Géén boekingskosten

Appartement Sotto la Quercia

ItaliëLe Marche (De Marken)Ostra

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sotto la Quercia voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 98 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

95 Reviews over Sotto la Quercia

• 10Christel en Patrick15-04-2022

Prachtige locatie midden in Le Marche.

Nadine en Peter hebben hun Italiaanse droom waargemaakt en dat zie je en voel je! Smaakvol ingericht en zeer net appartement. Genoten van het ontbijt met uitzicht op het prachtige landschap. Het zwembad en de grote tuin met olijfbomen wordt prima verzorgd door de gastheer. De Italiaanse avond was top! Nadine bereidt met veel liefde een Italiaans menu klaar. Ook bruikbare kooktips worden meegegeven. Nadine en Peter maken tijd voor een praatje en geven tips naar uitstapjes, restaurantjes,... Een weekje op ontdekking in Le Marche met als uitvalsbasis Sotto la Quercia is een aanrader.

• 10Maria Koomen24-11-2021

Aanrader!

Nadine & Peter hebben een paradijsje gecreëerd op een top locatie in Le Marche. Zeer compleet, mooi en uiterst schoon appartement. Heerlijk zwembad met fijne ligbedden en parasols. Terras voor het appartement is ook heel mooi en heeft een spectaculair uitzicht! Nadine en Peter zijn uiterst gastvrij. Ze zorgen met veel liefde en toewijding voor hun accommodatie & gasten. Vele tips mbt de regio en reserveren van restaurants regelt Nadine op verzoek. Wasmachine tegen kleine vergoeding ook beschikbaar. Hoogtepunt van ons verblijf was de Italiaanse avond met heerlijke gerechten, drankjes en veel gezelligheid! Wij komen graag eens terug, een week was te kort ;) Dank voor de heerlijke week!

• 10Martine en Guido06-10-2021

Sotto la quercia is een plaats waarover wij alleen in superlatieven kunnen spreken! Peter en Nadine zijn supervriendelijke mensen die altijd klaarstaan voor het geven van tips. Hun liefde voor de streek, Le Marche, stralen ze uit. In de omgeving is er voor ieder wel wat interessants te bezoeken, of je nu houdt van de zee, de bergen of van mooie stadjes. Of als je gewoon een dagje ter plekke blijven wil , kan je ook genieten van de rust , de stilte of het prachtige zwembad. De 3 kraaknette woningen bieden alle comfort en in het dorp 2 km verder kan je lekker eten of op het gemak boodschappen doen in de plaatselijke supermarkt. Maar de wekelijkse Italiaanse avond die Nadine met veel liefde verzorgt mag je zeker niet missen ! Kortom, Sotto la quercia is een echt pareltje in Italië!

• 10Esther Beijk-Belt06-09-2021

Fantastisch!

Wat een fantastische accommodatie! We zijn in augustus hier met onze kinderen van 8 en 11 jaar geweest. Een mooi appartement, schoon en goed onderhouden. Het ziet er allemaal nog uit alsof het nieuw is. Het uitzicht is schitterend! Het zwembad met de fijne ligbedden hebben we optimaal gebruikt. De Italiaanse avonden, georganiseerd door de eigenaren Nadine en Peter mag je zeker niet missen. Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid. Ik ken weinig mensen die zo gastvrij zijn als Nadine en Peter. Wanneer je graag op vakantie wil naar de Marken in Italië, is een verblijf op Sotto la Quercia is zeker een aanrader.

• 10Mathias10-08-2021

Zalig genieten!

Heel aangename vakantie gehad bij Nadine en Peter! Zalig genieten van de rust in een prachtige omgeving! Het huisje is zeer verzorgd en goed voorzien van alles wat je nodig hebt voor een aangename vakantie.Nadine en Peter geven graag tips voor lekkere restaurantjes en bezienswaardigheden in de omgeving. De kers op de taart is de wekelijkse Italiaanse avond die ze organiseren, genieten van Iokale specialiteiten en een fantastisch gezelschap! ❤️🇮🇹

• 10Valerie10-08-2021

Absolute aanrader

Wij hebben voor de tweede keer genoten van een fantastisch verblijf ‘ onder de eik’. In de regio word je omringd door Italianen, wat het vakantiegevoel versterkt. Het verblijf is fantastisch! Nette, ruime en goed uitgeruste huisjes, veel gezellige plekjes om te genieten van het uitzicht, een heerlijk zwembad… maar bovenal een ontzettend gastvrij en plezant koppel dat je een warm verblijf bezorgt. Dit is een absolute aanrader!

• 10Wim Smessaert10-08-2021

Topvakantie gehad bij Nadine en Peter

Ons weekje in Sotto la Quercia was een schot in de roos. Sotto la Quercia is prachtig gelegen bovenop een heuvel, de Marken liggen aan je voeten in al hun ongerepte schoonheid. Ons huisje was kraaknet en super compleet uitgerust. De onontbeerlijke airco houdt het lekker koel, op het terras is het heerlijk ontbijten, het zwembad wordt door de gastheer perfect onderhouden. In de buurt zijn er heel wat bezienswaardigheden, we bezochten o.a. Urbino en Loreto, schitterende stadjes om de culturele honger te stillen. Bovendien ligt de zee maar op 10 km., Senigallia is heel mooi en je vindt er lekkere visrestaurants. Nadine en Peter geven nuttige tips en reserveren zelfs voor jou. Hun enthousiasme voor Italië werkt aanstekelijk en op de wekelijkse Italiaanse avond toont Nadine zich een echte keukenprinses. Kortom, we hadden het ongelooflijk naar onze zin in Sotto la Quercia, we gaan er zeker terug.

• 10Liesbeth Piron10-08-2021

Thuiskomen op vakantie.

Het verblijf is zeer net, mooi en volledig in orde. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We voelen ons meteen welkom. Ook de kinderen voelen zich hier meteen thuis.

• 10Jo Van der Herten10-08-2021

Zalig genieten

Intussen voor de vierde keer waren we op vakantie bij Nadine en Peter van Sotto La Quercia. Een ideale uitvalsbasis om de Marken te ontdekken. Amper 12 km van de kust en iets verder van de bergen en verder ontelbare dorpen met vaak een eeuwenoude geschiedenis in de nabije omgeving.Nadine en Peter zijn prima gastvrouw en gastheer. Aanwezig maar niet opdringerig en steeds in voor een praatje. Ze weten je trouwens altijd wel te wijzen op een nabijgelegen attractie of restaurantje. Ook de Italiaanse avond op dinsdag is telkens weer een belevenis. Nadine bereidt dan voor de gasten een lekker diner. Succes verzekerd voor een gezellige avond onder de 400-jaar oude eik. Ci vediamo l'anno prossimo!

• 10Ruth en Frederiek10-08-2021

Genieten onder de eikenboom

Topverblijf, zowel voor een koppel als voor een gezin. Mooi domein, gelegen op een heuvel tussen de wijngaarden, zonnebloemen en olijfbomen. Aangezien het op een heuvel ligt zonder doorgaand verkeer is het er muisstil en kunnen de kinderen spelen op het domein zonder enige zorg (het zwembad ligt boven in de heuvel, kinderen komen er niet zomaar terecht)!Altijd mooi weer in Italië, om af te koelen heb je een overdekt terras, het zwembad, de poolhouse of de airco binnen. Peter en Nadine zijn ook altijd beschikbaar met handige tips en algemeen leveren zij een topservice! Heel erg kindvriendelijk (ook materiaal beschikbaar voor een baby)!

Appartement Sotto la Quercia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)