Hotel De 14 Sterren

92 reviews over Hotel De 14 Sterren in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Wouter van der Moolen
8-7-2018

Erg mooie locatie met (oprecht) vriendelijk personeel. Wij hadden een 'Tuinkamer' geboekt. Stijlvolle en schone kamer met uitzicht op weiland vol koeien (erg leuk!). Ook het uitgebreide en afwisselende ontbijt wat 's morgens op de kamer werd gebracht was heerlijk! Wil je TV kijken, dan kun je dat het beste doen liggend op bed aangezien deze vrij hoog aan de muur hangt. De kosten per nacht vind ik heel redelijk. Een aanrader!

Bah!

MyriamC
25-6-2018

Dit pand is geen hotel. Het is kamerverhuur. Onze kamer is een vies oud hok zonder enig comfort. Nauwelijks kastruimte, kamers kunnen niet verduisterd worden. Foto's op de website zijn totaal niet waarheidsgetrouw. Begrijp niet hoe ze aan hun hoge score komen. Zo jammer dat ik hieraan mijn geld heb gegeven.

Alles klopte, aangenaam verblijf, vriendelijke gastvrouw en heer, goed personeel. Schone kamer, lekkere koffie

We hebben een aantal aanbieders voor De 14 Sterren voor je op een rij gezet:

Ligging, kamers, ontbijt, eten, alles fantastisch

Jan Roelfsema
19-5-2018

De 14 sterren is echt top! We komen hier al jaren. De ligging is fantastisch, aan de rand van de Staatsbossen. Ideaal uitgangspunt, je fietst zo de natuur in, het strand, de duinen, de bossen zijn in de onmiddellijke omgeving. En je bent zo in Den Burg, Den Hoorn, De Koog of bij de zeehonden in Ecomare. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt wordt op de kamer gebracht! En er is een uitstekende kok. Het eten in het restaurant is heerlijk en de bediening hartelijk.

Aanrader!!

Marie-Anne
28-3-2018

De 14 sterren voelt als thuis komen. Hartelijke ontvangst, prachtige kamer, heerlijk ontbijt!

Knus en gastvrij, heerlijk eten, hond ook welkom

Jacqueline
4-1-2018

Mooie tuinkamer, eigen ingang, mooi uitzicht, je loopt zo het bos in.

Rustig hotel in een mooie omgeving.

Willem de Wit
1-1-2018

Ontbijt was zeer goed, heerlijke koffie en voor s avonds de mogelijkheid van een heerlijk restaurant.

geweldig

Hans Hahn
6-12-2017

Hele lieve mensen erg behulpzaam en heerlijk ontbijt op de kamer

“Omfiets hotel”

Rob Veenhuizen
31-10-2017

Prettig, ontspanne, heerlijk ontbijt op bed, mooie tuinkamer , enz.

Maakt de naam helemaal waar

Jan & Iris
18-10-2017

Kleinschalig maar groots. Mooi gelegen aan de bosrand en een mooi weidegebied. Fijne tuin. Zeer gastvrij en erg behulpzaam!

We hebben een aantal aanbieders voor De 14 Sterren voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De 14 Sterren in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De 14 Sterren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De 14 Sterren scoort een 8.65 uit 10 op basis van 92 reviews.