Tijdelijk €25 aanbetaling

Sotto la Quercia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sotto la Quercia voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 122 reviews
+19

9.9FenomenaalScore uit 122 reviews
  • 9.8Inrichting
  • 10Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Sotto la Quercia

• 10Luc en Marleen23-09-2022

Top vakantie in top verblijf.

Nadine en Peter zijn super gastvrije mensen. Je voelt je welkom van de eerste minuut. Ook organiseren ze 1x per week een Italiaanse avond, waar Nadine kookt voor de gasten... zalig lekker en super plezant. We hebben die avond tranen gelachen samen met Nadine, Peter en de buren. Wij zijn verkocht... wij gaan zeker terug.

• 10Berlinda13-09-2022

Prachtige locatie en prachtig weer. Zeker voor herhaling vatbaar. De gastvrouw Nadine en gastheer Peter zijn top.

• 10Resi05-09-2022

Top locatie in de markten

Super toffe locatie in de Marken. Boven op een heuvel ligt het mooie sotta la quercia met een prachtig zwembad. Vanaf je terras en prachtig uitzicht. Peter en Nadine geven heel goed advies over waar je naar toe kunt.. waar je lekker kunt eten etc.. De appartementen zijn groot, schoon en goed ingericht.. er ontbreekt niets.. Dus echt een topper! Ik zou het iedereen aanraden

• 9Annemie en Leo29-08-2022

Een toplocatie voor een heerlijke vakantie.

Een heerlijke plek om te vertoeven. Mooi ligging, prachtige appartementen met alles op en aan. Nadine en Peter zijn ontzettend lieve mensen en super hulpvaardig. De Italiaanse avond was super lekker en we hebben genoten van het gezellig samenzijn. Het zwembad, dat ook tot in de puntjes onderhouden wordt, is een grote meerwaarde. We hebben genoten van onze reis. Bedankt :)

• 9Natuur
  • 10Niels & Kaat25-08-2022

Prachtig!

Bij Nadine en Peter voel je je onmiddellijk thuis. Bij aankomst verwelkomen ze je met een hapje en een drankje en geven je graag advies bij de bezienswaardigheden uit de streek. Verder kan je bij hen terecht voor lekkere ontbijtmanden, gezellige Italiaanse avond en een honesty bar waar allerlei verschillende soorten dranken fris staan. Ook de zelfgemaakte olijfolie is zeker een aanrader! De huisjes zijn heel mooi afgewerkt en goed onderhouden. De keuken is volledig voorzien van alle benodigdheden (net als thuis). Er is een mooi groot zwembad en het uitzicht vanuit het domein is onbetaalbaar. Bedankt voor deze mooie vakantie, hopelijk tot snel!

• 10Familie Wernaers-Modrie06-08-2022

Fantastisch!

Voor de 5de keer zijn wij naar Sotto la Quercia geweest. Gewoon omdat alles er fantastisch is: de huisjes, het zwembad, de omgeving, de Italiaanse avond, Peter en Nadine....

• 10David De Bruyne05-08-2022

Zalige vakantie op een prachtige locatie

We verbleven in 1 van de 3 leuke huisjes, perfect onderhouden en verzorgd. Alle comfort aanwezig en voorzien van airco. Verfrissen kan in het mooie zwembad, eveneens voorzien van toffe poolhouse. Hier kom je tot rust en geniet je van de prachtige natuur, zalige fietsomgeving en leuke stadjes in de buurt. We mochten genieten van een ‘italiaanse avond’ georganiseerd door de gastvrije uitbaters. Een aanrader!

• 10Linda Vereecke03-08-2022

Fantastisch. Mooiste plekje op aarde!

Prachtige vakantieplek. Onze 3 de keer was alweer top. Kraaknet, fantastische gastvrouw en gastheer. Heerlijk zwembad. Heerlijk rustig en heel veel moois te zien in de buurt. Onze favoriete vakantiebestemming.

• 10Cathy H03-08-2022

Een droom onder de eikenboom

Nadine en Peter hebben een klein paradijs gecreëerd in de heuvels van Ostra. Nooit waren we tijdens een vakantie zo relaxed. De netheid van de huisjes is ongeëvenaard. Echt een droom. Wij gaan ZEKER terug !!!

• 10patriek en martine01-08-2022

super vakantie - een échte aanrader

prachtige locatie, héél mooie streek, en super onthaal! Peter en Nadine stonden klaar om ons een superweek te bezorgen. Broodjesservice: lekker! Bellen naar restaurant voor 's avonds: super! Héél veel tips voor bezoeken in de streek. En telkens weer thuiskomen in het supermooie verblijf. Alles is aanwezig. Relaxen in het zwembad.. zo mogen ze mij hier thuis ook eentje bouwen... Kortom: een super-vakantie bij super-mensen op een super-plek!

Appartement Sotto la Quercia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Territoriale 19, I-60010