Tijdelijk €25 aanbetaling

+22

8.4FantastischScore uit 52 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• 9Vincent Bekkema02-08-2022

een hele fijne leuke en knusse camping.

Zeer gastvriendelijke eigenaren. Je krijgt een erg persoonlijke benadering. De plekken zijn ruim en zeer netjes. Het sanitair is erg netjes en schoon en er staat afwasmiddel van de camping en doekjes bij het keukenblok. Zeer attent. Er zijn kano's waar je gratis gebruik van kan maken. En de ligging is erg leuk bij een sloot en daarachter een kanaal waar je kan zwemmen. er staat een koelkast bij de relaxhoek waar je drankjes en ijs kan pakken. Deze kun je via een klein kluisje cash afrekenen of via een QR code. Ook vind je er eieren gelegd door de kippen van de camping. Doordat de auto's op de parkeerplaats blijven is het een mooie overzichtelijke camping. Het is een mooie compacte camping maar dusdanig opgezet dat je wel echt een camping gevoel ervaart.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 09-08-2022

Beste Vincent, Bedankt voor je mooie review! En dan ben je de lekkere broodjes en het boerderij-ijs nog vergeten te vermelden :-)

• 9Henriëtte Heijne & Kees van der Meulen31-07-2022

Heerlijk

Wij hebben een heerlijke dagen gehad op camping De Rietkraag van de familie Braam. Het is een prachtige en super schone natuurcamping in een heerlijke omgeving. Er is van alles te doen. Wij hebben genoten van de prima georganiseerde pizza avond, van de uitlaatroute voor onze puppy en de mogelijkheid om (gratis) te kunnen canoën. Wat ons met name is opgevallen zijn de zogenaamde kleine dingen (vaatdoekjes bij de wastafel, afwaszeep, heerlijk gezuiverd water, lekkere ijsjes, etc.) die het verblijf zo aangenaam maken.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Henriëtte en Kees, Bedankt voor de mooie review. We zien jullie graag nog een keer terug.

• 10Jaap Klaver28-07-2022

Verrassend leuke camping!

Wat een leuke en fietsvriendelijke camping! Geweldig aardige beheerders en de kampeerplekken zijn erg ruim. Het sanitair is schoon. Er zijn kano's vrij te gebruiken en een zwemsteiger in het kanaal. Verrassend leuk, een aanrader!

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Jaap, wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met onze ligging en voorzieningen. Bedankt voor je review!

• 9Miep Slooter06-07-2022

Een mooie en schone camping. Sfeervol gemaakt met bloemen. Erg goed onderhouden en schoon sanitair. Erg vriendelijke eigenaresse.

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Miep, Bedankt voor je mooie review en graag tot ziens!

• 9Aad de Man01-07-2022

Prachtcamping!

Prachtig gelegen natuurcamping aan Overijsselskanaal. Mooi en schoon sanitair. Vriendelijke uitbaatster. Heerlijke rustige grote plaatsen. Autovrij! Eenplek om terug te komen.

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Aad, Bedankt voor je mooie woorden. Altijd fijn als gasten hier de tijd voor nemen.

• 9Sanne Slingerland06-01-2022

Heerlijke camping voor alle leeftijden

Meerdere malen gekampeerd in diverse seizoenen. Zeer schoon sanitair. Gastvrije en behulpzame eigenaren. Mooie ruime plekken met veel privacy en veelal fijn uitzicht. Ook voor de kleinkinderen een paradijsje .... heerlijke herinneringen aan deze plek!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marc04-01-2022

Last but not least

Op de allerlaatste nacht voor de seizoenssluiting op de Rietkraag verbleven. Mooie, beschutte plaatsen en alle voorzieningen aanwezig (en schoon!).

Prima omgeving voor een mooie fietstocht en zéér gastvrije eigenaren.

Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Tineke04-01-2022

Fijne week gehad, aanrader!

Goed, het weer zat die week niet altijd mee en er was voor onze komst al buitensporig veel regen gevallen, dus het terrein had daar wat onder te lijden. En toch hebben we een prima week gehad bij De Rietkraag. Onze dochter (13) en haar vriendin (12) vonden snel aansluiting bij andere tieners en ze vermaakten zich uitstekend met potjes weerwolven, ook samen met jongere kinderen, buiten of in de Beste Kamer, of in het kanaal met suppen en zwemmen. Ze hadden ook een leuk contact met de aardige dochter van de eigenaren. We hebben uitstapjes gemaakt naar Zwolle, de beeldentuin bij Kasteel Het Nijenhuis, met huurfietsen van de camping naar de Lemelerberg, en het Klimbos vlakbij in Lemelerveld was ook een groot succes voor onze dochter en haar vriendin. Het sanitair was goed verzorgd en werd schoon gehouden. De eigenaren vond ik vriendelijk en behulpzaam.

• 8Wieger04-01-2022

Natuurlijk ontspannen

Zoals ieder jaar hebben we, met Hemelvaart, heerlijk genoten bij ons verblijf op de Rietkraag. Alles was tip top geregeld. Kies je voor kamperen dan kies je ook voor de onvoorspelbaarheid van het weer. Jammer dat er daar soms ongenuanceerd over gedacht en geschreven wordt. Ook in de zomer hadden we op andere campings te maken met uitzonderlijke omstandigheden vanwege de regen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Marleen Vlaming04-01-2022

Prachtig gelegen, heerlijk rustig.

Ondanks het natte weer een hele fijne vakantie gehad. Jammer dat er veel mensen waren die zich niet hadden ingelezen over de camping en het gebruik van oa de douches. Het is een natuurcamping en nee daar is geen bingo en animatie. Mensen die dat fijn vinden moeten een ander soort camping bezoeken ipv hier negatief oordeel geven. Wij hebben de camping erg prettig ervaren.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag info