Tijdelijk €25 aanbetaling

Portofelice

We hebben de beste aanbieders voor Camping Portofelice voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 427 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Portofelice (Veneto) is een ruime camping met veel groen en voldoende schaduwplekken. Jong en oud kan meedoen aan de vele activiteiten. Hou er wel rekening mee dat je voor sommige services extra moet betalen. Bezoek zeker het culturele Venetië en de eilanden eromheen. Bijvoorbeeld de glasblazers op eiland Murano.

427 Reviews over Portofelice

• 7madelon24-08-2021

Goed onderhouden groene camping

Goed onderhouden groene camping. in 5 minuten lopen sta je op het strand bedjes en parasol tegen betaling(reserveer optijd anders is alles vol) Dit geldt trouwens ook voor het zwembad, bedjes en parasols tegen betaling maar reserveer optijd.Veel muggen waar ze wel regelmatig met een auto met een machine een goedje mee spuiten.bij het zwembad mis je een gezellige bar, maar dat is net wat je belangrijk vindt.Je loopt vanaf de camping zo Eraclea mare in waar op woensdagavond een kleine avondmarkt is. Ook zijn daar verschillende gezellige restaurantjes.Venetië is een aanrader net als Murano en Burano.Dit jaar was de animatie niks aan maar dat is misschien ieder jaar anders. Het is wel een hele commerciële camping waar je heel veel dingen tegen betaling hebt.Zoals treintje op de camping, springkussen,bedjes en parasol zwembad.Als je dit allemaal geen probleem vindt is het zeker een aanrader neem wel genoeg deet mee!!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Huiting24-08-2021

Heerlijk, rustige vakantie

Het zwembad is ook ‘s middags geopend heel fijn. mooie ondiepe zee te bereiken door een bos 10 minuten lopen. helaas betalen voor de bedjes aan de zee en het zwembad. Schoon toilet gebouw . Rustig na 23.00 . Supermarkt op de camping of in de buurt Lidl , Aldi , coop 10 km afstand. Pizza op de camping( zelfs bezorgen op de camping ) smaakt heerlijk. Venetië heel mooi. Muggen bestrijding om de paar dagen. Onze dochter zocht de Nederlandse jeugd wel op van alles te doen zoals voetbal, volleybal, kinderclub, animatie ‘s avonds tot 23.00

• 8Fam. Hooijer18-08-2019

Prima voor het geld

Leuke en schone camping en eerste kennismaking met een camping in Italie. Zwembad was voor onze boys van 15 en 12 misschien een beetje aan de te kleine kant, maar zij hebben zich desalniettemin prima vermaakt. Zij vonden het echter wel erg jammer dat het zwembad tussen de middag dicht ging. Wij als ouders vonden het juist wel prettig, omdat boys weer even konden uitrusten in schaduw :-) - geen badmuts nodig. Het strand is op loopafstand en voorzien van strandbedjes waar je voor moet betalen. Als je iets verder loopt, is er genoeg ruimte om nog met je handdoekje op het strand te liggen. Wij hadden gehoopt om hier nog te snorkelen, maar het water is hier te troebel om iets te kunnen zien. In de buurt van de camping is eigenlijk niet zoveel te doen. Een dagje naar Venetie is leuk! Wij hebben hier een week gezeten en ons vermaakt. 2 weken zou voor ons echter te lang zijn, omdat wij er meer van houden om erop uit te trekken.

• 6Alberto29-07-2019

Inaspettati rialzi di prezzi e ostilità

Buono il villaggio ed il bungalow. Però non buoni il prezzo pagato e la cortesia del personale della reception.

Agli importi pagati per la prenotazione si sono aggiunti altri importi inaspettati. Mi era stato detto che un quinto ospite nel bungalow non avrebbe influito sul prezzo ed invece mi hanno fatto pagare un costo aggiuntivo. Costo aggiuntivo anche per un'auto parcheggiata nell'area d'ingresso al villaggio: ben 16,00 euro al giorno! Ombrellone e sdraio anche; ho dovuto pagare a parte circa 90,00 euro. Parco dei divertimenti molto caro anche quello: tutto a pagamento. Giostrine che durano 30 secondi al prezzo di euro =1,00.

Diverbio con la reception in quanto non mi è stata restituita la carta d'identità se non a fine soggiorno. Per la restituzione anticipata mi è stato chiesto di versare una cauzione di euro =100,00. Incredibile!

Alberto

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Familie Scheibel12-06-2019

Super toller kinderfreundlicher Campingplatz

Ein wirklich super toller Campingplatz. Man hat alles was man braucht um sich wohl zu fühlen in der Nähe. Der Strand ist zwar klein aber uns war es wichtig einfach mal das Meer vor der Türe zu haben somit vollkommen ausreichend. Das Personal ist sehr freundlich. Der ganze campingplatz ist recht kinderfreundlich gestaltet sodass man sicherlich auch etwas ältere kinder sorgenfrei auf dem campus laufen lassen kann. Im großen und ganzen ein super toller erholsamer Urlaub so wie es sich gehört.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Petra G.30-10-2018

Aangenaam, heerlijk ontspannen!

Ons eerste verblijf in Italië op deze aangename camping. Mooie caravan met 3 slaapkamers gehuurd via touroperator. Kraakproper bij aankomst. De camping en ook de omgeving trouwens is zeer netjes, proper en oogt verzorgd. Rust kan je hier zeker vinden. Het zwembad sluit tussen 13 en 15 uur, maar daar hadden we niet zoveel last van. Wel jammer dat je de bedjes en parasols aan het zwembad moet reserveren en betalen (redelijk kostelijk). Hoeft echter niet, je kan ook gewoon je handdoek neerleggen, hiervoor zijn plaatsen voorzien. Het zwembad is mooi, lekker warm water, soms wel wat te druk. De weg door het pijnbomenbos naar het strand was enorm aangenaam! Geen drukke baan, maar gewoon rechtstreeks vanuit de camping het bos in om zo aan de zee en het strand te komen, een mooie rustgevende wandeling en echt niet ver. Ook op het strand kan je bedjes en parasols huren, maar wij liepen gewoon wat verder door en zochten een mooi vrij plekje. De zee is zalig warm, wel geen echte grote golven. Het dorpje Eraclea Mare is zeker een bezoekje waard, net zoals Venetië. Vanaf Punta Sabbioni (ongeveer 45 minuutjes rijden) kan je heel makkelijk de boot nemen. Ook een dagje naar het Aquafollie waterpark geweest, leuk! Verder een erg mooie uitstap naar Slovenië gemaakt waar we de Grotten en het kasteel van Postojna hebben bezocht. Dit is wel zo'n 160km enkele reis, maar zeker de moeite waard, echt mooi. Wij hebben enorm genoten op deze mooie verzorgde camping en zijn helemaal tot rust gekomen. Er wordt ook meermaals en preventief gesproeid op de camping om de muggen onder controle te houden en wij hebben dan ook zeer weinig last gehad! Shows/animatie is niet aan ons besteed, wij lezen liever een boek of spelen een gezelschapsspelletje. Ook kregen we bij aankomst een WIFI code en het bereik/ontvangst was zeer degelijk op de camping (belangrijk voor onze tiener!). Wat ik wel gemist heb is een lekkere bakker op de camping, brood moet je halen in de supermarkt en dit kan echt niet tippen aan de fantastische bakkerijtjes op de campings in Frankrijk. Ja er zijn wat "regeltjes", maar zo blijft het voor iedereen aangenaam en wij hebben ons hieraan alvast niet gestoord!

• 9karin07-09-2018

Heerlijk !!!

Heerlijke camping veel te doen voor kinderen je kunr er lekker eten en drinken de sfeer is heerlijk !!! Lekker zwembad gezellig strand .

• 6Cindy Spelters20-08-2018

Nooit meer

Het zwembad is gesloten van 13u tot 15u op het heetste van de dag, wat zeer jammer is! Ligstoelen en parasols moeten betaald en reserveert worden, dus als alles volzet is kan je geen stoelen meer reserveren! Alles wat je wil doen van activiteiten moet betaald worden! Te Strenge regels in het zwembad! Kussens in de caravan zijn heel dun. Héél veel last gehad van muggen, na de tweede kwamen ze een muggenverdeling doen en toen was het wel véél beter, want muggenspray hielp gewoon niet! Douchekraan werkte moeizaam, water bleef niet op temperatuur! De shows waren super mooi! Chapeau, veel afwisseling! Héél vriendelijk personeel! Voor een 4 sterren camping had ik echt veel meer verwacht!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Amsterdam14-08-2018

👍camping👍Top restaurant👎Bewakers na 23 uur

Accomodaties zijn te duur elk jaar duurder maar geen verbetering veel lege plekken zowel bij de verhuur als eigen camping plekken.

Restaurant is top personeel is vriendelijk en prijs kwaliteit is goed

Regels na 23.00 uur moet je zachtjes doen en na 23.30 uur muis stil zijn zoniet komt er een bewaker met zaklamp op de fiets duidelijk maken ( hard pratend Italiaans ) dat het stil moet zijn. En komt elke 5 min controleren of je echt stil bent.

Voor de jongeren 14 jaar en ouder is dit geen vakantie geen hangplek of disco en worden door de zelfde bewaker van de camping gestuurd naar de bushalte ( een onverlichte gevaarlijke weg)

Er komt voor ons geen volgende keer!!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Simone06-08-2018

Super vakantie!

Echt een heerlijke vakantie gehad op Portofelice. De camping is kleinschalig ten op zichte van de meeste andere campings aan de adriatische kust. Dat is heel fijn met de kinderen die al vrij snel hun eigen weg wisten te vinden op de camping. Overal dichtbij. Mooi zwembad, mooi strand, lekker restaurant en heel vriendelijk personeel!

Minpunten voor ons: geen opblaasdingen in het zwembad, de looproute naar strand (via bospad), omgeving is niet bijzonder.

Camping Portofelice info

• MastercardBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

Hygiëne