Géén boekingskosten

De 14 Sterren

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De 14 Sterren voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 140 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 140 reviews

• Sportfaciliteiten

140 Reviews over De 14 Sterren

• 3René19-09-2021

Geen value for money

Te duur voor de geboden faciliteiten (vragen meer dan 150 euro per kamer per nacht, maar is eigenlijk nog geen 100 euro waard. Wifi is zeer matig

• 9Fam. Bosma07-09-2021

In een woord geweldig!!!

Zeer fijn verblijf. Restaurant goede aanrader je zit er ontzettend fijn en vriendelijk personeel. Dit gaan we zeker nog een keer boeken.

• 6ECV02-09-2021

Prijs-kamerkwaliteitverhouding nogal scheef

Erg gedateerde inrichting van de kamer. Kamer wel ruim, maar douchen met de deur van de badkamer naar de kamer als ‘spatscherm’ lijkt nergens op. Trap naar boven is nogal stijl en voor mensen die niet al te goed ter been zijn een minpunt. Bewondering voor degene die elke ochtend het kwalitatief meer dan voldoende ontbijt bracht op een dienblad naar de bovenkamer. Naar mijn mening te hoge prijs voor voor een hotelkamer die beslist niet up-to-date is. Wel prachtig gelegen tegen de bosrand. En het personeel is bijzonder vriendelijk.

• 9Janneke van Esch09-08-2021

Fantastisch verblijf bij de 14 sterren op Texel!

Heerlijke fietsvakantie gehad op Texel.Waanzinnig mooie locatie en een fantastische tuinkamer met terras.Elke ochtend een zalig ontbijt!Een heel leuk en enthousiast team, maak je niet vaak mee in een hotel.Hele aardige eigenaar en eigenaresse die keihard meewerken 👍🏼We missen het nu al, komen zeker weerTerug 😀

• 9Marianne Hendriksen09-08-2021

Super!!!

Bij aankomst wordt je heel vriendelijk en gastvrij ontvangen.We hebben hier een superfijn weekend gehad en heerlijk genoten.Heerlijk geslapen en mooi uitzicht.Ontbijt op de kamer was goed voor elkaar .Variatie en meer dan genoeg.

• 9Jan van Oort09-08-2021

Voor herhaling vatbaar!!!

We hebben een paar dagen mogen doorbrengen op Texel en als gast verbleven in het rustige “Hotel De 14 sterren” niet ver van Den Burg.Heerlijk geslapen en voor onze kamer buiten een zitje. Goed ontbijt volgens de nu geldende regels.Goed restaurant met een uiterst behulpzame en vriendelijke bediening.Dichtbij Nationaal park duinen en iets verder de duinen en het strand.In het hotel fietsen gehuurd en ook nog mazzel gehad met het weer.

• 9Peter02-07-2021

4 overnachtingen in De 14 Sterren op Texel

Prachtig, rustig gelegen hotel, perfect grenzend aan prachtig bosgebied en op 5 minuten met de fiets van het Texelse strand. Prettige persoonlijke behandeling, fijne ruime kamers en heerlijk ontbijt.

• 9Marie-José01-07-2021

Heerlijk rustig goed gelegen hotel in de natuur.

Fantastisch verblijf gehad! Vriendelijk personeel, goede service, heel bereidwillig. Kleinschalig waardoor je geen nummer bent. Heerlijk ontbijt op terras bij je kamer met geweldig uitzicht. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 5Andre30-06-2021

Nooit doen, geen kwaliteit voor dit veel te dure B

Wij zijn erg teleurgesteld in wat wij kregen voor ons zuur verdiende geld (Euro 155/nacht in het weekeinde). De kamer was erg gedateerd, donker, er zaten veel gele vlekken in de witte gordijnen, er was maar een makkelijke stoel voor 2 personen met grote vlekken op de zitting, er was een erg gedateerd tafeltje met 2 zeer oude harde stoelen, er was geen koelkastje, weinig en kapotte verlichting, zacht bed. Er kon geen keuze gemaakt worden uit het ontbijt, iedere dag bijna hetzelfde en saai. Er waren ook geen toilet artikelen, geen luchtje in het toilet waar ook de douche en wastafel is en je mag dit wel verwachten voor deze prijs.

• 7Andy14-06-2021

Great location but a little expensive

Expensive but great location. Breakfast was excellent and served to your room or outside as you wished. Room was very dated and needs an update. Old plain wooden boards for a ceiling is not nice to see in the morning. Shower has no door or screen so bathroom floor is soaking after one person use. No air in the room No fans in the ceiling and windows have condensation in them. You have to sleep with balcony door open all night The curtains have seen better days and so thin they keep out no light at all so wake up at 05.00 with sun in your eye balls here we come. The staff were friendly and helpful .Meals are expensive as is the whole island but tasty. Great view from our bedroom window. We had two dogs collies who hesitated going up the very steep stairs to the room as did we that was the only draw back to the room. We had first floor corner room with French doors which opened to lovely farmer field view

Hotel De 14 Sterren info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum3.6 km