Sorteren

Reviews over accommodaties in Litouwen

Fantastisch!

Ada de Jong
    19-8-2017

Het landgoed is schitterend, de rust daar is ongekend. Wij hadden een fantastische ervaring door met de eigenaar in de omgeving te fietsen. Onze enige zorg is de leeftijd van Wim. Wie neemt zijn stokje over?

Aanrader!

Arjan Bottinga
    15-5-2016

Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, goede ligging, slechts 10 min van het centrum. Komen zeker terug!

Modern hotel met goede service.

hoogendoorn001
    30-6-2015

Het enige minpunt aan dit nieuwe hotel is de ligging , wat buiten het centrum . Straat wordt opgeknapt , maar om het centrum te bereiken moest je door een zeer shabby straat , waar zich duistere ( vaak dronken ) lieden ophielden . Kamer , bedden , personeel , sfeer en service was echter zo goed dat ik dit hotel een ieder zou aanraden .

Litouwen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 127 reviews