Reviews over accommodaties in Letland

Prima hotel

Laura,
    10-11-2018

Het was een simpel, maar prima hotel. De werknemers waren erg vriendelijk en het zat wel redelijk centraal gelegen, De tram stopt voor de deur, maar een klein eindje wandelen ben je ook zo in het centrum.

Goed hotel op prima locatie

Anneke,
    29-6-2018

Zeer goed locatie in het centrum. Heel klantvriendelijk. De bedden zijn aan vervanging toe en de kamer is vrij klein. De badkamer is onpraktisch. Geen ruimte om iets op te zetten. Het ontbijt is goed, maar wel wat rommelig. Het zwembad en de spa moeten extra betaald worden (10 euro p.p. per keer). Je kunt ook een kamer boeken met toegang tot de spa. Wil je dus gebruik maken van het zwembad, dan is dat een aanrader.

wat een geweldige camping!

F.de Groot,
    11-6-2018

Deze prachtig gelegen camping is een echte aanrader! De staf is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je bent zo in Riga. De plaatsen zijn ruim, er is een sauna en ook de omgeving is prachtig. Je wilt hier gewoon een aantal dagen blijven.

Het was een mooie ervaring.

Ada,
    9-8-2017

Je moet wel de 7 km hobbelweg op de koop toe nemen. Maar ben je er eenmaal, ervaar je de rust, vergeet je de militairen ( behalve wanneer ze bijvoorbeeld proberen door de geluidsbarriere heen te komen). Adazi is een stadje dat bezig is met een face-lift: fietspaden, bloemenperken etc. De informatiebrochures van het bureau voor tourisme overdrijven een beetje maar dat is wel grappig. Tijdens de kastelenfietsroute van 93 km geen kasteel gezien. De 5 km onverharde weg was om bijna niet door te komen. Goede herinnering aan Leiputreija. Voldoende sanitair en dat hebben we niet overal zo ervaren hier.

Was leuk....maar staat niet op nummer een!

Koos en Matty Poelma,
    18-3-2017

Hotel Teater uitstekend en centraal...Hop of Hop bus stopt voor de deur ,maar stokoud.