Géén boekingskosten
NederlandOverijsselLemelerveldCampings LemelerveldCamping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• 9Waardering

Meer camping info

47 Reviews over Natuurkampeerterrein De Rietkraag

• 9Sanne Slingerland06-01-2022

Heerlijke camping voor alle leeftijden

Meerdere malen gekampeerd in diverse seizoenen. Zeer schoon sanitair. Gastvrije en behulpzame eigenaren. Mooie ruime plekken met veel privacy en veelal fijn uitzicht. Ook voor de kleinkinderen een paradijsje .... heerlijke herinneringen aan deze plek!

• 9Marc04-01-2022

Last but not least

Op de allerlaatste nacht voor de seizoenssluiting op de Rietkraag verbleven. Mooie, beschutte plaatsen en alle voorzieningen aanwezig (en schoon!).

Prima omgeving voor een mooie fietstocht en zéér gastvrije eigenaren.

Een aanrader!

• 8Tineke04-01-2022

Fijne week gehad, aanrader!

Goed, het weer zat die week niet altijd mee en er was voor onze komst al buitensporig veel regen gevallen, dus het terrein had daar wat onder te lijden. En toch hebben we een prima week gehad bij De Rietkraag. Onze dochter (13) en haar vriendin (12) vonden snel aansluiting bij andere tieners en ze vermaakten zich uitstekend met potjes weerwolven, ook samen met jongere kinderen, buiten of in de Beste Kamer, of in het kanaal met suppen en zwemmen. Ze hadden ook een leuk contact met de aardige dochter van de eigenaren. We hebben uitstapjes gemaakt naar Zwolle, de beeldentuin bij Kasteel Het Nijenhuis, met huurfietsen van de camping naar de Lemelerberg, en het Klimbos vlakbij in Lemelerveld was ook een groot succes voor onze dochter en haar vriendin. Het sanitair was goed verzorgd en werd schoon gehouden. De eigenaren vond ik vriendelijk en behulpzaam.

• 8Wieger04-01-2022

Natuurlijk ontspannen

Zoals ieder jaar hebben we, met Hemelvaart, heerlijk genoten bij ons verblijf op de Rietkraag. Alles was tip top geregeld. Kies je voor kamperen dan kies je ook voor de onvoorspelbaarheid van het weer. Jammer dat er daar soms ongenuanceerd over gedacht en geschreven wordt. Ook in de zomer hadden we op andere campings te maken met uitzonderlijke omstandigheden vanwege de regen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Marleen Vlaming04-01-2022

Prachtig gelegen, heerlijk rustig.

Ondanks het natte weer een hele fijne vakantie gehad. Jammer dat er veel mensen waren die zich niet hadden ingelezen over de camping en het gebruik van oa de douches. Het is een natuurcamping en nee daar is geen bingo en animatie. Mensen die dat fijn vinden moeten een ander soort camping bezoeken ipv hier negatief oordeel geven. Wij hebben de camping erg prettig ervaren.

• 10Indira04-01-2022

Onze favoriete camping voor weekendjes weg

De camping is heel mooi aangelegd, waarbij alle plekken die niet op het tentenveld zijn gelegen heel veel privacy hebben. Eveline en Sander zijn zeer gastvrije eigenaren, waarbij vooral de warme broodjes bij het ontbijt goed scoren bij onze meiden! Er zijn altijd wel kinderen om samen mee te zwemmen in het kanaal, kanoen, suppen, spelletjes te doen in de "beste kamer" etc. Mooi wandelen, fietsen, kanoen in de omgeving Voor oudere kinderen is het nieuwe klimbos in Lemelerveld een aanrader (wel pittig). De winkels zijn dichtbij in Lemelerveld, je kunt op de camping een gratis leenfiets meenemen om boodschappen te gaan doen.

• 8Monique04-01-2022

Heerlijke camping in een mooie omgeving!

Een heerlijke rustige natuurcamping! Mooie ruime plaatsen en keurig, schoon sanitair. De eigenaresse maakte iedere dag een rondje en maakte hier en daar een praatje. Gezellig! Omdat het pad naar de plaats best modderig was (door een zeer natte periode vooraf) werd vooraf geadviseerd de modder niet proberen te ontwijken maar gewoon op het "pad" te blijven, want er lag een "pad" onder de modder waardoor je niet vast kwam te staan. We hebben ons prima vermaakt in de prachtige (fiets)omgeving! Één verbeterpunt: de wifi-ontvangst op de plaatsen (Of duidelijker aangeven dat er gratis wifi is rond het toiletgebouw en niet bij de plaatsen.)

• 9Reijer Kros03-01-2022

Fantastisch!!

Wat een fijne plek om te onthaasten! Vriendelijk eigenaren! Echt een aanrader!

• 9Geralien03-01-2022

Fijn gekampeerd!

Wij hebben hier, ondanks de regen die al gevallen was, een heerlijke vakantie gehad. Fijne, ruime plekken en super dat je een houtkachel bij de tent kan huren.

De oudste 2 kinderen waren het liefst de hele dag de hort op (op de camping zelf) zwemmen, spelen met vakantievriendjes, in de recreatieruimte, in de speeltuin, over de camping, perfect!

In de omgeving is het mooi fietsen, met 5 minuten in het dorp en met de auto dichtbij Dalfsen voor meer winkelaanbod.

Sanitair was prima en ruim voldoende. Heb er weinig viezigheid meegemaakt en zag dat er regelmatig werd schoongemaakt.

Eigenaren aardig en behulpzaam. Kan me niet in de voorgaande negatieve review verplaatsen eigenlijk, heerlijke zomervakantie gehad.

Als ik dan een minpuntje ‘moet’ melden, dan was het inderdaad het parkeerterrein, doordat er veel regen gevallen was, was dit wel modderig. Maar dat heb je overal bij langer nat weer.

• 8Saskia Wagener03-01-2022

Geweldige natuurcamping!

Wat een heerlijke plek! Geweldig voor ons en een walhalla voor de kinderen. Lekker spelen met de kano’s en zwemmen in het kanaal, pizza’s bakken in de pizzaoven en daarna mashmallows roosteren, op de fiets naar Ommen of Dalfsen, elke avond de dieren voeren en dan met de andere kinderen verstoppertje spelen. Op tijd is het weer rustig op het terrein en was er voor ons alle tijd om samen met de kinderen nog een spelletje te spelen bij onze eigen tent. Kortom voor herhaling vatbaar🏕

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden