Camping Portofelice

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°19°
Camping Portofelice
8,2

431 reviews over Camping Portofelice in het Nederlands

Accomodaties zijn te duur elk jaar duurder maar geen verbetering veel lege plekken zowel bij de verhuur als eigen camping plekken.

Restaurant is top personeel is vriendelijk en prijs kwaliteit is goed

Regels na 23.00 uur moet je zachtjes doen en na 23.30 uur muis stil zijn zoniet komt er een bewaker met zaklamp op de fiets duidelijk maken ( hard pratend Italiaans ) dat het stil moet zijn. En komt elke 5 min controleren of je echt stil bent.

Voor de jongeren 14 jaar en ouder is dit geen vakantie geen hangplek of disco en worden door de zelfde bewaker van de camping gestuurd naar de bushalte ( een onverlichte gevaarlijke weg)

Er komt voor ons geen volgende keer!!!!

Super vakantie!

Simone
6-8-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad op Portofelice. De camping is kleinschalig ten op zichte van de meeste andere campings aan de adriatische kust. Dat is heel fijn met de kinderen die al vrij snel hun eigen weg wisten te vinden op de camping. Overal dichtbij. Mooi zwembad, mooi strand, lekker restaurant en heel vriendelijk personeel!

Minpunten voor ons: geen opblaasdingen in het zwembad, de looproute naar strand (via bospad), omgeving is niet bijzonder.

Teveel regeltjes/geld

Familie van 3
4-8-2018

Het is een mooie camping, maar werkelijk OVERAL zijn regels voor. Bijvoorbeeld: het zwembad sluit tussen 13u en 15u, MAARRR 13 minuten voor 1 uur, wordt het zwembad al leeggeruimd. Blijven zitten in het zwembad is geen optie, want je wordt er echt uit gedwongen. Hetzelfde verhaal ‘s avonds; 13 minuten voor sluitingstijd, gaat het dicht. Verder is ‘lekker’ liggen bij het zwembad of de zee er niet bij. Je moet namelijk 10 euro per dag voor 2 ligbedjes betalen (vergeet niet dat het zwembad dicht is tussen 13u en 15u). Verder is de capaciteit van het zwembad te klein voor de mensen die er verblijven. De zee is een leuke optie, maar wel een flink eind wandelen (voor bijna iedereen op de camping). Ook hebben ze heel veel speelfaciliteiten (positief), maarrrr wederom; alles kost geld. Vanaf 23.30u is het STIL op de camping, er is dan niets meer te doen. Vanaf 00.00u moet het helemaal stil zijn (dus ook niet buiten kletsen). Voor ons nooit meer

Één ster teveel.

Eric
26-7-2018

Via een reisorganisatie een Safari tent betrokken voor een periode van twee weken. We waren hier drie jaar geleden ook al eens tijdens de grote vakantie van onze kinderen en toen was het erg leuk en gezellig druk. Dit keer viel het enorm tegen. Het was er te druk, er staan steeds meer vaste accomodaties; variërend van stacaravan tot complete bungalows en steeds minder caravans en losse tentjes. In het zwembad was het zo druk dat kinderen niet meer van de kant in het water konden springen. De badmeesters zijn alles behalve meegaand, bijna onvriendelijk en worden kinderen direct of hun ouders aangesproken op het gedrag van hun kroost in vloeiend Italiaans. Het horeca personeel is heel erg vriendelijk, behulpzaam en hebben ze onderling ook veel plezier. Ze hebben alleen weinig goed opgeleid nieuw personeel waardoor het wat langer duurt. De verouderde faciliteiten staan niet meer in verhouding tot het aantal gasten op deze camping.

Een nette camping met allerlei voorzieningen (restaurant, snackbar, supermarkt ed). Sanitair is schoon.

Zwembad tussen 13.00-15.00 dicht voor middagrust.

Een heel groot nadeel is dat je werkelijk overal voor moet betalen. Bedje en parasol bij het zwembad moet je reserveren en betalen (10 euro per dag), springkussens op de camping (5 euro per kind per avond), komen er vrienden op bezoek (16 euro pp).

Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. Gelukkig is de zee op loopafstand.

Zee rustig en zeer geschikt v kleine kinderen.

Bedjes in weekend wel reserveren.

Omgeving niet heel bijzonder. Dagje Venetie is leuk, maar in juli erg warm en druk.

Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan

F. Nieuwendijk
17-7-2018

Prachtige en schone camping die iets minder groot is dan veel campings langs adriatische kust. Wij hadden luxe stacaravan met grote veranda van alle gemakken voorzien inclusief bbq. Nadeel vonden wij dat veel dingen niet bij de campingprijs waren inbegrepen. Voor de kinderen bijvoorbeeld de luchtkussens, trampoline springen. Voor bedjes en parasol bij zwembad moet je ook betalen. Wel iets om rekening mee te houden i.v.m. vakantie budget. Is ongeveer 15 minuten lopen naar dorpje wat goed te doen is.

Super camping

P.van den Berg
26-1-2018

Zonder bandje kom je de camping niet op. Prima en niet zoals in Kroatië en Spanje dat je caravan wordt leeg geroofd gezien er totaal geen controle is. Tussen 13:00 en 15:00 geen rijdende auto;s maar gewoon siësta, heerlijk. Gewoon regels die je na moet komen en geen gedoogbeleid. Geen vechtende Hollanders en/of Duitsers die de avond van te voren of s' morgens vroeg de handdoeken alvast op een ligbed(jes) gaan leggen bij het zwembad en vervolgens niet komen opdagen. Maar gewoon een ligbedje huren voor een goedkoop tarief.. Ja en vervelende personen worden uit het zwembad gezet en of van de camping. Is misschien even wennen voor sommige dat hufterig gedrag in Italië niet wordt getolereerd en dat je hierop wordt aangesproken. Echter genoeg campings in Europa waar ze het niet zo nauw nemen, Dit jaar gaan wij voor de 7x terug en wij zijn niet de enige.

Camping had iets weg van een strafkamp

H.Vermeulen
17-1-2018

Voor mij de eerste ervaring met Italië maar wat een tegenvaller was dit !

Grote camping maar weinig plek, alles hutje mutje op elkaar. Lijkt wel een woonwijk met allemaal dezelfde straatjes met aan de kop alleen maar geparkeerde auto's.

Kom je met de eigen caravan? afkoppelen op straat en dan naar je plek duwen gewoonweg omdat je het campingveld niet opkomt met aangekoppelde caravan. Plaatsen zijn wel ruim en bijna alle plekken hebben ook schaduw. Sanitair is ook schoon dat is eigenlijk wel 1 van de weinige pluspunten van de camping.

Ligging: aan het einde van een industrieterrein.

Bij aankomst wordt je gelabeld met een bandje om je arm, sticker op je auto en worden gelijk even de gedragsregels doorgenomen. Dat begint eigenlijk al voor het inchecken dan komt er iemand vertellen waar je wel en niet mag parkeren. Parkeerplaats is parkeerplaats lijkt mij en ik stond lekker in de schaduw en heb dat zo gehouden.

Dan nog even over de regels: camping verlaten tussen 13:00 - 15:00 uur? vergeet het maar, hek gaat op slot !! Oja, heel consequent gaan ze niet om de middagrust want de restaurantjes en de bar blijven uiteraard open want de mensen hebben honger en kunnen het park niet af. Slim toch? Het ergste van deze middagrust vond ik wel het omroepsysteem die in alle talen nog even de regels uitlegt dan voelt het echt als een gevangenis in de zon.

Duiken, springen of met duikbril in het zwembad? vergeet het maar. Met je kind in het bubbelbad? vergeet het maar. 10 jaar of ouder? dan geen glijbaan meer ! Bedjes bij het zwembad en strand moet je huren ook zoiets belachelijks.

In de avond lijkt de camping het meest op een kermis compleet met gokhal en van allerlei dingen die je kan doen uiteraard tegen betaling zelfs het springkussen !! De hele avond herrie over de camping van het animatieteam dat ben je na twee dagen ook wel zat.

Dan raak je aan de praat met andere Nederlanders en kom je er achter dat er mensen zijn die hier al jaren komen, onbegrijpelijk aangezien er in de omgeving ook echt niks te doen is. Je kan elke dag naar het strand maar dan moet je eerst door een poort waar ze checken of je wel echt op deze camping thuishoort aan de hand van je bandje. Een soort vee voel je jezelf dan wat van weiland naar weiland begeleid wordt.

Als laatste kan ik vertellen dat het eten erg lekker is maar om dan toch weer even in de zeikmodus te gaan, voor het gene wat je krijgt te duur net zoals alles op deze camping. Uiteindelijk ook een paar dagen eerder weggegaan zodat we onderweg nog even konden genieten van Italië.

Kortom hier kom ik nooit meer !!

Mooie maar te drukke camping, tegenvallend zwembad

Fam. Van Duin
29-8-2017

De accommodatie en De campingsanitair uitstekend. Schoon, netjes. De douches goed. eigen parkeerplaats voor de auto. Jammer dat we aan de weg, vlakbij zwembad en animatiepodium stonden erg druk en veel lawaai. De animatie begint en eindigd laat. (20.30 uur tot 23.00 uur). Hierdoor erg lawaaierig, in de avond niet rustig bij tent zitten. wordt veel georganiseerd door animatieteam. voetbal, tennis en volleybal liefhebbers is elke dag van 10 tot 12 uur les. de kinderen vonden het zwembad niks. Je mag niet duiken, springen, gekke sprongen maken. De glijbanen vielen tegen. Een tot 6 jaar ,ander tot 12 jaar. voor strandmensen is het goed vertoeven. Omgeving van de camping was weinig te doen.Voor leuke glijbanen kun je bij aquafollia terecht.Venetië is goed bereikbaar per boot vanaf punta sabbioni. Er is een grote supermarkt, campingwinkel aanwezig. Het eten op de camping is goed en lekker. Stadjes in omgeving bezoeken is lastig. Dit omdat ze siësta houden van 12.00 uur tot 17.00 uur

Dit is een top camping. Met ruim 500 plaatsen/accomodaties is het voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping. Deze camping is strak georganiseerd met een duidelijk regelement. Zo zij. Er strenge regels in het zwembad waar iedereen aan gehouden wordt. Dat zorgt ervoor dat het voor iedereen een prettig en veilig zwembad is. Wel zo fijn. Badmuts trouwens niet verplicht. Er zit een grote supermarkt, restaurant, en winkel op de camping. De supermarkt is vrij duur. Op 5 km afstand zit een grote, goedkopere supermarkt. Het strand ligt tegen de camping aan en is bereikbaar via een bospad. Het animatie team is zeer uitgebreid, meertalig en professioneel. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor groot en klein. Twee kunstgrasvelden aanwezig voor voetballers. Het park is zeer schoon, en wordt continu onderhouden door een team van 7 onderhoudsmensen.

Al met al hebben wij een supervakantie gehad hier. Dit was ons 7e jaar in Italië, waarbij we elk jaar een andere locatie gekozen hebben. Dit wordt de eerste keer dat we terug gaan naar dezelfde locatie.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Portofelice in Eraclea Mare (Venetiaanse Kust), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Portofelice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Portofelice scoort een 8.24 uit 10 op basis van 430 reviews.