Appartement Sotto la Quercia

Appartement
Appartement Sotto la Quercia
9,8

33 reviews over Appartement Sotto la Quercia in het Nederlands

Topadres! Wij gaan volgend jaar terug!

Fam. Van der Borght
5-9-2018

Toplocatie! De oude eik valt meteen op als je toekomt bij Sotto la Quercia.

Het uitzicht is adembenemend.

Hartelijke ontvangst door Peter en Nadine met een glaasje en een hapje, je voelt er je meteen thuis! Nadine staat ook altijd klaar als je hulp nodig hebt: in vloeiend Italiaans reserveert ze een tafel voor je in een restaurant of ligstoelen op het strand en ook voor tips voor uitstappen en weetjes over de streek ben je bij haar aan het goede adres. Heel kindvriendelijk!

De appartementen zijn stijlvol en kwaliteitsvol ingericht, ook in de keuken zijn alle spullen aanwezig... Juist een oventje om onze bruchetta's te bakken, misten we.

Op dinsdag is er een Italiaanse avond, de sfeer is er heel familiaal, je eet er superlekker en leert er de andere gasten en de eigenaars beter kennen. Topavond tot in de late uurtjes ;-)

Topper!

Vlerick Bart
30-8-2018

Zeer mooie comfortabele appartementen in prachtige , rustige omgeving.

Alles is aanwezig om je onvergetelijke vakantie te bezorgen in het mooie italie.

Gastvrouw staat op elk moment klaar om al je vragen te beantwoorden!

Kortom zeer mooie locatie om te genieten van een regio in Italie die nog niet platgelopen is door toeristen.

fijne ontvangst in een prachtige omgeving!

segers hendrik
26-8-2018

fantastisch als je van de rust en mooie landschappen bij bijzondere aangename

mensen houdt!TOP

een echte aanrader !

Ann en Rony
19-8-2018

Fantastisch en heel rustig !

Mooie vakantie op een prachtige locatie

Lieve Giesberts
8-8-2018

We hebben genoten van een mooie vakantie in Sotto la Quercia. Al van bij de aankomst voelden we ons welkom, Nadine en Peter zijn dan ook twee super gastvrije mensen. Ook het domein en appartement waren heel netjes en van alle comfort voorzien. De vele tips over de omgeving, restaurantjes…. kwamen goed van pas. Het domein zelf is prachtig gelegen, eens je de kronkelwegen gewend bent. De sfeer tussen alle aanwezige vakantiegangers was heel tof en gezellig ! Kortom, we hebben enorm genoten van de gastvrijheid, de omgeving, de zon, de aangename sfeer en niet te vergeten de lekkere wijntjes….

een vakantie om niet meer te vergeten

marc sanders
7-8-2018

Het totaalpakket is af. Nadine Van de Veire en haar man Peter (die er ook die periode was) zijn fantastische mensen. Het appartement is piekfijn in orde, alles is aanwezig (ook airco in deze hete zomer...) en je krijgt ook veel tips voor uitstappen en eetgelegenheden. Kortom, je hoeft je reis eigenlijk niet voor te bereiden! Het uitzicht is super, het domein is rustig gelegen en het zwembad een aangename afkoeler. De zee is er op amper een 15 km. De Italiaanse avond met de andere vakantiegangers was ook een schot in de roos.

Zalig verlof bij Nadine en Peter!

Jo Van der Herten
22-7-2018

Zeer mooi appartement. Volledig en smaakvol ingericht. Wordt gerund door zeer vriendelijke eigenaars, Nadine en Peter, die op die plek hun Italiaanse droom waar maakten. Er is een groot zwembad aanwezig en het uitzicht op omliggende heuvels is ronduit prachtig. Een zeer mooie streek die nog zeer weinig bekend is bij het grote publiek ondanks dat elk dorp of stad een pareltje op zich is.

De eigenaars zijn zeer bereikbaar, gaan graag in op vragen en verzoeken en wijzen je de weg naar de goede lokale restaurantjes en bezienswaardigheden. Verder kan je ter plaatse genieten van een broodjesservice en ze stellen op verzoek ook uitgebreide ontbijtmanden samen. Ze organiseren eens per week een Italiaanse avond waar Nadine zelf achter de kookpotten kruipt en een heerlijke maaltijd tevoorschijn tovert. Het gezelschap, de sfeer, de zon doen de rest. Zeker voor herhaling vatbaar!

fantastisch

serge
18-7-2018

Een absolute aanrader voor wie van rust houd ,een prachtige lokatie,een heel proper en leuk logement en een heel gastvrije ontvangst.Wij komen zeker nog eens terug naar dit stuk heerlijke Italie.

In één woord GEWELDIG

Mia & Paul
16-7-2018

Prachtige en zeer nette locatie. In de appartementen is aan alles gedacht, ze zijn voorzien van alle comfort, met een luxueuze afwerking en zijn kraaknet.

Het uitzicht is adembenemend en zeer rustgevend. De ontvangst voelt als thuiskomen. Nadine en Peter zijn dan ook de geschikte gastheer en gastvrouw om je te ontvangen in Sotto La Quercia en hebben veel tips en praktishe info om je te helpen de streek te verkennen. Het Cena italiana dat 1x per week wordt aangeboden was meer dan dik in orde en zeer gezellig.

Wie houdt van rust kan zich met een boek nestelen op zijn privé terras, onder de pergola of aan het zwembad .

Wie houdt van uitstappen vindt in zijn appartement een hele bundel met allerlei mogelijkheden. De locatie is gelegen dicht bij winkels en goede restaurantjes, zee op een kwartiertje rijden, gewoon super!

We kunnen dit verblijf ten zeerste aanraden.......<3

Fantastisch!

Britt
16-7-2018

We hebben een heel fijne week gehad in Sotto La Quercia! Het is een fijne locatie met prachtig uitzicht die wordt uitgebaat door gastvrije mensen. De georganiseerde Italiaanse avond is ook zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sotto la Quercia in Ostra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sotto la Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.