Géén boekingskosten

Camping La Tartufaia

ItaliëLombardijeRanzanico

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Tartufaia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 167 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

La Tartufaia Camping is kindvriendelijk en door de kleinschaligheid hangt er een gemoedelijke sfeer. De kinderen maken makkelijk contact en kunnen één keer per week zelf pizza bakken. In het restaurant kun je heerlijk eten. De camping ligt aan een klein meertje naast het wat grotere Iseomeer. Bezoek zeker eens de mooie stad Bergamo.

167 Reviews over La Tartufaia

• 7Tijn22-08-2022

Mooi gelegen camping

Fijne, mooi gelegen camping aan een rustig meer. Ideaal voor uitstapjes naar steden als Milaan en Bergamo en met leuke dorpjes in de buurt. Ook mooie omgeving om te wandelen en fietsen. De camping zelf is heel basic, plaatsen niet heel ruim, wel super lieve eigenaren. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Henriette05-08-2022

Mooie camping, aanrader!

Op de camping wordt je zeer hartelijk ontvangen. Je ziet dat ze met plezier hun werk doen. Camping ligt prachtig aan een meer. Camping heeft een privé kiezelstrand aan het meer. Mooie, ontspannen tijd gehad. Sanitair gebouw is basic, maar meer dan prima.

• 9Janssen17-07-2022

Super vriendelijke eigenaren van een fijne camping

Afgelopen week hebben wij met het gezin een week verbleven op deze camping. De camping is qua voorzieningen basic maar was voor ons ruim voldoende. Wat het speciaal maakt zijn de eigenaren Roberto en Patricia en hun dochter. Zeer vriendelijk en attent, voorzien je graag van tips en pizza’s bakken als een echte Italiaan. Tips to do: bezoek met een E-MTB Monte Isola, bezoek de waterval trail icm de shopoutlet. Bezoek Bergamo icm shoppingcentre Orio.

• 9Thijs janssen17-07-2022

Geweldig

Het was geweldig. Een super mooi uitzicht van af de camping. Het meertje onder de camping was heerlijk, lekker warm water en heel rust gevend. Ook waren de camping eigenaren super vriendelijk en bakken ze heerlijke pizza.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam Bijman10-09-2021

prachtige camping, relaxte sfeer

Mooie terrassen camping met uitzicht op het Lago d'Endine. Vlakke staanplaatsen met voldoende bomen, prima zwembad. We voelden ons erg welkom door het enthousiasme van de campingeigenaren. Ze spreken Engels en een beetje Nederlands en Roberto is een hele goede pizzabakker. Wij komen zeker nog eens terug.

• 6Nikita24-08-2021

Prima maar niet nog een keer

Wij verbleven met 4 volwassenen in een mobile home, dat is kortom gewoon veel te klein. Het huisje was niet goed schoon en de douche was 80% van de tijd koud. Wij zijn eerder weggegaan naar een andere accommodatie. De eigenaren zijn super vriendelijk en meelevend, maar hebben het in het hoogseizoen veel te druk, want ze doen alles met zijn tweeën. Het zwembad was heel koud en sluit al om 18:00. Je kan niet elke avond van alles eten in het restaurant, er zijn avonden met pizza en andere avond met pasta. Pizza was overigens echt heerlijk alleen duurde erg lang, omdat het te druk was. De omliggende stadjes zijn erg leuk om te bezoeken en 1 stap buiten de camping is het meer. Voor kinderen is er geen animatie of iets, alleen een zwembad en kleine speeltuin. Als je voor rust en een mooi uitzicht komt is het ideaal, maar verwacht er niet teveel van.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Piet & Floortje24-08-2021

Fijne familiecamping met fantastisch uitzicht

Kleinschalige terrassen camping aan het meer van Edine. Wij hadden een plaats met een geweldig uitzicht over het meer.De plaatsen zijn voor Italiaanse begrippen ruim.De camping beschikt over een zwembad (,gelukkig zonder badmuts) . Daarnaast kun je na het oversteken van de straat heerlijk zwemmen in het meer.Tip: huur goedkoop een waterfiets bij camping om op het water te genieten.Supervriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. In het restaurant kun je heerlijke huisgemaakte gerechten eten. Onze kinderen hebben zich enorm vermaakt met andere Nederlandse kinderen. Op korte afstand zijn veel bezienswaardigheden zoals: Bergamo, Lovere, Monte Isola, lago Iseo en verschillende watervallen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8H.09-08-2021

Fijne kleinschalige camping

Fijne kleinschalige camping met basic voorzieningen. Ligging is prachtig, het meer is heerlijk om in te zwemmen, klein ligstrandje. Kinderen hebben zich prima vermaakt met andere kinderen op de camping.

• 9Marjo Verbruggen08-03-2021

Op en top vakantie

Heerlijke vakantie op een kleine camping waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Maar bovenal superlieve eigenaren, die de gasten dag beetje extra geven door te zijn wie ze zijn. Schitterende omgeving waar genoeg te doen is en je ook de rust kunt vinden. Hopelijk blijft dit pareltje zo knus als dat het nu is.

• 8De Vries25-08-2020

Gastvrijheid, rust en ruimte op toplocatie

Wij hebben genoten van ons verblijf op de camping. We twijfelden vooraf of het wel leuk genoeg voor de kids zou zijn, nu er minder bezetting is. Maar het was een schot in de roos. Na het dure Mario Village met veel drukte en dure plekken kwamen we op een heerlijke plek uit. De ontvangst is inderdaad super gastvrij. Iedereen wordt met dezelfde aandacht en betrokkenheid behandeld. Roberto en Patrizia denken graag mee, kennen de omgeving erg goed. De omgeving is prima om te racefietsen en uitstapjes te maken. Het sanitair is wat verouderd maar prima schoon en de pizza's zijn inderdaad geweldig. Het uitzicht op het meer is grandioos. De weg is een minpuntje maar zeker niet vervelend voor ons. Beter dan een camping met veel muziek tot in de nacht. Het is echt vanaf 23 uur lekker rustig. De kids hebben zich zonder echte animatie prima vermaakt aan het zwembad of op het meer. Top!

Camping La Tartufaia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar