Vakantiepark WolfersWoud

184 reviews over Vakantiepark WolfersWoud

• 2019
    9fleur03-09-2019

het was weer erg leukj!

het is een leuk,gezellig,kleinschalig park.prima bungalows met buiten veel privacy.we hebben weer erg genoten.we waren hier voor de 6e keer.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anneke Lansdaal26-08-2019

Romantisch rustig gloednieuw vertrek

We hebben een heerlijk lang weekend gehad in huis ww27. Compleet gerenoveerd met een sfeervol scandinavisch interieur en van alle gemakken voorzien. Er ontbreekt werkelijk niets. Aan alles is gedacht. Hele fijne keuken met veel gerij. Je kan zelfs taart en cake bakken en ik heb verse fruithapjes gemaakt voor mijn baby. Heerlijk grote rustige tuin met hoge bomen en veel schaduw. Groot stuk gras waarop onze baby lekker kon liggen . En een grote loungebank en fijne eettafel buiten. Lekker verkoelend met 30+ graden, zo ook het huisje. Heel veel privacy. Super vriendelijke mensen en het gezellige Doetinchem in de buurt. Savonds lekker de kaarsjes aan en als je wilt de open haard. Romantisch. Ideale plek voor rust zoekers, fietsers en wandelaars. Of net zoals ons gezellig even weg met familie. Echt een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Liesbeth13-08-2019

Leuk gezellig vakantiepark.

Het is een leuk, gezellig vakantiepark.Lekker rustig veel te doen voor de kinderen en leuke activiteiten worden er georganiseerd voor de kinderen. Vriendelijke eigenaren erg goed geholpen.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Harry en Marg27-06-2019

Top locatie!

Wederom een heerlijk verblijf gehad op ‘Wolferswoud’. Genoten van de rust, natuur, vogels en onze ‘huis’ eekhoorntjes. De service van de zeer hartelijke beheerders/eigenaren blijft ongekend hoog. Zowel huisjes als omgwving zeer schoon! Deze mensen blijven investeren en zijn -terecht- trots op hun park. Uitermate geschikt voor rustzoekers em gezinnen . Prima fietsen te huur. Je krantje hoef je niet te missen, te koop bij de receptie. Ilse, Joost en Narda: van ons krijgen jullie een dik verdiende tien!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Margreet Ten Hagen14-04-2019

Geweldig

Een top locatie met rust maar ook genoeg te beleven voor kinderen van Alle leeftijden

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Ron Klaver13-01-2019

Fijn park met nog echt ruimte om je accommodatie.

Echt een geweldig mooi park voor de rustzoeker. De accommodaties hebben hier echt heel veel "tuin" ruimte om de huisjes. De inrichting van ons huisje was prima in orde. Echter de kastruimte in de keuken was beperkt. Ook zou het goed zijn de koekenpannen te vernieuwen en te zorgen voor houten of kunststof spatels. De pannen gaan dan langer mee. Jammer dat er in onze accommodatie geen Senseo was deze moet je zelf mee nemen. Op vakantie zetten wij nooit filterkoffie maar lekker makkelijk uit de Senseo. Wat ons op viel is dat onze accommodatie erg goed schoon gemaakt was. Op de grotere vakantieparken is dit tegenwoordig heel erg slecht. Wij vinden Wolferswoud echt een aanrader voor de rustzoekers die een fijne accommodatie zoeken die goed schoon en prima ingericht is.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    7R&T08-12-2018

Mooi, rustig, park, vriendelijk personeel

Wij vinden het een heerlijk rustig park mooi gelegen in de bossen. Van alle gemakken vorzien en personeel is vriendelijke en behulpzaam. Leuk dat we steeds meer georganiseerd wordt voor de kinderen.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10M.J. van der Starre08-12-2018

Een zeer ontspannen en fantastische locatie!

Vanaf 2015 komen ik en mijn vrouw ieder jaar naar Wolferswoud , enkel malen kwamen ook mijn zwager en schoonzuster langs voor een paar nachtjes. Tot 2018 toen gingen zij ook 2 weken met ons mee. Want ook zij vonden het verblijf op dit park rustgevend in een prachtige bungalow. De begeleiding op het park is van uitstekende kwaliteit, dat komt hoofdzakelijk door Ilse, Joost en Narda. Werkelijk niets is deze mensen teveel gevraagd, waar vindt je nog zoiets. Al vier jaar vinden wij het fantastisch en hebben alweer geboekt voor 2019. Dit is geen slijmen maar de waarheid.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Klaas en Hanneke.13-09-2018

Fantastisch.

Gerieflijk huisje en de ligging in het bos.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Fam. Theunisse11-09-2018

Mooi, ruim park, een aanrader!

Twee weken op vakantie geweest op een ruim opgezet, rustig park. Veel privacy, voldoende speelgelegenheid voor de kinderen. Bungalow zelf was ook ruim met veel gemakken voorzien. Ook leuk dat de kinderen gratis konden zwemmen in het binnenzwembad in Zelhem. Al met al een goede vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

12 tips over Vakantiepark WolfersWoud

• carienzuijderwijk, 31-03-2014

Week markt in Doetinchem een aanbeveling! Zutphen een heel mooie oude stad, en Doesburg niet te vergeten! Fantastische fietsomgeving, en vanaf het terrein wandel je zo een heel mooi bos in!

• pequenehomre, 19-09-2013

Let goed op de mogelijkheden en inrichtingen van het huisje. Ieder huisje heeft een aparte eigenaar. Zo was er in huisje nr 6 tot voor kort nog geen wifi en wordt een renovatie van keuken en sanitair op niet al te lange termijn wenselijk geacht.

• Fam. Brauers, 07-08-2013

Zelhem, leuk dorp. Voor de kids aanrader: Megapret en Hof van Eckberge, ca. 1/2 uur rijden.

1 vraag over Vakantiepark WolfersWoud

• Hans, 28-01-2015

Afstand naar centrum Zelhem

Hoe ver is het fietsen vanaf het park naar de dichtstbijzijnde winkels, denk aan een supermarkt. Alvast bedankt voor je reactie!

Berg, 08-05-2015

10 minuten