Camping Portofelice

7.5Goed

Italië, Veneto, Eraclea Mare (Venetiaanse Kust)

7.5Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Village Portofelice (Veneto) is een ruime camping met veel groen en voldoende schaduwplekken. Jong en oud kan meedoen aan de vele activiteiten. Hou er wel rekening mee dat je voor sommige services extra moet betalen. Bezoek zeker het culturele Venetië en de eilanden eromheen. Bijvoorbeeld de glasblazers op eiland Murano.

437 reviews over Camping Portofelice

• 2019
    8Fam. Hooijer18-08-2019

Prima voor het geld

Leuke en schone camping en eerste kennismaking met een camping in Italie. Zwembad was voor onze boys van 15 en 12 misschien een beetje aan de te kleine kant, maar zij hebben zich desalniettemin prima vermaakt. Zij vonden het echter wel erg jammer dat het zwembad tussen de middag dicht ging. Wij als ouders vonden het juist wel prettig, omdat boys weer even konden uitrusten in schaduw :-) - geen badmuts nodig. Het strand is op loopafstand en voorzien van strandbedjes waar je voor moet betalen. Als je iets verder loopt, is er genoeg ruimte om nog met je handdoekje op het strand te liggen. Wij hadden gehoopt om hier nog te snorkelen, maar het water is hier te troebel om iets te kunnen zien. In de buurt van de camping is eigenlijk niet zoveel te doen. Een dagje naar Venetie is leuk! Wij hebben hier een week gezeten en ons vermaakt. 2 weken zou voor ons echter te lang zijn, omdat wij er meer van houden om erop uit te trekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9karin07-09-2018

Heerlijk !!!

Heerlijke camping veel te doen voor kinderen je kunr er lekker eten en drinken de sfeer is heerlijk !!! Lekker zwembad gezellig strand .

Gereisd met partner in september 2018

• 6Cindy Spelters20-08-2018

Nooit meer

Het zwembad is gesloten van 13u tot 15u op het heetste van de dag, wat zeer jammer is! Ligstoelen en parasols moeten betaald en reserveert worden, dus als alles volzet is kan je geen stoelen meer reserveren! Alles wat je wil doen van activiteiten moet betaald worden! Te Strenge regels in het zwembad! Kussens in de caravan zijn heel dun. Héél veel last gehad van muggen, na de tweede kwamen ze een muggenverdeling doen en toen was het wel véél beter, want muggenspray hielp gewoon niet! Douchekraan werkte moeizaam, water bleef niet op temperatuur! De shows waren super mooi! Chapeau, veel afwisseling! Héél vriendelijk personeel! Voor een 4 sterren camping had ik echt veel meer verwacht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Amsterdam14-08-2018

👍camping👍Top restaurant👎Bewakers na 23 uur

Accomodaties zijn te duur elk jaar duurder maar geen verbetering veel lege plekken zowel bij de verhuur als eigen camping plekken.

Restaurant is top personeel is vriendelijk en prijs kwaliteit is goed

Regels na 23.00 uur moet je zachtjes doen en na 23.30 uur muis stil zijn zoniet komt er een bewaker met zaklamp op de fiets duidelijk maken ( hard pratend Italiaans ) dat het stil moet zijn. En komt elke 5 min controleren of je echt stil bent.

Voor de jongeren 14 jaar en ouder is dit geen vakantie geen hangplek of disco en worden door de zelfde bewaker van de camping gestuurd naar de bushalte ( een onverlichte gevaarlijke weg)

Er komt voor ons geen volgende keer!!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Familie van 304-08-2018

Teveel regeltjes/geld

Het is een mooie camping, maar werkelijk OVERAL zijn regels voor. Bijvoorbeeld: het zwembad sluit tussen 13u en 15u, MAARRR 13 minuten voor 1 uur, wordt het zwembad al leeggeruimd. Blijven zitten in het zwembad is geen optie, want je wordt er echt uit gedwongen. Hetzelfde verhaal ‘s avonds; 13 minuten voor sluitingstijd, gaat het dicht. Verder is ‘lekker’ liggen bij het zwembad of de zee er niet bij. Je moet namelijk 10 euro per dag voor 2 ligbedjes betalen (vergeet niet dat het zwembad dicht is tussen 13u en 15u). Verder is de capaciteit van het zwembad te klein voor de mensen die er verblijven. De zee is een leuke optie, maar wel een flink eind wandelen (voor bijna iedereen op de camping). Ook hebben ze heel veel speelfaciliteiten (positief), maarrrr wederom; alles kost geld. Vanaf 23.30u is het STIL op de camping, er is dan niets meer te doen. Vanaf 00.00u moet het helemaal stil zijn (dus ook niet buiten kletsen). Voor ons nooit meer

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7CMB25-07-2018

Te klein zwembad, voor alles wordt geld gevraagd.

Een nette camping met allerlei voorzieningen (restaurant, snackbar, supermarkt ed). Sanitair is schoon. Zwembad tussen 13.00-15.00 dicht voor middagrust. Een heel groot nadeel is dat je werkelijk overal voor moet betalen. Bedje en parasol bij het zwembad moet je reserveren en betalen (10 euro per dag), springkussens op de camping (5 euro per kind per avond), komen er vrienden op bezoek (16 euro pp).

Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. Gelukkig is de zee op loopafstand. Zee rustig en zeer geschikt v kleine kinderen. Bedjes in weekend wel reserveren.

Omgeving niet heel bijzonder. Dagje Venetie is leuk, maar in juli erg warm en druk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8F. Nieuwendijk17-07-2018

Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan

Prachtige en schone camping die iets minder groot is dan veel campings langs adriatische kust. Wij hadden luxe stacaravan met grote veranda van alle gemakken voorzien inclusief bbq. Nadeel vonden wij dat veel dingen niet bij de campingprijs waren inbegrepen. Voor de kinderen bijvoorbeeld de luchtkussens, trampoline springen. Voor bedjes en parasol bij zwembad moet je ook betalen. Wel iets om rekening mee te houden i.v.m. vakantie budget. Is ongeveer 15 minuten lopen naar dorpje wat goed te doen is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9P.van den Berg26-01-2018

Super camping

Zonder bandje kom je de camping niet op. Prima en niet zoals in Kroatië en Spanje dat je caravan wordt leeg geroofd gezien er totaal geen controle is. Tussen 13:00 en 15:00 geen rijdende auto;s maar gewoon siësta, heerlijk. Gewoon regels die je na moet komen en geen gedoogbeleid. Geen vechtende Hollanders en/of Duitsers die de avond van te voren of s' morgens vroeg de handdoeken alvast op een ligbed(jes) gaan leggen bij het zwembad en vervolgens niet komen opdagen. Maar gewoon een ligbedje huren voor een goedkoop tarief.. Ja en vervelende personen worden uit het zwembad gezet en of van de camping. Is misschien even wennen voor sommige dat hufterig gedrag in Italië niet wordt getolereerd en dat je hierop wordt aangesproken. Echter genoeg campings in Europa waar ze het niet zo nauw nemen, Dit jaar gaan wij voor de 7x terug en wij zijn niet de enige.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5H.Vermeulen17-01-2018

Camping had iets weg van een strafkamp

Voor mij de eerste ervaring met Italië maar wat een tegenvaller was dit ! Grote camping maar weinig plek, alles hutje mutje op elkaar. Lijkt wel een woonwijk met allemaal dezelfde straatjes met aan de kop alleen maar geparkeerde auto's. Kom je met de eigen caravan? afkoppelen op straat en dan naar je plek duwen gewoonweg omdat je het campingveld niet opkomt met aangekoppelde caravan. Plaatsen zijn wel ruim en bijna alle plekken hebben ook schaduw. Sanitair is ook schoon dat is eigenlijk wel 1 van de weinige pluspunten van de camping. Ligging: aan het einde van een industrieterrein. Bij aankomst wordt je gelabeld met een bandje om je arm, sticker op je auto en worden gelijk even de gedragsregels doorgenomen. Dat begint eigenlijk al voor het inchecken dan komt er iemand vertellen waar je wel en niet mag parkeren. Parkeerplaats is parkeerplaats lijkt mij en ik stond lekker in de schaduw en heb dat zo gehouden. Dan nog even over de regels: camping verlaten tussen 13:00 - 15:00 uur? vergeet het maar, hek gaat op slot !! Oja, heel consequent gaan ze niet om de middagrust want de restaurantjes en de bar blijven uiteraard open want de mensen hebben honger en kunnen het park niet af. Slim toch? Het ergste van deze middagrust vond ik wel het omroepsysteem die in alle talen nog even de regels uitlegt dan voelt het echt als een gevangenis in de zon. Duiken, springen of met duikbril in het zwembad? vergeet het maar. Met je kind in het bubbelbad? vergeet het maar. 10 jaar of ouder? dan geen glijbaan meer ! Bedjes bij het zwembad en strand moet je huren ook zoiets belachelijks. In de avond lijkt de camping het meest op een kermis compleet met gokhal en van allerlei dingen die je kan doen uiteraard tegen betaling zelfs het springkussen !! De hele avond herrie over de camping van het animatieteam dat ben je na twee dagen ook wel zat. Dan raak je aan de praat met andere Nederlanders en kom je er achter dat er mensen zijn die hier al jaren komen, onbegrijpelijk aangezien er in de omgeving ook echt niks te doen is. Je kan elke dag naar het strand maar dan moet je eerst door een poort waar ze checken of je wel echt op deze camping thuishoort aan de hand van je bandje. Een soort vee voel je jezelf dan wat van weiland naar weiland begeleid wordt. Als laatste kan ik vertellen dat het eten erg lekker is maar om dan toch weer even in de zeikmodus te gaan, voor het gene wat je krijgt te duur net zoals alles op deze camping. Uiteindelijk ook een paar dagen eerder weggegaan zodat we onderweg nog even konden genieten van Italië.
    Kortom hier kom ik nooit meer !!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Fam. Van Duin29-08-2017

Mooie maar te drukke camping, tegenvallend zwembad

De accommodatie en De campingsanitair uitstekend. Schoon, netjes. De douches goed. eigen parkeerplaats voor de auto. Jammer dat we aan de weg, vlakbij zwembad en animatiepodium stonden erg druk en veel lawaai. De animatie begint en eindigd laat. (20.30 uur tot 23.00 uur). Hierdoor erg lawaaierig, in de avond niet rustig bij tent zitten. wordt veel georganiseerd door animatieteam. voetbal, tennis en volleybal liefhebbers is elke dag van 10 tot 12 uur les. de kinderen vonden het zwembad niks. Je mag niet duiken, springen, gekke sprongen maken. De glijbanen vielen tegen. Een tot 6 jaar ,ander tot 12 jaar. voor strandmensen is het goed vertoeven. Omgeving van de camping was weinig te doen.Voor leuke glijbanen kun je bij aquafollia terecht.Venetië is goed bereikbaar per boot vanaf punta sabbioni. Er is een grote supermarkt, campingwinkel aanwezig. Het eten op de camping is goed en lekker. Stadjes in omgeving bezoeken is lastig. Dit omdat ze siësta houden van 12.00 uur tot 17.00 uur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Afstand tot strand150 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinDisco, Tuin