Tijdelijk €25 aanbetaling

De Smederij Texel (Cocksdorp)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 247 reviews

9.9FenomenaalScore uit 247 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

247 Reviews over De Smederij Texel (Cocksdorp)

• 10Broere23-10-2022

Top locatie!!!!

De recensies waren goed, maar klopt dat ook? Nou zeker, wat een top B&B! De kamer is smaakvol ingericht. Alles is voldoende of is bij te pakken (handdoeken, koffie, servies ed). Het ontbijt is een feestje. Nooit hetzelfde en bijzonder lekker en zeer origineel! Heerlijk geslapen in het ouderwetse bed. Keurig en schoon sanitair. Misschien iets meer uitleg over de kamer (hoe werkt de tv? Maar dat hadden we zelf ook kunnen vragen ;-) Voor ons een locatie om zeker met mensen te delen of om zelf nog eens naar terug te gaan!

• 10Pauline15-08-2020

GE-WEL-DIG

We kwamen aan en het zag er direct gezellig uit. Helemaal enthousiast kwamen we binnen. We waren veel te vroeg maar de kamer was klaar dus mochten er gewoon vast in. Wauw, wat een kamer! Een plekje waar we ons direct thuis voelden. Onze vakantie was net begonnen maar we kwamen direct in de relax-sfeer. Piepende deurtjes, een leuke bedstee en een heerlijk bubbelbad. Kortom: een fijne plek om te verblijven/ Maar naast dat waren de eigenaren erg gastvrij! Voelt gelijk goed. 'S morgens stond er een heerlijke ontbijtmand klaar, genoeg voor ook de lunch... echt aandacht aan besteed. De plek is top maar de omgeving ook! Eetgelegenheden naast de deur maar ook op het verdere eiland genoeg gezelligheid en mooie rustige plekjes om te wandelen/fietsen of tewel: GENIETEN! Wij hadden kamer Verlangen, die is in ieder geval goed aan te raden ;)

• 10Marijn Westerink22-06-2020

Fantastisch!

War een heerlijke b&b! Zeker in deze bijzondere tijd helemaal coronaproof met een prachtige tuin. We hebben genoten!

• 10Peter en Marleen13-06-2020

Vakantie op Texel met een verblijf in de Smederij is helemaal af, compleet. Een prima locatie, prima service, mooie schone kamer. Met een inrichting waar aandacht aan is gegeven. En laat je verrassen met een geweldig ontbijt, voor een prima start van een mooie dag.

• 10Cees Jan van der Meer24-02-2020

Enthousiast en warm ontvangst. Super mooie B&B echt een aanrader, heel mooi ingericht en iedere ochtend een heerlijk luxe ontbijt. Mooi gelegen op loopafstand van de restaurants en natuurlijk vlakbij de zee.

• 10Texellover23-02-2020

Geweldig!

Heerlijk weekend gehad op de smederij. Top service, hele fijne en schone kamers en luxe badkamer met bubbelbad. Het weer was eigenlijk het enige wat tegen zat. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Ligtelijn04-02-2020

Super!

Erg mooie gezellige B&B! Ruime sfeervolle kamer met heerlijk bubbelbad,... Ontbijt was een rijkelijk gevulde mand met allerlei heerlijks! Voor herhaling vatbaar!!!

• 10Jolanda12-10-2019

Heerlijk

Een authentieke b&b waar je zeer gastvrij wordt onthaald. Sfeervol verblijf en heerlijk ontbijt.

• 9Berlinda Hermes23-07-2019

Love this B&B

Prachtige B&B in oude Smederij .Top kamer ,,het Verlangen",met bedstee ,eigen woonkamer en badkamer met bubbelbad.Elke morgen een heerlijk ontbijt in rieten picknickmand.Toegang tot tuin met meerdere leuke zitjes en tuinhuisje met koffie en thee.#b&bdesmederij

• 10Nienke31-03-2019

Een heerlijke B&B om te genieten en te beleven!

Al eerder geweest met de kinderen. Nu saampjes. En ook volop genoten van deze B&B. Vriendelijk, gastvrij, heerlijk ontbijt! Mooie kamers. Kortom een aanrader!

Bed & Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) info

Het complex