Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

27 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• 2019
    9Renate Fortkamp11-07-2019

TOP 👌

Prachtige camping, de ruimte, de vrijheid. 😀. We zijn helemaal op rust gekomen De gastvrijheid en service zijn uitstekend. ‘S morgens zalige gebakken broodjes De eigenaren zijn hulpvaardig en vriendelijk. Mooie ligging. We hebben intens genoten en komen zeker terug. Kan deze camping aan iedereen adviseren

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Pieter01-07-2019

heerlijk weekend gehad waarin je echt op bent

de camping ziet er geweldig uit, goed verzorgt en leuk ingedeeld. de algemene ruimtes als toiletten en dergelijke zijn mooi schoon, altijd. de eigenaren zijn erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, je kan gewoon zien dat ze er plezier in hebben. Vuurkorf, pizza of en kano's staan tot je beschikking. zwemmen kan in een mooi kanaal achter de camping, waar je verder geen last hebt van andere bootjes of dergelijke. al met al hebben we een geweldig weekend gehad. als ik aan de minpunten denk, kan ik er maar 1 bedenken, dat is dat ze een haan hebben die van 5:00 - 7:00 (bijna non stop) kraait. Voor een weekend is dat niet zo erg, heeft wel wat.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

10Lucienne Winter12-08-2017

Prachtige camping

De rietkraag is een heerlijke camping. We waren er met onze meiden van 11 en 16. En ze waren gelukkig niet de enige van die leeftijd. Vooral genoeg leeftijdgenoten voor onze dochter van 11. Zeer kinderrijk, met de zand/waterplaats voor de kleineren. En de kano's en tafeltennistafel voor de grotere kids. Zeer attente beheerders)eigenaren, die klaarstonden met tips. Alles zeer netjes. Geen vermaak, maar de kinderen vermaken zich hier zelf uitstekend.we hadden een zeer ruime plek, helemaal top. Ook de "beste kamer" is een fijne plek, met info en wandel/ fiets routes, maar ook met veel spelletjes en boeken. Al met al een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Carola27-07-2017

zeer gastvrije camping

Een leuke kindvriendelijke camping waarbij diezelfde kinderen niet de boventoon voeren. De eigenaren zijn zeer gastvrij van begint tot eind en hebben duidelijk echt aan alles gedacht om het verblijf te veraangenamen. Toen we er waren wat het nat. Het parkeerterrein wordt dan wel erg drassig. Het groen wordt echt zeer goed bijgehouden, er zijn mooie haagjes die privacy bieden en de grasmat zag er super uit. De nieuwe pizzaoven is leuk en er zijn voldoende spullen (pizzaschep, hout, digitale temperatuursensor enz) om een toppizza eruit tevoorschijn te toveren. De tafeltennistafel viel goed in de smaak en de kleine speeltuin is precies goed voor de kleintjes die vies mogen worden. Leuke kano's en mogelijkheid om een ijsje/koffie/thee te kopen. Voor tentkampeerders/fietsers is er een keuken en kast voor met informatie en spelletjes. Je kunt er prima even droog zitten. Sanitair is prima met deels fijn extra zacht water door extra filtering. WC's mochten van mij wat schoner maar het was ook druk dus dan blijf je bezig. Ik vond een klein muziekje in toiletgebouw op onze vorige camping prettig. Misschien een tip.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Margriet en Evert06-07-2017

Voor het derde opeenvolgend jaar fantastisch.TOP

Het is belangrijk om te weten dat je zeer gastvrij wordt ontvangen, en die gastvrijheid blijft zolang je er bent. Het sanitair is perfect schoon en fris.Er een heerlijke stilte heerst, het minimale aan auto's op het terrein, alleen van gaan en komen. Wat je ook moet weten dat het voor ons ieder jaar weer een grote afknapper is om naar huis te gaan, terwijl wij ook best mooi wonen. Het is een echte natuurcamping, rust en veel privacy, veel vogels te horen en te zien. De omgeving is heel goed met de fiets te verkennen, uitgestrekte weilanden en mooie bossen om te fietsen of te wandelen, en vergeet de fietstocht of wandelen op de Lemelerberg niet, prachtig uitzicht en omgeving. Hou je van water, dan kun je kanoën op het kanaal alleen of met z'n tweeën. Ook een viswetstrijd houden is daar heel goed mogelijk, of je gaat daar alleen heerlijk vissen, en luisterd naar de rietzanger, karekiet en de koekoek. Kortom het is een camping die je moet hebben bezocht om deze ervaring te kunnen delen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9m peeters07-06-2017

Ontzettend mooie camping voor jong en oud.

Ruime staanplaatsen, veel privacy, apart tentenveld, huiskamer , goede sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9S. van Leeuwen29-04-2017

Wat een leuke camping met een gemoedelijke sfeer.

Mooie, ruime plekken. Fantastisch uitzicht. Mooie omgeving. Heerlijk schoon en verwarmd toiletgebouw. Leuke, gemoedelijke sfeer. Vriendelijk ontvangst. Kinderen hebben zich enorm vermaakt met de kano's, het pizzabakken en met andere kinderen. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Jantsje Bron12-09-2016

geweldig, heel schoon en zeer behulpzaam

het was heel goed, het sanitair was blinkend schoon en de beheerders waren vriendelijk en behulpzaam, de omgeving nodigde uit tot fietsen en wandelen. fietsen zijn te huur. Hele ruime staanplekken

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Mathieu06-08-2016

Fijne kleinschalige camping

Ruime plekken, vriendelijke eigenaren. Goede sfeer. Favoriet bij onze kinderen waren de zwemsteiger, kano's en tafeltennis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Aukje Klop18-06-2016

Supertevreden

Faciliteiten uitstekend, heel schoon en prettige, ruime plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2016

4 tips over Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• Gerrit, 24-09-2013

Deze camping bezit over ruime plaatsen met het zonnetje tot laat in de avond en voor degene die dat niet willen ook met veel schaduw. De camping is ongeveer 2 KM verwijderd van het dorp waar je alles kunt krijgen.

• Eveline Braam, 06-09-2018

Vissen! Direct achter je caravan of tent het water opzoeken en een hengeltje uitwerpen. Dat kan bij Natuurkampeerterrein de Rietkraag.

• Eveline Braam, 06-09-2018

Bij mooi weer kan er in het Overijssels kanaal achter het natuurkampeerterrein gezwommen worden. Een zwemsteiger is aanwezig. Het water is helder en schoon!

1 vraag over Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• dorien, 26-04-2014

geluid

Hallo, het lijkt me een hele leuke camping maar weet iemand of je veel last hebt van het geluid van de nabij gelegen wegen?

Wim en Annalies Doodhagen, 04-05-2015

Je hoort de weg wel, zeker op het camperveld. Achter het sanitaire blok/ slechtweer voorziening is het beter. Maar last hebben wij er totaal niet van gehad, en wij stonden met onze camper daar.

Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50