Tijdelijk €25 aanbetaling

Betuwestrand

We hebben de beste aanbieders voor Camping Betuwestrand voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 148 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Betuwestrand

• 10Tom en Bart03-11-2022

Mooie grote plakken.

Een mooi en goed onderhouden camping mooie grote plekken voor de caravans en een mooie grote plas om te zwemmen met een mooi zandstrand en niet te vergeten een restaurant waar je heerlijk kan eten. En in de vakantie-periode is er een recreatie-team aanwezig om de kinderen te vermaken. Verder wordt er veel georganiseerd ook voor de volwassenen een echte aanrader Camping Betuwe Strand.

Eigenaar, 09-11-2022

Beste Tom en Bart, Hartelijk dank voor jullie feedback en dit mooie review cijfer. Wij verwelkomen jullie graag nogmaals op onze camping.

• 10Floor en Mayk11-10-2022

Echt fijne camping.

We blijven hier echt graag terugkomen. Prachtig uitnodigend meer met helder water. Camping is mooi opgezet. Ruime groene kampeerplek. Sanitair is schoon. Het waterskigebeuren was fantastisch. Mijn zoon en dochter hebben beide leren waterskieën en wakeboarden. Er werden tieneruurtjes gepland voor 10 euro kon je oefenen. Het water was heerlijk en we hebben veel gezwommen. We kijken terug op een mooie vakantie. Ook erg makkelijk rijden zo vlak naast de snelweg. En geen herrie.

Eigenaar, 09-11-2022

Beste Floor en Mayk, Bedankt voor jullie mooie review. Goed om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

• 10Arnoud en Bo07-10-2022

Voor een optimaal vakantieplezier.

We hebben hier weer erg genoten met ons gezin. Van zwemmen in hun mooie recreatiemeer met zandstrand, glijden van de waterglijbanen, tot waterskiën en wake-boarden op onze waterskibaan. Jong en oud ontmoet nieuwe vrienden en vriendinnen en kunnen spelen op diverse speelplekken, aan of in het water, in de overdekte 'Chillzone' en bij het animatieprogramma. Aan alle leeftijden is gedacht, zo is er voor de kleine vakantieganger een kidsclub waar lekker geknutseld kan worden en een speciaal tienerprogramma voor de oudere kinderen. Zeg je BetuweStrand dan zeg je optimaal vakantieplezier! Ons zie je hier weer volgend jaar.

Eigenaar, 09-11-2022

Beste Arnoud en Bo, hartelijk dank voor jullie feedback! Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. Wij verwelkomen jullie graag snel weer

• 2Groeneoogjes01-09-2022

Teleurstellend!

Eigenlijk nog niet eens een ster waard. De ster is voor de mooie omgeving. Wij zijn 2 dagen eerder vertrokken van deze camping. De camping is echt wel mooi en de omgeving ook. Wij zaten in een 'luxe' stacaravan!! Luxe?? Daar wil ik mijn hondje nog niet in hebben. Gewoon niet schoon. Er lag nog viezigheid van de vorige bewoners in. Alles gedateerd. Erg slechte bedden. Ik heb letterlijk blauwe plekken van het matras. De kachel is gescheurd aan de bovenkant. Gewoon onverantwoord! Een badkamer waar ik niet eens normaal op kan zitten, tenzij in graag mijn knieën vast zet. Het water in de douche was gewoon koud. De stacaravan is zo vochtig dat mijn kind daar ziek van geworden is en nu een luchtweginfectie heeft. Zelf ben ik ernstig ziek (longen en hart) Dus het was echt onverantwoord om dat nog langer te blijven!! De tafel van de tuinset is gammel en er zitten flinke krassen in. Om de hond uit te laten heb je het hele kleine uitlaatveldje waa

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-10-2022

Beste mevrouw van Hirtum,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u bovenstaande klachten niet aan ons kenbaar heeft gemaakt. Wij hebben u vaak in de receptie aan de balie gesproken. Als u deze klachten had aangegeven dan hadden wij dit tijdens uw verblijf op kunnen lossen.

Als het koud en vochtig is zetten wij met alle plezier de kachel voor u aan.

In onze gast enquête wordt de schoonmaak gewaardeerd met een mooie 8,9. De matrassen zijn vorig jaar allemaal vernieuwd.

De tuinset buiten hebben wij nagekeken. Van de tafel zat er inderdaad een poot wat los. Na het aandraaien van een schroef was dit probleem opgelost.

• 10Silvia Naalden05-05-2022

Fijne camping, grote plekken en een leuk meer waar je een kortebaan hebt en een leuk strand erbij. Voor de Kids is er een speeltuin en een glijbaan in het water. Campingwinkel aanwezig. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Eigenaar, 09-05-2022

Beste Silvia, wat een mooie review. Dank je wel hiervoor. Ontzettend fijn dat het verblijf zo goed bevallen is. We hopen je snel weer te mogen ontvangen!

• 9Hans Schoonhoven30-08-2021

fantastisch

Wij hebben genoten van een mooie plek aan het water. Wij camperen al meer dan 50 jaar en hebben heel wat campings bezocht en ik kan zeggen dat camping Betuwe strand een van de betere campings is. Alles was super schoon de sfeer was heel gezellig en de animatie was top. Een fijn restaurant goede cafetaria. Wij hebben al voor volgend jaar geboekt.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-02-2022

Beste familie Schoonhoven, wat een mooi compliment en goed om te horen dat u het zo fijn heeft gehad op onze camping. Wij verwelkomen u graag snel weer.

• 8Helma Maas23-08-2021

Mooie camping maar aparte sfeer

De camping is zuiver en ben een aantal keren heel goed geholpen door het personeel. De kinderen hebben kunnen waterskiën wat heerlijk was. Minpuntje was dat het veld waar ik op stond (appel 31) zo goed als onbewoond was. Het eerste gedeelte van het veld zijn seizoensplaatsen en die mensen waren er nauwelijks toen ik zaterdag 7 augustus aankwam. Het was niet zo'n goed weer maar toch. Pas toen het woensdag wat beter weer werd, kwamen de mensen weer naar de camping. Het tweede gedeelte van het veld zijn voor mensen zoals ik, maar iedereen op 'mijn' veld stond er 6 tot 8 weken. Met uitzondering van mijn directe buren en schuin tegenover ons, was van de rest van de mensen na mijn eerste week de vakantie voorbij. Ze gingen naar huis maar de caravan bleef staan. Voor de weekenden..... Met als gevolg dat ik op een verlaten camping zit en ander mensen niet kunnen komen. De camping is mooi en de activiteiten leuk maar er was geen sfeer.

Eigenaar, 24-02-2022

Beste mevrouw Maas, hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u en uw kinderen het fijn hebben gehad op onze camping. Helaas hebben we geen invloed op het weer en het komen en gaan van mensen in de vakantieperiode. Uiteraard willen ook wij graag een volle camping met vrolijk gestemde gasten. Laat het u niet weerhouden nogmaals terug te komen. Dit jaar kan zomaar nog beter uitpakken.

• 7N en M.19-08-2021

Prima camping maar weinig leuke seizoensplaatsen

Leuke camping maar voor een week voldoende. Pluspunten: schoon, mooie waterpret met glijbanen, schoon strand , vriendelijk personeel, schoon sanitair Minpunten: apart betalen voor warm water, douchemuntjes, wifi. Geen elektrische laadpalen aanwezig op de camping voor je elektrische auto, Campingwinkel ontzettend duur. Weinig seizoensplaatsen voor tent of caravan. Veelal gericht op vaste jaarplaatsen of vaste bewoning

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-02-2022

Beste N en M, hartelijk dank voor uw feedback. Dit jaar komen er in ieder geval meer huuraccommodaties op de camping. Wij zien u graag weer op onze camping.

• 5Henry16-08-2021

Geen tweede keer meer

Camping ziet er erg mooi uit, De zwemplas is schoon en helder water. Ons kamperveld was meer grond /modder dan gras. Had ook geen camping gevoel door veel te veel vaste stacaravans. Veel herrie door auto's met harde muziek, en ook helaas diefstal uit je voortent door vaste bezoekers. Bewaking of beveiliging stelde hier niks voor. Camping winkel is klein en erg duur. En een hengel uitgooien is bijna niet mogelijk vanwege weinig ruimte/stekken. Animatie team was aardig en leuk. Ook de medewerkers van de waterskiebaan deden het erg goed met de kids.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-02-2022

Beste Henry, hartelijk dank voor de feedback. Wij vinden het jammer te horen dat u ook wat minder leuke ervaringen heeft beleefd. Elk jaar streven we er weer naar om verbeterpunten door te voeren. Zo ook dit jaar. Er zijn bijvoorbeeld meer huuraccommodaties. Ondanks een aantal minpuntjes hopen we u toch nog een keer te mogen ontvangen.

• 7Nicolette10-08-2021

Schone rustige camping

Villatent is top. Compleet, schoon, leuke plek -Kers- en prima gastgezin aanwezig voor al je vragen mbt de tenten. De camping zelf is schoon en netjes onderhouden, prima winkeltje. Qua animatie had het beter gekund. Helaas in de week dat wij er waren weinig leuke activiteiten overdag, welke de weken er na wel zichtbaar waren op Facebook (banaan/Vierdaagse/flyboarden). Jammer dat dit niet de hele zomervakantie is; je betaalt immers hetzelfde. Waterskibaan erg leuk en aanrader.

Eigenaar, 24-02-2022

Beste Nicolette, hartelijk dank voor de feedback. Goed om te horen dat de camping bevalling is. Het recreatie-aanbod is doorgaans afhankelijk van het weer en de animo. Dit jaar worden er weer allerlei leuke, nieuwe activiteiten gepland. We zien u graag weer.

Camping Betuwestrand info

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne