Reviews over accommodaties in Moldavië

Bezoek Budapest, het is een schitterende stad!

charlotte,
    24-11-2018

Prachtige stad, rijk aan cultuur, heel schoon/goed onderhouden, vriendelijke bevolking, heerlijk eten, centrum goed beloopbaar, openbaar vervoer perfect geregeld. Horeca goed betaalbaar. Termaalbaden(keurig aangelegd doch niet door ons bezocht)

fantastische plek.

Andre van Oort,
    1-8-2013

Hotel ligt op 15 minuten vanaf vliegveld en met de taxi 10 minuten vanaf het centrum. Hotelkamers ( met airco) zijn super mooi en ruim, maar ook allemaal met mooie badkamer en sanitaire voorzieningen(toilet en bidet) . perfect ontbijt. Door de Ned. Organisatie PUM is er bemoeienis geweest van een hotelier met de inrichting van het hotel en de training van het vriendelijke personeel dat overigens Engels spreekt. Ik kom al vanaf 2000 een keer of 4 per jaar in Vila Verde logeren. Ik coördineer diverse projecten in het land t.b.v. straatkinderen en kinderen met beperkingen. De eigenaar van het hotel ( lid van de Rotary) waardeert dit meestal met een glas perfecte Moldavische wijn: "Purcari". hij is vinoloog en presenteert deze wijn in zijn Hotel. Hij schenkt ook aan goede doelen. De prijzen van de kamers liggen rond de € 50 per nacht inclusief ontbijt en dagelijks opgemaakt bed en schone handdoeken.

Mooie, rustige plek

Annemieke,
    26-5-2013

Prima huisjes, rustig gelegen op op een terrein voor ouderenzorg. De kosten van 20 euro per nacht komen ten goede aan dit project. Engels sprekend team. Mooie gelegenheid om in contact te komen met lokale bevolking en niet alleen de buitenkant te zien.

Het centrum van Straseni is op 10 min. loopafstand. Van daaruit openbaar vervoer naar verschillende richtingen.

geweldig, en de opbrengst gaat naar de bejaarden

Astrid,
    31-8-2012

ik/wij overnachten hier als we vrijwilligerswerk doen. Je kunt in de geweldige blokhutten alleen overnachten en verder zelf je plan trekken of je kunt ervoor kiezen om bij het bejaardenhuis op het terrein contact maken met de mensen daar eten of werken. Alles naar je eigen wens. Geweldige engels sprekende directie. Je kunt ook me de wijk/dorpjes in op ziekenbezoek bij de bejaarden.

goed hoor

jopie,