Géén boekingskosten

Vakantiepark WolfersWoud

NederlandGelderlandZelhem

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark WolfersWoud voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 192 reviews

Contact

192 Reviews over WolfersWoud

• 9Femmie27-09-2021

Wat een heerlijk verblijf

Wij zaten op het park Vossenveen (hoort ook bij Wolferwoud). Een allervriendelijks ontvangst (fles wijn als welkom) met veel tijd voor uitleg. We zaten in een mooi verzorgd huisje waar het aan niets ontbrak. Zo nog nooit eerder meegemaakt. Vanaf het park wandel je zo het bos in of je stapt lekker op de fiets. Eventueel te huren bij de receptie zoals wij hebben gedaan. Echt een prachtige omgeving met verrassende fietspaden. Hou je van rust en natuur dan zit je hier perfect. Wij hebben hier dan ook een topweek gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Fam klooster24-08-2021

Super

We hebben weer genoten van bungalow met rieten kap met heel veel ruimte zowel binnen als buiten.ook de activiteiten waren weer top,zeker de tour du boer was erg leuk!ondanks dat het weer niet altijd super was hebben we genoten!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10linda Opveld01-06-2021

Een aanrader

Wij hebben hier met 6 volwassenen genoten van een mooi ruim huis midden in de natuur. Het huis was van alle gemakken voor zien afwasmachine ,oven magnetron. Midgetgolfbanen en tennisbanen, zwembad aanwezig. Was nog te koud om te zwemmen maar ziet er netjes uit. Als welkom pakketje met huishoudelijke spulletjes. En een overheerlijk flesje wijn. Eigenaren heel gastvrij voelde ons heel welkom en niks is hun teveel. Een echte aanrader

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Mechtild Ansen - van Berkel12-03-2021

Niet snel weer terug

Mijn man ik waren hier voor tweede keer: eerste keer in okt 2020, wat heel goed beviel.We konden hetzelfde huisje niet huren, dus huis in de buurt. We waren er van vrijdag tot vrijdag.Dinsdagmiddag begonnen ze bij de buren met het vervangen van t rieten dak: veel herrie en rotzooi.Woensdag dit aangegeven bij receptie en eigenaar vh park kwam later aan de deur dat hij verder niks kon zeggen dan sorry voor de overlast.Hij begreep dat t heel vervelend was. Donderdag was het nog erger: konden maar op 1 plek in de tuin zitten en moesten ramen dichthouden op slaapkamer omdat er alle rotzooi naar binnen kwam.Vrijdag weer gezegd en : sorry, eigenaar van t huis heeft niet goed gepland. Wij wilden alleen maar dat bij reservering men gezegd had dat dat ging gebeuren en we keus voor ander huisje hadden. We voelden ons niet echt gehoord en dit is helaas blijven hangen vd week en is ons antwoord als men vraagt hoe het was.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Yvonne29-11-2020

We hebben genoten!

Ons huis (wij zaten in nr 55) is een heerlijk, comfortabel en gezellig huis. Goede bedden, goed sanitair en een complete inrichting. Top! Het staat midden in het groen en je kan, doordat er aan alle kanten ramen zijn, volop genieten van vogels (gelokt door diverse voederpunten) en eekhoorns.
    We hebben iedere dag heerlijk gefietst in een prachtige omgeving, mogelijkheden te over. Een aanrader.

• 9Dick van der Hoff12-09-2020

Mooi en rustig park

Wij verbleven in huis w14. Was er brandschoon en zeer compleet ingericht. Zelfs reservelampen voorhanden. Uitgebreide keukeninventaris. Ontvangst was heel hartelijk en de vriendelijk. Komen zeker nog eens terug

• 8Martine Meilink08-08-2020

Super!

Fijn en rustig park met veel privacy, waar evengoed genoeg te doen is voor de kinderen. De beheerders / het personeel van het park is supervriendelijk en denkt met je mee. Wij hadden huisje 53. Het zag er keurig uit (badkamer heeft misschien wel een opknapbeurt nodig) en alles is aanwezig; zelfs een wasmachine en droger. Je voelt je helemaal welkom! Er is slaapplek voor zes personen. Twee van de drie slaapkamers zijn boven en er is ‘maar’ één (apart) toilet. Gelukkig waren we maar met z’n tweeën :-) De woonkamer is erg ruim. In de omgeving is ook genoeg te doen. Tip: Proeflokaal De Groes!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Harry en Marga14-06-2020

Top verblijf!

We hebben het weer heerlijk gehad op dit mooie kleinschalige, rustige park! Het is ons zo goed bevallen dat wij (hopelijk) eind juli weer komen. Ilse, Joost, Narda en Sander: dank voor jullie service!

• 9fleur03-09-2019

het was weer erg leukj!

het is een leuk,gezellig,kleinschalig park.prima bungalows met buiten veel privacy.we hebben weer erg genoten.we waren hier voor de 6e keer.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Anneke Lansdaal26-08-2019

Romantisch rustig gloednieuw vertrek

We hebben een heerlijk lang weekend gehad in huis ww27. Compleet gerenoveerd met een sfeervol scandinavisch interieur en van alle gemakken voorzien. Er ontbreekt werkelijk niets. Aan alles is gedacht. Hele fijne keuken met veel gerij. Je kan zelfs taart en cake bakken en ik heb verse fruithapjes gemaakt voor mijn baby. Heerlijk grote rustige tuin met hoge bomen en veel schaduw. Groot stuk gras waarop onze baby lekker kon liggen . En een grote loungebank en fijne eettafel buiten. Lekker verkoelend met 30+ graden, zo ook het huisje. Heel veel privacy. Super vriendelijke mensen en het gezellige Doetinchem in de buurt. Savonds lekker de kaarsjes aan en als je wilt de open haard. Romantisch. Ideale plek voor rust zoekers, fietsers en wandelaars. Of net zoals ons gezellig even weg met familie. Echt een aanrader!

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden