Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

• 6.8Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck voor je op een rij gezet:

48 reviews over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

• 8Jan de Vries27-07-2019

Superleuk!

In de zomer is het er gezellig druk. Niet te druk en niet te rustig. Leuk ontvangen bij de receptie. Ze vertelden veel informatie.

• 8Eetgelegenheden

• 8Liz13-07-2019

Gezellige camping!

Ontzettend leuke camping! Schoon toiletgebouw en vriendelijk personeel

• 7Eetgelegenheden

• 7Roel30-06-2019

Niet weer

Prima camping goed sanitair 1probleem er word veel gestolen mijn e bike weg ,telefoon s weg enz een beetje camera preventie zou niet verkeerd zijn we voelen ons niet op ons gemak

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    7Pieter05-07-2018

Acsi periode, prijs kwaliteit oké.

Hier begin juli geweest. Erg rustig dus, heerlijk! Restaurant kan je lekker eten voor redelijke prijs. Sanitair voldoende. Kortom in de acsi periode prijs kwaliteit oké .

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4De Boer07-03-2018

"Nooit meer'

Ik ben hier met mijn gezin 3 weken geweest en dat was gelijk de laatste keer.de camping opzich was heel mooi en schoon, en er is veel te doen voor de kids.maar er staat een familie op een vaste plaats die het voor vele mensen het plezier wegnemen.meneer loopt .de hele dag te schreeuwen en te tieren.en zijn 5 of 6 kinderen tiraniseren en slaan er oplos.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 2017
    6A de Boer15-08-2017

Leuk voor 1 keer

Wij komen net terug van onze ingekorte vakantie in een door hun genoemde luxe sta caravan. Bij binnenkomst was de sta caravan niet goed schoongemaakt. Stof lag er nog in bepaalde plekken. Tuinstoelen hadden geen kussen. Daar zit je geen hele dag op. Bed was erg smal. Daar is overigens aan te wennen. Maar de matrassen lagen echt beroerd. Geen overkapping waar je even onder kan blijven zitten s avonds als het wat kouder word. Sta caravan is erg dateerd. De stoel kussen waren doorgezakt. Keukenspullen waren erg op bezuinigd en slechte kwaliteit. Zwembad water in het peuterbadje was wel erg koud voor een baby. Ze kon er maar 10 min in zitten. Door slechte kwaliteit van de spullen in de stacaravan zijn er eerder vertrokken. Nee dit doen we niet nog een keer.. die stacaravans zijn aan vervanging toe!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Anders

• 9Mariska06-08-2017

Volgend jaar weer

Heerlijke camping! We zijn hier nu voor de derde keer en het bevalt ons super goed. Lekker rustig,vlakbij het water,alle voorzieningen zijn aanwezig,en het toiletgebouw wordt uitstekend bijgehouden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Nanda03-10-2016

Top

Geweldige camping, minpuntje dat er geen "echte" supermarkt op de camping is

• 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8J.Allebes16-09-2016

Rustige najaarsplek vrijwel aan het meer.

Rustig, leuk van opzet qua plaatsen en groen. Net sanitair en geen gedoe met muntjes. Leuk strandpaviljoen-restaurant er naast wat zeer zeker bijdroeg aan nog meer gemak en heerlijkheid.Met een Acsi-pas een zeer redelijke prijs. Met een hond was het wat lastig een uitlaatplaats te vinden want het strandje en de camping was eigenlijk verboden terrein, maar daar deed men gelukkig niet zo moeilijk over; gewoon viezigheid opruimen!! Verder uitgerekend nu een muggenuitbraak aan het meer wat tot erg veel steken heeft geleid, maar dat kon de camping niet helpen!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 10speelman28-08-2016

zeer prettig ervaren

Kindvriendelijk grote staanplaatsen zeer schone toiletten wasgelegendheden,goed verzorgd leuke haven voor je boot. Personeel dat je kunt waarderen altijd vriendelijk en meedenkend, zodat je wensen uitkomen, leuk verblijf Kortom Camping Meerwijck is geweldigd ,.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

5 tips over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

• meerwijck, 28-04-2014

Boot huren bij de buren om naar de binnenstad van Groningen te varen of te dobberen op het meer.

• Mevrouw Poelman, 05-04-2013

De stad Groningen is vanaf de camping met de boot bereikbaar. Erg leuk om op deze manier de stad te bezoeken.

• Debster, 05-12-2011

Strandpaviljoen Meerwijck, aanrader om te eten! voor een strandpaviljoen is het een toprestaurant, mooie aankleding, mooi uitzicht over het strand en meer! Goed kaart, positief verrast.

Drouwenerzand erg leuk kinderattractiepark! 12 p.p. entree en daarbij onbeperkt eten en drinken en ijsjes!! sprookjesbos tegenvaller qua prijs-kwaliteitverhouding. bootreis over het meer, zonde van je geld! kapitein chago en wij boycotten Bolle Baron, niet heengaan om te eten! super slechte service gehad.

1 vraag over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

• Daisy Manshanden, 05-04-2016

grote familie bijeenkomst

we willen graag het weekend van 23 tot 25 Sept komen, hoeveel plaatsen we nodig hebben weet ik nog niet en we boeken allemaal voor zichzelf. echter we willen wel allemaal op het zelfde veld staan. er zijn 3 velden heb ik gezien, nou wil ik graag weten welke veld het meeste zon heeft en toch niet zo ver van de toilet gebouw. is het toegestaan om 2 partytenten bij elkaar te zetten mocht het slecht weer zijn? ik hoor graag een positief antwoord terug, MVG Daisy Manshanden

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig