Hotel Marenland Recreatie

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. v/d Molen
8-7-2018

Mooie omgeving. Schoon sanitair. Lekker eten. Fijne camping

Goed logement (zoals ze het zelf noemen) bij een camping, langs het Winsumerdiep. Op loopafstand het kleine centrum van Winsum. We hadden een ruime 4 persoonskamer met 2 bedsteden. Misschien is de kamer voor 4 personen wat klein. Hygiene en comfort van de kamer dik in orde.Ontbijt wordt geserveerdl

en is compleet, lekker en ruim voldoende. De dinerkaart vonden we wat beperkt, dus zijn we voor diner Winsum in geweest. Erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Het Pieterpad loopt langs de camping/accomodatie. Ons korte vetblijf was top hier.

Mooie locatie, goede verblijfplaats

Frank
29-8-2017

Nette camping, handige ligging nabij het dorp (brood, boodschappen). Goede voorzieningen (sanitair, restaurant, terras, activiteiten).

We hebben hier een week gekampeerd. Het deel Groningen van het Pieterpad gelopen, Schiermonikoog bezocht, de stad Groningen en andere leuke plekken.

Delen van het kampeerterrein zijn bij nat weer wat lastiger, zeker voor tenten.

Heerlijke camping met topvoorzieningen

Hans de la Mar
15-8-2017

Een kleine camping met ontbijtservice, een restaurant voor lunch en diner, fietsverhuur, kanoverhuur, speelvoorzieningen en vlakbij bij een gezellig stadje: meer kan je als kampeerder niet wensen!

Mooie uitvalsbasis

Harry van Dam
25-7-2017

Omdat we de eerste twee etappes van het Pieterpad gingen lopen kozen ze Hotel Marenland Recreatie als uitvalsbasis. Dat voldeed prima. Ligt aan het einde van etappe 1 en, uiteraard, aan het begin van etappe 2. De kamers waren eenvoudig en schoon. Het ontbijt goed en de gastvrijheid spreekwoordelijk. Alleen. Het woord Hotel is te veel van het goede. Het is meer een B&B. De prijs is dan aan de hoge kant maar dat vonden wij van alle horecagelegenheden in die omgeving. Westerse prijzen. Wij betaalde € 89,- voor een eenvoudige maar ruime kamer, zonder ontbijt.

Heerlijk aan het water

Annet
14-4-2017

Marenland is een verrijking voor de omgeving, vanuit Pieterburen wandelend naar Winsum, heerlijke lunch in de zon aan het water. Vriendelijke bediening, behulpzaam en niet duur. Genoten van het uitzicht van de tenten, campers en bootjes aan en in het water. We kregen nog een tip hoe verder te lopen naar het Pieterpad richting Garnwerd. Ik loop al jaren langs de camping, sinds de nieuwe eigenaar, mag je er als toerist ook genieten. Dank je wel voor deze gastvrijheid1)

Het restaurant gedeelte van Marenland ziet er erg verzorgd en hip uit. Het was voor ons een hele sfeervolle en ruime locatie om een feest te vieren. De hapjes waren chic en bediening goed. De geur van boerderijen moet je van houden, het deed ons goed en binnen rook het heerlijk naar de hapjes!

Geweldige service, mooie bijzondere hotel kamers.

J. Spierings
15-8-2016

Eigenaar was erg klantvriendelijk,

Knusse bedstee kamer in een moderne versie,

Origineel ontbijt met zorg geserveerd.

Mooi terras aan het water.

Heerlijk genoten en prachtige accommodatie

peterroos19
13-8-2016

Ik heb 2 nachten er geslapen en het was top! De kamers zijn leuk en praktisch ingericht, de bedden slapen goed! Het ontbijt was ook prima, vooral het yoghurtje maakte het net af, het dorp Winsum zelf is ook leuk!

In de natuur ook leuk voor kinderen

Petra
23-7-2016

Marenland is een groene camping waar je heerlijk kan genieten van rust en ruimte. De camping is klein en overzichtelijk waardoor de kinderen (4 en 6 jaar) hun gang kunnen gaan, jong en vriendelijk personeel, leuke bospaadjes en elke dag genoten van het openluchtzwembad (gratis voor campinggasten) naast de camping. Varen is een aanrader en op het terras heerlijke wijn, tip: bestel nachos!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marenland Recreatie in Winsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marenland Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marenland Recreatie scoort een 8.85 uit 10 op basis van 32 reviews.