Camping De Waay

Met jonge kinderen

Super mooie camping

Fam. van Dijk
28-9-2018

Zeer mooi en schone camping. Super schoon sanitair en groot en ruim gebouw met uitstekende voorzieningen. Goede wasmachine en droger. Zeer mooi zwembad en veel speel mogelijkheden op een groot veld voor de kinderen!!

Maandje zomerkriebels geboekt, geweldig ruime plaats aan het meer met aanwezige surfplanken waarop de kinderen (en ouders) heerlijk kunnen rond varen. De twee waterglijbanen zijn ook erg leuk. Het meer met zijn zandstrandjes bieden sowieso veel speelplezier. Ook het beachvolleybal veld aan het meer is leuk (ook voor speedminton) . Het overdekte zwembad (wat ook open kan) is leuk.

Sanitair goed verzorgd en schoon, geen stortdouche maar altijd warm water.

Bij de receptie zijn ze heel behulpzaam (overige personeel trouwens ook) dienstbaarheid en behulpzaam zijn staat voorop.

Op het eerste gezicht denk je dat zijn een boel stacaravans, daarna kom je in een andere wereld. Kamperen 2.0 wat mij betreft veel ruimte, niet zien wat de buurman op zijn bord heeft, veel ruimte, springkussens, speelveldjes, kabelbaan, trampoline, binnen speelhal, wat wil je nog meer? Voor herhaling vatbaar.

(tip: rondleiding kasteel Doornenburg en fort Pannerden)

Fantastisch!!

Marian Ligthart
9-9-2018

We kampeerden hier voor de derde keer als opa en oma met drie kleinkinderen. Onze caravan stond tegenover het grote speelveld en de kinderen hebben zich opperbest vermaakt. Allereerst was de ontvangst dit jaar ook weer supervriendelijk ! Wat waren de toiletgebouwen weer goed schoon.....wat was de animatie weer leuk! Een prachtig binnenzwembad stond weer tot onze beschikking en wat hebben de kleinkinderen hiervan genoten. Kortom het was weer een Topvakantie

Carien Loohuis
10-8-2018

Hartelijke ontvangst, flexibele leiding, schoon, kindvriendelijke camping

Geweldig

Van Vliet
6-7-2018

Super verzorging en onderhoud van het terrein, zeer kind vriendelijk..

Aanrader!

Willem
28-5-2018

Afgelopen week heerlijk genoten in één van de houten lodges en vooral op de camping zelf. De kinderen vermaken zich de hele dag op de vele en leuke faciliteiten. Schone camping met vriendelijk personeel! Een aanrader dus.

Een geweldige camping!!

Merphin Turangan
4-8-2017

Een geweldige camping met zeer vriendelijk personeel, goede faciliteiten, kindvriendelijk, mooi en schoon!!! Alles voor een geweldige vakantie!! Zeer aan te bevelen!! Toppie!!!

Geweldige camping alles goed verzorgd.

Vera Struijk-Otte
15-7-2017

Wij zijn 5 weken geweest het was top.

voor de tweede keer hier en weer een prima gevoel

jos en ria jansen en vrienden
4-7-2017

goede ontvangst prima plekken behulpzaam goed restaurant een fijne sfeer

Alle mogelijkheden die je maar kunt wensen

Bart uit Veghel
27-6-2017

Ruime goed verzorgde plaatsen met alles erop en eraan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waay in Doornenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.