Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)sterstersterster

9.5Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

241 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• 2019
    10Jolanda12-10-2019

Heerlijk

Een authentieke b&b waar je zeer gastvrij wordt onthaald. Sfeervol verblijf en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Berlinda Hermes23-07-2019

Love this B&B

Prachtige B&B in oude Smederij .Top kamer ,,het Verlangen",met bedstee ,eigen woonkamer en badkamer met bubbelbad.Elke morgen een heerlijk ontbijt in rieten picknickmand.Toegang tot tuin met meerdere leuke zitjes en tuinhuisje met koffie en thee.#b&bdesmederij

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Nienke31-03-2019

Een heerlijke B&B om te genieten en te beleven!

Al eerder geweest met de kinderen. Nu saampjes. En ook volop genoten van deze B&B. Vriendelijk, gastvrij, heerlijk ontbijt! Mooie kamers. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10W Bolander21-02-2019

Wauw!

Geweldig! Wat een aanrader! De kamer, de sfeer, de bedstee, het bad, het ontbijt..een kleine opsomming van heerlijke momenten. En als kers op de taart, het diner-arrangement. Texelse gastvrijheid met culinaire hoogstandjes! We hebben genoten!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Janet Tilman29-10-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Knus en heerlijke sfeertje om te verblijven. Het matras in de bedstee was iets minder maar dat mocht de pret niet drukken.

• 8Marjolein27-10-2018

Heerlijk een paar dagen met de hond in deze B&B verbleven en in 1 woord: fantastisch! De kamers zijn heel knus en gezellig ingericht, voorzien van eigen badkamer en toilet, waterkoker en een koffiezetapparaat! Iedere ochtend wordt er een ontbijmand voor de deur gezet, met ook iedere dag een wisselend, uitgebreid en lekker ontbijt met een koekje voor de hond erbij. Wij hebben ons hier heerlijk vermaakt en genoten van de gastvrijheid!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Hermien en Adry Weijenberg25-10-2018

De Smederij is gewoonweg geweldig!

De Smederij is een zeer sfeervol B&B in de kop van Texel. De eigenaren zijn hartstikke vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing en ruim voldoende. De kamers zijn net, sfeervol en rustig ingericht. We hadden een kamer met een heuse bedstee. We waren nog nooit op Texel geweest en het verblijf in de Smederij heeft onze korte vakantie tot een zeer aangename gemaakt. We zijn zeer tevreden over De Smederij.

• 10Hoekert21-10-2018

Genieten !

Geweldig gezellig b&b. Mooie kamer met een heerlijk bad! Ontbijt is heel uitgebreid en met verse jus en warme broodjes. Dorpje is erg gezellig en alleen op loos afstand. Wij hadden onze hond mee en ook hij was erg welkom!

• 9Inge van der Aart01-10-2018

Verrassend fantastisch

Gastvrij ontvangst, leuke accomodatie, goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Benjamin22-09-2018

Fantastische

Het is een geweldige TOP B&B. Het vriendelijke ontvangst, de kamers en dan ook zeker de inrichting, de tuin, gratis koffie en thee service op de kamer en het uitgebreide ontbijt smorgens met warme broodjes die klaar staat in een mand en die je kunt eten waar je wilt op de kamer of in de tuin. Echt helemaal GE-WEL-DIG!! We waren voor 1 nacht maar komen zeker als we op Texel zijn hier terug!

Gereisd met partner in september 2018

Direct boeken

42 tips over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• willem en astrid, 13-05-2014

Heerlijk eten bij de Rog, stukje verderop in de straat.

• Greetje Smid, 27-01-2012

Paardrijden vuurtoren strand de koog parachute springen(kijken ook heel leuk en lekker bakkie doen op het terras)

• SD, 16-02-2014

Eten bij Topido was erg lekker en heel dichtbij. Strand bij de vuurtoren heerlijk ruig. Kaap Noord een strandpaviljoen met het beste uitzicht.

5 vragen over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• Ineke, 25-03-2014

Wandelen met de hond

Wij verblijven binnenkort in De Cocksdorp op Texel. Waar kunnen we fijn wandelen met onze hond ? Een loslopende flatcoated retriever ! Heel belangrijk is dat wij onze hond los kunnen laten lopen. Wie heeft goede tips ? Vriendelijk bedankt !

Texelfan, 26-03-2014

In deze tijd van het jaar is het strand de uitgelezen plek om lekker met de hond te wandelen.

• Jonathan pattyn, 26-11-2012

een vraag

graag meer info over B&B wij kommen van uit België wij fietsen graag zouden onze elektrische fiets mede brengen is er mogelijkheid de fietsen (veilige) opt e bergen en wat zijn de prijzen: per nacht en per persoon :of per kamer ? wat is er te zien in omgeving hopelijk spoedig antw gr Jonathan

• annette de wit, 11-07-2012

prijs

wat is de prijs om 1 nacht in de b&b te slapen, we zijn met z'n tweeen en we willen eind juli of begin augustus evt. komen.?

Fam. Braamse, 14-09-2012

Bel even zelf naar de B en B