Litouwen

We hebben een aantal aanbieders voor Litouwen voor je op een rij gezet:

vakanties Litouwen

We hebben een aantal aanbieders voor Litouwen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Litouwen

Rust, ruimte, passie en gedrevenheid

Harmke,
    23-9-2018

Een hele fijne mooie, schone en ruime kampeerplek, midden in de natuur. Met een eigenaar die zijn hart op de goede plek heeft en gepassioneerd verteld over Litouwen en zijn hulp aan hen die het daar heel erg nodig hebben.

Een hele inspirerende combinatie. En een hele goede ervaring om daar enkele dagen te zijn. Absoluut bezoeken!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

kevin Talle,
    9-9-2018

Prachtige gastvrij en veel info over de Baltische landen. Verteld door een bijzondere Gastheer. schoon sanitair.uitstekende treinverbinding naar centrum Vilnius De gastheer breng je gratis naar het station Rudiskes v v.De weg 3 km waren gelukkig aan het aspalteren. het was even hobbelen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Topcamping voor mensen die rustig willen kamperen

Niek de Goeje,
    5-9-2018

Dit is een zeer ruime en rustige camping met schoon sanitair zonder verdere poespas. Hartelijke Nederlandstalige eigenaar. Gunstig gelegen voor zowel Vilnius als het kasteel Trakai. Mooi in de bossen gelegen op het echte Litouwse platte land

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige gastheer en prima locatie

J Davies,
    24-8-2018

Prima ligging, nette camping, eigenaar Wim is super gastvrij en behulpzaam, veel voorzieningen (eet en kook gelegenheiden voor tenten, mountainfietsen) en locatie is prima voor bezoeken aan Vilnius (30 minuten met de auto) en Trakai (met de fiets).

Wij zijn 4 nachten gebeleven en hebben genoten van de rust en omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bijzondere plek met een verhaal

Marlies en Willem,
    4-8-2018

Oase van rust en ruimte. Camping doet de naam landgoed harmonie eer aan met liefdevol aangelegd terrein met verschillende aparte veldjes. Gelegen in mooi Litouws glooiend landschap met vele bijzondere plekken. Hoofdstad Vilnius in de buurt ( met trein bereikbaar) en Trakai met burcht maken camping prima uitvalsbasis. Nederlandse campingeigenaar kan je veel vertellen over plek, over Litouwen en over zijn missie.