Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°15°
Bed and Breakfast De Smederij Texel  (Cocksdorp)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

223 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in het Nederlands

fantastisch

j ris
10-6-2018

we zaten in een heel erg lief en mooi ingericht huisje. lekker was de scheiding tussen kamer en slaapkamer. elke ochtend stond er een picknickmand met elke keer weer een ander heerlijk ontbijt voor de deur. er was ook een hele grote tuin bij waar je op allerlei plekken kon zitten. een geweldige plek waar we zeker terug gaan komen.

Fantastiche B&B

Mevrouw Joore
23-3-2018

Ik vindt het een fijn en heerlijk B&B en ook een B&B waar ik met mijn 2 honden terecht kan. Lieve eigenaren. Altijd een goed ontbijt. En op een goede locatie. Ik kom in het najaar weer.

Fantastisch vertoeven!

Kersten
2-2-2018

Ik was hier een aantal dagen met mijn hond, die zeer welkom was. Mandje, eet- en drinkbakken stonden klaar. De eigenaren Marjon en Wout waren er zelf na een warm welkom niet meer, maar ze zijn uitstekend vervangen en het ontbrak mij aan niets!

Heerlijk rustig in een appartement aan de tuin en elke morgen een zeer uitgebreid ontbijt in een mandje voor je deur, het kan bijna niet luxer.

Stukje wandelen naar het strand, maar zeer zeker de wandeling waard.

Het verblijf hier heeft mijn tripje Texel van alle kanten de moeite waard gemaakt.

Buitengewoon gastvrij

Hennie
    31-1-2018

Gastvrije ontvangst, praktisch en sfeervol ingerichte kamer (vuur), iedere dag weer een uitgebreid verrassingsontbijt op de kamer en er is daarbij zelfs aan de hond gedacht..

Enkele (gratis) parkeerplaatsen voor de deur, strand dichtbij en restaurants in dezelfde straat.

Een aanrader dus.

Ik kan "De Smederij" van harte aanbevelen. De kamer (Droom) was met veel oog voor detail in een thema ingericht. Behang, interieur etc. was helemaal op elkaar afgestemd. Dat gaf een hele leuke sfeer. Badjassen, sokken, sfeerlichtjes, vacht op de vloer; aan alles was gedacht! Het ontbijt was een beleving op zich: met veel zorg samengesteld, vers en heerlijk! En op onze gewenste tijd op de kamer bezorgd. We komen hier zeker terug!

Kijk op de website en in het echt is het nog leuker.

We komen graag nog eens terug.

irene
    22-10-2017

Sfeervolle B&B, gastvrije eigenaren, heerlijk ontbijt, centrale ligging in het dorp.

Hond zeer welkom (er zat zelfs een hondenkoekje bij het ontbijt!).

Wat een sfeer!

Anke van beek
    30-9-2017

Een heel sfeervol B&B, eigenlijk meer dan een B&B. Je voelt je er meteen thuis, prima bed, heerlijke douche. 't Uitgebreide ontbijt wordt in een mand gebracht op de tijd die jezelf kunt aangeven. Zeer gastvrije ontvangst. Veel zorg en liefde is aan dit onderkomen besteed. En niet te vergeten: een heel gezellige tuin met zitjes e.d.

Niets, maar dan ook niets negatiefs te melen.

Weer superfijn verblijf in ons favoriete Smederij!

Carolina van Iperen
    3-9-2017

Marion & Wout begrijpen als geen ander wat het begrip gastvrijheid inhoudt: een warm welkom, overheerlijk ontbijt (elke dag weer een verrassing), fijne slaapkamer en super relaxte living, goede badkamer EN de tuin niet te vergeten! Ontbijten kan in de tuin, lezen kan in de hangmat of gewoon even chillen. Onze zoon is na diverse bezoeken bevriend geraakt met de honden Joris, Fleur en Isa. De Smederij voelt dan ook als thuiskomen!

Hardlopen naar het wad, fietsen door de duinen naar de zee, uitwaaien en relaxen!

Wanneer mogen we weer???

Harriët
    23-8-2017

We hebben een paar heerlijke dagen gehad bij De Smederij...gastvrije ontvangst,heerlijke ontbijtjes,een studio waar je elke keer weer iets anders 'ontdekt',rust,mooie omgeving...

We zaten dit keer op de begane grond in studio Droom.Een lekkere schone studio met een apart woon- en slaapgedeelte.Ideaal!

De badkamer is eenvoudig maar overal is aan gedacht...aan de binnenkant van de deur haken met 2 badjassen,een inloopdouche met een heerlijke straal,een krukje waar je bijv. de toilettassen op kwijt kan,een stopcontact voor mijn stijltang (ook niet onbelangrijk...haha) en een handdoekenradiator.

In de slaapkamer staat een mand met schone handdoeken en washandjes en een fohn.

Heb je de handdoeken gebruikt kan je steeds weer schone pakken in de hal van De Smederij.

Hier vind je ook schoon serviesgoed,bestek,koffie,thee,dvd's etc.

Fijn dat je alles zo kan pakken en er niet steeds om hoeft te vragen.

Dat je zo de tuin in kan lopen vinden wij een pluspunt.We hebben zelfs in de tuin kunnen ontbijten.Gezellig met het geluid van de kippen op de achtergrond.

De sfeer van De Smederij vind je ook zeker terug in de tuin.

Enne...wij hebben al ons volgende verblijf geboekt. :-)

Dus dat zegt toch genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) scoort een 9.19 uit 10 op basis van 226 reviews.