Camping Löwenhof

Laatste review

Prima stadscamping

HF,
9-8-2017

Een camping midden in de stad, alles kun je lopen of met gratis busvervoer (brixencard). Receptie in gelijknamig hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn prima qua formaat. Sanitair is sterk verouderd maar wel schoon! Zwembad is top. Vrij toegankelijk. Restaurant is prima. Wij hebben er 2 nachten gestaan. Ideaal als passantencamping

Kenmerken

7 reviews over Camping Löwenhof in het Nederlands

Prima stadscamping

HF,
9-8-2017

De camping is een veld achter het gelijknamige hotel en is geschikt als doortrekcamping. Sanitair was sterk verouderd, in kelder onder het hotel en aan vervanging toe. Douchen in een kleine smalle cabine.

Wij verbleven 3 nachten en hadden een vervelende discussie met medewerkster over achterhouden van paspoort.

Positief: als je langer blijft dan 1 nacht, dan kun je de gratis Brixen-card vragen voor gratis openbaar vervoer, kabelbaan en toegang tot bijv. het Ötzi-museum.

Zwembad is mooi (wel wat onzinnige regels die niemand volgt) en de ligging is centraal. Om de hoek 2 supermarkten. In de ochtend broodjesservice in eigen winkeltje.

Ligging is in het dorp, naast snelstromend riviertje.

passantencamping

Regine
13-8-2012

Veel te duur voor wat ze bieden. Superkleine plaatsen puur en alleen voor passanten bedoeld. De camping is tussen de bebouwing in drukke omgeving 'gepropt'. Het sanitair is prima met zelfs een zitbadje!. Zwembadje voldoet, kinderbadje is een nogal primitief 'opzetbadje'.

Er ligt een hardstromende beek langs de camping die goed hoorbaar is. Het hotel/restaurant/pizzeria is keurig.

De bestelde semmelbrödchen zijn droog en niet lekker. Voor de camping kon je alleen maar contant betalen. Pinnen was niet mogelijk.

Toen wij 's middags aankwamen was de camping nog bijna leeg. 'S avonds stond de camping helemaal vol.... Met recht een doortrekcamping!

Doorreiscamping

Marijke
25-8-2010

Ideaal als doorreiscamping, veel langer zouden wij er niet gaan staan. Uitzicht tussen de bergen is mooi, sanitair is wat verouderd. Zwembad langs het hotel is heerlijk na een lange autorit! Plekjes niet erg groot en vrij dure camping

Typische doorgangscamping

Rene Swaelens
5-2-2009

Ligging langs baan veel doorgangsverkeer.Wordt bij inschrijving niet verteld dat lange verblijfskorting niet wordt verrekend met betaling van Master of Visa kaart. Heb na lang aandringen toch korting gekregen.Ondanks dit toch verzorgde camping in tuin van Hotel

2008

prima doorreiscamping

kees
24-8-2008

leuke en goed verzorgde camping nabij de brenner.

Voor de kinderen een ruimte om te tafeltennissen en je mag gebruik maken van het buitenbad dat bij het hotel hoort. Het sanitair is netjes en schoon.

Bij het hotel zit een restaurant/pizzeria waar je goed kunt eten. Brixen ligt op loopafstand en is een gezellig plaatsje. Voor fietsers zijn speciale routes en de omgeving is mooi.

Deze kleine camping ligt bij een hotel

martine
12-2-2008

Deze kleine camping ligt bij een hotel. Een mooi buitenzwembad aanwezig en een goed restaurant (wat bij het hotel hoort) Een leuk campingwinkeltje en op loopafstand van het leuke centrum. Weinig verdere activiteiten. Heerlijk als doorreis camping. Niet ver van de snelweg.

We hebben een aantal aanbieders voor Löwenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Löwenhof in Bressanone - Brixen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Löwenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.