Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°19°
Bed and Breakfast De Smederij Texel  (Cocksdorp)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

225 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in het Nederlands

geweldig

Rita uilenberg
2-8-2018

heerlijke rustige camping. vriendelijke boer Saal. goede sanitaire voorzieningen. lekker dicht bij het strand

Prijs/kwaliteit helemaal top!!!

Edwin Moesman
3-7-2018

Kamers zien er mooi en schoon uit, het personeel super aardig!! Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk!! Je krijgt de keuze om het ontbijt op je kamer te nuttigen of in de tuin. Het laatste is een aanrader mocht het weer daar zich voor toe laten uiteraard. Voor mij gasten was dit het geval.

fantastisch

j ris
10-6-2018

we zaten in een heel erg lief en mooi ingericht huisje. lekker was de scheiding tussen kamer en slaapkamer. elke ochtend stond er een picknickmand met elke keer weer een ander heerlijk ontbijt voor de deur. er was ook een hele grote tuin bij waar je op allerlei plekken kon zitten. een geweldige plek waar we zeker terug gaan komen.

Fantastiche B&B

Mevrouw Joore
23-3-2018

Ik vindt het een fijn en heerlijk B&B en ook een B&B waar ik met mijn 2 honden terecht kan. Lieve eigenaren. Altijd een goed ontbijt. En op een goede locatie. Ik kom in het najaar weer.

Fantastisch vertoeven!

Kersten
2-2-2018

Ik was hier een aantal dagen met mijn hond, die zeer welkom was. Mandje, eet- en drinkbakken stonden klaar. De eigenaren Marjon en Wout waren er zelf na een warm welkom niet meer, maar ze zijn uitstekend vervangen en het ontbrak mij aan niets!

Heerlijk rustig in een appartement aan de tuin en elke morgen een zeer uitgebreid ontbijt in een mandje voor je deur, het kan bijna niet luxer.

Stukje wandelen naar het strand, maar zeer zeker de wandeling waard.

Het verblijf hier heeft mijn tripje Texel van alle kanten de moeite waard gemaakt.

Buitengewoon gastvrij

Hennie
31-1-2018

Gastvrije ontvangst, praktisch en sfeervol ingerichte kamer (vuur), iedere dag weer een uitgebreid verrassingsontbijt op de kamer en er is daarbij zelfs aan de hond gedacht..

Enkele (gratis) parkeerplaatsen voor de deur, strand dichtbij en restaurants in dezelfde straat.

Een aanrader dus.

Ik kan "De Smederij" van harte aanbevelen. De kamer (Droom) was met veel oog voor detail in een thema ingericht. Behang, interieur etc. was helemaal op elkaar afgestemd. Dat gaf een hele leuke sfeer. Badjassen, sokken, sfeerlichtjes, vacht op de vloer; aan alles was gedacht! Het ontbijt was een beleving op zich: met veel zorg samengesteld, vers en heerlijk! En op onze gewenste tijd op de kamer bezorgd. We komen hier zeker terug!

Kijk op de website en in het echt is het nog leuker.

We komen graag nog eens terug.

irene
22-10-2017

Sfeervolle B&B, gastvrije eigenaren, heerlijk ontbijt, centrale ligging in het dorp.

Hond zeer welkom (er zat zelfs een hondenkoekje bij het ontbijt!).

Wat een sfeer!

Anke van beek
30-9-2017

Een heel sfeervol B&B, eigenlijk meer dan een B&B. Je voelt je er meteen thuis, prima bed, heerlijke douche. 't Uitgebreide ontbijt wordt in een mand gebracht op de tijd die jezelf kunt aangeven. Zeer gastvrije ontvangst. Veel zorg en liefde is aan dit onderkomen besteed. En niet te vergeten: een heel gezellige tuin met zitjes e.d.

Niets, maar dan ook niets negatiefs te melen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 228 reviews.