Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag

Laatste review

Prachtige camping

Lucienne Winter,
12-8-2017

De rietkraag is een heerlijke camping. We waren er met onze meiden van 11 en 16. En ze waren gelukkig niet de enige van die leeftijd. Vooral genoeg leeftijdgenoten voor onze dochter van 11. Zeer kinderrijk, met de zand/waterplaats voor de kleineren. En de kano's en tafeltennistafel voor de grotere kids. Zeer attente beheerders)eigenaren, die klaarstonden met tips. Alles zeer netjes.

Geen vermaak, maar de kinderen vermaken zich hier zelf uitstekend.we hadden een zeer ruime plek, helemaal top.

Ook de "beste kamer" is een fijne plek, met info en wandel/ fiets routes, maar ook met veel spelletjes en boeken.

Al met al een aanrader!

Al met al een aanrader!

zeer gastvrije camping

Carola,
27-7-2017

Een leuke kindvriendelijke camping waarbij diezelfde kinderen niet de boventoon voeren. De eigenaren zijn zeer gastvrij van begint tot eind en hebben duidelijk echt aan alles gedacht om het verblijf te veraangenamen. Toen we er waren wat het nat. Het parkeerterrein wordt dan wel erg drassig. Het groen wordt echt zeer goed bijgehouden, er zijn mooie haagjes die privacy bieden en de grasmat zag er super uit. De nieuwe pizzaoven is leuk en er zijn voldoende spullen (pizzaschep, hout, digitale temperatuursensor enz) om een toppizza eruit tevoorschijn te toveren. De tafeltennistafel viel goed in de smaak en de kleine speeltuin is precies goed voor de kleintjes die vies mogen worden. Leuke kano's en mogelijkheid om een ijsje/koffie/thee te kopen. Voor tentkampeerders/fietsers is er een keuken en kast voor met informatie en spelletjes. Je kunt er prima even droog zitten. Sanitair is prima met deels fijn extra zacht water door extra filtering. WC's mochten van mij wat schoner maar het was ook druk dus dan blijf je bezig. Ik vond een klein muziekje in toiletgebouw op onze vorige camping prettig. Misschien een tip.

Voor het derde opeenvolgend jaar fantastisch.TOP

Margriet en Evert,
6-7-2017

Het is belangrijk om te weten dat je zeer gastvrij wordt ontvangen, en die gastvrijheid blijft zolang je er bent. Het sanitair is perfect schoon en fris.Er een heerlijke stilte heerst, het minimale aan auto's op het terrein, alleen van gaan en komen. Wat je ook moet weten dat het voor ons ieder jaar weer een grote afknapper is om naar huis te gaan, terwijl wij ook best mooi wonen.

Het is een echte natuurcamping, rust en veel privacy, veel vogels te horen en te zien.

De omgeving is heel goed met de fiets te verkennen, uitgestrekte weilanden en mooie bossen om te fietsen of te wandelen, en vergeet de fietstocht of wandelen op de Lemelerberg niet, prachtig uitzicht en omgeving.

Hou je van water, dan kun je kanoën op het kanaal alleen of met z'n tweeën. Ook een viswetstrijd houden is daar heel goed mogelijk, of je gaat daar alleen heerlijk vissen, en luisterd naar de rietzanger, karekiet en de koekoek.

Kortom het is een camping die je moet hebben bezocht om deze ervaring te kunnen delen.

Ontzettend mooie camping voor jong en oud.

m peeters,
7-6-2017

Ruime staanplaatsen, veel privacy, apart tentenveld, huiskamer , goede sanitaire voorzieningen.

Wat een leuke camping met een gemoedelijke sfeer.

S. van Leeuwen,
29-4-2017

Mooie, ruime plekken. Fantastisch uitzicht. Mooie omgeving. Heerlijk schoon en verwarmd toiletgebouw. Leuke, gemoedelijke sfeer. Vriendelijk ontvangst. Kinderen hebben zich enorm vermaakt met de kano's, het pizzabakken en met andere kinderen. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

geweldig, heel schoon en zeer behulpzaam

Jantsje Bron
12-9-2016

het was heel goed, het sanitair was blinkend schoon en de beheerders waren vriendelijk en behulpzaam, de omgeving nodigde uit tot fietsen en wandelen. fietsen zijn te huur. Hele ruime staanplekken

Fijne kleinschalige camping

Mathieu
6-8-2016

Ruime plekken, vriendelijke eigenaren. Goede sfeer.

Favoriet bij onze kinderen waren de zwemsteiger, kano's en tafeltennis.

Supertevreden

Aukje Klop
18-6-2016

Faciliteiten uitstekend, heel schoon en prettige, ruime plaatsen.

fantastisch

Esther Dijkstra
30-8-2015

Dit is een camping voor alle leeftijden. Voor ons ouderen zijn er prachtige plekjes aan de rand, en voor andere gezelschappen veel ruimte op het tentenveld. Tijdens ons verblijf kwamen familieleden en vrienden een paar nachten kamperen of gewoon op bezoek. Alles kon! En het prachtige weer zorgde voor veel vertier op, in en om het water.

Toen het later wat wisselvallig werd maakten we regelmatig gebruik van de Beste Kamer.

De auto werd weinig gebruikt, want de supermarkt is op fietsafstand. In Lemerlerveld haalden we patat voor de grote groep en later een keer Chinees.

Last but not least: altijd was er tijd voor een praatje met Eveline en/of Sander, betrokken, met aandacht voor de plannen van hun gasten.

Heerlijk

Familie Rietvelt
21-8-2015

Mooie camping aan het water met gratis gebruik van de diverse kano's. Voor kinderen is het fantastisch. Voor de ouders overigens ook. Mooie omgeving, mooi en schoon sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag in Lemelerveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Rietkraag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.