Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer

VakantiehuisWeer vandaag23°15°
Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Op Vakantie bij de Boer voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in het Nederlands

Een prachtige plek en een geweldig huis!

Janine van der Kolk
16-8-2018

Prachtig huis, alles is heel mooi afgewerkt en er is veel ruimte. Heerlijke brede gang, ruime badkamers en ruime slaapkamers. Het uitzicht is prachtig. Heerlijk groen en de schapen en koeien lopen voor je neus. Heel gezellig! Het is hier rustig en je kunt fijn buiten zitten onder de veranda.

Schön ruhig, kleiner schöner Badestrand in der Nähe, netter Vermieterin, gut geeignet für Fahradtouren, Sport und Auflüge in die Umgebung und Bekanntschaft mit einem Bauernhof

Super schöner Familienurlaub!

Stine
20-7-2018

Wir, zwei Eltern mit vier Kindern im Alter von 4 bis 13, hatten zwei ganz tolle Wochen im Ferienhaus von Ingrid und Ihrer Familie.

Das Haus ist modern und gemütlich eingerichtet. Es war tip top sauber.

Für unsere Kinder war der Hof mit all seinen Tieren ein tolles Erlebnis. Von frischer Milch und Traktorfahrten bis hin zur Kälbchengeburt war alles dabei! Es ist super viel Platz zum Spielen un toben. ... und für die größeren Kinder, ein sehr gutes WLAN vorhanden ;o) Die Gastgeber haben alle Fragen unserer Kinder geduldig beantwortet. Für unseren Großen wurde sogar das Kanu aus dem Schuppen geholt!

Wir zwei Erwachsen haben die Ruhe und die Weite genossen. Aber auch die Lage ist top! Super schnell ist man mit dem Zug (oder auch Auto) in Amsterdam. Das schöne Städtchen Hoorn erreicht man in 10 Minuten mit dem Auto.

Ach nicht zu vergessen, die Nähe zum Markermeer... klasse!

Wirklich ganz spitzen Unterkunft für ruhige ländliche Familienferien!

Geweldig

KJ
10-7-2018

Fantastisch, wat een mooie locatie. Mooi compleet huis voorzien van alle luxe.

Zeer gastvrije mensen, met een hartelijk ontvangst. Komen zeker terug.

Fantastisch!

Gerard Warnaar
12-6-2018

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Genieten van schattige schapen en aandoenlijk ogende koeien aan de rand van de tuin. Fietsen onmiddellijk beschikbaar om volop te kunnen genieten van al het natuurlijke moois langs het Ijsselmeer. Voor cultuur en lekker eten is Hoorn binnen 12 minuten met de auto redelijk dichtbij.

Tolles Ferienhaus, alles Nötige ist vorhanden, ruhige Lage, sehr nette Gastgeber, 2 Min. vom Markermeer entfernt. Einfach alles Top, sehr zu empfehlen!

Es war ein ganz toller Urlaub, vielen Dank!

Monika Widmer
25-5-2018

Das Haus war ganz herzig, modern und sehr komfortabel eingerichtet. Auch die Betten sind super, wir schliefen sehr gut. Die Lage ist ausgezeichnet, ruhig und total in der Natur. Die Vermieter sind sehr nette Menschen! Wir fühlten uns rundum wohl.

Coole unterkunft

Clemens Berton
11-4-2018

War mega nice.

Viel Platz. Gutes Wetter.

Mega geile Lage zum Fahrrad fahren.

Die Vermieterin mit ihrer Familie ist super nett und hilfsbereit.

Würde gerne mal wieder vorbei kommen.

Gruß

Einwandfrei!

Sven M.
10-4-2018

Mir hat der Urlaub hier sehr gefallen. Das Häuschen ist sauber und schön eingerichtet. Die Betreuung ist einmalig, man hatte uns geholfen die Reparatur unseres kaputten Autos zu organisieren, übersetzt und telefoniert. So eine Hilfe habe ich noch nie erlebt! Ich fahre gerne wieder hierher.

Fenominaal

Bas
1-4-2018

Super schoon en netjes. Hele vriendelijke mensen die je graag helpen! Heerlijk tot rust kunnen komen op het boerenland! Samen met mijn geliefde een hele fijne tijd gehad :)

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in Schellinkhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer scoort een 9.61 uit 10 op basis van 54 reviews.