Appartement Korfiati

433 reviews over Appartement Korfiati in het Nederlands

Fantastisch !

Nathalie
12-6-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, vol gezelligheid !

Mentor en Geralda zijn erg gastvrij en staan voor je klaar, ik snap best dat mensen weer naar deze accommodatie terugkeren ... Ik denk dat wij hier ook zeker nog wel een keer terug zullen komen.

Heerlijk zwembad en je loopt zo de zee in.

Alles erg gemoedelijk en om 10 u liggen er nog geen handdoeken op de ligbedjes, iets dat wij nog nooit hebben mee gemaakt.

Prachtig uitzicht ...

Leuke bbq avond ...

Kortom geweldig !

Enig minpuntje ... Handdoeken zouden wat vaker gewisseld mogen worden !

Top locatie

Robbie
12-6-2018

Top locatie. Direct aan zee. Luna bar!

Voor de tweede keer naar deze top locatie geweest. Korfiati is echt een aanrader. De appartementen zijn eenvoudig en schoon ( lekker Greek style) mentor en geralda zijn de toppers van Korfiati. Zeer gastvrij en Mentor weet hoe hij mensen moet entertainen. Minpuntje is wel dat het moeilijk te boeken is, bijna direct volgeboekt. Veel gasten komen hier weer terug.

Yvonne
6-6-2018

Prachtige ligging en geweldig uitzicht vanuit ons appartement. Zwembad was heerlijk, service super goed. Mensen staan voor je klaar.

De bbq avond op dinsdag was voor ons super geslaagd! @Maud ;)

Heerlijk gegeten en daarna gezellig een drankje gedaan met mede vakantiegangers en personeel. 1 Avondje gezelligheid moet kunnen, de andere 6 avonden kan iedereen genieten van zijn/haar rust. Muziek werd gedraaid in overleg met personeel, sterker nog, gasten werden achter de laptop gezet.

Top feestje en verblijf.

Fantastisch uitzicht!

Maud
3-6-2018

De appartementen liggen op een prachtige locatie. Vanaf je terras of balkon en vanuit het zwembad kan je genieten van de zee en schildpaddeneiland. Het zwembad is heerlijk, er zijn genoeg ligbedden met plaats voor iedereen. Ook is de zee vlakbij, dus voldoende mogelijkheden om af te koelen. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. De giros-avond op vrijdag is een aanrader!

De bbq-avond op dinsdag vonden we minder geslaagd. Na afloop barstte er een feestje los met harde, Nederlandstalige (carnavals)muziek. We dachten voor onze rust deze plek te hebben uitgekozen... De andere dagen was er 's avonds nauwelijks lawaai. Zoals in eerdere reviews is vermeld, is de badkamer verouderd (maar wel schoon).

Simpele accommodatie

van der Heide
23-5-2018

De appartementjes zijn simpel en gedateerd. De douche is aan vervanging toe, aangezien deze klein en oncomfortabel was. Wel een mooi uitzicht op zee.

De locatie is een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen, echter, de nabije omgeving is zeer toeristisch en helaas weinig authentiek te noemen.

Toen wij s’ ochtends om 8 uur wilden uitchecken bij de receptie werden wij er op onvriendelijke toon door de eigenaresse op gewezen dat onze rekening met drankjes nog open stond. Wij namen aan dat dit betaald kon worden bij het inleveren van de sleutel, maar normaal is de receptie op dat tijdstip (toch niet zeer vroeg dachten wij..) blijkbaar niet bemand. Jammer dat dit zo onvriendelijk werd medegedeeld!

Al met al, als je voor eenvoud gaat en graag naar een plek met alleen Nederlanders gaat, is dit een aanrader!

Het eiland zelf is prachtig, met name de west kust. Wanneer je voor de natuur en rust gaat, kan je beter daar verblijven.

Een aanrader!

Charina Janssen
10-5-2018

Prachtige locatie! Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Er zijn leuke activiteiten te ondernemen: Fun Train, met een bootje naar de schildpaddenen en grotten. We hebben ons uitstekend vermaakt. Appartementen zijn eenvoudig. Uitgebreid koken lukt niet op 2 pitjes :) Bedden liggen heerlijk. Het enige -grote- nadeel is de vuilnis. Langs wegen liggen enorme bulten vuilnis. Er schijnt een afvalprobleem te zijn. Geen reclame voor dit prachtige eiland.

Fantastisch, gastvrij, prachtig uitzicht

Hans van Westen
7-5-2018

Heb eigenlijk weinig aan alle andere reacties toe te voegen. Zeer gastvrij, gezellig, prachtig uitzicht, heerlijk zwembad, gelegen direct aan zee, klein zandstrand, langzaam aflopend, lekker eten/ontbijt, vriendelijke bediening en schoon. Helaas kan dat van de rest van het eiland niet gezegd worden. Zakynthos heeft een heel groot vuilnisprobleem en dat is ontzettend jammer, zeker voor een eiland waar de met uitsterven bedreigde Caretta-Caretta schildpad (nog) te zien is. Dat is heel triest en gewoon niet te rijmen...

Geweldig uitzicht

Ilona
28-4-2018

Geweldig kleinschalig appartementencomplex met fantastisch uitzicht. Kamers zijn basic maar locatie is fantastisch

Paul Beijerling
2-4-2018

Direct aan zee en net buiten Agios Sostis met vele restaurants. Supermarkt op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Korfiati voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korfiati in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korfiati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Korfiati scoort een 8.69 uit 10 op basis van 437 reviews.