Géén boekingskosten
/Nederland/Groningen/Kropswolde/Campings Kropswolde/Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

NederlandGroningenKropswolde

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 59 reviews
+65/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 59 reviews
  • 5.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

59 Reviews over Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

• 6Eagle5717-08-2022

De pubers regeren deze camping !

Grote camping met een gelikte website die echter absoluut niet waarmaakt wat ze belooft. Personeel is vriendelijk, animatieteam doet haar best. Toiletten, ondanks moderne uitstraling een ramp. Toilet bij kantine 's morgens onder het bloed en gebruikte verbandmiddelen aangetroffen, wij durfden onze jonge kleinkinderen er 's morgens niet alleen meer naar toe te sturen, dus het toilet in onze caravan maar laten gebruiken. Waarom durfden we niet? DE OPGESCHOTEN JEUGD REGEERT DEZE CAMPING !! Verschillende keren 's morgens kapotgeslagen Smirnoff flessen en tientallen lege bierblikken aangetroffen in het zand van de speeltuin en op de sportvelden. (Tennis- en basketbal) Soms tot 02:00 uur 's nachts enorm veel kabaal van lieden die het leuk vonden om de deuren in het toiletgebouw bij de kantine zo hard mogelijk te laten knallen (dichtslaan) en schreeuwend over de camping te lopen. Toezicht? Nul ! Eens maar nooit weer !!

• 4Staat v/h sanitair
  • 2Gert Corbeel16-08-2021

eens niet weer

de ligging is prima. Veel leuke dingen kunnen doen in de omgeving. Veld met speelgelegenheid voor kinderen is ook leuk. Echter zeer veel vaste gasten die zeer veel geluidsoverlast geven. Tot een uur of 1 snachts en dat meerdere nachten per week. Ondanks klagen word er niets aan gedaan. En het is niet eens alleen jeugd ook volwassenen doen nog harder mee. De warm water voorziening is een ramp. van de 3 weken dat we stonden hebben we 1 a 2x fatsoenlijk kunnen douchen. voor de rest niet. Amper tot geen warm water. je hebt 6 minuten na 1.5 minuut word het water warm na 3 minuten steenkoud. welk tijdstip je ook kiest om te gaan. Sanitair gebouw is elke ochtend dicht maar van schoonmaakresultaat erna is weinig positiefs te zeggen. Veel vaste caminggasten met tourcaravan hebben een eigen douche achter de caravan gebouwd dus het verhaal dat dit probleem echt niet bekend is is larie koek van de receptie.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Familie de Vries11-08-2021

Camping ligt in een mooi gebied

De omgeving is mooi voor fietsen en wandelen. De camping zelf heeft veel oude sta caravans en de toeristenvelden liggen verspreid hier tussen. Wat heel vervelende was dat het toilet gebouw van 8.15 u tot 9.30 u gesloten was ivm schoonmaak, het volgende toilet gebouwtje was als je pech had rond die tijd ook gesloten ivm schoonmaak. Het daarop volgende toilet gebouw was echt ver weg. Smorgens bij het opstaan is het niet prettig als je eerst een hele wandeling over de camping moet maken om te kunnen plassen. Na heel veel klagen van de verschillende gasten gingen de toiletten aan 1 kant open vh gebouw en kon je in ieder geval plassen, douchen kon helaas niet…sowieso is een warme douche een uitdaging op deze camping. We hebben hier 2 weken gestaan en bijna iedere dag gedoucht, 9 vd 10 x was de douche koud of er liep een klein warm straaltje langs de muur. Na anderhalf uur schoonmaken was het toilet gebouw niet eens lekker schoon.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Andre10-08-2021

Aardige camping, wel rumoerig

Camping is prima, vriendelijk en aardig personeel. Goede voorzieningen en animatie voor kinderen. Leuke jachthaven met trailerhelling en voldoende mogelijkheden voor vissers op de camping. Toilet gebouwen worden eenmaal per dag schoongemaakt en later bijgevuld. In het hoogseizoen met een volle bezetting is het misschien wat weinig. Douches zijn niet altijd warm het lijkt erop dat de warm water capaciteit niet voldoende is.Aantal keer last gehad na elven van luidruchtige buren. Van jongeren op de camping geen overlast ervaren. Mooie grote plaatsen en het eenrichtingsverkeer is overzichtelijk. Voldoende te doen in omgeving en op de camping zelf

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Jet10-08-2021

Beoordeling camping Meerwijck

Grote camping met grote staanplaatsen, echter vele staanplaatsen bevatten grote kuilen en ongelijkheden. Op sanitair niveau absoluut geen 5-sterren camping waardig! Schoonmaakwerkzaamheden vinden plaats van 8.15 uur tot en met 09.30. Een tijdstip waar campinggasten ontwaken, naar de toilet en douchen willen. Toiletten zijn schoon, echter geen brildesinfectie aanwezig (in Corona tijd absoluut een must!) en geen handdroger c.q. papieren handdoekjes bij de wastafel. Douchen: weinig druk van het water en een ontzettend slechte ventilatie-afvoer. Voorzieningen/animatie kinderen: goed. Leuke beachclub in de buurt. Beveiliging/controle/toezicht moet beter!

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Sjaan10-08-2021

Camping aan meer

Grote mooie schone camping met verschillende velden oa ook aan strand . Veld "strand "camping plaatsen grenst pal aan strand waar het avond /nachts zeer rumoerig is door jeugd wat op strand drinkt en hangt met zeer harde muziek tot zeer laat! Prachtige fietsroutes in omgeving........

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Jaimie Ruigrok14-06-2021

Het is echt fantastisch in de tiny house!

Wij zijn als koppel samen verbleven in de tiny house en nooit eerder heeft een camping zo luxe gevoeld. Het is klein, maar van alle luxe voorzien die gewenst zijn. Grote koelkast, vaatwasser, heerlijke badkamer met eigen super schone toilet. Leuke medewerkers op het terrein die altijd vrolijk en vriendelijk te woord als er iets is. Heerlijk gegeten in beachclub vifiro wat op loopafstand is van de tiny house. Al met al een hele gezellige camping, waarbij je echt een en zorgeloos vakantie gevoel hebt.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Saskia19-10-2020

Mooie schone camping, geen overlast ervaren. Jeugd op het strand was al om 22.00 stil en muziek uit de boten op een zwoele avond vonden wij heel gezellig en was ook al om 22.00 rustig. Mensen moeten iets te zeuren hebben. En dat ze het strand niet op konden klopt ook niet, er was 1 hek die bleef open. Mooie omgeving

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Gezin14-08-2020

Veel overlast

Camping was op zich prima; schoon toiletgebouw en mooie ligging aan het meer. Persoonlijk vond ik het niet een hele gezellige camping, dat komt met name doordat er erg veel (oudere) stacaravans staan. We stonden aan het strand, erg ver lopen naar het winkeltje en de activiteiten voor de kinderen. Sfeer op het strand en de Beachclub wel goed. De grootste tegenvaller was het geluidsoverlast s'avonds en snachts. Veel herrie van jongeren op het strand en enorm harde muziek vanaf boten tot diep in de nacht, 3/4 uur. Van de 6 nachten was het maar 1 nacht redelijk rustig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Paula Romsom12-08-2020

Tegenvaller

De camping op zich zoals de plaatsen (grootte), sanitair is prima. Wij hadden echter een strandplaats geboekt. Op de plattegrond is duidelijk te zien dat deze plek aan het strand ligt met een paar speeltoestellen naast een beachclub. Verbaasd waren wij te zien dat er tussen onze plek en het strand hoge bossages/bomen en een hek stond. Wij konden het strand wel op net zoals de hele camping en de over de camping lopende fietsroute door een poort. Die poort ging s avonds om 11 uur dicht. Geen beachclub voor ons en warme avonden op het strand. Helaas. Wel waren er op datzelfde strand in het weekend nog al wat luidruchtige feestjes. Echt een tegenvaller dus. Je hebt als camping niet alles in de hand maar deze strandplaats is zeer misleidend. Mijn opmerking hierover werd afgedaan met een schouderophalen en dat ik blij moest zijn dat ik geen zand in mijn tent kreeg. Even website aanpassen.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar