Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

139 Reviews over De Waay

• 9Annelies en Henk13-09-2022

Goede voorzieningen en gastvrij.

Fijne camping met hedendaagse, moderne voorzieningen zoals goede wifi, TV en een heerlijk zwembad. Superschoon sanitair. Leiding en behulpzame medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar de zin ten maken. Interessante, mooie omgeving vooral voor fietsers zoals wij. Aan te bevelen.

• 2Weiss26-08-2022

Belachelijke camping

Belachelijk ik had een review geschreven over deze camping waar ik met Pasen 2022 ben geweest zegt de camping dat we er nooit zijn geweest zo om de review te verwijderen Ik heb bewijs dat ik er wel ben geweest. Op deze camping moet je stil zijn en er mag geen muziek gedraaid worden overdag ze zetten oudere op een kinderveld waardoor hun gaan klagen over geluid overlast Mensen kijk uit en boek hier niet alleen als je muisstil ben mag je hierheen Echt belachelijk hoe je behandeld word ze geven geen waarschuwing ma je mag er gelijk af Wees stil op deze camping anders ben je niet meer welkom

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Huisjeopwielen30-05-2022

Super camping!

Heerlijk verblijf gehad! Vriendelijk ontvangst en eigenaresse heeft altijd tijd voor een praatje. Gemoedelijke sfeer. Ze doen er alles aan om je als gast het zo fijn mogelijk te maken. Lastig vonden we wel dat je voor politieagent moet spelen in het peuterbad waar grote jongens de boel op stelten zetten. Wij doen ons zegje wel maar snap als je dat lastig vind je enorm kan storen aan deze jeugd. Dit geld ook voor de indoorspeelhal. Tevens wordt er gratis WiFi aangeboden bij je kampeerplek maar deze werkt op de buitenste plekken niet. Desalniettemin hebben we enorm genoten van ons verblijf op de Waay. Niet ver van huis maar toch een enorm vakantiegevoel! Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Carolien08-05-2022

Bouw herrie vakantie

Op zich is de camping prima. Wij hadden ons verheugd op een heerlijke mei vakantie. Achter ons veld staan vaste caravans. Daar zijn ze al 3 dagen aan het klussen. Een houten schuur aan het maken. Tot savonds laat timmer en bouw geluiden. Misschien een tip om dit te verbieden in vakantie tijden. Jammer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Mimi06-05-2022

Bijzonder fijn ontvangst! Hele aardige mensen van

Geweldige camping! Achterin is de camping voor niet vaste kampeerders, heel leuk voor de kinderen, aan een water, waar je in kunt zwemmen, spelen. Mooie speeltuin!....

• 9Eetgelegenheden
  • 9Voncken05-05-2022

Echte familiecamping

Echte familiecamping. Zwembad, speeltuin, natuurbad, animatie .. sanitair voor kids ook. Genoeg te doen voor kinderen. Veel woonwagens, maar rest is voor kampeerders. Veel ruimte. Als je bang voor honden bent kun je beter niet komen. Doordat ze mogen heeft bijna iedereen een hond mee. 95% netjes aan de lijn of binnen het hek. Zou fijn zijn als personeel de mensen aanspreekt op loslopende honden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en relaxed. Wij komen nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Michelle Roeleveld02-05-2022

Super vakantie.

Geweldige camping (doxhter van 4 en zoon van 7) Van alles te doen zowel (binnen als buiten) Schoon sanitair en enorm vriendelijke eigenaren en personeel. Ook een fijne sfeer op de camping iedereen groet elkaar van groot naar klein. Wij hebben genoten en komen snel weer terug !

• 9Stijn19-04-2022

Super!

Wat een fijne camping, erg naar de zin gehad. Mooie plek, mooie camping, top verzorgd met super vriendelijke medewerkers! Aanrader!!

• 10M.15-10-2021

Super

Toiletgebouwen super schoon. Zwembad idem dito. Bij warm weer werd de kap open gezet, heel aangenaam. Heel fijn personeel, niets is te veel en het restaurant geweldig heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar. Prachtige omgeving

• 10Eetgelegenheden
  • 9Michel30-08-2021

Wat een ontzettende leuke camping en wat een leuk en aardig personeel. Hier staat de klant voorop. Wij wilden een nachtje eerder komen en dat was geen probleem. Bij aankomst wilden we die nacht betalen , maar dat hoefde niet. Nou waar vind je dat nu nog deze tijd. En wat is het sanitair netjes en schoon.Wij komen hier zeker nog terug

Camping De Waay info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar