Tijdelijk €25 aanbetaling

Crystal Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Crystal Beach voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 33 reviews
+45

7.8GoedScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Crystal Beach

• 10Marieke14-06-2019

Heerlijk!!

Hotel crystal beach is echt vakantie vieren. Prachtige ligging aan zee. Geweldig terras met uniek uitzicht als je hier lekker dineert. Als je het hotel uitloopt kom je via een hele gezellige poolbar en een mooi zwembad zo op het strand waar je heerlijk kan zitten op mooie strandbedjes met parasol. Heerlijke kamer maar vooral fantastisch personeel. De receptie, de ontbijtploeg maar met ster het personeel van hef restaurant. Wij zouden iedereen meteen aanraden hier vakantie te vieren!

• 9Auke J. Swart23-06-2018

Fijne vakantie in prima hotel

Fijn hotel direct aan het strand in de baai van Laganas. Vriendelijk personeel, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, prima ontbijtbuffet. Zwembad met voldoende ruimte en ligbedden met mooie poolbar. De kamer is niet erg groot maar adequaat. We hebben prima geslapen op ietwat harde bedden waarin de vering hier en daar voelbaar is, maar verder geen problemen opleverde. Hotel ligt aan rustige weg aan buitenzijde van Kalamaki. Het strand is via een brede trap vanaf zwembad/poolbar bereikbaar, maar ook via de voorzijde over de weg zonder trap. Prima strand bij het hotel geleidelijk aflopend in zee. 2 ligbedden met parasol €8 pd en waterfietsen te huur. Als je ruim 100 meter naast het hotel het strand opgaat, kun je lange strandwandeling maken richting Laganas. De bushalte naar Zakynthos stad ligt naast het hotel met 2x per uur een bus. In Kalamaki is verder niet zoveel te beleven, maar er zijn meer dan genoeg prima tavernes.

• 9Jolande van Toorn15-06-2018

Fantastisch ga volgend jaar terug!!

Prachtige ligging aan het strand van Kalamaki! Hotel is super! Schone kamers en personeel zeer vriendelijk voorkomend en gastvrij. Ontbijt zéér uitgebreid!

• 8Anita16-04-2018

Was een super mooie vakantie!

Het was echt super! Wij hadden alleen ontbijt erbij dit was super. Bijna alle restaurants waren top! Terwijl je voor 15 euro p.p al heerlijk uit eten kan! Wat wel jammers was dat onze kamer dubbel geboekt was waardoor we 4 dagen van de 10 in een mindere kamer moest. Wel kregen we de andere 6 dagen de mooiste en luxe kamer van het hotel! Dus wij waren tevreden met de compensatie. Ook zijn het allemaal hele aardige mensen op zakynthos!

• 8Martine17-06-2017

Heerlijke vakantiebestemming

Prima hotel. Fantastische ligging en goede service. Winkels en restaurantjes op loopafstand. Bedden in het hotel niet zo best. Kamer en badkamer aan de kleine kant, maar dat is voor ons geen reden om dit hotel niet aan te bevelen. Zeker de moeite waard om te boeken!

• 9Theo van Geel02-06-2017

Op (bijna) alle fronten Top

Ligging pal aan zee kan niet beter. Personeel super vriendelijk. Half pension geboekt: diner a la carte met ruime keuze. Kwaliteit dik in orde. Bij mooi weer tafelen direct aan zee: geweldig. Ontbijt met veel keuze, maar toch wat smaakgebonden. Kamers voldoende schoon, handdoekenservice goed. Badkamer wat klein en vooral de douchecabine. Wat haakjes om handdoeken en kleding op te hangen is erg welkom!
    Zwembad en poolbar helemaal prima.

• 6Hilbrand10-09-2015

Twijfel; goed, redelijk of matig?

Zoals eerder beschreven is de ligging super maar ......... kamers zijn toch wel echt ondermaats en niet fris. Met name de badkamer is smerig. Veel te klein, niet onderhouden en schimmel. Waarom????? Met een kleine investering ziet het er zoveel beter uit. Het excuus dat het hotel maar 2 sterren heeft is onzin want de kamerprijzen zijn niet goedkoop. Voor WIFI (slechte ontvangst), een kluisje (in de centrale hal) en airco (die alleen werkt als je zelf op de kamer bent ..... waarom???) moesten we voor 1 week circa € 100 betalen. Eten is echt goed en het zwembad is ook prima. Er zijn wat mij betreft te veel zaken die het totaalbeeld dus Niet goed maken. Blijft gemiddeld over redelijk of matig maar wel met de aantekening dat de kamers richting Slecht gaan.

• 9jolanda.visser10-07-2014

Heel fijn hotel op een prachtig uniek plekje

Crystal Beach in Kalamaki ligt pal aan het strand. Het is een hotel met ruime kamers, ruim opgezette tuin. Een heerlijk zwembad dat uitkijkt over de zee met een fijne poolbar. Toe wij er waren kwamen de schildpadden in de nacht hun eieren leggen op het strand. Vrijwilligers zorgden ervoor dat de beesten dat ongestoord konden doen dus in de nacht geen toegang op het strand. Er waren nauwelijks Nederlanders wel veel Scandinaviërs. Personeel wat correct is maar pas los komt als je er wat langer bent. De bedden waren vrij hard maar dat was op te lossen door het dekbed dubbel onder het onderlaken te schuiven. Toen prima geslapen.

• 8MIEKE MOERMAN04-10-2013

aangenaam en proper hotel

goed onderhouden hotel op wandelafstand van tavernes en winkeltjes.Ontbijt is karig en steeds hetzelfde.Personeel zeer verschillend:sommigen zeer vriendelijk en anderen eerder bot. Extra's te betalen:airco,kluis en vooral wifi aan 3,5 EUR per uur en enkel in beperkte zones. voor ons zeker waar voor ons geld

• 8Rik17-09-2013

super ligging!

Ontbijt is beperkt, maar de goede bedden, het super uitzicht en de enorm vriendelijke medewerkers maken dit meer dan goed! Receptie is zeer behulpzaam voor het huren van een auto of het regelen van een taxi.

Kamers waren schoon en netjes, niet supermodern maar gewoon voldoende. Zo veel zit je nu ook weer niet op je kamer. Ligging is perfect, rustige omgeving en veel restaurants in de omgeving.

Hotel Crystal Beach info

• KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Laganas Area - Zante Island, 291 00