vakanties Honduras

Reviews over accommodaties in Honduras

fantastisch

Annie,
    27-9-2016

eigenaar Richard was geweldig ,erg behulpzaam ,fijne bedden ,zwembad en direct aan het strand .

Het was erg afgelegen via een lange hobbelige weg (maar als je er een maal bent aangekomen ,dan heb je ook wel wat ) vraag Richard naar leuke uitstapjes (en die zijn er genoeg )wij zijn vaker geweest in de Buurt van La Ceiba

De lekkerste bitterballen van Honduras

Edwin,
    23-5-2012

Fijn hotel met een mooie binnentuin/patio. Schone en mooie kamers met fijne bedden, De eigenaar is een Nederlander en maakt de lekkerste bitterballen die ik ooit gegeten heb.

Prettige kamer in relaxte omgeving

Jeroen,
    27-4-2012

Het is een korte steile klim over de straat met kinderkopjes om bij hotel Calle Real te komen. De kamers liggen achter een leuke binnenplaats, waar ook een bar annex keuken is en wat tafels en stoelen staan. Bovenop het blok met hotelkamers is een wat verwaarloosd ogend dakterras met hangmatten en wijds uitzicht over de omgeving.

De kamer is ruim, simpel en schoon, met twee 2-persoonsbedden. De bedden zakken wel heel erg diep door, toch slapen ze goed. Prettig is het horgaas voor de ramen, zodat de ramen ’s nachts open kunnen blijven voor frisse lucht. Je kunt dan prima zonder airco, dat scheelt een stevige meerprijs.

In het hotel zelf is geen wifi, daarvoor moet je een café opzoeken. Er is ontbijt met de bekende keuzemogelijkheden: continental, eieren in diverse soorten, pannenkoeken, vers fruit.

Prachtige lokatie

Paul,
    4-3-2007

Prachtige lokatie. Geweldig mooi duiken en Ton & Zilla zijn enorm gastvrij!!

We hebben in september 2006 genoten en zijn in mei van dit jaar weer hun gast.