Géén boekingskosten
NederlandUtrechtVianenHotels VianenHotel Van der Valk Vianen

Van der Valk Vianen

NederlandUtrechtVianen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Vianen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 142 reviews

• Sportfaciliteiten

142 Reviews over Van der Valk Vianen

• 7Eva05-05-2022

Fijne schone familiekamer

Fijne slaapkamer met een stapelbed voor ons kind. Tv’s in elk stapelbed( beetje over de top maar wel handig). Alles is netjes schoon. Fijne badkamer. Het enige wat tegenvalt is de roomservice. Je betaalt tien euro bovenop mediocre eten. Broodje van de hamburger was al helemaal vloeibaar geworden door de dampen. Op dat na, was het meer dan prima.

• 7Sabina20-02-2022

Fijn verblijf.

Fijn hotel. Neem wel zelf thee en oploskoffie mee. Dit wordt niet aangevuld. Heel vriendelijk personeel.

• 9Heleen02-09-2021

Prchtige schone hotelkamers

Wij zijn als echtpaar en onze volwassen zoon 3 dagen bij van der Valk in Vianen geweest. We hadden 2 kamers en we waren er zeer tevreden over. De ontbijten hebben we deze keer op de kamer laten bezorgen. Het zag er allemaal prima verzorgd uit. Personeel was ook vriendelijk. Van het zwembad hebben we geen gebruik kunnen maken, want groepjes van 20 mensen vonden we i.v.m. onze kwetsbaarheid mbt corona teveel, wel jammer. Maar het was fijn om er even een paar dagen uit te zijn

• 9Joop van der Does09-08-2021

Megan van de FrontDesk: you're wonderful

Van der Valk Vianen ligt aan de A2 bij de Lekbrug. Midden van het land. Ruime Comfort kamers met balkon of terras. Wij hadden #203 en die willen we volgende week weer. TV en alle andere bijkomstigheden zijn perfect. Maar waar het om gaat is de medewerking van het personeel. Front desk is altijd ruim bemand (of misschien moet ik zeggen 'bevrouwd') Wij zijn geholpen door Megan. Onze situatie uitgelegd mbt verlenging en alle medewerking werd door haar geregeld tot in de puntjes. Alle waardering.DIner via Anna-bel was perfect om te regelen. Niets op aan te merken. De eerste avond als hoofdgerecht sliptong en de 2e avond Mixed Grill. Dat is een aanrader! Ontbijt werd aan de kamerdeur geleverd door de 'vriendelijke medewerkster. Alles, maar dan ook alles was in ruime mate voorradig. Daar kan VdV Zuidbroek en bovenal VdV Breukelen nog wat van leren! SuperdeLuxe!Aanrader voor deze plek in centrum van ons land.

• 9Maria26-07-2021

Prima

Het is een keurig hotel. Ons hondje mocht mee. We hadden daarom een kamer op de begane grond met een harde vloer. De kamer is groot en netjes. Sanitair is mooi. In de eetzaal ging ons hondje onder de tafel liggen en telkens bood het personeel een waterbakje aan; zo lief! Dat voelde zo gastvrij voor ons. Gauw op zoek naar een andere Van der Valk hotel waar een hondje gewenst is. Bij het ontbijt stond een leuke jongedame dat keurig de Corona-regels bewaakte.

• 9Maria26-07-2021

Prima

Er waren geen minpunten. Keurig hotel. Ons hondje mocht mee naar de kamer op de begane grond. Mooie kamer. In de eetzaal was ons hondje onder de tafel en telkens werd een waterbakje aangeboden; zo lief! Dat geeft ons hondenbezitter een gastvrij gevoel.

• 6Sanna27-09-2020

Redelijk

Kamers zijn groot en schoon. Personeel in restaurant en bar super vriendelijk. Ontbijt ook prima. Bij de receptie mag er wel meer aandacht komen voor klantvriendelijkheid. We hadden de receptie gebeld met een vraag de receptioniste ging het even uitzoeken en vervolgens werd de verbinding verbroken. Terug gebeld en uitgelegd dat de verbinding verbrak antwoord receptioniste 'luister dan ik heb net opgehangen het is druk'. Alsnog wel antwoord gekregen maar manier waarop echt niet oke!

• 8Marc27-07-2020

Uitstekend!

Een nacht hotel Van der Valk te Vianen geboekt. Vriendelijk personeel. Hotelkamer was erg ruim. Hygiëne was ook dik in orde. Ruim bed. Grote tv aan de muur. Ruime badkamer met bad en een prima douche. We hebben ook roomservice besteld. Dat was ook dik in orde. Kwam ook snel. Ontbijt was ook erg goed. Ze hadden veel rekening gehouden met Corona. Broodjes werd aan je uitgereikt door ‘n vriendelijke dame. Prima ontbijt gehad. Ontbijtzaal was ook ruim opgezet. Groot hotel. Van binnen zag het hotel er goed uit. 5 sterren. We waren dik tevreden!

• 4Jessica17-07-2020

Voor de 2e keer teleurgesteld

Dit jaar weer een suite geboekt in dit hotel. Jammer dat ik dit jaar niet kon slapen door de herrie van waarschijnlijk de airco op het dak. Bed had een kuil in het midden, kamer onverzorgd, overal vingerafdrukken op spiegel en glanzende oppervlakten, Stof in de hoeken van de kamer en op hoge oppervlakten, kapot badlinnen, veel kalk in de badkamer, geen koffie of thee in de kamer. Housekeeping heeft duidelijk geen verbeteringen aangebracht, meeste van bovenstaande punten vorig jaar ook al aangekaart. Volgend jaar maar een ander hotel boeken.

• 1Anou13-04-2020

Smerige hotel en onvriendelijk

Onvriendelijk en smerige hotel wordt totaal niet schoon gehouden en omdat de muziek hard stond hebben ze mijn borg ingehouden ik heb direct mijn muziek uitgezet en toch nemen ze mijn borg in stelletje dieven zijn het nooit meer hotel Vianen slaap liever onder een brug voel me bestolen en heb geen waar voor m’n geld gekregen en eten was ook smerig .

Hotel Van der Valk Vianen info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Prins Bernhardstraat 75, 4132 XE