Vakantiepark WolfersWoud

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,9

162 reviews over Vakantiepark WolfersWoud in het Nederlands

• Onderkomen10

Super groot huis met alles wat we nodig hadden. Voor kleine kinderen tot jong volwassenen en ouderen.

Mooi ruim schoon en zeer grote tuin waar we alle ruimte hadden om familie te ontvangen. De beheerders van het park hebben ons goed geholpen om het een prachtig weekend van te maken.

Super genoten, en een onvergetelijk weekend gehad. Ik kan het iedereen aanraden!!!

Heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Dam
27-5-2018
  • Onderkomen8

We kregen een hartelijk welkom en iedereen was zeer behulpzaam. Het was een klein park met leuke geriefelijke huisjes volledig vrijstaand tussen de bomen. Het was heerlijk rustig en je had alle privacy. Mooie omgeving om te fietsen met verrassende routes, verkrijgbaar op het park.

Absolute aanrader.

Marja van der Vlis
14-5-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke ruime bungalow in het groen. Oase van rust en ruimte rondom de bungalow en op het park.

Veel privacy, maar toch geborgen, aangezien er maar 1 in- en uitgang is.

Voldoende faciliteiten. Mooie vijver en heel groot groen grasveld met klein deel ingevuld met speelrekken voor kinderen. Ook nog een zwembad voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor WolfersWoud voor je op een rij gezet:

Fijn verblijf in een rustige omgeving

Verhoeven
    7-5-2018
    • Onderkomen10

Het is een kleinschalig park, we hadden een fijne woning. Kinderen lopen zo naar het speelveld, lekker dichtbij. Eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk.

Op het park zelf zijn alleen basisvoorzieningen, maar daar hebben wij bewust voor gekozen. Als je een prettig verblijf zoekt en een beetje rust, zit je hier prima. In de omgeving is genoeg te doen om je dagen te vullen.

Prima om tot rust te komen.

C.J. Schuiling
    5-3-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen7

Zeer gastvrije ontvangst. Park ligt midden in het bos. Zeer rustig. Huisjes zijn wel iets ouder, maar ons huisje nr.19 was helemaal gerestyled.

Heerlijk vertoeven op het Wolverswoud

Annelies van der Weijde
    4-3-2018
    • Onderkomen9

Weer een prachtig weekend gehad in een Wasseveld vakantiewoning in de mooie Achterhoek. Geschaatst op de vijver op het park en via de voormalige treinbaan in het zonnetje naar Zelhem gelopen, terrasje gepakt en weer terug. Ook hond vermaakte zich prima. Veel mogelijkheden om sportief bezig te zijn in de buitenlucht

Rust en heerlijke natuur, perfect huisje, privacy

N. de Ronden
    24-2-2018
    • Onderkomen8

Dit park ligt heel centraal in mooiste stuk Achterhoek. Echt voor mensen die natuur en rust zoeken en houden van wandelen en fietsen. Maar ook voor gezinnen met jonge kinderen perfect, zwembadje, veilig park, animatie en heel groot speelveld. Van al deze zaken hebben overige huurders totaal geen last, omdat alles zo ruim is opgezet met grote kavels. Zo fijn gehad hier, dat wij er inmiddels zelf een huisje hebben gekocht. Nog een voordeel; ongeveer een kwart van de huisjes wordt maar verhuurd, waardoor rust is gegarandeerd

Heerlijk genieten

D Oosterhoff
    21-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Met 6 meiden hebben wij in een bungalow op dit park een heerlijk weekendje gehad. Het huisje voelde heel schoon en was van alles voorzien. Daarbij was het op het park erg rustig.

Helaas waren de wegen niet geasfalteerd en dus vanwege de regen erg modderig. Er mag maar een auto bij het huisje komen dus dat betekende veel vieze modderschoenen.

Al met al heerlijk genoten dit weekend, bedankt!

heerlijk genieten

gezin
    8-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

wat een gastvrijheid en heerlijke rust. Daarnaast alle mogelijkheden voor de kinderen (10-13-15) om zich te vermaken in bos, met trampoline, tennisbaan, midgetgolf en ook nog gratis zwemkaartjes voor het zwembad in het dorp waar ze zelf naar toe konden lopen of fietsen.

de ligging van de huisjes (wolferswoud) is zeer rustiek en prive, met uitkijk (huisje 45) op de bossen (eekhoorntjes gespot).

Een fijne kachel erbij en onze week was compleet.

Een aantal jaar geleden waren er nog huisjes met ligbad, helaas zijn die er nu niet meer, wèl een heerlijke douche.

Ik kan het park echt aanraden.

Super leuk huisje met veelprivacy in bosperceel

Fam. van der Velde
    7-1-2018
    • Onderkomen8

Rustig park met goede uitlaatmogelijkheid voor de hond, je loopt zo het park uit voor een fijne wandeling.

Vriendelijke ontvangst met fles wijn en en een kerstboom plus nog andere versiering in het huisje. Goede bedden.

Vlak bij Zelhem met uitgebreid winkelaanbod en goede restaurants zoals het Olde Schot.

We hebben een aantal aanbieders voor WolfersWoud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark WolfersWoud in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark WolfersWoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark WolfersWoud scoort een 8.91 uit 10 op basis van 164 reviews.