Hotel De Boegschroef

8,5

94 reviews over Hotel De Boegschroef in het Nederlands

Ronald,
1-10-2018

Goed hotel zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Ontbijt was heerlijk. Diner was erg lekker je kon kiezen uit twee menu's. Niets op aan te merken ook daar was het personeel zeer attent en vriendelijk. Kamer erg goed goed matras en de douche heerlijk. Alles was erg schoon. fruit op de kamer en een Senseo met koffie pads.

Komen zeker weer terug!

Marianne Penning,
30-9-2018

Een communicatiefout werd goed opgelost door het personeel en manager. De kamers waren tiptop, het eten uitstekend. Vriendelijk personeel en uitstekende service.

Onze vrienden zeiden , het was super !

Jan Scheper,
2-7-2018

Het was allemaal geweldig en dik in orde . Wij hebben veel gereisd en hebben ervaring . Personeel 8 , eten 8 , kamers 8 . Er ontbrak niets . Je kunt zelf koffie / thee zetten , elke dag fruit op je kamer , schoonmaken helemaal top , enzovoort

Minder geschikt voor invaliden i v m hoogteverschillen en een lift zou goed zijn

Heerlijk!

L. Bakker,
1-7-2018

Wij hebben een fijn verblijf hier gehad. Prima kamer, wel aan de kleine kant maar met een super badkamer! Prima bedden! Een hartelijk welkom met verwennerij. Heerlijk eten met aandacht voor dieet enz.

Perfect voor een paar dagen of langer.

Ans van den Heuvel,
30-6-2018

Het kon niet beter!

Alles was perfect in orde. Hoewel het een 3-sterren hotel was, (wij gingen meestal naar 4 of 5 sterren), was het die drie steren meer dan waard.

Goed verzorgde kamer, keurig netjes, heerlijk eten, aardig personeel en vooral hygiënisch. Niets ontbrak er, schaaltje fruit op de kamer enz.

Prima restaurant, hotel lijkt enigszins bijzaak

Erik de Ruijter,
25-6-2018

Binnenkomst is echt een restaurant-ingang; receptie is weggestopt in de hal voor de toiletten. Heel vriendelijk welkom met alle info.

Kamers zijn comfortabel, goede bedden maar ietwat smal. Luxe inrichting, dagelijks ververste fruitmand, Senseo. Op de gang staat automaat voor koud en heet water en theezakjes etc. doch laatste leek niet te werken; navraag leerde dat er een kinderslot op zit. Een simpel uitlegkaartje aan de muur zou veel geholpen hebben.

Badkamer luxieus maar regendouche ietwat ondoordacht; het volume is veel te groot voor de afvoer onder de deur dus de badkamervloer werd behoorlijk nat.

Kamers aan achterkant weliswaar geen uitzicht maar wel rustig; langs vrijwel hele voorkant ligt het terras dus kamer met havenzicht daar kunnen geluid- en rookoverlast hebben als raam opengaat.

Restaurant is zonder meer goed, degelijke fusion-kost met goed uitgebalanceerde smaak. Ontbijt ook

Super prijs/kwaliteits arrangement!

G.Greaves-Lord,
6-5-2018

Beste prijs/kwaliteits halfpension arrangement die we tot nu toe gehad hebben. De buitenkant van het hotel doet als een grote container aan, maar eenmaal binnen word je verrast door een fris en stijlvolle interieur.Personeel is zeer correct en (hond)vriendelijk. Prachtig uitzicht over de haven.Eten was heerlijk, snap vorige review echt niet. Ontbijt was zeer volledig, vers en lekker. Badkamer modern, schoon en bedden zeer comfortabel. Een waterkoker op de kamer, om thee te zetten, zou een goede aanvulling op de Senseo zijn. Niet iedereen drinkt koffie, maar de fruitschaal maakt dat toch weer goed.Zelfs de aangeboden welkomstdrankje met een hapje erbij, was op een zelf te bepalen moment te nuttigen. Volledige info ontvangen bij inchecken met kaartjes voor onbijt/diner/welkomstdrankje om in te leveren bij aanvang van de maaltijd. Een heerlijk zonnetje en leuk uitstapje naar historisch Appingedam maakte ons verblijf compleet! Tot ziens dus

Ik zou het eten niemand aanbevelen.

Loes Schriek,
30-4-2018

Kamer was goed. Niets op aan te merken. Eten was slecht. Ontbijt: begint om 06.00 uur al, om 08.15 waren de gekookte eieren zwart, de gebakken eieren leken wel frisbees. Brood en ander beleg was wel goed. Diner: het zou al helpen als er gevraagd werd of je iets wel of niet lust. (Half pension). Hoofdgerecht keuze uit vis of vlees (2 keuzes). Voor- en nagerecht wordt gewoon geserveerd. Ik kan absoluut niet koken, maar hier kan ik de chef zo vervangen. Salade met vis.....wat gemengde sla uit een zak van de supermarkt, een plak gerookte zalm uit dezelfde super erop, 2 rivierkreeftjes er tussen en een beetje mayo. Kreeg bij geen een gerecht het idee dat het zelfgemaakt was. Zelf opgewarmd, dat waarschijnlijk wel. En dat terwijl er diverse stickers op de deur zitten met "aanbevolen door Michelin" erop. Er jammer.

Prijs kwaliteit bij arrangement super.

Karin,
10-4-2018

Prijs kwaliteit goed. Mooi uitzicht haven. Gezellig restaurant (ronde zithoek) Leuk arrangement 2x overnachting 2x ontbijt 2x diner super prijs. Leuk fruitmandje op kamer en dat ook nog weer wordt aangevuld.

Advies: bij het arrangement 2 keuzediner mogelijkheden qua hoofdgerecht advies om hier 3 van te maken. Is de keuze net iets groter en voor ieder wat wils.

Goed 3 sterren hotel

K&T,
9-4-2018

- De kamers waren gezellig.

- Personeel was erg aardig.

- De locatie was prima, dicht bij het strand.

- Het eten was prima.

- Appingedam is een leuk klein stadje.

- Het waren twee eenpersoons bedden die constant uit elkaar schoven.

- Door de massagedouche was de badkamer erg nat, het douche gordijn werkte ook niet mee.

Wij hebben het hier naar ons zin gehad. Alleen op een zondag is er niet veel te doen ook niet in Appingedam. In het hotel zijn er ook geen activiteiten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Boegschroef in Delfzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Boegschroef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.