Vakantiehuis 't Eibernest

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis 't Eibernest voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 64 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 64 reviews
  • 7.6Natuur
  • 8.3Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

64 Reviews over 't Eibernest

• 9Heather19-11-2021

Wij hebben een geweldige tijd gehad! Het huis was schoon en goed ingericht, alles was aanwezig en heerlijk eieren met het welkom pakket! Het huis is ook in een top locatie, heel dichtbij een supermarkt en restaurants!

• 9Natuur
  • 10Fam. Evers18-11-2021

Geweldig genoten

Heerlijk 6-persoons huisje op kleinschalig parkje. Ideaal om tot rust te komen. Slaapkamer beneden geschikt voor gehandicapten.

• 10Nijhof08-11-2021

Fantastisch verblijf op een perfecte locatie

Wij hebben fantastische dagen gehad! Een gezellig huis, van alle gemakken voorzien

• 10Fred van Wijhe07-11-2021

FANTASTISCH

Weer een geweldige week gehad samen met schoonouders. In dit rolstoelvriendelijke vakantiehuis is het ook prima vertoeven voor ons moeder. Volgend jaar weer boeken voor de 5e keer!

• 1Grefling31-10-2021

Sehr schönes Ferienhaus

Das Haus liegt sehr schön.es ist sauber und hat eine gute Ausstattung.Einen besonderen Dank an den zuvor kommenden Vermieter,das wir ein Haus mit Schlafzimmer im Erdgeschoss bekommen haben.Wir würden dieses Haus wieder buchen.👍

• 1Natuur
  • 7Heijstek24-10-2021

Top huisje

Mooi huisje leuke plek we waren met 6 volwassen. Alleen zou ik er dan extra wc/douche bij willen hebben volgende keer

• 7Natuur
  • 6Linda29-08-2021

Texel was weer prima, huisje minder

Beneden is het redelijk opgeknapt, maar het meubilair is niet echt comfortabel. Badkamer en keuken zijn prima, maar borden, bestek etc is een raar allegaartje en aan vervanging toe. De deur van de ‘bijkeuken’ zat er niet meer in. Geen idee waarom, wij vonden het onhandig. Terrasje is prima, mooi uitzicht. Knullig wasrekje met 3,5 knijper De trap naar boven is een ramp, ergens op de site vermelden dat dit voor sommige mensen echt niet te doen is. Boven zijn 2 kamers. De bedden zijn goed, maar je kunt er je kont niet keren. Horren zouden een uitkomst zijn. Wij hadden handdoeken en beddegoed gehuurd. Dit was keurig schoon, maar absoluut aan vervanging toe!!!! In de dekbedovertrekken zaten gaten. Het zogenaamde keukenpakket had geen handdoek en theedoek. Heel onhandig. Het was een huisje voor 4 personen, maar ik moet er niet aan denken om er met 4 mensen in te zitten. Een 2e sleutel zou fijn zijn geweest.

• 4Ruimte
  • 8Fam. Dauer25-08-2021

Prima Unterkunft auf Texel

Wir haben eine erholsame Woche in dieser schönen und sauberen Unterkunft verbracht. Das Haus liegt ruhig am Ortseingang von Cocksdorp und man hat einen schönen Blick ins Grüne. Es ist modern und geschmackvoll eingerichtet und auch die Küche ist gut ausgestattet, mit allem was man so benötigt. Die Kommunikation mit Norbert und Esther war sehr unkompliziert und nett. Einziger Verbesserungsvorschlag wären Fliegengitter vor den Schlafzimmerfenstern, damit man bei offenem Fenster nicht von den Stechmücken gepiesackt wird. Aber davon abgesehen haben wir uns sehr wohlgefühlt und kommen gerne wieder.

• 7Janneke24-08-2021

Prima verblijf voor 4 pers. 6 zou krap zijn.

Wij vonden het een fijn verblijf voor 4 pers. Er is slaapplek voor 6p maar de huiskr te krap v 6 p. Gunstig gelegen tov winkels en fietsenhuur en natuurgeb.de slufter en de schorren en ruim genoeg voor een gezin. Een matras op de benedenverdieping was doorgezakt en de bovenverdieping wordt erg warm. Beneden hangen verduisterende gordijnen in de slaapkamer maar boven niet. Zelf verduistering/ zonwering aanbrengen mag niet van de verhuurders. De huisk.heeft geen raam. Voor frisse lucht moet de deur open maar die kan alleen op een haakje helemaal open. Zou mooi zijn als er ook een klein haakje wordt toegevoegd. Het huisje heeft een ruim terras met vrij uitzicht op de paarden in de wei en een droogrekje voor de was. Ook een grote parasol (beetje gammel) geen speelvoorzieningen oid maar wij waren eigenlijk toch de hele dag op pad. Al met al prima verblijf, neem wel een vliegenmepper mee en anti muggenspray maar dat geldt voor hele eiland.

• 8Karen23-08-2021

Prima verblijf op een prima locatie

Wij hebben een heerlijk weekend op Texel gehad. De huisjes liggen aan de rand van het dorp op loopafstand van de supermarkt, bakker en restaurants. Het huisje was prima schoon en van alle gemakken voorzien. Maar een paar extra borden zou wel fijn zijn. Lange personen stoten wel hun hoofd als ze de trap aflopen. Als er iets mist kun je bellen of appen met de beheerder en die reageert heel snel.

Vakantiehuis 't Eibernest info

Facilities