Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°12°
Bed and Breakfast De Smederij Texel  (Cocksdorp)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

230 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in het Nederlands

Verrassend fantastisch

Inge van der Aart
1-10-2018

Gastvrij ontvangst, leuke accomodatie, goed ontbijt.

Fantastische

Benjamin
22-9-2018

Het is een geweldige TOP B&B. Het vriendelijke ontvangst, de kamers en dan ook zeker de inrichting, de tuin, gratis koffie en thee service op de kamer en het uitgebreide ontbijt smorgens met warme broodjes die klaar staat in een mand en die je kunt eten waar je wilt op de kamer of in de tuin. Echt helemaal GE-WEL-DIG!!

We waren voor 1 nacht maar komen zeker als we op Texel zijn hier terug!

Beppie van der Veen
5-9-2018

Ontzettend fijne B en B ,heerlijke bedden , fijn ontbijt en de kamers zijn zeer knus.

Eigenaren wonen ernaast en zijn altijd bereid te helpen indien nodig, hele lieve mensen.

Zou eigenlijk liever wat anders schrijven, omdat het op deze manier n.l wel erg druk word daar, dus verder van te voren al boeken, maar eerlijk is eerlijk.

Direct boeken

Super leuke B&B in rustig dorp maar met voldoende leuke restaurants en erg vriendelijke ontvangst. Goede kamer en badkamer. Fantastische gevulde ontbijtmand die je op jouw gewenste tijd ‘s ochtends krijgt aangereikt. Gratis koffie en thee service op de kamer. Mooie tuin waar je als je wilt kunt verblijven. Boek rechtstreeks bij eigenaar i.p.v. touroperator!

Ga zeker nog eens terug.

Geweldig!

Diana
25-8-2018

Wij hebben mijn moeder dit cadeau gegeven. Ze heeft 2 nachten met haar hond in kamer Vuur geslapen. Ze vond het fantastisch! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Echt een aanrader!

geweldig

Rita uilenberg
2-8-2018

heerlijke rustige camping. vriendelijke boer Saal. goede sanitaire voorzieningen. lekker dicht bij het strand

Prijs/kwaliteit helemaal top!!!

Edwin Moesman
3-7-2018

Kamers zien er mooi en schoon uit, het personeel super aardig!! Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk!! Je krijgt de keuze om het ontbijt op je kamer te nuttigen of in de tuin. Het laatste is een aanrader mocht het weer daar zich voor toe laten uiteraard. Voor mij gasten was dit het geval.

fantastisch

j ris
10-6-2018

we zaten in een heel erg lief en mooi ingericht huisje. lekker was de scheiding tussen kamer en slaapkamer. elke ochtend stond er een picknickmand met elke keer weer een ander heerlijk ontbijt voor de deur. er was ook een hele grote tuin bij waar je op allerlei plekken kon zitten. een geweldige plek waar we zeker terug gaan komen.

Fantastiche B&B

Mevrouw Joore
23-3-2018

Ik vindt het een fijn en heerlijk B&B en ook een B&B waar ik met mijn 2 honden terecht kan. Lieve eigenaren. Altijd een goed ontbijt. En op een goede locatie. Ik kom in het najaar weer.

Fantastisch vertoeven!

Kersten
2-2-2018

Ik was hier een aantal dagen met mijn hond, die zeer welkom was. Mandje, eet- en drinkbakken stonden klaar. De eigenaren Marjon en Wout waren er zelf na een warm welkom niet meer, maar ze zijn uitstekend vervangen en het ontbrak mij aan niets!

Heerlijk rustig in een appartement aan de tuin en elke morgen een zeer uitgebreid ontbijt in een mandje voor je deur, het kan bijna niet luxer.

Stukje wandelen naar het strand, maar zeer zeker de wandeling waard.

Het verblijf hier heeft mijn tripje Texel van alle kanten de moeite waard gemaakt.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.