Vakantiepark WolfersWoud

8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,9

158 reviews over Vakantiepark WolfersWoud in het Nederlands

Prima om tot rust te komen.

C.J. Schuiling, 5-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Zeer gastvrije ontvangst. Park ligt midden in het bos. Zeer rustig. Huisjes zijn wel iets ouder, maar ons huisje nr.19 was helemaal gerestyled.

Heerlijk vertoeven op het Wolverswoud

Annelies van der Weijde, 4-3-2018
  • Onderkomen9

Weer een prachtig weekend gehad in een Wasseveld vakantiewoning in de mooie Achterhoek. Geschaatst op de vijver op het park en via de voormalige treinbaan in het zonnetje naar Zelhem gelopen, terrasje gepakt en weer terug. Ook hond vermaakte zich prima. Veel mogelijkheden om sportief bezig te zijn in de buitenlucht

Rust en heerlijke natuur, perfect huisje, privacy

N. de Ronden, 24-2-2018
  • Onderkomen8

Dit park ligt heel centraal in mooiste stuk Achterhoek. Echt voor mensen die natuur en rust zoeken en houden van wandelen en fietsen. Maar ook voor gezinnen met jonge kinderen perfect, zwembadje, veilig park, animatie en heel groot speelveld. Van al deze zaken hebben overige huurders totaal geen last, omdat alles zo ruim is opgezet met grote kavels. Zo fijn gehad hier, dat wij er inmiddels zelf een huisje hebben gekocht. Nog een voordeel; ongeveer een kwart van de huisjes wordt maar verhuurd, waardoor rust is gegarandeerd

Heerlijk genieten

D Oosterhoff, 21-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Met 6 meiden hebben wij in een bungalow op dit park een heerlijk weekendje gehad. Het huisje voelde heel schoon en was van alles voorzien. Daarbij was het op het park erg rustig.

Helaas waren de wegen niet geasfalteerd en dus vanwege de regen erg modderig. Er mag maar een auto bij het huisje komen dus dat betekende veel vieze modderschoenen.

Al met al heerlijk genoten dit weekend, bedankt!

heerlijk genieten

gezin, 8-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

wat een gastvrijheid en heerlijke rust. Daarnaast alle mogelijkheden voor de kinderen (10-13-15) om zich te vermaken in bos, met trampoline, tennisbaan, midgetgolf en ook nog gratis zwemkaartjes voor het zwembad in het dorp waar ze zelf naar toe konden lopen of fietsen.

de ligging van de huisjes (wolferswoud) is zeer rustiek en prive, met uitkijk (huisje 45) op de bossen (eekhoorntjes gespot).

Een fijne kachel erbij en onze week was compleet.

Een aantal jaar geleden waren er nog huisjes met ligbad, helaas zijn die er nu niet meer, wèl een heerlijke douche.

Ik kan het park echt aanraden.

Super leuk huisje met veelprivacy in bosperceel

Fam. van der Velde, 7-1-2018
    • Onderkomen8

Rustig park met goede uitlaatmogelijkheid voor de hond, je loopt zo het park uit voor een fijne wandeling.

Vriendelijke ontvangst met fles wijn en en een kerstboom plus nog andere versiering in het huisje. Goede bedden.

Vlak bij Zelhem met uitgebreid winkelaanbod en goede restaurants zoals het Olde Schot.

Geweldig

Familie de Leeuw, 7-1-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad voor de 2e keer op deze locatie. We hebben genoten van de omgeving de vriendelijkheid van de mensen en de gastvrijheid van de medewerkers.

Heerlijk als er meegedacht wordt daar kunnen ze op andere vakantieparken echt wat van leren.

Top week gehad

Pieter vd Moezel, 5-1-2018
    • Onderkomen8

Wij zaten in het ruime 10 persoons huisje met 4 volwassenen en 4 kids. We hebben een top week gehad. Er is veel te doen in de omgeving voor zowel kids als ouders. Zwembad in Zelhem is een echte aanrader met kinderen. De eigenaren zijn zeer gastvrij!

Weer heerlijk genoten in Wolferswoud

Jan Willem, 2-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Heerlijk rustig park met alle benodigde faciliteiten en gastvrij personeel!

Prachtig park!

Marleen, 31-12-2017
    • Onderkomen9

We werden gastvrij ontvangen door de vriendelijke eigenaren. De bungalows staan op ruime kavels en zijn compleet en gezellig ingericht. Voor de kinderen was er in de kerstvakantie animatie, erg gezellig. Het dorp Zelhem ligt op 5 minuten rijden, hier konden we terecht voor de boodschappen en er zijn goede eetgelegenheden. Ook is hier een mooi overdekt zwembad. Kortom: we hebben een heerlijke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor WolfersWoud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark WolfersWoud in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark WolfersWoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark WolfersWoud scoort een 8.92 uit 10 op basis van 160 reviews.