Vakantiepark DroomPark Molengroet

Vakantiepark DroomPark Molengroet
7,3

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Molengroet voor je op een rij gezet:

104 reviews over Vakantiepark DroomPark Molengroet in het Nederlands

Aanrader

Riny Fonteijn, 4-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Camping was geweldig alleen t weer was minder

Mooi park, bij recreatiegebied Geestmerambacht

Ine K., 8-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi park in natuurrijke omgeving. Gezellig restaurant. Menukaart zou mogen worden uitgebreid. Geen snackbar aanwezig! Jammer!

perfekt

anneke zandvoort, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Ons vakantiehuisje was perfekt. Zelfs boxspringbedden. De huisjes liggen wel wat dicht bij elkaar, maar het is allemaal netjes afgebakend met heggen enz... Ook geen overlast. Na 22 u. savonds geen lawaai meer toegestaan en geen auto's meer op het park. Tot smorgens 7 uur. Dus goeie parkregels. Het ligt in een mooie groene omgeving, met een recreatiegebied er tegen over. Bij het restaurant is het wel leuk zitten, maar we vinden het eten matig. Prijs en kwaliteit van het eten, komt niet overeen.

Wjj bevelen dit park wel aan. Je zit centraal in noord holland en kunt alle kanten op. Zouden het zeker weer boeken.

Heerlijke plek!

Prins, 26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We verbleven voor de vijfde keer in dit vakantie-park! Het ligt aan het meer(Geesterambacht). Je kunt daar zwemmen; wandelen /joggen(een rondje = 5 km) En Heerlijk spelen op de grote grasvelden (picknick mee; nog beter!) Op het park kun je accomodaties huren (4/6 personen) En ook kamperen. Wij zaten in een chalet voor 6 personen. Alles prima behalve de versleten En onfris aanziende vloerbedekkîng in de slaapkamers: zonde xanthique echt: de rest is confortabel en gezellig! Het terras is onder het dak dus ook bij een spatje twijfel je niet om buiten te gaan zitten!

Op 15 Minuten van Bergen aan zee! Op 5 Minuten van de leuke stad Alkmaar ! Schagen heeft een prachtige oud hollandse markt (donderdag). Fietsen ; vissen ; vliegerén: alles kan!

Voor verbetering vatbaar

Marga, 25-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Mooie chalet in een prachtige natuuromgeving bij het Park Geesteren Ambacht. De sfeer op het park wordt alleen erg beïnvloed door de vaste, vooral oudere gasten. Aangelegde tuintjes waar je van moet houden. Kampeerplaatsen veel te dicht op elkaar. Geen animatie voor oudere kinderen. Het zwembad is erg klein. Er wordt geen rekening gehouden met gasten uit andere regio's die hier hun zomervakantie vieren. Veel overlast van werkzaamheden van hoveniers. En het bezetten van de sportvelden door verhuur aan groepen, die met tenten het voetbalveld en met fietsen het basketbalveld bezet houden voor een dag. Dit mag in het hoogseizoen natuurlijk nooit gebeuren.

Voorzieningen lopen terug

René, 24-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het lijkt of de campeerders ondergeschikt raken aan de bungalows. Toiletvoorzieningen worden steeds minder onderhouden. Steeds meer bungalows bijgebouwd..geen parkeerruimte meer voor campinggasten. Toiletgebouw moet vaker worden schoongemaakt. Zeker bij volle camping.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Erg leuk park. Het was druk met het hemelvaartsweekend maar dit was zeker niet storend.

Er is een klein simpel buitenbad. Prima ter afkoeling.

Ook een pizza bestellen bij la Tavernina is een aanrader. Ze bezorgen bij het park. Bellen netjes op als ze bij de slagbomen staan.

Wij zaten in een chalet type E. Mooie woonkamer en 2 slaapkamers. Helaas geen airco waardoor het best warm was.

Om 19 uur is er mini disco. De kindjes worden opgehaald door de animatie. Ze gaan het hele park over in een stoet met muziek. Onze kindjes vonden dit prachtig. Animatie overigens alleen in de vakantie en in de weekenden.

Ook kun je voor de volgende ochtend broodjes bestellen.

Ook zijn wij 3 ochtenden naar hargen aan zee geweest. Een stuk minder druk op het strand. Een erg leuke strandtent met een grote kaartkeuze. Parkeren op een grote parkeerplaats voor max 6 euro per dag.

Heerlijk

Wim, 13-5-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Fietsen meenemen lekker door de duinen

Super weekend gehad

Janny1, 5-10-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We hadden chalet 544 gehuurd. Heel mooi en schoon chalet met een schuurtje en mooie tuin. Was een chalet voor 4 personen maar er waren 6 bedden. Chalet was heel gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien.

Heerlijk uitwaaien aan zee. Dagje Volendam gedaan en dagje Zaanse Schans. Zeer de moeite waard. Mooi natuurgebied tegenover het park. We komen zeker nog een keer terug.

benauwde camping

Paul, 20-8-2016

Camping ligt op een (auto)kwartiertje van het strand en dat is prettig. Het verblijf viel tegen omdat de camping veel te vol is. De plaatsen zijn erg klein, waar drie caravans passen worden er hier vier geplaatst. Veel auto's op het terrein. Het geheel maakt een benauwde indruk. Veel seizoensplaatsen bepalen de sfeer, die nog het meest aan een volkswijk doet denken. Je moet ervan houden. Sanitair redelijk schoon, personeel aan de balie vriendelijk. Ga ik nog een keer? Nee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Molengroet in Noord-Scharwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Molengroet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Molengroet scoort een 7.3 uit 10 op basis van 105 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: