Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold

Kleine hotelsWeer vandaag9°5°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Langewold voor je op een rij gezet:

709 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold in het Nederlands

Afgang voor Fletcher

John,
25-10-2018

Phhhh .. anders dan op de foto’s .. alles is oud versleten en erger nog kwam op de slaapkamer dachten wij dat we een oubollig Chinees restaurant in kwamen lopen met gouden systheem plafond 🤪🤪🤪. En een Turkse badkamer . Wat zeg ik ? In Turkije zijn de badkamers nog netter met dat tl licht ...

nooit meer

mekke,
25-9-2018

goede kamers aardig personeel

ontbijt zeer armoedig koffie uit een thermos kan

Voor herhaling vatbaar

Rene,
15-8-2018

Met gezin met kinderen hier geweest. Grote ruime kamers met modern sanitair. Alles erop en eraan. Vriendelijk personeel en prima prijs/kwaliteitverhouding.

HotelSpecials.nl

Een adres om terug te komen

Cor Alkema,
30-6-2018

Prettige ontvangst, vriendelijk personeel

Om nog es terug te komen !

Syl Ootjers,
9-6-2018

Een luxe ontvangsthal , waar je de geur van de Welness al kon ruiken .

Prettige vriendelijke mensen om je te onthalen .

Er werd direct gevraagd of ontbijt en diner gewenst was in of buiten het hotel , mocht dit ontbreken bij de boeking.

Kamers in 1 woord "prachtig ", groot/ruim bed bestaande uit twee bedden tegen mekaar geschoven met zalige matrassen en grote kussens .

Een bureau vol informatie over hotel en omgeving , inclusief menukaart hotel.

En een ruim balkon met twee stoelen helaas zonder tafeltje.

Badkamer was netjes ! Groot bad met moderne douche ( met verschillende standen ) een vrij hangend toilet en een plezierige wasbak met föhn .

Jammer dat de vloerbedekking al een tijdje aan vervanging toe was, verkleuring en vlekken hier en daar .

De verduisteringsgordijnen maakte dit dan weer ruimschoots goed.

Geen negatieve punten te noemen .

Welness was op de begane grond , bestaande uit Sauna en Turksstoombad , erg klein helaas.

Hotel: aan renovatie toe, ontvangst niet vriendelijk en onpersoonlijk.

Kamer: oudbollig, gordijnen gescheurd, balkon groene uitslag van jaren.

Ontbijt:Zeer summier assortiment, werd niet aangevuld, kaas uitgeslagen en jusdorange was niet uit te schenken,nivo onder kraan.

We komen al jaren bij diverse Fletcher-hotels, maar hier komen wij niet meer!

Nooit meer

Celine,
19-2-2018

Alles zag er heel anders uit dan op de foto's van de site. Toen ik aan kwam lopen dacht ik eerst dat ik in een bejaardentehuis beland was (inrichting). De kamer viel heel er tegen. Het koffiezetapparaat was kapot en de badkamer was vrijwel leeg. Ik kreeg hier geen gezellig gevoel. Toen we de volgende dag vroegen of onze tassen misschien een paar uur bewaard konden worden omdat we onze kamer al uit moesten maar nog even een wandeling wilden maken, werden we raar aangekeken. In de omgeving was overigens niet veel te doen.

hotel was prima

Hans,
22-1-2018

Kamers goed en schoon, maar matig onderhouden.

Schilderwerk wel slecht, hier en daar verveloos.

Badkamers aan renovatie toe.

Toch prettig hotel met aardig personeel, al is het soms lang zoeken naar iemand bij de bar en moet de receptioniste weer ingrijpen.

Eten was goed, ontbijt ook.

Douches bij sauna slecht, spoten alle kanten op, behalve de goede, waardoor de vloer ook buiten de douche blank stond.

Al met al toch tevreden!

waar voor je geld!

van Es,
20-1-2018

ontzettend mooie en schone kamer! ook de badkamer was prachtig en erg schoon!

Helaas had ik mijn tas laten liggen. Die hebben ze na telefonisch overleg direct opgestuurd en ik hoefde alleen maar de postnl kosten te betalen! Dat noem ik nou service!

Prima

Aad Burger,
12-1-2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede ruime kamers. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold in Roden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Langewold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.