Géén boekingskosten

Camping Betuwestrand

NederlandGelderlandBeesd

We hebben de beste aanbieders voor Camping Betuwestrand voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 143 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

143 Reviews over Betuwestrand

• 10Silvia Naalden05-05-2022

Fijne camping, grote plekken en een leuk meer waar je een kortebaan hebt en een leuk strand erbij. Voor de Kids is er een speeltuin en een glijbaan in het water. Campingwinkel aanwezig. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Team, Eigenaar, 09-05-2022

Beste Silvia, wat een mooie review. Dank je wel hiervoor. Ontzettend fijn dat het verblijf zo goed bevallen is. We hopen je snel weer te mogen ontvangen!

• 9Hans Schoonhoven30-08-2021

fantastisch

Wij hebben genoten van een mooie plek aan het water. Wij camperen al meer dan 50 jaar en hebben heel wat campings bezocht en ik kan zeggen dat camping Betuwe strand een van de betere campings is. Alles was super schoon de sfeer was heel gezellig en de animatie was top. Een fijn restaurant goede cafetaria. Wij hebben al voor volgend jaar geboekt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste familie Schoonhoven, wat een mooi compliment en goed om te horen dat u het zo fijn heeft gehad op onze camping. Wij verwelkomen u graag snel weer.

• 8Helma Maas23-08-2021

Mooie camping maar aparte sfeer

De camping is zuiver en ben een aantal keren heel goed geholpen door het personeel. De kinderen hebben kunnen waterskiën wat heerlijk was. Minpuntje was dat het veld waar ik op stond (appel 31) zo goed als onbewoond was. Het eerste gedeelte van het veld zijn seizoensplaatsen en die mensen waren er nauwelijks toen ik zaterdag 7 augustus aankwam. Het was niet zo'n goed weer maar toch. Pas toen het woensdag wat beter weer werd, kwamen de mensen weer naar de camping. Het tweede gedeelte van het veld zijn voor mensen zoals ik, maar iedereen op 'mijn' veld stond er 6 tot 8 weken. Met uitzondering van mijn directe buren en schuin tegenover ons, was van de rest van de mensen na mijn eerste week de vakantie voorbij. Ze gingen naar huis maar de caravan bleef staan. Voor de weekenden..... Met als gevolg dat ik op een verlaten camping zit en ander mensen niet kunnen komen. De camping is mooi en de activiteiten leuk maar er was geen sfeer.

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste mevrouw Maas, hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u en uw kinderen het fijn hebben gehad op onze camping. Helaas hebben we geen invloed op het weer en het komen en gaan van mensen in de vakantieperiode. Uiteraard willen ook wij graag een volle camping met vrolijk gestemde gasten. Laat het u niet weerhouden nogmaals terug te komen. Dit jaar kan zomaar nog beter uitpakken.

• 7N en M.19-08-2021

Prima camping maar weinig leuke seizoensplaatsen

Leuke camping maar voor een week voldoende. Pluspunten: schoon, mooie waterpret met glijbanen, schoon strand , vriendelijk personeel, schoon sanitair Minpunten: apart betalen voor warm water, douchemuntjes, wifi. Geen elektrische laadpalen aanwezig op de camping voor je elektrische auto, Campingwinkel ontzettend duur. Weinig seizoensplaatsen voor tent of caravan. Veelal gericht op vaste jaarplaatsen of vaste bewoning

• 6Eetgelegenheden

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste N en M, hartelijk dank voor uw feedback. Dit jaar komen er in ieder geval meer huuraccommodaties op de camping. Wij zien u graag weer op onze camping.

• 5Henry16-08-2021

Geen tweede keer meer

Camping ziet er erg mooi uit, De zwemplas is schoon en helder water. Ons kamperveld was meer grond /modder dan gras. Had ook geen camping gevoel door veel te veel vaste stacaravans. Veel herrie door auto's met harde muziek, en ook helaas diefstal uit je voortent door vaste bezoekers. Bewaking of beveiliging stelde hier niks voor. Camping winkel is klein en erg duur. En een hengel uitgooien is bijna niet mogelijk vanwege weinig ruimte/stekken. Animatie team was aardig en leuk. Ook de medewerkers van de waterskiebaan deden het erg goed met de kids.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Henry, hartelijk dank voor de feedback. Wij vinden het jammer te horen dat u ook wat minder leuke ervaringen heeft beleefd. Elk jaar streven we er weer naar om verbeterpunten door te voeren. Zo ook dit jaar. Er zijn bijvoorbeeld meer huuraccommodaties. Ondanks een aantal minpuntjes hopen we u toch nog een keer te mogen ontvangen.

• 7Nicolette10-08-2021

Schone rustige camping

Villatent is top. Compleet, schoon, leuke plek -Kers- en prima gastgezin aanwezig voor al je vragen mbt de tenten. De camping zelf is schoon en netjes onderhouden, prima winkeltje. Qua animatie had het beter gekund. Helaas in de week dat wij er waren weinig leuke activiteiten overdag, welke de weken er na wel zichtbaar waren op Facebook (banaan/Vierdaagse/flyboarden). Jammer dat dit niet de hele zomervakantie is; je betaalt immers hetzelfde. Waterskibaan erg leuk en aanrader.

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Nicolette, hartelijk dank voor de feedback. Goed om te horen dat de camping bevalling is. Het recreatie-aanbod is doorgaans afhankelijk van het weer en de animo. Dit jaar worden er weer allerlei leuke, nieuwe activiteiten gepland. We zien u graag weer.

• 7Johan Zoer08-08-2021

Goede camping prijzig met goede animatie voor kind

Het park ziet er verzorgd uit. De passanten plekken zonder comfort hebben zicht op het water. De passanten plekken met comfort op het voorste gedeelte geven een camping gevoel en liggen dicht bij het zwemgedeelte met glijbanen enz. De folder geeft een geheel vertekend beeld van de camping. Wij stonden voor 5 weken op no 78. Je denkt dan dat je zicht hebt op het water en dat je zo even naar het water kunt om b.v te zwemmen of te vissen. Maar het zicht wordt ontnomen door chalets met allen een eigen stuk grond. Hierdoor zit je steeds tegen deze chalets aan te kijken en ziet zelfs geen water. Om bij het water te komen moet je steeds een heel eind lopen met al je spullen. De prijs van de camping is erg hoog en daarnaast betaal je no 0,80 voor douchen en 0,20 voor warm water. Tevens betaal je nog € 60 voor 5 weken WiFi voor 4 apparaten. Voor de kinderen is het een heel mooie camping waar veel activiteiten worden georganiseerd.

• 7Staat v/h sanitair

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Johan Zoer, hartelijk dank voor de feedback. Vervelend te horen dat onze plattegrond niet duidelijk is geweest. Wij hebben deze inmiddels aangepast waardoor het voor een ieder beter leesbaar is. Wij nodigen graag iedereen uit om voor het boeken een kijkje te komen nemen op onze camping. Op die manier ziet men in 1 oogopslag hoe het er daadwerkelijk uitziet.

• 8Marieke Hurkmans07-08-2021

Fijne gemoedelijke camping

Prachtig uitnodigend meer met helder water. Camping is mooi opgezet. Ruime groene kampeerplek. Sanitair is schoon. Het waterskigebeuren was fantastisch. Mijn zoon en dochter hebben beide leren waterskieën en wakeboarden. Is best prijzig ook met de verhuur e.d maar er werden tieneruurtjes gepland voor 10 euro kon je oefenen. Het water was heerlijk en we hebben veel gezwommen. We kijken terug op een mooie vakantie. Ook erg makkelijk rijden zo vlak naast de snelweg. En geen herrie

• 6Eetgelegenheden

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Marieke Hurkmans, hartelijk dank voor uw mooie cijfer en mooie feedback. Wij zien u graag weer op onze camping.

• 5Jenneke van Dalen26-07-2021

Geen gras maar alleen zwart zand waarop we stonden

Sanitair schoon, lekkere douche. Wat zeer slecht was is de zanderige plek. Alleen zwart zand zonder gras. Dus modder na de regen. Erg balen. Op zelfde veld 1 lege plek met groen gras zonder caravan. Bleek seizoenplaats te zijn. Zonder caravan of tent te plaatsen. Wij zijn na 2 dagen vertrokken. Receptie gezegd waarom maar toonde weinig begrip. Werd ook geen andere oplossing aangedragen.

Voorzieningen te duur zoals betalen voor warm water en de douche munten. Snackbar ook duur.

Vreemd dat receptie niet weet waar de fietspuzzeltocht begint.

• 4Eetgelegenheden

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Jenneke van Dalen, hartelijk dank voor uw feedback. We streven er elk nieuw seizoen weer naar om verbeterpunten mee te nemen. Ook dit jaar zullen er weer een aantal aanpassingen worden doorgevoerd. We hopen u, ondanks wat minder positieve ervaring, toch weer te mogen ontvangen op onze camping.

• 9Wim Bakker18-02-2021

Fantastich

Alleen maar pluspunten We waren hier in de coronatijd Het sanitair was gesloten Dat wisten we van te voren. We hadden een eigen douchtent Dat werkte prima Misschien een klein advies We hopen dat we in 2021 gewoon weer kunnen kamperen maar als dit niet het geval is zou het dan niet mogelijk zijn 1 warme kraan beschikbaar te stellen Wel of niet tegen betaling. Verder super camping Het voelt altijd als thuis komen. Het was weer genieten We konden niet veel cijfers geven omdat dit vanwege corona gesloten

Team BetuweStrand, Eigenaar, 24-02-2022

Beste Wim Bakker, hartelijk dank voor de ontzettend mooie feedback. Elk jaar streven we er naar om verbeterpunten door te voeren. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping.

Camping Betuwestrand info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne