Géén boekingskosten

Camping Pian di Boccio

ItaliëUmbriëBevagna

We hebben de beste aanbieders voor Camping Pian di Boccio voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 142 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 142 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Pian di Boccio bij Bevagna verblijf je tussen de dennenbomen. De drie zwembaden zorgen voor verkoeling en de animatie biedt entertainment. In het winkeltje kun je dagelijks verse broodjes krijgen. Bezoek de dorpen Bevagna en Assisi om het echte Italiaanse leven mee te maken of proef wijn bij een van de wijnhuizen in Montefalco.

Contact

142 Reviews over Pian di Boccio

• 9Willemijn16-08-2022

Mooie camping, prettige sfeer, heerlijk restaurant

Fijne, gemoedelijke sfeer voor liefhebbers van: kleinschalige camping met mooi, ruim zwembad, mooie campingplaatsen in het bos, appartementen of luxe safaritenten, genoeg Nederlandse kinderen terwijl het voelt als een Italiaanse camping en een heerlijk restaurant met goed, eenvoudig eten tegen eerlijke prijzen. Wij hebben ons zeer thuis gevoeld en ook de campingeigenaren (die in het hoogseizoen keihard werken) zijn vriendelijk en gastvrij! Ik herken de eerdere berichten over uitgeblust dan ook helemaal niet. Voor wie zoekt naar de mooie omgeving in Umbrië, heerlijke restaurants in de buurt en voor wie tegen een beetje warmte kan een aanrader. PS het koelt 's avonds en 's nachts prima af, ook in het hoogseizoen toen het overdag soms wel 38 graden was... wij hebben genoten!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Kristin09-08-2022

Top locatie voor dorpen & duurzaam Umbrisch leven

Een geweldige camping met ook veel Nederlandse gasten/gezinnen. De plekken liggen ruim en in een schaduwrijk bos mits gewenst. Er zijn ook leuke glamping tenten. Een 25-meter bad is uniek met ernaast nog 3 andere zwembaden. Een tennisbaan, tafeltennis, voetbalveld, ijsjes en drankjes die je de hele dag op rekening kan bestellen. En het restaurant met af en toe live optredens en lekker eten maakt het verblijf compleet. Goede locatie om de belangrijkste dorpen van Umbrië te bezoeken en de duurzame levensstijl te ervaren. Wel heet midden in de zomer. Schone douches en WC’s.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Familie van der Neut05-07-2022

Heerlijke vakantie

Verbleven in een 2 kamer appartement. Inmiddels is daar ook al het een en ander vernieuwd. Grotere koelkast. Terras meubels met kussens. 2 ligbedden. Keurig netjes. In het voorseizoen is het kleinere zwembad open. Heerlijk kunnen afkoelen. Restaurant was 3 dagen per week open. Ook heerlijk gegeten. Het was helaas erg warm, dus niet zoveel in de omgeving bezocht. Wel in Bevagna geweest tijdens de feestweek. Er zijn heel veel mooie dorpen en steden in de omgeving. Perugia, Foligno, Asissisi. En een hele lieve familie die de camping beheerd.

• 9Eveline09-06-2021

Heerlijke, relaxte camping in prachtige omgeving

De afgelopen jaren hebben we steeds een deel van onze vakantie bij Pian di Boccio doorgebracht. Een geweldige plek om te zijn, fijne zwembaden, grote plaatsen (die je zelf uit mag zoeken!), super gastvrije familie en heerlijk eten.

Het sanitair is inderdaad deels verouderd, maar zeker wel schoon (het sanitair onder het zwembad, is veel nieuwer en daar zijn toilet en douche gescheiden).

Pian di Boccio is een heerlijke plek om tot rust te komen en Umbrië plus omstreken te verkennen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Anoniem15-08-2020

Vergane glorie!!!

Dubbel gevoel! Ondanks prachtig tent van touroperator met mooie uitzicht en veel privacy toch de nodige aandachtspunten.

Stinkende toilet gebouwen!!! Het geheel oogt oud en vergaan, genouwen die half af zijn en ovetal afglabederde verf! openbare ruimtes nodig aan opknapbeurt toe. Lang wachten in het restaurant waar je zit onder tl verlichting. Betalen voor ligbedden??? Schandalig!!! Nooit eerder mee gemaakt. Als je de prijs ziet voor de tent zou dit zeker inclusief moeten zijn evenals betalen voor verlichting savonds voor het voetbalveld. Voor kids overdag te heet en savonds kost het je 10 euro voor een uur? Eigenaren maken een uitgebluste indruk en komen soms zelf onvriendelijk over, doen geen enkele moeite om contact te maken met gasten. Omgeving prachtig binnen een half uur diverse mooie dorpjes om te bezoeken. Voor ons geen 2 e keer. Voor deze prijs hebben we veel beter gehad. Zonde want camping heeft veel potentie.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Vincent09-08-2020

Een verborgen parel in Umbrië!

Wat een heerlijk weken hebben wij gehad in Bevagna. Wat een rust, schoonheid, gastvrijheid en prachtige omgeving. We verbleven in de Borgo en elke dag prachtige uitzichten over de omgeving, genietend van de tuin en de heerlijke loop door de gaardes naar de camping en zwembaden. Elke dag heerlijke plonsen, genieten, touren in de omgeving, lekker eten en drinken en alles gedaan en gezien wat we wilden. De familie Spinuzzi is top en staat elke dag weer klaar. Restaurant ook heerlijk. Kortom dikke aanrader!

• 6Willem28-07-2020

Matig

Mooie camping in een rustige omgeving. Veel schaduwplaatsen en vriendelijk vrouwtje bij de receptie. De kok in het restaurant was ook erg vriendelijk en we hebben er lekker gegeten. Verder lijkt als alsof je teruggaat naar het jaar 1970. Het sanitair is erg verouderd en ruikt naar oude urine. De dagen dat wij er gestaan hebben is er niet schoongemaakt. Voor de douches moet je betalen, iets dat ik zeer apart vindt. Daarnaast bevindt de douche zich in hetzelfe hok als het toilet! Erg onhygiënisch. Voor mij is dit een reden om niet meer terug te gaan. Bij het zwembad kon je alleen op witte, plastic tuinstoelen zitten en voor een ligbed moest je betalen.... Het lijkt alsof de eigenaar Nederlands is. Voor mensen die hygiëne minder belangrijk vinden is dit een top camping.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Marc en Kris16-09-2019

Aanrader

Heerlijke camping in de heuvels in de buurt van Bevagna. Rust verzekerd, zowel overdag als ‘s nachts. Mooi zwembad. Zeer vriendelijke uitbaters. Lekkere keuken op de camping. Veel bezienswaardigheden en wandelmogelijkheden in de onmiddellijke omgeving. Fietsen enkel voor gevorderden of elektrisch ondersteund. Opgepast: volg vanaf het centrum NIET je gps maar wel het traject dat vermeld wordt op de site van de eigenaars en in Acsi gids. Met dank aan de hele equipe.

• 9Rob Kuijpers15-09-2019

Heerlijke comfortabele lodgetent op prima camping.

Prachtige lodgetent met alles erop en eraan, mooi uitzicht. Lekkere Fatboy hangmat, Fatboy zitzak. Lekkere loungebank. Prima keuken, lekker bed met klamboe. 's Avonds hoorde je de wilde zwijnen de kweeperen eten, je zag ze niet. Tent ingang is verhoogd, dieren kunnen niet bij je komen. 's Avonds broodjes bestellen en 's ochtends ophalen, heerlijk. Je kunt ook op de camping eten. Prima uitvalsbasis voor mooie plekken in Umbrië, zoals Asissi en Spello. Supermarkt wat verder weg. Wel twee mogelijke verbeterpunten: Tent uitzicht is vrijwel op het westen. Vanaf een uur of twee 's middags schijnt de zon vol in de tent. Een zonnedoek of parasol bij hete dagen zou daarom fijn zijn. WiFi in de tent was aanwezig, verbinding viel wel regelmatig weg, de tent staat wat verder van de gebouwen af. In de buurt van de receptie prima.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Ingrid Voorbach15-09-2019

Super!

Een bijzondere camping op een heel mooi terrein in het hart van Umbria. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan steden als Assissisi en Perugia, maar ook om de prachtige omgeving te verkennen. Heerlijk zwembad en een bosrijk terrein waar je een spannende wandeling kunt maken. Wij komen zeker nog eens terug al was het alleen maar vanwege de gastvrije en gezellige familie die de camping voert. En de lekkere eitjes ;-)

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar