuwe, veel grotere keuken met alle luxe geplaatst.

Mooie plek.

Truus Nieling, 6-9-2016

Open trap (kindonvriendelijk)geen sleutel van tuinhuisje en terrasdeur bij bbq.Ligstoelen erg vuil, zelf schoon gemaakt. Kinderspeelgoed is aan opknappen toe.
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 12-9-2016

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Het speelgoed wordt met enige regelmaat vernieuwd, wij zullen hier extra aandacht aan besteden. De openslaande deuren bij het terras kunnen inderdaad niet meer open omdat daar te vaak de wind op staat. Deze winter worden de openslaande deuren vervangen door een mooie pui met vast glas waardoor nog meer van het uitzicht genoten kan worden. Het tuinhuisje met het woord "privé" er op is afgesloten omdat dit gebruikt wordt voor de spullen waarmee wij ons huis onderhouden.

Verder willen wij alvast verklappen dat in de winter de twee badkamers en de keuken worden aangepakt.

Graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Texel Vakantiehuisje (op de Krim) scoort een 8.99 uit 10 op basis van 38 reviews.