Vakantiepark DroomPark Molengroetsterstersterster

8.1Fantastisch

• 7.2Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 8.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Molengroet voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Contact

117 reviews over Vakantiepark DroomPark Molengroet

• 2019
    8linda19-08-2019

voor korte vakantie prima verblijf

wij kende de organisatie Droompark nog niet maar wij waren wel tevreden over het park niet groot, lekker overzichtelijk. zwembad is eenvoudig maar onze dochter van 6 heeft zich ondanks het mindere weer er prima in vermaakt

wij vonden dat het een centrale ligging had voor verschillende activiteiten. Om de hoek zelfs een waterplas en speeltuin, dus bij goed weer perfect. maar Schoorl en strand of Alkmaar ook op prettige afstand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Kraan14-08-2019

Zeker een aanrader

Twee weken op camping gestaan plek de luxe ,ruime plek aan een viswater.Rustig gedeelte.Goede uitvalsbasis voor omgeving.Bergen aan zee,Schoorl duinen zee,Den helder,Texel veel te beleven markten braderieën musea.Ook Hoorn Enkhuizen Volendam .ijsselmeer,Markermeer alles prima te doen zowel op fiets als met auto.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Annelies21-07-2019

Mooi chalet mooi park

Mooi park en mooie chalets Ons chalet was aan het water nr 501 Vriendelijk en behulpzaam

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8W.van oppen09-07-2019

Fantastistsch

Ik vind de molengroet het mooiste park in de omgeving

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Anita Bos07-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

De ligging van het park is prachtg! Het persneel doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken !

• 10Fam. Huisinga06-07-2019

Het was fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Het verblijf op Droompark Molengroet in Noord-Scharwoude, is zeker de moeite waard. Het is een prachtig park, de chalets zijn super mooi en schoon. De omgeving is mooi, fietsen, wandelen en tochtjes maken. Het restaurant, de Lobby en alles dat op het park is heel goed. Alle personeel zijn even vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een hele fijne week gehad.

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam. Dolstra02-07-2019

We komen graag weer eens terug

Wij waren hier voor een lang weekend, komen graag hier, park ziet er verzorgd uit. Voor ons is de ligging erg goed omdat we van hieruit makkelijk op de fiets familie kunnen bezoeken. Ook prachtig wandelen rond het meer.

• 7Eetgelegenheden

• 9Marijke03-06-2019

Een fantastische week samen gehad!

Erg mooi en een net park. Wij hadden een C cube huisje gehuurd, deze was erg mooi en ruim. Nadeel zon staat er vol op en wordt gauw warm/benauwd in dit huisje. In omgeving voldoende te zien. Vlakbij bij zee en strand ca. 20 min rijden. Top locatie als je dicht bij de kust wilt zijn. Tegenover het park ook een leuk recreatiemeer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    6Lourens22-08-2018

Vieze chalets, achterstallig onderhoud. Net park

Wij zijn voor de derde keer op het park. Vorig jaar was ik al heel erg ontevreden over de schoonmaak. Bij de banken zaten wij op het ijzer en de matrassen waren echt op. Het is uiteindelijk goed opgelost. Dit jaar wederom geboekt daar het een fijn park is in een leuke omgeving. Wederom was de schoonmaak dramatisch. Een dame werd teruggestuurd om nogmaals schoon te maken. Er was niets extra schoongemaakt, behalve het vervangen van de smerige toiletbril. Wederom een klacht ingediend. Gelukkig kwam erna iemand die alles wel goed schoon maakte en zelf ook schrok van de viezigheid. De dame is echt heel lang bezig geweest om alles aan kant te krijgen. Hierdoor waren we een soort gedwongen om buiten de deur te eten en hebben we tot 21 uur staan uitpakken. Vorig jaar werd dit huisje geadviseerd daar het nieuw en in goede staat zou zijn en zoals wij altijd boeken er niet in gerookt mag worden en er geen huisdieren in mogen. Helaas heeft men over

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Marieke12-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Netjes park, wel veel vaste eigenaren. Wij hadden een chalet gehuurd, was prima. Leuk zwembadje, en vlakbij een grote plas. Verder centraal gelegen voor diverse aktiviteiten. Naar het strand, Alkmaar, Schagen, Amsterdan e.d. Animatie voor de kinderen, die hebben hier genoten. Geen binnenzwembad aanwezig, maar dit hebben wij niet gemist.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

16 tips over Vakantiepark DroomPark Molengroet

• S_Prins, 22-04-2014

Het natuurpark met de ingang vlakbij de ingang van Molengroet (ik meen dat het Geesmerambacht heet) is prachtig voor een wandeling, fietstocht, skeelerronde of zwemmen in het meer. 2 leuke horeca gelegenheden.

• Marieke, 28-01-2014

Strand bij Egmond aan zee echt leuk, 10 min rijden

• Grietje, 06-06-2012

Als je wilt kamperen kun je voordelig campingcheques kopen via internet. Voor 15 euro heb je dan een plek voor je kampeermiddel en 2 personen. Ook in het hoogseizoen.

3 vragen over Vakantiepark DroomPark Molengroet

• Priscilla, 28-06-2016

Chalet 704

Wij hadden toezegging van huisje type G 632, mooi gelegen en er wordt niet in gerookt of huisdieren toegelaten. Helaas is deze reservering niet meer terug te vinden (?!) en we zijn nu in Chalet type G 704 geplaatst. Waar huisdieren zijn toegestaan en er wordt gerookt. Beetje jammer en maak me nu toch wel zorgen over de staat van het huisje. Heeft iemand een foto of een review van dit huisje?

• rossi22, 17-12-2015

ontbijt

hoe is het ontbijt in het arrangement als je dit erbij neemt ?

• Sandra, 07-09-2011

dekbedden of dekens

Wie heeft er eerder een chalet geboekt zonder bedlinnen? Zijn er dan wel dekens of dekbedden? Want wij gaan ervan uit dat we alleen bedlinnen zelf mee moeten nemen, en dat dekens of dekbedden er dan wel zijn, en wat zijn het.... dekens of dekbedden. Graag een reactie.

Silvia, 21-09-2011

Misschien is deze reactie te laat, maar toch... Er zijn 1persoons dekbedden aanwezig.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan