Bed and Breakfast Zicht op Zee

4 reviews over Bed and Breakfast Zicht op Zee in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jozien
3-6-2018

Een fantastische plek om te overnachten! Leuke ontvangst door Femmy en alles was goed en schoon. We vonden het ook ontzettend leuk om zo Urk te ontdekken en erachter te komen dat de mensen op Urk zo vriendelijk en behulpzaam zijn.

Fantastische plek om te zijn!

Wilma
21-2-2017

Voor een prachtig plekje aan de haven moet je hier zijn!

Super mooi plekkie om te onspannen!

Hans
20-2-2017

Een geweldige plek aan de haven waar je wordt gewekt door een krijsende meeuw, het ruisen van het water en het luiden van de kerkklokken.

Prachtige locatie

Albert
20-2-2017

Midden op de haven, uitzicht op haven en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Zicht op Zee in Urk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Zicht op Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.