Reviews over accommodaties in Letland

Fijn hotel

Jeannette
    16-9-2016
    Met openbaar vervoer makkelijk naar oude stad. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en servicegericht personeel.

Fantastisch hotel met een uitstekende ligging

Truus Nijssen
    5-9-2016

Het hotel was gelegen aan de rand van het oude centrum.Aan de overkant het treinstation en voor de deur gingen verschillende trams langs.Ook waren aan de overkant de bekende markthallen gelegen.Deze markthallen waren ook zeer de moeite waard.Vis en vleeshal,superschoon.Dan nog een hal met groente en fruit.Daarnaast een hal met kleding,schoenen etc.Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand.Verder zijn we met de trein naar het strand gegaan.Een half uurtje met de trein met 4 personen betaalde je 11 euro voor een retour.Dus erg goedkoop.

Verder was het hotel erg mooi,prima kamers en bedden.Heerlijke douche.Het ontbijt was erg uitgebreid.

Wat sommige mensen misschien niet prettig vinden is dat de trams vlak voor het hotel langs komen.Als je het raam open doet,geeft dat wel geluidsoverlast.Wij hebben echter niets gehoord.We hadden het raam dicht en de airco aan.

Verder kan nog vermeld worden dat er restaurants te kust en te keur zijn.

Letland scoort een 8,1 uit 10, op basis van 189 reviews