Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

44 reviews over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in het Nederlands

Met jonge kinderen

Acsi periode, prijs kwaliteit oké.

Pieter
5-7-2018

Hier begin juli geweest. Erg rustig dus, heerlijk! Restaurant kan je lekker eten voor redelijke prijs. Sanitair voldoende. Kortom in de acsi periode prijs kwaliteit oké .

"Nooit meer'

De Boer
7-3-2018

Ik ben hier met mijn gezin 3 weken geweest en dat was gelijk de laatste keer.de camping opzich was heel mooi en schoon, en er is veel te doen voor de kids.maar er staat een familie op een vaste plaats die het voor vele mensen het plezier wegnemen.meneer loopt .de hele dag te schreeuwen en te tieren.en zijn 5 of 6 kinderen tiraniseren en slaan er oplos.

Leuk voor 1 keer

A de Boer
15-8-2017

Wij komen net terug van onze ingekorte vakantie in een door hun genoemde luxe sta caravan.

Bij binnenkomst was de sta caravan niet goed schoongemaakt. Stof lag er nog in bepaalde plekken.

Tuinstoelen hadden geen kussen. Daar zit je geen hele dag op.

Bed was erg smal. Daar is overigens aan te wennen. Maar de matrassen lagen echt beroerd.

Geen overkapping waar je even onder kan blijven zitten s avonds als het wat kouder word.

Sta caravan is erg dateerd. De stoel kussen waren doorgezakt.

Keukenspullen waren erg op bezuinigd en slechte kwaliteit.

Zwembad water in het peuterbadje was wel erg koud voor een baby. Ze kon er maar 10 min in zitten.

Door slechte kwaliteit van de spullen in de stacaravan zijn er eerder vertrokken.

Nee dit doen we niet nog een keer..

die stacaravans zijn aan vervanging toe!

Volgend jaar weer

Mariska
6-8-2017

Heerlijke camping! We zijn hier nu voor de derde keer en het bevalt ons super goed. Lekker rustig,vlakbij het water,alle voorzieningen zijn aanwezig,en het toiletgebouw wordt uitstekend bijgehouden.

Top

Nanda
3-10-2016

Geweldige camping, minpuntje dat er geen "echte" supermarkt op de camping is

Rustige najaarsplek vrijwel aan het meer.

J.Allebes
16-9-2016

Rustig, leuk van opzet qua plaatsen en groen. Net sanitair en geen gedoe met muntjes. Leuk strandpaviljoen-restaurant er naast wat zeer zeker bijdroeg aan nog meer gemak en heerlijkheid.Met een Acsi-pas een zeer redelijke prijs.

Met een hond was het wat lastig een uitlaatplaats te vinden want het strandje en de camping was eigenlijk verboden terrein, maar daar deed men gelukkig niet zo moeilijk over; gewoon viezigheid opruimen!! Verder uitgerekend nu een muggenuitbraak aan het meer wat tot erg veel steken heeft geleid, maar dat kon de camping niet helpen!!

zeer prettig ervaren

speelman
28-8-2016

Kindvriendelijk grote staanplaatsen zeer schone toiletten wasgelegendheden,goed verzorgd leuke haven voor je boot.

Personeel dat je kunt waarderen altijd vriendelijk en meedenkend, zodat je wensen uitkomen, leuk verblijf

Kortom Camping Meerwijck is geweldigd ,.

goede camping met veel verbeter punten

patricia
19-8-2016

De camping licht in een zeer mooi gebied voor iedereen wel wat te bezichtigen.

Stacaravan: de slaapgedeeltes waren veel te krap.

Niet voor 5 personen geschikt naar onze mening.

Wij hadden zelf het gevoel dat de vaste jaarplaatsen de camping toe-eigenden.

Animatie er werd veel georganiseerd maar informatie vonden wij soms erg onduidelijk.

Onze dochter van 10 jaar hing een beetje wat betreft leeftijd er tussen erin.

Zwembad was erg klein en omdat er geen toezicht is soms gevaarlijk door andere camping gasten veroorzaakt. ook de hygiëne kon soms beter.

Aanrader

Wim Edens
20-7-2016

Mooie plek, prachtig onderhouden terrein, bijzonder vriendelijke en attente medewerkers

Geweldig! Zeer leuke tijd gehad!

Dhr. van Maar
10-6-2016

Zeer leuke camping voor jong en oud! Toen we aankwamen was de Safaritent zeer netjes en was goed ingedeeld qua slaapruimtes en keuken. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in Kropswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.