Hotel De 14 Sterren ***

Hotel De 14 Sterren
8,7

Weer vandaag2°-2°

84 reviews over Hotel De 14 Sterren in het Nederlands

Knus en gastvrij, heerlijk eten, hond ook welkom

Jacqueline, 4-1-2018

Mooie tuinkamer, eigen ingang, mooi uitzicht, je loopt zo het bos in.

Rustig hotel in een mooie omgeving.

Willem de Wit, 1-1-2018

Ontbijt was zeer goed, heerlijke koffie en voor s avonds de mogelijkheid van een heerlijk restaurant.

geweldig

Hans Hahn, 6-12-2017

Hele lieve mensen erg behulpzaam en heerlijk ontbijt op de kamer

“Omfiets hotel”

Rob Veenhuizen, 31-10-2017

Prettig, ontspanne, heerlijk ontbijt op bed, mooie tuinkamer , enz.

Maakt de naam helemaal waar

Jan & Iris, 18-10-2017

Kleinschalig maar groots. Mooi gelegen aan de bosrand en een mooi weidegebied. Fijne tuin. Zeer gastvrij en erg behulpzaam!

Geweldig hotel!

Petra, 5-10-2017

We vonden alles top! Uitgebreid ontbijt op de kamer, goede bedden, lekker rustig.

geen standaard hotel, maar maatwerk

Dick en Anneke van der Burg, 27-9-2017

Op zoek naar een Hotel met geheel eigen sfeer waar je bovendien uitstekend kunt eten? Hotel de 14 Sterren met restaurant De Worsteltent blijft een uniek concept.

We hebben het super gehad

Joukje, 25-9-2017

Ontbijt was heerlijk, met uitzicht op Klaartje de koe, die ons elke ochtend met haar vriendinnen kwam bekijken. Uitstekende service en het restaurant naast de deur was een uitkomst als je moe was van het fietsen en lopen. Ook de hond had het naar zijn zin in het bos naast de deur en het strand vlakbij. Kortom heerlijk. Wilde je een elektrische fiets huren, werd dat vlot geregeld. Het enige nadeel was dat als we s middags moe thuis kwamen en nog even iets wilde drinken voor het eten, het restaurant gesloten was tot 17.30.

Heerlijk relaxt hotel, mooie locatie.

Guus & Jenny Westra, 21-9-2017

Super Hotel! Comfortabele, kleurrijke kamer, goed restaurant, auto voor de deur. Geweldige service en heerlijk ontbijt met krant op de kamer. Op prachtige locatie aan de rand van het bos, met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Hond is ook welkom en heeft zich in de bossen en op het strand heerlijk kunnen vermaken.

Het eten in restaurant De Worsteltent is uitstekend en erg gezellig met attente en vriendelijke bediening.

Op zondagmiddag een echt feestje, met live-muziek in de tuin, ook dat met soepele attente bediening.

Enige aanmerking:

Badkamer zou fijn zijn als er een spatscherm voor de douche zou zitten.

Kortom: Het was een heerlijk weekend. Hulde aan Wenny & Fons.

Fantastische plek, iedere keer weer!

Annemarie Braun, 12-8-2017

Hotel de 14 sterren ligt op de prachtigste plek op Texel en toch heel centraal. Heerlijk s'ochtends je lekkere verse ontbijtje op je eigen terrasje voor je kamer terwijl je uitkijkt over de mooie natuur van Texel. De kamers zijn ruim, schoon en gezellig ingericht met praktische badkamer en fijne douche. Met dieetwensen wordt vriendelijk en goed rekening gehouden voor het ontbijt. We zijn hier al heel vaak geweest dit was zelfs de 2de x in 2017 en we zullen hier ook nog vaak terug blijven komen. De eigenaren Wenny & Fons doen er alles aan om je welkom te laten voelen.

We hebben een aantal aanbieders voor De 14 Sterren voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De 14 Sterren in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De 14 Sterren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De 14 Sterren scoort een 8.71 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: