Appartement Korfiati

Appartement
Appartement Korfiati
8,7

443 reviews over Appartement Korfiati in het Nederlands

We zijn al 4 x teruggeweest. Geweldig dus.

Ilona
19-8-2018

Eenvoudig hotel met alle noodzakelijke voorzieningen. Maar op een onbetaalbare locatie. Prachtig! Personeel supervriendelijk en een fijn zwembad

Prachtig uitzicht. Heerlijke warme zee en zand. Agios Stostis prima plaatsje. Wees dankbaar dat je niet in Laganas bent!! Eten: Syrtaki, Ole Ole en Bougainville.

In apartement: grote bedden. 1 kamer kingsize 2p bed. 1 kamer 2 grote 1p bedden. Geen woondeel!! Badkamer: douchen in bad. Glasdeel los waardoor water op grond

In huisjes: zelfde alleen oud meubilair en 2 badkamertjes met zulke kleinde douchebakjes dat je letterlijk kraan in je kont hebt.

1x bij geweest toen werkster er was: trekt bedden rekt, vouwt handdoekken op, dweil vloer. Gaat met nat lapje over wc bril. En wisselt 6 dg zakjes toiletpapier en vuilnisemmer.

Lijkt dus dagelijks of je schoon goed krijgt. Dat is dus niet zo: in 3 weken 2x schoon.

Douchebakken glad van viezigheid. Bloed op douchegordijn. Schimmel randen sanitair en gootsteen. Douchewater na 15 koud ineens bloedheet.

Airco: per kamer per nacht betalen!!! 14 euro voor 2 kamers per nacht.

Veel geld voor weinig

Genoten!

Christa
23-7-2018

We zaten in het gele huisje. Heerlijk privé maar toch dicht bij het zwembad. Een práchtig uitzicht vanuit ons terras. Met het huisje is op zich niets mis, wel wat gedateerd maar prima om te vertoeven. Het was schoon en dat vinden wij het belangrijkste! Een heerlijk zwembad waar je zo in kan lopen. Genoeg zonnebedden. Met twee trappen naar beneden loop je de zee in. Geralda en Mentor, de beheerders, zijn lieve mensen waarbij niets teveel is. Een relaxte sfeer...

Hester Steunenberg en Dennis Vorwald
17-7-2018

Het was geweldig..wat hebben we genoten.

Mentor en Geralda zijn te leuk en zo gastvrij , locatie is top.. kortom te gek ! Wij komen volgend jaar terug met vriendenvan ons

Vertrouwde feestomgeving

Martijn
13-7-2018

Onze 3e keer was wéér een feest. Complex is zo eigen, enorm op je gemak. Appartement zelf is prima, douche had wel iets ruimer gekund. Voor de rest meer dan uitstekend. Ontbijt is eenvoudig, maar vult. Prima. Eten bij de zwembadbar is prima. BBQ & girosavond een groot feest.

Fantastisch!!

Sven Jaimy Ruud & Brigit
12-7-2018

Korfiati is fantastisch.

Wij hier voor de 4de keer terug, mijn ouders voor de 1e keer.

Mentor en Geralda, jullie zijn toppers.

Alleen voor jullie zouden wij al terug komen. Het uitzicht is iets wat je eigenlijk elke dag wel zou willen zien als je wakker wordt!

Kortom, er komt voor ons zeker een 5e keer aan en voor mijn ouders een 2e keer!

Fantastisch !

Nathalie
12-6-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, vol gezelligheid !

Mentor en Geralda zijn erg gastvrij en staan voor je klaar, ik snap best dat mensen weer naar deze accommodatie terugkeren ... Ik denk dat wij hier ook zeker nog wel een keer terug zullen komen.

Heerlijk zwembad en je loopt zo de zee in.

Alles erg gemoedelijk en om 10 u liggen er nog geen handdoeken op de ligbedjes, iets dat wij nog nooit hebben mee gemaakt.

Prachtig uitzicht ...

Leuke bbq avond ...

Kortom geweldig !

Enig minpuntje ... Handdoeken zouden wat vaker gewisseld mogen worden !

Top locatie

Robbie
12-6-2018

Top locatie. Direct aan zee. Luna bar!

Voor de tweede keer naar deze top locatie geweest. Korfiati is echt een aanrader. De appartementen zijn eenvoudig en schoon ( lekker Greek style) mentor en geralda zijn de toppers van Korfiati. Zeer gastvrij en Mentor weet hoe hij mensen moet entertainen. Minpuntje is wel dat het moeilijk te boeken is, bijna direct volgeboekt. Veel gasten komen hier weer terug.

Yvonne
6-6-2018

Prachtige ligging en geweldig uitzicht vanuit ons appartement. Zwembad was heerlijk, service super goed. Mensen staan voor je klaar.

De bbq avond op dinsdag was voor ons super geslaagd! @Maud ;)

Heerlijk gegeten en daarna gezellig een drankje gedaan met mede vakantiegangers en personeel. 1 Avondje gezelligheid moet kunnen, de andere 6 avonden kan iedereen genieten van zijn/haar rust. Muziek werd gedraaid in overleg met personeel, sterker nog, gasten werden achter de laptop gezet.

Top feestje en verblijf.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korfiati in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korfiati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Korfiati scoort een 8.67 uit 10 op basis van 443 reviews.