Vakantiepark DroomPark Molengroet

Vakantiepark DroomPark Molengroet
7,3

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Molengroet voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiepark DroomPark Molengroet in het Nederlands

• Activiteiten7
  • Onderkomen6

Wij zijn voor de derde keer op het park. Vorig jaar was ik al heel erg ontevreden over de schoonmaak. Bij de banken zaten wij op het ijzer en de matrassen waren echt op. Het is uiteindelijk goed opgelost. Dit jaar wederom geboekt daar het een fijn park is in een leuke omgeving. Wederom was de schoonmaak dramatisch. Een dame werd teruggestuurd om nogmaals schoon te maken. Er was niets extra schoongemaakt, behalve het vervangen van de smerige toiletbril. Wederom een klacht ingediend. Gelukkig kwam erna iemand die alles wel goed schoon maakte en zelf ook schrok van de viezigheid. De dame is echt heel lang bezig geweest om alles aan kant te krijgen. Hierdoor waren we een soort gedwongen om buiten de deur te eten en hebben we tot 21 uur staan uitpakken. Vorig jaar werd dit huisje geadviseerd daar het nieuw en in goede staat zou zijn en zoals wij altijd boeken er niet in gerookt mag worden en er geen huisdieren in mogen. Helaas heeft men over

Voor herhaling vatbaar

Marieke
12-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Netjes park, wel veel vaste eigenaren. Wij hadden een chalet gehuurd, was prima.

Leuk zwembadje, en vlakbij een grote plas. Verder centraal gelegen voor diverse aktiviteiten. Naar het strand, Alkmaar, Schagen, Amsterdan e.d.

Animatie voor de kinderen, die hebben hier genoten. Geen binnenzwembad aanwezig, maar dit hebben wij niet gemist.

Nooit meer

miranda
4-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Ontzettend saai park!

Goed onderhouden,niets te beleven!

Zeker een keer gaan!

Janneke
24-6-2018

We kwamen op een geweldige, rustige camping aan. Ons plaatsje was wat klein, maar verder goed (hoekplaats). Geweldige schone toiletten en wasgelegenheid. Ook genoeg. Wel heel erg warm binnen. Ik denk dat dit voor koude dagen heerlijk is, maar dat was in deze tijd niet zo. Maar alles zag er super uit. We keken onze ogen uit. Velden waren goed schoon. Alles was goed bij gehouden. Wat hebben we ook heerlijke fietstochten kunnen maken. Overal prachtige fietspaden. Fietsroutes in overvloed bij de receptie. konden we gratis mee nemen. Mooie weggetjes op de camping. Rustig. Goede regels. Daar konden wij ons goed in vinden. Winkels waren ook niet ver. Alles was goed op de fiets te doen. Zelfs Alkmaar is dicht bij en een geweldige stad. Al met al, een echte aanrader.

Aanrader

Riny Fonteijn
4-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Camping was geweldig alleen t weer was minder

• Onderkomen9

Mooi park in natuurrijke omgeving. Gezellig restaurant. Menukaart zou mogen worden uitgebreid. Geen snackbar aanwezig! Jammer!

perfekt

anneke zandvoort
26-8-2017
  • Onderkomen9

Ons vakantiehuisje was perfekt. Zelfs boxspringbedden. De huisjes liggen wel wat dicht bij elkaar, maar het is allemaal netjes afgebakend met heggen enz... Ook geen overlast. Na 22 u. savonds geen lawaai meer toegestaan en geen auto's meer op het park. Tot smorgens 7 uur. Dus goeie parkregels. Het ligt in een mooie groene omgeving, met een recreatiegebied er tegen over. Bij het restaurant is het wel leuk zitten, maar we vinden het eten matig. Prijs en kwaliteit van het eten, komt niet overeen.

Wjj bevelen dit park wel aan. Je zit centraal in noord holland en kunt alle kanten op. Zouden het zeker weer boeken.

Heerlijke plek!

Prins
26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We verbleven voor de vijfde keer in dit vakantie-park! Het ligt aan het meer(Geesterambacht). Je kunt daar zwemmen; wandelen /joggen(een rondje = 5 km) En Heerlijk spelen op de grote grasvelden (picknick mee; nog beter!) Op het park kun je accomodaties huren (4/6 personen) En ook kamperen. Wij zaten in een chalet voor 6 personen. Alles prima behalve de versleten En onfris aanziende vloerbedekkîng in de slaapkamers: zonde xanthique echt: de rest is confortabel en gezellig! Het terras is onder het dak dus ook bij een spatje twijfel je niet om buiten te gaan zitten!

Op 15 Minuten van Bergen aan zee! Op 5 Minuten van de leuke stad Alkmaar ! Schagen heeft een prachtige oud hollandse markt (donderdag). Fietsen ; vissen ; vliegerén: alles kan!

Voor verbetering vatbaar

Marga
25-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Mooie chalet in een prachtige natuuromgeving bij het Park Geesteren Ambacht. De sfeer op het park wordt alleen erg beïnvloed door de vaste, vooral oudere gasten. Aangelegde tuintjes waar je van moet houden. Kampeerplaatsen veel te dicht op elkaar. Geen animatie voor oudere kinderen. Het zwembad is erg klein. Er wordt geen rekening gehouden met gasten uit andere regio's die hier hun zomervakantie vieren. Veel overlast van werkzaamheden van hoveniers. En het bezetten van de sportvelden door verhuur aan groepen, die met tenten het voetbalveld en met fietsen het basketbalveld bezet houden voor een dag. Dit mag in het hoogseizoen natuurlijk nooit gebeuren.

Voorzieningen lopen terug

René
24-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het lijkt of de campeerders ondergeschikt raken aan de bungalows. Toiletvoorzieningen worden steeds minder onderhouden. Steeds meer bungalows bijgebouwd..geen parkeerruimte meer voor campinggasten. Toiletgebouw moet vaker worden schoongemaakt. Zeker bij volle camping.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Molengroet in Noord-Scharwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Molengroet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.