Camping De Waay

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Van Vliet
6-7-2018

Super verzorging en onderhoud van het terrein, zeer kind vriendelijk..

Aanrader!

Willem
28-5-2018

Afgelopen week heerlijk genoten in één van de houten lodges en vooral op de camping zelf. De kinderen vermaken zich de hele dag op de vele en leuke faciliteiten. Schone camping met vriendelijk personeel! Een aanrader dus.

Een geweldige camping!!

Merphin Turangan
4-8-2017

Een geweldige camping met zeer vriendelijk personeel, goede faciliteiten, kindvriendelijk, mooi en schoon!!! Alles voor een geweldige vakantie!! Zeer aan te bevelen!! Toppie!!!

Geweldige camping alles goed verzorgd.

Vera Struijk-Otte
15-7-2017

Wij zijn 5 weken geweest het was top.

voor de tweede keer hier en weer een prima gevoel

jos en ria jansen en vrienden
4-7-2017

goede ontvangst prima plekken behulpzaam goed restaurant een fijne sfeer

Alle mogelijkheden die je maar kunt wensen

Bart uit Veghel
27-6-2017

Ruime goed verzorgde plaatsen met alles erop en eraan

Fantastische Camping

Rik
22-6-2017

Een sfeervolle en mooie camping gelegen in een prachtige omgeving gerund door de familie Willemsen.

We stonden een maand lang aan het buitenwater wat een prima plek was. Faciliteiten zijn voldoende op de camping aanwezig. Het sanitair (2 locaties) ziet er heel netjes uit en wordt dagelijks door zeer aardige en vakkundige mensen voor je schoongemaakt. Als je niet wilt koken kun je terecht bij Tante Siep voor een frietje of bij Eet en Drinkfestijn De Waay voor een goed en betaalbaar diner. Voor de kinderen is er meer dan voldoende vertier in zwembad, speeltuin en met het animatie team. Ook voor de ontspanning (rust) is het prima vertoeven. Fietsen of wandelen door de omgeving bijvoorbeeld. En wil je iets van de omgeving zien dan ga je een keer mee op de rondrit. Honden mogen ook mee maar geven geen overlast op de camping. Echt een aanrader dus!

Gezelligheid ver te zoeken

Peter gijsberts
10-6-2017

Super ongezellige camping. Heb je plezier muziek en lol dan komt de eigenaar dat wel afsluiten. Ze zoeken mensen die degelijk zijn netjes veel geld betalen maar verder stil zijn en vooral niet genieten met plezier. Degelijjk en stil de ideale camping

Super camping

Heidi
7-6-2017

Alleen maar positief over deze camping! Geen negatieve punten. De kinderen vermaken zich prima hier. In het mooie en nette zwembad, in het leuke meer, in de ruime speeltuin of meedoen aan de georganiseerde activiteiten. Je hoeft je hier als kind niet te vervelen. Wij hebben twee keer nu op de circkels gestaan en dit is echt top. Lekker ruim en mooie plaatsen. De vaste mensen met een seizoensplaats zijn allemaal even vriendelijk. De douches, wc's en afwasgelegenheden zijn netjes en schoon. En ideaal is het douchen met de kaart. Lekker op je gemak. Het personeel is super vriendelijk, zo zou het overal moeten zijn. Een heerlijke camping waar wij zeker terug komen.

Heerlijke camping

sandy
25-8-2016

Er is veel te doen, zowel binnen als buiten; een binnenspeeltuin, buiten een groot heuvelachtig veld met veel speeltoestellen en waar het animatieteam erg leuke activiteiten organiseerde, een binnenzwembad met een verschuifbaar dak waardoor je ook een buitenzwembad hebt, een zwemmeer met leuke glijbanen etc.

We stonden op een cirkelveld (aanrader) waardoor je veel speelruimte voor de caravan hebt en geen caravans tegenover je. Ook veel vaste gasten waar we tussen stonden maar ook daarmee prima contact gehad. Sanitair was erg schoon en altijd warme douches en goed stromend water. Douches en wifi gratis. Eten in het restaurant was prima en vooral de vriendelijkheid van het personeel (receptie, schoonmaak, restaurant, animatie etc) viel op.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waay in Doornenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waay scoort een 8.92 uit 10 op basis van 114 reviews.