Letland

Reviews over accommodaties in Letland

Aanrader

Wim Mensen,
    5-2-2019

Prima ligging iets buiten centrum, lopen 20 minuten naar centrum door gezellige, drukke winkelstraat. Personeel vriendelijk en prima ontbijt. Grote ruime kamer en mooie badkamer. Lekkerem lange bedden.

Gereisd met partner in december 2018

Prima hotel

Laura,
    10-11-2018

Het was een simpel, maar prima hotel. De werknemers waren erg vriendelijk en het zat wel redelijk centraal gelegen, De tram stopt voor de deur, maar een klein eindje wandelen ben je ook zo in het centrum.

Gereisd met partner in september 2018

Goed hotel op prima locatie

Anneke,
    29-6-2018

Zeer goed locatie in het centrum. Heel klantvriendelijk. De bedden zijn aan vervanging toe en de kamer is vrij klein. De badkamer is onpraktisch. Geen ruimte om iets op te zetten. Het ontbijt is goed, maar wel wat rommelig. Het zwembad en de spa moeten extra betaald worden (10 euro p.p. per keer). Je kunt ook een kamer boeken met toegang tot de spa. Wil je dus gebruik maken van het zwembad, dan is dat een aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

wat een geweldige camping!

F.de Groot,
    11-6-2018

Deze prachtig gelegen camping is een echte aanrader! De staf is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je bent zo in Riga. De plaatsen zijn ruim, er is een sauna en ook de omgeving is prachtig. Je wilt hier gewoon een aantal dagen blijven.

Gereisd met partner in juni 2018

Het was een mooie ervaring.

Ada,
    9-8-2017

Je moet wel de 7 km hobbelweg op de koop toe nemen. Maar ben je er eenmaal, ervaar je de rust, vergeet je de militairen ( behalve wanneer ze bijvoorbeeld proberen door de geluidsbarriere heen te komen). Adazi is een stadje dat bezig is met een face-lift: fietspaden, bloemenperken etc. De informatiebrochures van het bureau voor tourisme overdrijven een beetje maar dat is wel grappig. Tijdens de kastelenfietsroute van 93 km geen kasteel gezien. De 5 km onverharde weg was om bijna niet door te komen. Goede herinnering aan Leiputreija. Voldoende sanitair en dat hebben we niet overal zo ervaren hier.

Gereisd met partner in augustus 2017