8,2

La Tartufaia Camping is kindvriendelijk en door de kleinschaligheid hangt er een gemoedelijke sfeer. De kinderen maken makkelijk contact en kunnen één keer per week zelf pizza bakken. In het restaurant kun je heerlijk eten. De camping ligt aan een klein meertje naast het wat grotere Iseomeer. Bezoek zeker eens de mooie stad Bergamo.

146 reviews over Camping La Tartufaia in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad !

Inge Rootjes
13-2-2019

Heerlijk rustige kleine camping met hele aardige eigenaars. Oma zorgt voor heerlijk echt italiaans eten in het restaurant en ook de pizza's zijn heerlijk. De omgeving is prachtig, heel veel leuke dingen te doen. De watervallen bijv. vraag maar aan Roberto, bezoek aan Bergamo, Iseomeer. Met de lift omhoog naar het plaatsje Aviatico. Wandelen in de omgeving van de camping. De kinderen vermaken zich uitstekend in het zwembad of in het meer. Kortom een aanrader voor iedereen die wil relaxen en mooie dingen wil zien.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor een keer!

Carla
26-12-2018

Uitzicht vanaf de camping mooi. Ontzettend aardige eigenaren. De stacaravan waarin wij verbleven ( geboekt via touroperator) was echt verouderd en zeker niet geschikt voor een gezin van 5. We zijn aantal jaren naar het Lago Di Iseo geweest en dat is toeristischer maar vinden wij veel mooier. Camping ligt aan een drukke weg en dat is vroeg in de ochtend al te horen.

Familie de Heer
21-10-2018

Deze camping is zeker een aanrader. Wij zijn hier al 4 keer heen geweest en nog steeds niet op uitgekeken. Er zijn veel Nederlanders en voor kinderen is er altijd wat te doen. De eigenaren zijn ook erg aardig en in de omgeving is er ook veel te zien.

Vacanceselect

Super leuke niet al te grote camping!

miranda in't anker
10-9-2018

We hebben een hele leuke vakantie gehad op deze terrassen camping. Veel leuke dingen in de omgeving te beleven, we hebben ons geen moment verveeld. Ook het uitzicht is fantastisch, dit geldt eveneens voor de omgeving. Dorpje dichtbij om boodschappen te doen. Onze kinderen van 3 en 7 vonden het hier heerlijk, lekker spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Op de camping kunnen de kinderen 1 maal per week pizza bakken met Roberto, dit viel erg in de smaak. Zeer behulpzame eigenaren die je veel kunnen vertellen over de verschillende uitjes. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie!

S.
5-9-2018

Mooi terrassencamping. Geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Onze kinderen ( 12 en 15) hadden helaas weinig tot geen leeftijdgenootjes. De camping is mooi aangelegd, sanitair is netjes (eigen wc papier meenemen). Het zwembad groot genoeg. Voetbalveld top (indien er geen honden lopen)! Verse broodjes te krijgen (bestellen) op de camping. Campingwinkel is vrij duur. Rechts af de camping af heb je na 10 a 15 minuten rijden een vrij grote supermarkt (Migros). Wij stonden op het 1e niveau gelijk aan sanitair, supermooi uitzicht over het meer. De drukke weg die langs de camping loopt hoor je goed. Overdag, s'avonds en s'nachts valt het mee vanaf een uur of 5/6 in de ochtend is het echt druk!! ook de blaffende honden in de omgeving hoor je goed (kan campingeigenaar niets aan doen). Het weer kan zeer wisselend zijn maar temperatuur heerlijk. Eigenaren zijn top! Roberto zijn pizza zijn heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aardige camping, typisch Italiaans.

Freek
30-8-2018

Nette camping met goed sanitair. Plekken zijn Italiaans klein, ook de ‘grote’ plekken. Harde rotsbodem. Tent opzetten is zonder rotsharingen niet te doen. Pizza’s van Roberto zijn erg goed, en tijdens ons verblijf werden er door kinderen op de camping spontaan activiteiten georganiseerd. Gelukkig verder geen animatie. Waterfietsen te huur op de camping, maar behalve een mooi uitzicht biedt het Lago di Endine weinig. De ligging is minder: de helling de camping op kostte menig kampeerder zijn koppeling en de Via Nazionale is erg druk (vrachtauto’s, ook ‘s avonds laat nog). Verwacht geen lieflijke dorpjes aan het Lago di Endine. Het Lago d’Iseo is wat dat betreft mooier. In Lovere kun je goed eten.

Sfeer, locatie, restaurant: alles top!

John
26-8-2018

Schitterende, kleine camping op de helling van de berg pal aan het meer. Door de terrassen heb je perfect zicht op het meer. De eigenaar brengt je graag met zijn jeep naar boven. De camping is prima ingericht, staanplaatsen van Italiaans formaat. Wat ons trof was de sfeer op de camping. Het echtpaar-eigenaar doet er alles aan om jou een fantastische vakantie te laten beleven. En dan is er ook nog een prima restaurant op de camping waardoor je 's avonds niet hoeft te gaan zoeken/autorijden. Wil je dat wel? Geen probleem, klamp Roberto aan en hij heeft meerdere geweldige tips voor je. Zo belanden wij op een avond op een berghelling hoog boven het Iseo-meer waar we genoten van een heerlijk diner bij een Agriturismo. Met adembenemend uitzicht. Dus: prima camping voor een korte vakantie (veel mensen komen hier een aantal dagen op doorreis staan), maar ook voor een langere: wij hebben er 2,5 week gestaan en ons geen moment verveeld!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Gemoedelijke kleinschalige camping

fam Bloem
24-8-2018

Fijne week gehad op de camping in een stacaravan. De caravan was gedateerd en kraakte her en der maar was verder helemaal prima, dit is te verwachten als je naar de prijs kijkt. Gemoedelijke sfeer op de camping, lekker rustig. Prima zwembad, niet groot, maar onze kinderen (3 en 5) vonden het geweldig. Ook bij het zwembad altijd plek en niet te druk. Lekker eten in het restaurant voor een mooi prijsje, en dan krijg je er ook nog een prachtig uitzicht bij. Pizza afhalen beviel ook goed en was heerlijk en niet duur. Ik heb het idee dat dit de enige camping was aan het meer, en dat beviel uitstekend, weinig toerisme.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heel relaxed en ontspannen

Sjoukje
22-8-2018

Geweldig leuke en sympathieke camping. Vanuit de camping zijn er leuke uitstapjes te maken (Bergamo, Iseo meer etc) . Ook leuk met de race fiets / mountainbike en hardlopen rond het meer is ook een aanrader. Onze (kleine) kinderen hebben genoten. De kleinschaligheid zorgt voor veel contact met de camping eigenaren en andere vakantiegangers. Wij zaten in een stacaravan. Die zijn wat gedateerd maar hebben alles wat je nodig hebt.

Heerlijke vakantie aan een prachtig meer

Fam Jongejan
21-8-2018

Kleinschalige camping in een vrij rustige omgeving met prachtig uitzicht. Kinderen hebben zich er prima kunnen vermaken. Speeltuin, voetbalkooi, zwembad (niet spectaculair maar prima voor verkoeling) en prachtig Endinemeer. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Bergamo, Milaan, monte Isola en Iseomeer. Een waterfiets huren met de kids is ook een aanrader! Eigenaar van de camping is van alle markten thuis en super behulpzaam. De stacaravan is niet over de top luxe maar van alles voorzien en schoon.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tartufaia in Ranzanico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tartufaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.