Appartement Sotto la Quercia

Tonen op kaart

58 reviews over Appartement Sotto la Quercia

• 10kurt01-11-2019

een ware topvakantie

we zijn een week naar hier geweest maar voor ons gevoel was dat veel te kort, alles was tot in de puntjes in orde. de streek is echt prachtig en het uitzicht over het dal is adembenemend. je wordt hier echt in de watten gelegd en ze kennen alle mooie plekjes in de omgeving en staan je graag bij met raad en daad. het was een topvakantie voor ons en zeker voor herhaling vatbaar. de appartementen zijn groot en prachtig ingericht. er is aan alles gedacht en op de warmere dagen doet de airco deugd om eens wat af te koelen.

• 10Wostyn An17-10-2019

Geweldig !

Als je vakantie wil,waar je heel gastvrij ontvangen wil worden, no nonsens, mooie accommodatie, kwaliteit, rust , mooi ligging ...echt even tijd om te genieten , supermooi zwembad, terras,...maar vooral ook Nadine en Peter die je een warme ontvangst geven ' thuis in Italië '

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Didier Vuylsteker17-10-2019

geweldig

een plaats waar je vanaf de aankomst direct thuis voelt. Je wordt overspoelt met info en direct voel je zich opgenomen in deze prachtige omgeving. Wie rust zoekt zit hier goed maar mensen die actief willen zijn of er op uit willen trekken vinden hier ook genoeg te doen, De zee is heel dichtbij, wandelen of fietsen kan ook. Nadine en Peter weten mensen te ontvangen,

• 10Mariette Aerts17-10-2019

Voor de 2de maal was het een zalig thuiskomen bij Nadine en Peter. Prachtig appartement met ruim terras. Ook genoten van het nieuwe zwembad. Midden in de mooie natuur maar toch overal dichtbij. Kijk al uit naar volgend jaar 😁

• 10Anja Van Caelenberg17-10-2019

Zalig

Geweldig mooi vakantiehuisje, alles op en aan, netjes en fantastisch zicht vanop terras. Alles piccobello, zalig zwembad en fijne gastvrouw en gastheer! Kortom alles om te genieten van deugddoende vakantie.Aanrader!

• 10Karina en Gino Mommerency -Beyens10-10-2019

Onbekend was onbemind ...zalig ..wij gaan terug😍

Van de 1ste tot de laatste dag een droomlocatie! Het super comfortabel appartement heeft alles om een rustvakantie te doen slagen. Terwijl je enkel de vogels hoort zingen kun je zalig wegdromen aan het mooie zwembad en van tijd tot tijd wat baantjes trekken als het zonnetje lastig doet. Nadine en Peter , de hartelijke gastvrouw en gastheer, deden er alles aan om ons verblijf zo leuk mogelijk te maken en ook qua info ivm nuttige en goeie adresjes kun jebij hen terecht. Van de plattelandsrust naar het dorp is het slechts 3km en daar kun je al je inkopen doen. Wie graag aan het strand ligt of gaat shoppen kan op slechts 12km van het verblijf zijn hartje op halen. Ieder omliggend stadje of dorpje heeft zijn eigen charmes en zijn een bezoekje waard! Op restaurant betaal je nog een eerlijke prijs voor kwaliteit en “un bel caffè” kost er maar 1€! LE MARCHE zijn betoverend mooi en ALLE inwoners zijn er supervriendelijk. WE LOVED IT!!

• 10Els en Jan29-09-2019

Fantastisch in al zijn facetten !

De omgeving straalt tussen de wijngaarden en olijfbomen, vanop ons terras een ongelooflijke rust uit. De auto brengt je naar de mooie kust en heel gezellige plekjes, om lekker te eten maar ook naar pittoreske dorpjes en authentieke steegjes in het binnenland. Fantastisch lieve en zorgende gastvrouw Nadine, die ons met haar warme persoonlijkheid, haar Italiaanse kookkunsten en taalvaardigheid maar vooral met de perfecte discretie opnieuw een bijzondere vakantie bezorgde, verdient een dikke pluim. Het vakantieverblijf zelf is bijzonder gezellig ingericht en voorzien van alles... en last but not least bovendien KRAAKNET ! Ontbijt op terras, een schitterend nieuw zwembad met romantische poolhouse... kortom... de ideale omstandigheden voor een heel fijne vakantie. We hebben heel erg genoten !

• 10Gwen De Wachter25-09-2019

Super ontspannen, echt thuiskomen

Prachtig gelegen appartement, super gastheer en gastvrouw.

• 9Godfried24-09-2019

Zeer goed !

De omgeving is fantastisch, mooie lokatie , goed ligging , mooi zwembad ; Misschien een wc boven zou ideaal zijn , heel goed ontbijt . Bedankt aan de uitbaters om dit mooie b&b te runnen

• 10Maaike25-08-2019

Aanrader!

Een super mooie plek, een fantastische gastvrouw, een mooi en schoon appartement met fijne bedden. Het is gemoedelijk omdat er totaal maar 3 appartementen zijn. Nooit druk dus bij het heerlijke zwembad. De Italiaanse avond is een aanrader. Als tip geef ik mee: boek direct via hun eigen site!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

0 tips over Appartement Sotto la Quercia