Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Bed and Breakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°4°
Bed and Breakfast De Smederij Texel  (Cocksdorp)
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

234 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar

Janet Tilman,
29-10-2018

Knus en heerlijke sfeertje om te verblijven. Het matras in de bedstee was iets minder maar dat mocht de pret niet drukken.

Marjolein,
27-10-2018

Heerlijk een paar dagen met de hond in deze B&B verbleven en in 1 woord: fantastisch! De kamers zijn heel knus en gezellig ingericht, voorzien van eigen badkamer en toilet, waterkoker en een koffiezetapparaat! Iedere ochtend wordt er een ontbijmand voor de deur gezet, met ook iedere dag een wisselend, uitgebreid en lekker ontbijt met een koekje voor de hond erbij. Wij hebben ons hier heerlijk vermaakt en genoten van de gastvrijheid!

De Smederij is gewoonweg geweldig!

Hermien en Adry Weijenberg,
25-10-2018

De Smederij is een zeer sfeervol B&B in de kop van Texel. De eigenaren zijn hartstikke vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing en ruim voldoende. De kamers zijn net, sfeervol en rustig ingericht. We hadden een kamer met een heuse bedstee. We waren nog nooit op Texel geweest en het verblijf in de Smederij heeft onze korte vakantie tot een zeer aangename gemaakt. We zijn zeer tevreden over De Smederij.

Genieten !

Hoekert,
21-10-2018

Geweldig gezellig b&b. Mooie kamer met een heerlijk bad! Ontbijt is heel uitgebreid en met verse jus en warme broodjes. Dorpje is erg gezellig en alleen op loos afstand. Wij hadden onze hond mee en ook hij was erg welkom!

Verrassend fantastisch

Inge van der Aart,
1-10-2018

Gastvrij ontvangst, leuke accomodatie, goed ontbijt.

Fantastische

Benjamin,
22-9-2018

Het is een geweldige TOP B&B. Het vriendelijke ontvangst, de kamers en dan ook zeker de inrichting, de tuin, gratis koffie en thee service op de kamer en het uitgebreide ontbijt smorgens met warme broodjes die klaar staat in een mand en die je kunt eten waar je wilt op de kamer of in de tuin. Echt helemaal GE-WEL-DIG!!

We waren voor 1 nacht maar komen zeker als we op Texel zijn hier terug!

Beppie van der Veen,
5-9-2018

Ontzettend fijne B en B ,heerlijke bedden , fijn ontbijt en de kamers zijn zeer knus.

Eigenaren wonen ernaast en zijn altijd bereid te helpen indien nodig, hele lieve mensen.

Zou eigenlijk liever wat anders schrijven, omdat het op deze manier n.l wel erg druk word daar, dus verder van te voren al boeken, maar eerlijk is eerlijk.

Super leuke B&B in rustig dorp maar met voldoende leuke restaurants en erg vriendelijke ontvangst. Goede kamer en badkamer. Fantastische gevulde ontbijtmand die je op jouw gewenste tijd ‘s ochtends krijgt aangereikt. Gratis koffie en thee service op de kamer. Mooie tuin waar je als je wilt kunt verblijven. Boek rechtstreeks bij eigenaar i.p.v. touroperator!

Ga zeker nog eens terug.

Geweldig!

Diana,
25-8-2018

Wij hebben mijn moeder dit cadeau gegeven. Ze heeft 2 nachten met haar hond in kamer Vuur geslapen. Ze vond het fantastisch! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Echt een aanrader!

geweldig

Rita uilenberg,
2-8-2018

heerlijke rustige camping. vriendelijke boer Saal. goede sanitaire voorzieningen. lekker dicht bij het strand

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.