Camping Pian di Boccio ***

Camping Pian di Boccio
Camping Pian di Boccio
8,6

85 reviews over Camping Pian di Boccio in het Nederlands

Een camping om naar terug te gaan.

Conny Keeper, 9-12-2017

Gastvrij ontvangen en verzorgd door de familie Spinuzza. De camping biedt een echt vakantiegevoel voor jong en oud. De omgeving - Umbrie- heeft een prachtige natuur en cultuur

Gemoedelijke camping met fijne sfeer.

Fam. de Bakker, 6-12-2017

Wij zijn meerdere malen op deze camping geweest. Onze kinderen vinden het er heerlijk. Ze genieten van het zwembad (dat er geen glijbaan etc is, is geen probleem), het pizza's bakken en de gezelligheid 's avonds op het terras (baby dance). Een camping met een gemoedelijke sfeer in een prachtige omgeving. Het enige minpunt vind ik zelf het sanitair. Een speciale ruimte voor kinderen zou helemaal fijn zijn bij een volgende opknapbeurt.

Heerlijke, relaxede vakantie!

Polderman, 6-11-2017

We hebben onze accommodatie geboekt via touroperator, omdat we hier al eerder goede ervaringen mee hadden. Eenmaal op de camping was het bovenverwachting goed. We reden letterlijk een olijf/fruitbomengaard in waar ongeveer 11 safari tenten op een rijtje stonden, niemand voor je en niemand achter je.

Het personeel is super vriendelijk. De camping zelf heeft een lekker restaurant erbij waar met name de producten van eigen land geserveerd worden. Daarnaast staan eigenaar en vader in de pizzeria en bereiden elke dag de lekkerste pizza's. De drie zwembaden zijn goed onderhouden en er is voldoende plek om aan het zwembad te zitten. Wel moet je een badmuts op ivm hygiene, maar dat vonden wij geen probleem. De lunch is hier niet heel uitgebreid. Daarnaast was er een heel enthousiast animatieteam. Niet per se mijn voorkeur, maar voor de kinderen was het top.

Het sanitair is inmiddels wel aan vervanging toe en je betaalt 50 cent voor een douchemuntje, dus dat is het enige minpuntje.

Heerlijk, fantastisch, prachtig!

Basgee, 6-11-2017

Heerlijke vakantie gehad, alles picco bello in orde, super vriendelijke mensen! Echt een aanrader als je van het echte italiaanse leven houdt! Prachtige omgeving.

Wij zaten in de agriturismo, prachtige boerderij omgebouwd tot 9 appartementen, een kleine 400 meter van de camping af. Heerlijk rustig een barbecue samen of we zochten de camping waar ook een restaurant is (ook pizza's). Leuke animatie voor de kinderen in de zomermaanden, vonden de kinderen heel gezellig. De camping zelf is prachtig gelegen, midden in de bossen en kleinschalig opgesteld.

Ook hebben ze nog vakantiehuisjes bij de camping gelegen, waar je ook lekker buiten kan ontbijten/avondeten. En niet te vergeten de leuke Greencamp ingerichte, mooie tenten, met uitzicht op vele olijfbomen. Overal een fijne, ontspannen sfeer, de eigenaren doen hun best voor je. Zwembaden zijn mooi en schoon en het grootste zwembad is heerlijk om baantjes in te zwemmen. Ook fijn dat er een zwembad is voor de allerkleinsten. Wasmachine is aanwezig op de camping, die vonden wij persoonlijk wat oud, is aan vernieuwing toe. Verder alles heel schoon, mooi en gezellig.

De camping is ook goed gelegen om vele mooie plekjes van Italië te bewonderen. Assisi, Spello, Spoleto, Terni, Trevi, Gubbio, een prachtige kloof met watervallen (dichtbij Cagli) waar je heerlijk verkoeling kon vinden. Wij hebben genoten op deze accommodatie!

Heerlijke camping met huisjes

Frederieke, 29-8-2017

Camping met plaats voor tent, caravan, camper en met huisjes en safaritenten erop. Heel groen, zelfvoorzienend via eigen waterbron en zonnepanelen. Erg aardige familie waarvan Nederlandse deel uitmaakt runt de camping perfect. Iedereen erg aardig. Fijne campingwinkel erbij met vers brood, lekkere cocktails en's avonds lekker eten. Informatievoorziening over de omgeving ook erg goed. Ons huisje was gloednieuw en van alle gemakken voorzien.

Mooie camping, minder voor caravans

Pascal, 24-8-2017

Leuk opgezette camping met 2 gezichten. Een speels kampeerterrein in de bossen en een vlak terrein met minder schaduw, maar beter bereikbaar voor caravans. De weg van en naar de camping vereist een goede trekauto en de hoop op geen tegenliggers op het smalle en vooral steile weggetje

Zeer veel hollanders! Animatie s'avonds is luidt. Zeer mooi zwembad en een prima uitvalsbasis voor de regio.

Geen rijtjes met genummerde standplaatsen maar gewoon een plekje zoeken in het bosrijke, heuvelachtige terrein. Een verademing. Geweldig zwembad.

Deel van sanitair is aan renovatie toe.

Leuke camping!~

Arjan, 23-8-2017

We hebben een week met onze camper op Pian di Boccio gestaan. Gastvrije ontvangst en leuk dat je je eigen plek in het bos mag uitzoeken. Het restaurant op de camping is erg goed. Je moet alleen niet te laat gaan eten omdat dan de animatie voor de jonge kinderen begint. Dan is het gedaan met rustig genieten. Veel mensen in het zwembad maar zeker niet teveel. En als je wat achteraan op de camping gaat staan dan hoor je het rumoer van het zwembad zo goed als niet. Brood haal je op bestelling in het winkeltje. De omgeving is prachtig. Je hebt wel een auto nodig vanwege steile beklimmingen en afdalingen. Met een mountainbike prima te doen maar onmogelijk op de vouwfiets. Het sanitair laat te wensen over. De koude douches buiten zijn beter te gebruiken dan de 'warme' douches tegen betaling.

Prima week gehad.

Gezin, 22-8-2017

Leuke camping op mooie plek. Het plaatsje Bevagna is een plaatje, evenals andere dorpjes in de omgeving. De camping is prima met goed zwembad en leuk restaurant. De huurtententen kende weinig schaduw en dat in combinatie met de hitte van 40 graden + was iets te veel van het goede.

Veel Nederlandse gezinnen die al langer op de camping komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pian di Boccio in Bevagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pian di Boccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pian di Boccio scoort een 8.55 uit 10 op basis van 109 reviews.