Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Liccia voor je op een rij gezet:

11 Reviews over La Liccia

• 6Familie30-07-2019

Qua plek prima, qua sanitair echt geen aanrader.

Wij hebben met een tent een paar dagen hier gestaan. De plek zelf was prima, allemaal terrassen. Voldoende schaduw en prima qua grootte. Er zijn geen afgebakende plekken, dus een brutaler persoon heeft daardoor een grotere plek dan een ander. Het terras is niet echt diep. Hierdoor konden we bij het opzetten van de tent nog met de auto erbij, maar een dag later hadden we buren waardoor we niet makkelijk bij de tent konden komen. Ook bij het opbreken was dat niet ideaal. Toen wij er waren, waren er ook diverse groepen jongeren. Zeker niet bevordelijk voor het al zeer basic sanitair. Aan de schoonmaak lag het niet, maar schoon hebben wij het hierdoor niet gezien. Het zwembad is vrij nieuw, niet bijzonder maar prima. Hier moet je wel extra voor betalen. Het strand is op prima loopafstand. Het winkeltje is goed, niet duur.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Annet18-08-2017

Prima camping, basic sanitair

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. Zonder te reserveren. Helaas was er toen wij er waren veel harde wind, waardoor we niet in zee konden zwemmen. Maar het strand was wel mooi! Klein stukje lopen, maar dat vonden wij geen bezwaar. Ook zijn er veel mooie baaitjes en stranden in de buurt. Op de camping hadden we een prettige schaduwrijke plek. Het sanitair was dicht bij en schoon, maar wel basic. Verder is er een klein kampwinkeltje, leuk restaurantje met lekkere pizza en een klein maar leuk zwembadje. Op zich prima, rustige camping voor paar dagen. Niet veel te doen op de camping zelf, maar dat vinden wij juist fijn.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Bert P.07-07-2016

Voor rustzoekers, prachtige stranden

Camping La Liccia is een eenvoudige camping op een heuvel een paar kilometer zuid van Santa Teresa in Gallura, een gezellig plaatsje en havenstadje voor de ferry naar Corsica. De camping heeft schaduwplekken, ruim en vrij, er is geen dagelijkse animatie maar de kinderen die we om ons heen zien (we zijn ruim 3 weken hier) vermaken zich zo te zien prima. Het restaurant en overdekte, met bloemen en mooie struiken omzoomde terras zijn om van te genieten, met lekker eten en vriendelijke bediening. Sanitair is simpel maar wordt dagelijks schoongemaakt en er zijn heerlijke openluchtdouches. Je hebt een auto nodig maar dan zijn ook veel, verschillende maar altijd prachtige en schone stranden met kristalhelder water binnen bereik. Op km of twee afstand is Rena Majore met prima restaurantjes, een supermarkt en bancomat. En zelfs eerste helft juli overal rustig, ook op de camping en dat voor (auto, caravan, el., 2 volw.) minder dan 30 Euro per nacht.

• 9Eetgelegenheden
  • 3Otto13-08-2012

Niet doen

De ligging is niet best, weinig schaduw en de weg naar het strand te lang. Sanitair is spartaans. Restaurant niet bezocht. Niets te doen voor kinderen.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10super_nico9426-09-2011

per tutta la vita

ci sono troppe cose da dire, ma poche parole per descrivere lo spettacolo del campeggio La Liccia. l'unica parola che mi sembra appropriata è : WOW !!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Daniele Simi10-10-2010

CI RITORNEREI MA IL RISTORANTE E' "DA CANI"!!!

La Gallura è splendida e questo fa passare in secondo piano le magagne del campeggio. Abbiamo affittato un bungalow con 5 posti letto: nuovo, pulito e ben attrezzato. Reception cortese, market poco fornito e aperto per poche ore, bar e ristorante caratteristico ma con poca igiene (cane dei gestori, sporco, pieno di zecche e malconcio con libero accesso a bar e ristorante!!). Il Campeggio è in linea d'aria vicino alla spiaggia ma in realtà per raggiungerlo ci vogliono 15 minuti a piedi o in auto attraverso una strada molto dissestata piena di grosse buche. Sulla spiaggia non ci sono servizi di alcun tipo. Nei dintorni parecchi market e supermercati. Il campeggio è comunque ottimo come base per visitare tutta la Gallura e per raggiungere spiaggie e luoghi mozzafiato.

• 2Eetgelegenheden
  • 8minucci29-07-2010

Un vero campeggio.

Il camping La Liccia per noi è stato l'ideale, ci siamo stati a luglio, non era affollato con buona scelta di piazzole ombreggiate. Il personale è sempre stato cordiale e disponibile, le indicazioni per la gita in barca all'arcipelago della Maddalena, la passeggiata a cavallo e il diving center ci hanno pienamente soddisfatto. L'animazione, solo serale, corrispondeva alle nostre aspettative: non invadente, gradevole e, nel caso del trio D.O.C Sound veramente di qualità. Anche i bambini (10 e 6 anni) sono stati molto bene. I servizi igienici venivano puliti almeno due volte al giorno, le docce sempre calde e comprese nel prezzo.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Cees Horsten21-06-2010

goed verzorgde camping

Camping La Liccia, heeft alles in huis voor de campeur die op zoek is naar de Italiaanse vriendelijkheid. Goed ingerichte terrrascamping met alle faciliteiten. Uitstekend restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel. Winkeltje voor de eerste behoeften. Gedateerd sanitair maar uitstekend schoon gehouden. Zaten zelf in een een bungalow met sanitair dat brandschoon was en voldoende uitgerust. Camping is nog wel gericht op de Italiaanse bezoeker maar personeel doet wel moeite om je te woord te staan hoewel enigszins met handen en voeten.

• 8Flappie1014-06-2010

Leuke camping met vriendelijke mensen

Wij hebben er verbleven in een bungalow. Deze was schoon en goed uitgerust. De camping ligt aan zee maar daarvoor moet je wel een eindje naar beneden lopen en later dus weer omhoog :). Maar dan heb je wel een prachtig stukje strand bijna voor jezelf en een ongelooflijk heldere zee.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Giorgio11-01-2010

Staccare la spina

Ho trovato al Camping La Liccia quello che mi serviva per recuperare un po' di serenità dopo 11 mesi di stress. Personale cordiale e amichevole, una spendida posizione con colline vedri che contornano il campeggio e una spiaggia lunga 1 Km dove non ci si doveva picchiare per appoggiare l'asciugamano. Al ristorante non ci siamo fatto mancare nulla e dopo una buona cena ci si allietava con qualche concerto live di gruppi locali. Cosiglio il campeggio a coloro che hanno uno spirito giovane, non è un villaggio vacanze ma un CAMPEGGIO nel vero senso della parola.

• 6Staat v/h sanitair

Camping La Liccia info