Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Vitamaris

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Vitamaris voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 132 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Landal Vitamaris

• 4Wilco Pater05-01-2023

Nooit meer.

Erg gehorig appartement. Elke stap die de buren maken is hoorbaar. Wij waren met vier volwassenen en konden hooguit twee minuten douchen en dan hadden we koud water. Uitzicht op een dak. En bedden die doorzakken. Servies was vuil bij binnenkomst. Al met al geen plek om terug te keren.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 8Femke24-08-2022

Prima plek

Fijne plek, vriendelijk personeel. Het personeel is overigens nauwelijks aanwezig. Helaas erg gehorig appartementencomplex. Wij zaten tussen families met huilende kinderen die je de hele dag goed kon horen. Gelukkig hadden we heel mooi weer.

• 8Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Frank Pelkmans20-07-2022

mooi en goed appartement

ik ben hier een week geweest de appartement was heel goed schoon en netjes mooi balkon ik zat op de eerste verdieping met uitzicht op de vuurtoren de wifi verbinding was dik in orde ik had een fiets gehuurd en het eiland rond getoerd het eiland is mooi en klein mooie natuur en je heb daar ook een recreatiegebied dat heet d berkenplas waar je kunt zwemmen en er ligt vlot het dorp is ook leuk genoeg winkels en eetgelegenheden landal vitamaris is een mooi complex vriendelijke mevrouw achter de receptie ze hebben ook een fietsenstalling die zonden ze van mij mogen uitbreiden helaas geen oplaatpunt voor de e-bike dus moest ik de batterij er keer afhalen ik heb een leuke verblijf gehad

• 6Eetgelegenheden
  • 9Herman17-05-2021

Prachtig complex

Recent een heerlijk bezoek aan Schiermonnkoog gebracht. Was onzekerste maar zeker niet de laatste keer. Wij zaten aan de achterzijde in een 4 persoons appartement. Gerieflijk ingericht. Voor de kinderen een fijn speelgedeelte binnen en een leuke speeltuin achter het complex. Zwembad en sauna waren vanwege Corona helaas dicht. Zag er wel heel uitnodigend uit. Hele vriendelijke medewerkers aan de receptie. Hebben prachtige fietsen gehuurd die we van te voren hadden gereserveerd. Complex ligt op korte afstand van het gezellige dorp en het strand. Komen zeker nog een keertje terug.

• 9Onderkomen
  • 9Jan en Riet28-03-2021

Heerlijk en ontspannend

Mooie plek tussen dorp en strand, echt vakantiegevoel. Mooi appartement, modern en smaakvol ingericht. Mooie speelruimte voor kleine kinderen, zowel binnen als buiten.

• 9Bianca10-02-2020

Prachtig plekje tussen wad en strand

Een mooi, schoon, ruim en modern ingericht appertement. Vriendelijke medewerkers en een net complex.

• 2Anne26-10-2019

Voor ons nooit meer vitamaris!

Na jarenlang een vakantiehuisje geboekt te hebben op schier nu eens een keer voor een appartement op vitamaris gegaan. Daar hebben we erge spijt van gehad. Vitamaris is voor ons een vakantiebunker gebleken, kleine ruimte, zeer gehorig en wij keken uit op een heg. Daarnaast konden wij geen gordijnen/vitrage open doen omdat wij aan het pad naar de fietsenstalling zaten en er echt altijd mensen langs liepen die steeds nieuwsgierig naar binnen keken. Slapen was erg slecht, zachte en compleet doorgezakt matrassen. De wc was niet goed schoongemaakt en de kraan zat los bij het opendraaien. De medewerkers van de receptie zag je bijna nooit en waren niet echt vriendelijk. Bij het uitchecken kreeg de mevrouw van de receptie ineens telefoon die ze direct oppakte tijdens ons gesprek en ons de rug toe draaide. Tijdens wij wegliepen riep ze ons nog even snel een sorry toe. Kwam erg onprofessioneel over. Hier komen wij nooit meer terug.

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 10Familie Buitelaar09-08-2019

Ik ben net thuis maar wil zo terug!

Wij zijn hier met onze zoons van 6 en 13 twee weken geweest en hebben een enorm fijne tijd gehad. We zaten in een klein appartement, maar dit was groot genoeg omdat er in het complex heel veel te doen was. De speeltuin biedt uitdaging voor alle leeftijden en het zwembad is groot genoeg voor het aantal appartementen in het gebouw. Er is een gezellige huiskamer waar je even kan lezen of zitten. De mensen van de receptie zijn uiterst vriendelijk. Bijna alle appartementen waren bezet, maar het voelde niet overvol. Onze jongens hadden ook leuk contact met andere kinderen in het complex. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en we kunnen Vitamaris ook aan anderen aanraden.

• 10Activiteiten
  • 3Eltrim20-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Wij zaten in juli in appartement 112, met 3 jonge kinderen. Het appartement zelf gezellig en redelijk modern ingericht. Buiten het appartement had ik het idee in een verzorgingshuis, seniorenflat of ziekenhuis te verblijven. Het uitzicht was niet mooi, een verpauperde aanblik. Als je aan de weg- kant zit in een appartement heb je wel een mooi uitzicht. We hadden geen mooi weer en waren dus veel op binnen aangewezen. Zwembad veel te klein, te koud en geen glijbaantje, niet geschikt voor baby’s en peuters, echt te koud. Ook de speeltuin stelt niet veel voor. Het binnenspeelhalletje vonden de kinderen wel leuk. Maar we komen hier niet nog eens, volgende keer weer lootjes duin, 1 van de vakantiewoningen.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Marjan25-05-2019

Niet wat wij van Landal gewend zijn.

Geslapen in een 6-8-persoonsappartement met 6 personen. Appartement is eigenlijk te klein voor zo veel mensen. Derde slaapkamer is te klein om echt fijn te kunnen slapen. Sanitair is verouderd. Balkon is veel te klein en niet schoon gemaakt. De gangen zijn muf en geven een kampeerboerderijgevoel. Al met al kan het allemaal wel wat liefde gebruiken. En het is zeker niet de kwaliteit die wij van Landal gewend zijn.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen