Hotels Hongarije

Reviews over accommodaties in Hongarije

Helemaal fantastisch

Bianca De Koeijer,
    11-3-2019

Fantastisch hotel.. Ontbijt goed super vriendelijk personeel.. Overal op loopafstand vandaan.. Kortom een top locatie in een prachtige stad..

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Enorm genoten in Budapest

Astrid,
    7-2-2019

Een uitstekend hotel , vlakbij de brug die Pest met Buda verbind en vandaar veel gelopen naar de bezienswaardigheden , ook een dag hop om hop of bus die vlakbij hotel stopt , de front Office manager Marcell is erg behulpzaam en legt in goed Engels uit wat je wilt weten , hotel is schoon , de ontbijtservice is uitstekend en veel keuze en de koffie is top...de Hongaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam . Wij hebben enorm genoten en veel gezien .

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het echte luxe Zwitserleven-gevoel, in Boedapest

DansCentrum Wijgers,
    22-12-2018

Historische Art-Deco grandeur met sublieme serviceverlening... Als verwende reizigers waren wij al direct zéér aangenaam verrast. Alleen al dat de transferbus E100 vanaf de luchthaven recht voor de deur van het Hotel Danubius Astoria haar drop-off heeft is erg aangenaam. Even door de onderdoorgang lopen en je staat aan de receptie van dit historische Grandeur hotel op waarschijnlijk één van de meest centrale liggingen ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Boedapest. Alles in dit Hotel is blinkend schoon, zéér gastvriendelijk georiënteerd en zéér professioneel. Een ware lust voor het oog en je waant je in de twintiger jaren van paardentram en Oldsmobile. De kamers zijn voldoende ruim +/- 16 M en voorzien van een afzonderlijke (lig)badkamer en geluidsdichte ramen. HDMI-televisie (géén I-TV), Drie liften verzorgen het interne transport naar in ons geval de 6 verdieping (Kamer 606). Perfecte bedden en een s'avonds een gezellige bar.

Gereisd met partner in december 2018

Echt een fantastische ervaring

Lea,
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk hotel

Ellen,
    6-11-2018

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Heerlijk geslapen in de ruime kamer met goede bedden. Erg goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ligt in een rustige straat.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)