Hotel Drouwenerzand

NederlandDrentheDrouwen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Drouwenerzand voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 33 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.4OnvoldoendeScore uit 33 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Drouwenerzand

• 7A van S18-10-2021

Prima overnachting voor deze prijs

Wij vonden het meer wat weg hebben van een B&B dan een hotel. Maar voor deze prijs is het zeker een prima overnachting. De kamers zijn niet luxe, maar wel ruim en schoon. Ontbijt was ook prima; genoeg keuze. Enkel minpunt: het is vrij gehorig en de deuren vallen steeds erg hard dicht door de drangers.

• 1Mira10-08-2021

Sorry maar dit noem ik echt geen hotel hoor.

Eerste indruk.. zeer slecht. Je weet dat er kinderen gaan logeren dus ik had het voor de kinderen veel leuker gemaakt als ik een hotel had gehad. Want zelfs de kinderen vroegen zich nog af wanneer ze nou naar het hotel gingen terwijl we er dus al een poosje waren. Een bad voor de kinderen is een tip wat ik het hotel mee wil geven want de douche is wat klein en hebben thuis maar gedouched. De kinderen hadden gehoopt op een bad om lekker na het attractiepark in te dobberen. We wisten al dat die er niet was maar als dat er wel was geweest dan had dat dan nog een pluspuntje gehad. Er is geen personeel aanwezig alleen in de ochtend bij het ontbijt. Zeer zachte kussens en matras dat lag niet comfortabel dunne muren en het stonk s'nachts muf uit de badkamer. Ik had het gevoel dat ik op schoolreisje was naar een soort hooiberg van vroeger en dat vond ik al verschrikkelijk. Dit was mijn geld eigenlijk niet waard. En daar gaan we niet meer heen.

• 6Es09-08-2019

Nooit meer

Waardeloos. Het is meer 1 groot vakantiehuis in plaats van hotel.

• 8Henk18-06-2019

Super gaaf

Wij hebben het er goed naar onze zin gehad, het ontbijt is goed , alles is hier ook mooi schoon !

• 9Marion verhoeven15-08-2018

Een betaalbaar gezinsuitje

Ideaal voor kinderen lief personeel netjes behulpzaam top

• 9Lia ter Maat25-07-2018

Fantastisch hotel voor herhaling vatbaar

We hebben een hele fijne overnachting gehad in dit hotel. We waren met onze kleinkinderen hier en vonden de attentie voor de kinderen leuk, de kamer geweldig en het ontbijt heel goed. De mevrouw die de honneurs waarnam tijdens het ontbijt heel vriendelijk. En mede daardoor was ons uitstapje naar het attractiepark zeer geslaagd.

• 10Rain01-05-2018

Geweldig hotel!!

Mooi, schoon hotel met ruime kamers. Goed en ruim voldoende keus bij het ontbijt. Mooie omgeving om te fietsen, boomkroonpad en hunebedcentrum vlakbij, en pretpark Drouwenerzand om de hoek. Wij en de kinderen hebben ontzettend genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 10Sluis28-10-2017

Hotel was fantastisch, park wat minder

De hotel, ontbijt en diner waren fantastisch. Alleen jammer van de park, we bleven drie dagen (inc. toegang tot park) de derde dag werd er toegang tot de park geweigerd, wij hadden volgens hun de verkeerde kleur bandjes om die alleen maar tot de dag er voor geldig waren. Kunnen jullie dit niet voortaan afstemmen met elkaar, een huildend bij 5 jarige was onnodig geweest.

• 3m20-08-2017

prima hotel..!

... als je van zeer zachte bedden /kussens houd en zeer dunne muren.. ontbijt is zeer eenvoudig, geen luxe broodjes, wiite en bruine bolletjes, krentenbollen en brood. echt een kinderontbijt dus.. voor ons (twee volwassenen) minder prettig. de deuren vallen keihard dicht dus je schrikt je elke keer een hoedje

• 9S P11-08-2017

Erg leuk hotel

Erg leuk hotel geinige kamer,we hadden de hunebedden kamer zag er leuk uit. Was schoon en ruim ontbijt was goed niet mega maar keuze genoeg. Wel 1 puntje ondanks dat het buiten niet echt warm was was het op de kamer en in de rest van het hotel erg warm.

Hotel Drouwenerzand info

Building information