Hotel De Boegschroef ***

WebsiteLink naar website

83 reviews over Hotel De Boegschroef in het Nederlands

Fantasties tot ziens

Hennie, 28-1-2018

Geweldig hotel. Het ligt aan de haven. Mooie kamers, goed eten en een hele prettige bediening. We zijn er al 4x geweest. Een heerlijke uitval basis naar heel veel leuke plekken.

Ineke van de Camp, 13-1-2018

Het dorpje was niet heel speciaal, maar het hotel was geweldig.

Ligging geweldig in de haven met mooi uitzicht op de boten.

Tijdens het verblijf van ons waren er de havendagen.

Erg leuk.

Ook het tripje met de boot naar het leuke Duitse Borkum, was erg de moeite waard.

Voor herhaling vatbaar

Johan &Anneke de Jong en Mevr van Manen, 5-11-2017

Echt een aanrader vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi uitzicht vanaf onze kamer.

Half pension heerlijk ontbijt en een heerlijk diner complimenten aan de kok.

We hebben een aantal aanbieders voor De Boegschroef voor je op een rij gezet:

Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Ina Sterenberg, 30-9-2017

De service die ons werd geboden omdat we niet boven kunnen komen met het ontbijt en dit voor ons apart in het restaurant werd geserveerd.

De hulp die ons steeds werd geboden omdat ik met de rollator loop en we een klein afstapje naar het restaurant moeten nemen.

Het diner waarbij er dingen waren die we niet lusten en er toch voor ons iets anders werd geserveerd .

Omdat mijn man diabetes heeft werd het ijs voor hem vervangen door een heerlijke vruchten coupe.

Voor herhaling vatbaar

Fam : ten Kate, 24-9-2017

Hadden een 3 daags arrangement geboekt maar moesten helaas na 1 overnachting besluiten om naar huis te gaan omdat mijn vrouw ziek werd.Toen ik bij de receptie dit bekent maakte en wilde afrekenen bood men mij spontaan aan om slechts deze ene overnachting in rekening te brengen,hetgeen zij geenszins verplicht waren te doen.Dit noemen wij nog eens gastvriendelijkheid.Komen zeker een volgende keer terug en hopenlijk iets langer.

Goed behalve het half pension diner

Martijn, 1-8-2017

Prima hotel aan de zeehaven van Delfzijl. Het hotel ligt op een aangekleed industrieterrein wat ongebruikelijk is voor een hotel. Niet storend en het eigen terras buiten is gezellig. De kamers vonden we wat eenvoudig, maar voldeden goed. We hadden half pension bijgeboekt, wat erg voordelig was. Echter was de smaak van het diner er wat ons betreft ook naar. We hebben er twee avonden gegeten en beide keren vonden we het allebei niet echt lekker. Er was keuze uit 2 hoofdgerechten (vlees of vis). Wat ons opviel is dat de half pension diners andere borden kregen dan de gasten die er los dineerden (en een uitgebreide kaart hadden). De half pension gasten kregen erg hete borden en de andere gasten niet, waardoor we een sterk vermoeden hadden dat het half pension diner werd opgewarmd en van een ander niveau is. Als je van lekker eten houdt, niet het half pension erbij nemen maar los dineren (hoofdgerechten van >20 Euro).

Een drie sterren hotel met een 4 sterren keuken.

L.C.Gosen, 21-7-2017

Hotel met prima verzorgde kamers op de begane grond en eerste etage. Aan de noord zijde met uitzicht op de haven . Verblijf is mogelijk met half pension. Een goed verzorgd ontbijt en een geweldig "culinair" 3 gangen diner. Het hotel is een goede uit vals gelegenheid om Groningen te verkennen. Op ongeveer 30 km van de stad Groningen (cultuur), 2 km van Appingedam (hangende tuinen), maar ook even een bezoekje aan Leer (Duitsland) op 60 km afstand is mogelijk. Een flinke plaats met een gezellig centrum en een prachtige promenade langs de Elbe.

Aanrader

Van der hoorn, 9-7-2017

Heerlijk hotel met enorm service gericht personeel. Ruime parkeergelegenheid en een fietsenstalling. Zeker halfpension nemen want het eten is echt super. Prachtig uitzicht op de haven. Wij hebben uiteindelijk 2x bijgeboekt!! Delfzijl is ook een gezellige plaats met leuke markt en winkels, en alles op loopafstand.

fantastisch

ien lejeune, 30-6-2017

Dit hotel ligt aan de haven en heeft een schitterend uitzicht. De kamer zijn lichtelijk verouderd maar schoon. Fruitmandje op de kamer. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten is aan te bevelen en ontbijt is super. Met openbaar vervoer is dit hotel goed bereikbaar. Je loopt vanaf het station door de binnenstad ernaar toe.

Een geweldige aanrader!

Arie de Graaf, 27-5-2017

Na een autorit van twee uur in Delfzijl gearriveerd en daar allervriendelijkst ontvangen. De kamer zou en werd snel in orde gemaakt en we kregen een

heerlijk kopje koffie op het buitenterras. Om half twaalf de keycard van de prima kamer gekregen en hierna op de fiets.

Onderweg in Appingedam geluncht en vrij laat weer terug. Maar het diner kan

hier genuttigd worden zolang de kok er is en dan is zeker tot 21.00 uur.

Vooraf een keuze gemaakt ( vlees of vis ) en, om het kort te houden, beide

dagen verrast op welhaast een culinair diner met een prima voor- hoofd- en nagerecht. Het overtrof onze stoutste verwachtingen.

Ook het ontbijt was dik in orde en het fruit op de kamer is voor de liefhebber altijd meegenomen.

Uitzicht op de handelshaven en vlakbij de Eemshaven.

De douche had zoveel mogelijkheden, dat je er altijd schoon onder moest

worden ook de kamers waren zeer schoon.

Kortom hier valt gewoon niets negatiefs over te melden.

Een aanrader derhalve.

Vriendelijke groet,

Arie de Graaf

We hebben een aantal aanbieders voor De Boegschroef voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Boegschroef in Delfzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Boegschroef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Boegschroef scoort een 8.96 uit 10 op basis van 84 reviews.