Sorteren

Reviews over accommodaties in Monaco

Heerlijk

Sylvia
    6-5-2017

Heerlijk aan t strand en dat in Monaco

Nooit durven dromen

Alexsandra Stegeman-Kok
    6-5-2017

Gewonnen via het casino 3 dagen Monaco. Dit doe je maar 1x in je leven. Wat een ontvangst en wat een vriendelijkheid. Zeer behulpzaam met alles. Het zwembad heerlijk goed verzorgd. Dit zou iedereen een keer mee moeten maken. Als je dit ooit wilt doen goed sparen Monaco is niet goedkoop maar wel erg mooi.

Onwaarschijnlijke luxe en comfort

EDDY ROSSIGNOL
    17-4-2017

Dankzij promotie van Holidayline een ongelofelijk verblijf gehad in het mondaine Monaco, twee helicoptervluchten inbegrepen.

Prima hotel op loopafstand van casino

Stijn
    21-9-2014

Het Novotel is een mooi modern hotel met comfortabele kamers. Het personeel is vriendelijk en efficient. Het ligt vanaf het casino een stukje omhoog tegen de heuvel, waardoor je een mooi uitzicht over de stad hebt. Er is een kleine tuin met een mooi zwembad. In de kamers is voldoende afzetruimte, en gratis wifi. De executive kamers hebben ook een bluetooth speaker en een Xbox 360. De prijs is voor Monaco redelijk.

Aanrader

elisahke
    24-8-2014

Modern hotel, leuk zwembad, uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Goede locatie, top!