9,8

95 reviews over Camping Piazza Azzurra in het Nederlands

Geweldige uitvalsbasis om Puglia te ontdekken.

Jannemiek,
19-10-2018

Wij hebben deze prachtige plek vlak bij Ostuni gebruikt als startpunt van onze Giro del Salento, een fietstocht rond het schiereiland. We konden onze auto veilig laten staan, dus met een gerust hart konden we vertrekken en bij terugkomst werden we weer hartelijk ontvangen door Rosanna en Annett.

Nu begon dus eigenlijk het luie leven van Zuid Italië. Elke morgen vers brood, rustige camping met maximaal 5 tenten op prachtige olijfgaard. Centraal de piazza met een paar huisjes eromheen en sanitair en keukenvoorziening. Hier kun je gaan zitten of eten als je wat gezelligheid wilt. Niets is verplicht.

Van hieruit konden we nog prachtige fietstochten maken, steden bezoeken en naar strand gaan en elke keer als we terugkwamen, werd er altijd belangstellend gereageerd.

Wij kijken terug op een geslaagde vakantie op een plek waar je tot rust kunt komen.

Tot de volgende keer!

de Boer,
18-10-2018

Voor de tweede keer zijn we afgereisd naar de Piazza en wat was het weer heerlijk! Deze keer niet gekampeerd maar gekozen voor de Lamia. Het is een heerlijk appartement, alles heel netjes en schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje. We hebben genoten van het heerlijke brood van Rosanna, de pindakaas en de pruimenjam. En geknuffeld met Fia en de poezen :) Weer kregen we een paar hele goede tips voor leuke reastaurantjes in de buurt waar we enorm hebben genoten van de Italiaanse keuken. Annett en Rosanna, jullie hebben een heerlijke vakantieplek gecreëerd, heel erg bedankt voor een super fijne week en we komen zeker weten terug!!

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastische en byzondere plek.

Annemarie en Dominique,
27-9-2018

Piazza Azzurra ligt fantastisch op ongeveer 3 kilometer van Ostuni. Wij verbleven een week in de trullo. Eigenaren Annet en Rosanne zorgen voor een warme sfeer waardoor je je meteen welkom voelt. Het pleintje aan de huisjes is leuk en sfeervol. Het (zuurdesem) brood wat Rosanne elke dag maakt is heerlijk. De trullo is klein maar heel sfeervol en met zijn dikke muren is het altijd wel een aangename temperatuur. Een aanrader!.

Omgeving is mooi. Ook aan de zee een strandje gevonden waar we regelmatig helemaal alleen waren. Leuke stadjes in omgeving.

We hebben een heel leuke week gehad op piazza Azzurra.

Wij hadden gebruik gemaakt van de combi met een andere camping (rocca di sotto). Dat kunnen we iedereen aanraden: van de bergen van abruzzo naar de olijfbomen in Puglia.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk verblijf op een unieke locatie!

Nicole,
6-9-2018

Genoten van een heerlijk verblijf in de gezellige Azzurro Trullo. Gastvrij ontvangen door Annett en Rosanna op het piazza, een sfeervolle ontmoetingsplek waar je elke ochtend kunt genieten van versgebakken brood. In de avond kun je heerlijk zitten onder de verlichte olijfboom onder het genot van een glaasje wijn of limoncello en kennis maken met de andere gasten. Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Ostuni, Martina Franca, Locorotondo en Alberobello.

Super, anytime weer.

Germaine,
3-9-2018

Gewoon alles was goed. Super ontvangst, top bed, alles in huisje aanwezig, vers gebakken brood elke ochtend, in de natuur vlak bij Ostuni "De witte stad"

Fantastisch!!

Leonie,
25-8-2018

Wat een heerlijke plek is dit in Italië! Het begint al bij het ontvangst, waar je hartelijk welkom wordt geheten door Annett, Rosanna en Fia. Na het verfrissende biertje, een gezellige kennismaking en een rondleiding over de camping gingen wij in alle rust de tent opzetten. Deze rust hebben wij 17 dagen mogen ervaren. Wat is het fijn om ‘s ochtends voor je tent te genieten van het vers gebakken brood, heerlijke jam en pindakaas. ‘S avonds kun je lekker genieten van een gekoeld glas wijn of de eigen gemaakte limoncello

De pizza-avonden vonden wij ook erg geslaagd.

Wij kijken terug op een heerlijke relaxte tijd bij Piazza Azzurra met super aardige eigenaren die weten hoe het hoort.

Gereisd met partner in juli 2018

Niet twijfelen, gewoon gaan!

Anne-Lotte,
19-8-2018

Wat een heerlijke camping. We hebben genoten van 5 dagen Puglia mede door de rust en gezelligheid van deze camping. Fijn kamperen onder de olijfbomen en je hebt alle ruimte voor je tent. Hoogtepunt was zeker de gezellige avond met pizza en wijn op de piazza met de andere gasten die op de camping stonden. Mochten we nog een keer in Puglia zijn, komen we zeker terug. Bedankt voor jullie gastvrijheid!

Geweldig!

Anne Marie Koster,
18-8-2018

Een paradijsje in Puglia, dankzij de warmte en gastvrijheid van Annett en Rosanna! Heerlijk rustig verblijven tussen olijf- en vijgenbomen op een prachtige plek. Piazza Azzurra ligt heel centraal om het wonderschone Puglia te ontdekken, met het strand om de hoek.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk rustig bivakkeren tussen de olijfbomen

Wim Kristel,
15-8-2018

Voor rustzoekers is dit een prachtige plek tussen de olijfbomen, je moet wel van rust houden. Er heerst een familiaire sfeer, de gastvrouwen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend wordt er vers brood gebakken en er is hele lekkere jam te koop van vruchtbomen op het terrein. De camping is klein, en er is geen aanvullend "vermaak", maar dat is voor rustzoekers alleen maar een pré. Enige kleine nadeel is volgens mij de wat afgelegen ligging: je hebt navigatie nodig om er te komen en de staat van de wegen is niet geweldig. Daarentegen is de centrale ligging t.o.v. veel bezienswaardigheden en stranden weer ideaal: er is veel te zien binnen een straal van 50 kilometer. Op de camping worden alleen tenten toegelaten, campers en caravans zijn niet welkom. Op de tentplekken is ook geen elektra, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de centrale voorzieningen: gemeenschappelijke koelkast en oplaadmogelijkheid voor electronica.

Rustig en hartelijk

Hanneke,
12-8-2018

We werden heel hartelijk ontvangen op deze camping. Er heerste ook een fijne sfeer onderling. Er werd ons bijna dagelijks met interesse gevraagd wat we gingen doen en hoe het was, ongedwongen, wanneer het uitkwam en we elkaar tegenkwamen. De accomodaties (we verbleven in de beide tweepersoonsaccomodaties ) zijn schoon en voorzien van allerhande handige inventaris. Het is er schoon en er zijn overal horren voor de ramen en de deuren. Heel fijn dat we daardoor het smeedijzeren hek voor de deur en de ramen op slot konden doen terwijl de frisse lucht naar binnen kon door de horren!!!

Voor al onze vragen konden we gemakkelijk terecht en werd er meegedacht als we iets wilden. We verbleven veel op de piazza, waar je prima kunt zitten en andere mensen kunt ontmoeten als je wilt.

Het is een fijne plek als je van rustig houdt. Er is geen zwembad, maar de zee is goed aan te rijden.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piazza Azzurra in Ostuni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piazza Azzurra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.