Sorteren

Reviews over accommodaties in Litouwen

Topcamping voor mensen die rustig willen kamperen

Niek de Goeje
    5-9-2018

Dit is een zeer ruime en rustige camping met schoon sanitair zonder verdere poespas. Hartelijke Nederlandstalige eigenaar. Gunstig gelegen voor zowel Vilnius als het kasteel Trakai. Mooi in de bossen gelegen op het echte Litouwse platte land

Aanrader!

Arjan Bottinga
    15-5-2016

Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, goede ligging, slechts 10 min van het centrum. Komen zeker terug!

Modern hotel met goede service.

hoogendoorn001
    30-6-2015

Het enige minpunt aan dit nieuwe hotel is de ligging , wat buiten het centrum . Straat wordt opgeknapt , maar om het centrum te bereiken moest je door een zeer shabby straat , waar zich duistere ( vaak dronken ) lieden ophielden . Kamer , bedden , personeel , sfeer en service was echter zo goed dat ik dit hotel een ieder zou aanraden .