Vakantiepark
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag34°21°
6,7

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten5,4

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Isuledda voor je op een rij gezet:

30 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Isuledda in het Nederlands

Mooie camping (maar nooit meer via touroperator)

CE
6-10-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

De camping zelf is heel netjes, schoon en mooi gesitueerd met veel watersportmogelijkheden. Er is een goede duikschool op de camping (ook water snorkelen) en een zeilschool. Op de camping is een supermarktje en er is in de buurt een grotere supermarkt. Avond animatie is goed georganiseerd (wel in het Italiaans). Verder betaal je wel voor animatie, maar is er in praktijk niet zo heel veel (naast de nog apart te betalen duik- en zeilschool). Nb. volgens de website van touroperator zou er ook boogschieten worden aangeboden bij de activiteiten en een disco op de camping aanwezig zijn, dit bleek echter niet zo te zijn!

Helaas hadden wij een Lodgetent (nr. 7) via touroperator geboekt, wat we echt niemand willen aanraden. De tent was niet/zeer slecht onderhouden en heel erg vies. De wc en douche bleken beiden kapot (wc spoelde niet goed door, behoorlijke lekkage van de douche, tot in de slaapkamer), waardoor het boeken van een luxe Lodgetent weggegooid geld bleek. De keuze voor een Lodgetent maak je immers om van enige luxe te genieten (en om niet alsnog in de rij hoeven te staan bij het wc/douchblok van de camping). De medewerksters van de receptie van de camping waren zeer vriendelijk en zorgden ervoor dat de technische dienst (herhaaldelijk) kwam i.v.m. de gebreken in onze tent. Maar iets wat dusdanig aan slijtage onderhevig is, valt niet meer te herstellen. Klachtafhandeling door touroperator was ook beneden alle peil.

De camping is zeker een aanrader, maar boek dan geen accommodatie via touroperator, maar via de camping zelf (mooie accommodaties!) of een andere organisatie!

nb. het cijfer bij prijs/kwaliteit en onderkomens heb ik zo ingevuld dat het eindcijfer voor de camping een 8 blijft. Deze cijfers zeggen niets over prijs/kwaliteit (cijfer 1) en het onderkomen (cijfer 1) zoals door touroperator aangeboden.

Strak georganiseerde Duitse camping

Prachtige cmping met veel vraagtekens????
26-8-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

12-2016 reserveerde in twee Baia campings Isuledda en Laguna Blu. Op de bevestiging vielen mij gelijk twee zaken op, apart betalen op een bankrekening in Munchen ( nergens lees je dat het Duitse organisatie is) en 18€ betalen voor een Baia card ( niet brsteld). In de brochure las ik over kortingen en een welkomskadootje... Bij aankomst bleek het Baia card niet meer te bestaan, en de 18€ moest betaald worden voor het Italiaanse annimatieteam. Ehhh, hier voor betalen? Kinderprogramma, Italiaans. We zijn 55+....Geen tegenspraak. Klachten sturen naar Munchen.... Algemene voorwaarden die ik niet had ontvangen bij de boeking. Parkeren 400 meter buiten het park, onbewaakt, personeel die als formule 1 coureurs over het park jagen, duur restaurant. Natuurlijk prachtig gelegen. Maar... Geen oog voor de niet Italiaanse gast, Schade ( duits)! Uitstapje met rubberboot een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geen 4 sterren waard

Alexander
8-8-2017
  • Activiteiten4

Ligging aan zee was prima. Prijs was veel te hoog voor wat je krijgt. In hoogseizoen 110 euro per nacht voor een tent, 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 jaar. Verplicht betalen voor animatie ook al maak je er geen gebruik van.Franse sta toiletten. Dit is toch echt heel ouderwets. Geen zwembad.auto mag niet bij de tent staan naar op een parkeerplaats 1km verderop in de brandende zon. Met 40 graden in het hoogseizoen is dit niet grappig. Italianen mogen overigens wel gewoon de aito bij tent/caravan parkeren. Al met al absoluut geen aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping

mbr
1-8-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het is een prachtig gelegen camping met aan alle kanten de zee. Heerlijke strandjes. De camping heeft goede voorzieningen. Onze mobilhome, baia sardinia, was schoon en netjes, echter heeft een minimale inventaris. De camping is goed onderhouden; er wordt dagelijks geveegd en schoongemaakt. Er is veel animatie, o.a. grote shows 's avonds, echter niet veel gebruik van gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk!

Kim
28-8-2016
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

De camping ligt in een mooie baai en het uitzicht is fantastisch. Het is inderdaad een camping wat vooral gericht is op Italianen, dat heeft ook wel weer zijn charmes. Wij miste wel een leuk beachbarretje waar je overdag bij de lunch een lekker broodje kan pakken, wat extra eetgelegenheden op de camping had wat ons betreft wel gemogen. Buiten de camping uiteraard genoeg. Wat betreft geluidsoverlast heb je toch wel lang te maken met muziek van op de camping tot 01:00 uur en daarna nog vanuit de omgeving. Met kleine kindjes kan dat wel een probleem zijn. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad. We hebben een auto gehuurd en de mooie plekjes en baaitjes in de omgeving bekeken. Ook hebben we een dag een bootje gehuurd wat echt een aanrader is, je komt dan op fantastische snorkel plekjes. Sardinie is zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke Italiaanse camping aan zee

Hansje
4-8-2015
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Deze, overwegend door italianen bezochte camping, is prachtig gelegen op een schiereiland. Voorzieningen zijn prima; winkeltje, restaurant en een leuke bar met terras, alles omzoomd door groen gras en bloemen. De camping zelf kent niet zoveel echte schaduwplaatsen, vooral aan zee is weinig tot geen schaduw. Dat wordt ruimschoots vergoed door het uitzicht en de wind die hier vaak waait, en enkele dagen aantrok tot zo'n 32 km per uur. Er is een nieuw,mooi toiletgebouw. Alles goed schoon. Minpunt is de wifi; duur, traag, niet stabiel en op beperkte plaatsen beschikbaar. Er zijn veel activiteiten; een zeilschool, verhuur van kano's en zeil- en motorboten. Iedere avond animatie, geen overlast op de camping. Auto op de parkeerplaats buiten de camping, dat is een stuk lopen. Rondom de camping liggen een paar kleine strandjes en een groot strand. Waterschoenen zijn prettig. Zeewater is kristalhelder en nodigt uit tot snorkelen. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Hotelkamer = slecht / omgeving prachtig

Jannet
9-9-2014
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten9

Boek je een 'hotelkamer Del Sole' op dit vakantiepark, verwacht je geen 4 sterren-kamer; maar waar wij terechtkwamen (nadat ze ons eerst in een mini-hutje wilde stoppen) noem ik geen hotelkamer: slecht schoongemaakte kamer; slecht te ventileren; slecht en donker gelegen t/o een elektriciteitshuisje; matige bedden en meubilair; stopcontact en ventilator pal boven de douche; slechte afgewerkte badkamer; geen telefoon, kluisje of TV (staat wel vermeld).

En dan moet je zélf de bedden opmaken en er is geen toiletpapier of zeep op je kamer......

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Zeer mooie camping in een prachtige omgeving

carol
13-1-2014
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Prachtige goed verzorgde touroperator tent uitmuntend gelegen. Alles aanwezig. Een aanrader maar niet goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend gelegen camping

ineketerhorst
26-8-2013
  • Activiteiten8

Schitterend gelegen camping, 30 km boven Olbia. Wij hadden niet gereserveerd en kregen een plek met zeezicht, werkelijk schitterende plek we keken uit over de baai met elke avond een mooie zonsondergang. Douches goed met gratis warm water, toiletten voldoende maar meest hurktoilet. Goed schoon gehouden. Winkel op het park met vers brood en alles wat je maar nodig hebt. Animatie was prima. Restaurant hebben we een pizza gehaald die lekker was. Omgeving van de camping erg mooi. Boottocht naar de eilanden. Leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken. Wij vonden de camping wel duur, wij betaalden € 57,50 per nacht voor 2 personen met caravan. De auto mag niet op de plek maar moet op de onbewaakte parkeerplaats buiten de camping, dit was best wel een eind lopen. Vanaf de 2e nacht was er elke nacht tot 4.30 muziek te horen van een verderop gelegen disco, dit vonden wij wel storend.

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi strandje

j.van.de.tonnekreek
18-8-2013

Grote camping 30 km ten noorden van de haven van Olbia. Plekjes midden op de camping zonder uitzicht, maar aan de rand zijn vele plekjes met fantastisch uitzicht. Beschikt over meerdere strandjes. Prima douches, sanitair, afzonderlijke gebouwtjes over de camping. In toiletgebouw 3 toiletten, waarvan 2 voetstappen en 1 'normaal'. Geen toiletpapier. In voorseizoen rekent men netjes 16 euro, zonder allerlei verzonnen toeslagen. Supermarkt op korte afstand. Mooie uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in gebied rondom Arzachena.

Gereisd Met partner in juni 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Isuledda in Cannigione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Isuledda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.