Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

20 Reviews over Lacona

• 8Eddie19-10-2020

Mooie terrassen camping met vrij nieuwe stac

Ik ben hier samen met mij jongste dochter in de herfstvakantie geweest. Toen we aan kwamen was er niemand op de receptie en ik zag zo ook niemand op de camping. Er was wel een telefoonnummer. Deze gebeld en de eigenaar stond met een paar minuutjes naast mij en vertelde dat de camping eigenlijk dicht was. Hij heeft ons prima geholpen en later bleek dat er in totaal nog wel een aantal gasten waren. We hadden een stacaravan en deze was als nieuw. Ook hel mooi gelegen. Ze zijn wel vrij krap en het matras van het bed was iets minder. We hebben een heerlijk rustig weekje gehad. Camping eigenaar heeft er alles aan gedaan om mijn auto te kunnen opladen super behulpzaam . Kortom een mooie camping op een fantastisch eiland.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Hannes27-09-2018

Prima camping

Zwembad kan beter schoongemaakt.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Smit15-08-2018

prima Italiaanse camping

Wij zaten op het bovenste gedeelte van deze camping, het gedeelte van de Nederlandse organisatie Elba Travels, in een mooie safaritent. Wel een pittige klim om boven te komen. Vlakbij stond een prima toiletgebouw, hetgeen meerdere malen per dag wordt schoongemaakt. Onderin staan voornamelijk Italianen, met hier en daar een verdwaalde Nederlander of Duitsers. Wij vonden de sfeer erg gemoedelijk. Ontzettend aardige mensen, receptie hielp je waar ze konden. Het animatieteam was op de Italianen gericht, enthousiaste mensen. Elke avond was er inderdaad iets te doen tot een uur of 11. Het hield onze kinderen in ieder geval niet wakker, maar wij zaten ook op redelijke afstand. Zwembad mooi en rustig. Geen badmuts nodig. Onze kinderen vonden de badmeesters streng (niet duiken/ springen/ luchtbedden), maar hebben zich toch prima vermaakt. Vlakbij 2 stranden. Kiezelstrand en ontzettend druk zandstrand. Mooi eiland, maar in augustus extreem druk!

• 2anomien01-04-2018

Vreselijke camping

het was een vreselijke camping de hygiëne was vreselijk! ik snap niet hoe deze score er ooit uit is gekomen, het personeel was altijd super aggressief tegenover mijn moeder de baas heeft haar zelfs in het italiaans uitgescholden, onze tent was kapot de deur kon niet meer dicht. dus ook geen recht op privacy in deze camping. ons werd verteld dat we een prachtig uitzicht kregen maar dat is nooit gebeurd we kregen uitzicht op een paar crossfietsen. die enorm stonken naar rubbere banden wat niet gezond is. ik zal er echt niet heen gaan!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Grevet21-08-2016

Superbe

Nous avons séjourné 3 semaines au camping en caravane(très bon rapport qualité prix), nos vacances ont été merveilleuses le camping : très bien nous avons particulièrement apprécié les services (canoé, vélo, randonnées organisées, sorties bateau plongeon à un prix dérisoire, animations piscine... les plages à très grande proximité) et la gentillesse du personnel et des animateurs ( qui ne nous ont jamais laissé de coté malgré que nous étions les rares Français du camping )tout était parfait (meme si les animations du soir étaient un peu trop répétitives à notre gout) l'ile : une merveille le paradis!!!!!! des criques, des plages de sable ou de galets blancs il y en a pour tous les gouts et cette eau limpide et d'un bleu!! les villes à visiter Porto Azzuro Capoliveri Marina di camp, Portoferraio......... Pour conclure n'hésitez pas et n'oubliez pas votre masque

• 7Marnix21-07-2015

Typisch italiaanse camping, wel veel lawaai

Op zich prima camping, gelegen tussen twee stranden. Hoewel er ook buitenlanders komen, is de sfeer echt Italiaans. Dat betekent lange straten met kleine plekken strak op elkaar, veel rumoer, een lange siësta, maar vanaf 16:00 tot 23:30 heel luidruchtige animatie met harde muziek en veel geschreeuw. De camping ernaast doet hetzelfde, dus soms komt de herrie van twee kanten. En alles is alleen gericht op Italianen . De eigenaren zijn hardwerkende en uiterst vriendelijke mensen. Het winkeltje, restaurant , afhaalpizza's en zwembad zijn prima . Sanitair is gedateerd maar schoon. Elba is prachtig, maar een week of anderhalf is voldoende om alles te zien. De stranden concurreren met de mooiste stranden in Europa.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8carola10-08-2014

goede camping op een bijzonder mooi eiland!

We hebben een week in een bungalow gezeten. De plek was direct achter de receptie en dichtbij het zwembad. De bungalow was prima. Alles was netjes en met twee slaapkamer. Helaas geen uitzicht, maar dat vergeet je snel..... Het restaurant is prima eten en in de ochtend een kopje koffie drinken met een zoet broodje was super! Het supermarktje op de camping is klein, maar de broodjes zijn er goed. Ook op 10 minuten lopen is er een vers bakkertje en ook nog wat restaurantjes. Dit ligt vlakbij het zandstrand. Maar op het eiland zijn er nog genoeg andere strandjes, dus rij echt rond op het eiland! Op de camping wordt er veel georganiseerd en in de avond is er elke keer een leuke animatie show. Inderdaad hoor je dit bij je huisje, maar na de eerste avond went dit gewoon. Wij hebben het niet als vervelend ervaren. De boottocht ging prima, geen wachttijden en ging ook snel allemaal( wel op zijn italiaans) Wij hebben genoten op deze camping!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jim Hendriks28-06-2014

Geweldige camping

Afgelopen week terug gekomen van 2 weken vakantie op deze camping. Wij hebben een hele leuke tijd gehad op de camping. Onze plaats voor de caravan was goed te noemen. Het sanitair was netjes schoon. Wel was het iets veroudert maar dat was voor ons helemaal geen probleem. Het belangrijkste is dat het maar schoon is. Het restaurant is goed te noemen, evenals de bar. De mensen in de bediening zijn zeer vriendelijk!! Het zwembad is klein opgezet maar zeer voldoende. Het wordt goed bijgehouden en de regels zijn duidelijk voor iedereen. Al met al een super leuke vakantie gehad! Elba is een zeer mooi eiland en dus zeker een vakantie waard.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Bart en Inge26-01-2014

Herrie camping met kleine plekjes

Wij waren in juli 2013 op deze camping. Plek voor de vouwwagen was erg krap, wel schaduw, geen gras. Door alle Italianen was de sfeer prima. Wat wij niet zo fijn vonden was de permanente herrie. Bij het ontbijt werd de muziek aan het zwembad al keihard gezet voor de ochtendgym, vervolgens was een cappuccino aan de bar ook niet relaxed door een te harde radio op een irritante hoppe zender. Daarna bijkomen van dit alles in het zwembad, en weer lawaai omdat mensen zichzelf niet kunnen vermaken en door een animatieteam met harde muziek moeten worden beziggehouden. Wel prima was de ligging tussen 2 stranden: zowel een kiezel als een zandstrand op loopafstand.

• 10Gonny en Jan Hendriks24-08-2013

echte italiaanse camping waar je je thuis voelt

Leuke camping wij hebben er genoten , zeker vriendelijke mensen en de stranden dicht bij, als wij weer naar Elba gaan dan zeker naar deze camping, onze dochter en schoonzoon zijn er met twee kinderen geweest 4+6 jaar ook zij gaan weer terug. AANRADER !!!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar