Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer

VakantiehuisWeer vandaag23°16°
Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Op Vakantie bij de Boer voor je op een rij gezet:

35 reviews over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in het Nederlands

Fantastisch!

Gerard Warnaar
12-6-2018

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Genieten van schattige schapen en aandoenlijk ogende koeien aan de rand van de tuin. Fietsen onmiddellijk beschikbaar om volop te kunnen genieten van al het natuurlijke moois langs het Ijsselmeer. Voor cultuur en lekker eten is Hoorn binnen 12 minuten met de auto redelijk dichtbij.

Fenominaal

Bas
1-4-2018

Super schoon en netjes. Hele vriendelijke mensen die je graag helpen! Heerlijk tot rust kunnen komen op het boerenland! Samen met mijn geliefde een hele fijne tijd gehad :)

Voor herhaling vatbaar

Hp
1-3-2018

Moon huis, van alle gemakken voorzien. Wat even moline omgeving, ondanks de kou buiten, een heerlijke week gehad.

Een heerlijke plek, even weg van alles.

Ankie
    27-2-2018

Het is een mooi, comfortabel en gezellig, netjes en schoon huis.

Om lekker te kunnen koken misten we een grote (wok)pan en goede messen.

fantastisch

familie van Es-Driehuis
    30-12-2017

mooie locatie naast een dijk aan het meer aan de rand van een mooi dorpje en losstaand in een weiland.

mooi huisje, comfortabel

Een plek om echt te relaxen en te genieten

Astrid
    3-12-2017

Een heerlijke vakantiewoning met echt alles erop en eraan. Aan alles is gedacht: vaatwasser, wasdroogmachine, babybed, kinderstoel, plastic bekers, tv, radio, koffiezetapparaat, zandbak etc. Kortom teveel om op te noemen. We verbleven hier 3 weken. De jongens mochten helpen met het voeren van de koeien en kalfjes. Ze mochten ook mee op de tractor. De schaapjes en de poesen kregen ook vol op aandacht. Een erg gastvrij gezin en erg makkelijk benaderbaar. Voor ons een locatie om te onthouden.

wij hebben hier een fantastische week gehad!

Sjors, Marja, Fien, Suze, Saar en Emma
    18-11-2017

Gezellig vakantiehuis voorzien van alles wat je nodig hebt! Zeer gastvrij, kinderen vonden het geweldig bij de koeien. Er is genoeg te doen in de omgeving!

Het enige is dat je voor een winkel echt de auto in moet, op loop- of fietsafstand is er geen bakker/ slager/ supermarkt. Met de auto 10 minuten dus was ook prima te doen.

Heerlijk huis in mooie omgeving

Anoniem
    13-11-2017

Het huis is van alle gemakken voorzien. De ligging is ideaal om erop uit te gaan.

Een aanrader, een geweldige plek.

Marieke
    29-10-2017

De ligging van het huisje ligt tegenover het Markermeer. Hou je van kitesurfen dan is dit een aanrader.

Het huisje is landelijk ingericht, en van alle gemakken voorzien. De keuken is compleet ingericht.

Ben je geïnteresseerd in de boerderij dan is een rondleiding door de eigenaar zeker te regelen.

Het huisje ligt dichtbij de grote steden, waaronder Hoorn en Enkhuizen.

Prachtig vakantiehuis van alle luxe en gemakken voorzien. Keurig onderhouden met landelijk uitzicht over het West-Friese landschap en dijk. Hier kom je heerlijk tot rust en de gastvrijheid van Gerard en Ingrid is hartverwarmend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in Schellinkhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer scoort een 9.58 uit 10 op basis van 51 reviews.