Appartement Korfiatistersterster

• 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Genieten op Zakynthos in Appartement Korfiati (Agios Sostis). Hier heb je uitzicht op de azuurblauwe zee. De sfeer in Korfiati is gemoedelijk en aan de bar is het altijd gezellig. Een mooi zwembad met voldoende ligbedden. De eigenaren organiseren BBQ- en gyros avonden. Direct gelegen aan zee en aan een boulevard vol restaurantjes.

472 reviews over Appartement Korfiati

• 2019
    9Lida sprenger04-10-2019

Kom zeker terug

Geweldig complex Hadden een 3 kamer appartement 2 slaapkamers met huiskamer met eethoek ,badkamer met ligbad ,keuken met grote koelkast met vriezer ,groot balkon ,onze kamer zat op 1 hoog boven de bar met een fantastisch uitzicht over de zee. Ontzettend lieve mensen zeer gastvrij daar niks is te veel gevraagd ,gezellige sfeer,met nederlandse muziek,voetbal en F1 voor de mannen. Mentor met zijn vrouw geralda proberen op allerlei manieren het zo leuk mogelijk voor de mensen te maken. Zoals barbecue avond ,gyros avond , pizza avond . Zelfs de laatste week dat was afgelopen dinsdag 1 oktober heeft mentor voor de laatste 8 mensen die er nog zaten een leuke afscheidsavond georganiseerd met een mini barbecue en dat was hartstikke lekker. Vind dit appartement zeker een aanrader hebben 15 fantastische dagen gehad.

• 9Netty Buma21-09-2019

Het was weer een fantastische vakantie.

Het is een kleinschalig appartementen complex met zwembad en direct gelegen aan zee. Hier kom je echt voor je rust. 1x per week verzorgd Mentor en Geralda een bbq en girosavond. Dit jaar ook een vis bbq. Kan alleen maar zeggen wat is dit een aanrader. Niets is hun teveel om je een fantastische vakantie te bezorgen. Al met al een echte aanrader. Dank jullie wel 👍👍

• 8ben12-09-2019

gezellig en mooi

11-09-2019 gezellig complex , top uitzicht en ligging , hadden app.bij t zwembad op de derde etage ...pracht uitzicht ..een iets te kleine douche ..voor de rest t app prima in orde als je niet te veel wensen op luxe gebied heeft .

• 5Dien11-09-2019

Simpel maar oké

Uitzicht is echt prachtig en een 10 waard. Alleen wij hadden geen kamer bij het zwembad maar een bungalow. Dit viel erg tegen o.a. de douche waarbij er geen gordijn hangt alles zeiknat op de grond en het bed te klein voor 2 personen. Verder gastvrij personeel.

• 8Michelle10-09-2019

Super

Appartement met fijne ligging en erg vriendelijk personeel. Mooiste uitzicht van heel de stad!

Geboekt bij neckermann
  • 6K.06-09-2019

Mooi uitzicht & .. that's it.

Bij aankomst betaal je €7.- per nacht voor een tikkende airco. Onze kamer zat direct aan het zwembad, ons terras werd gedeeld met de zwembadbezoekers. (0 privacy) Nadat wij om een andere kamer vroegen, heeft de gastvrouw ons de hele vakantie genegeerd. Vrij sneu. De kamer: deur sluit slecht, doucheputje stonk, douche was lek, bedden waren oud, keukenblok was oké. (5je) Het complex moet je zien als een soort camping, muziek hard, veel geschreeuw, enkel Nederlanders die zich dan ook helemaal thuis voelen. In de avond laten velen zich gaan na de hele dag bier gedronken te hebben. Het uitzicht is wel prachtig. Laganas is te bereiken via de heuvels of met de taxi €8.-. Huur een auto en verken het eiland een dag of 4. Je kan dit appartement beter gebruiken als overnachting tenzij je van het ‘campinggevoel’ houdt. Iedereen wordt uitgenodigd met bordjes bij het complex: ‘Free beds’. Géén beveiliging ’s nachts(!) waardoor overlast in zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Wendy31-08-2019

Heerlijk relaxed!!

Wij zijn 12 dagen in appartement Korfiati geweest en is heel goed bevallen. Erg gastvrij, behulpzaam en relaxte sfeer. Wij hadden een appartement een blok naast het zwembad op de begane grond met een heerlijke veranda. Appartement is schoon en netjes en alles wat je nodig hebt. Badkamer is verouderd en een hele kleine douche. Heerlijk zwembad waar je lekkere drankjes en lunch kunt krijgen. BBQ avond is er goed en gezellig, net als de gyrosavond en pizzaavond. En dan het uitzicht... is prachtig. Het ligt ook erg centraal en lekkere restaurantjes om de hoek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Marjo29-08-2019

Geen appartement bij zwembad zoals op foto!

In oktober 2018 al geboekt omdat de mooie foto's en het kleinschalige, gezellige appartementencomplex ons heel erg aansprak. Bij aankomst kregen wij geen appartement in het hoofdgebouw, maar erbuiten op een steile heuvel. Je was niet betrokken bij het hoofdgebouw, je zag geen mens. De inrichting was heel gedateerd, een oud bed met oude matras, het bed kraakte en schudde, 1 stoel en oude klerenkast. Direct aangegeven, dat we liever in het hoofdgebouw wilden verblijven. We hadden voor 2 weken geboekt, maar er was geen plek beschikbaar. De appartementen waren gereserveerd!! De doucheruimte was klein en het putje stonk! De volgende ochtend na een slechte nacht weer geklaagd, er was geen andere plek,alleen een dik sprei op het matras! De 3e dag een valpartij gehad, waarbij ik bijna niet mocht lopen, dit was de druppel en we hebben zelf na een week een terugvlucht geboekt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Joris29-08-2019

Het was voor ons (jong stel) perfect.

Om te beginnen hebben wij 11 geweldige dagen op Zakynthos gehad. Zodra je aankomt is direct duidelijk waarvoor je hier moet zijn, het uitzicht is erg mooi. De kamers zijn niet modern, maar dat maakt niks uit als je hier bent voor het ontdekken van het eiland. Alles in de kamer is overigens wel redelijk tot prima en alles werkt goed.

Er is een leuke bar waar tot een uurtje of 12 muziek te horen is, hier hebben wij echt totaal geen last van gehad.

Je moet hier niet heengaan als je je hele vakantie aan het zwembad wilt liggen. Daarvoor is de omgeving veel te mooi en het complex te verouderd.

Mooi eiland, prima verblijf en erg leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Frenkie29-08-2019

Dat is vakantie zoals vakantie hoort te zijn !

Agios Sostis is niet meer dan een straatje aan de zee met wat restaurantjes en een smal strand. Je kunt hier gratis een strandbedje krijgen als je een drankje nuttig. Anders € 5 per bed. De zee is prachtig blauw en helder. Korfiati heeft het allermooiste uitzicht van Agios Sostis. Dit is zoals vakantie hoort te zijn. Een heerlijk zwembad (met genoeg ligbedden). Hoger gelegen aan de zee waardoor er een heerlijk windje waait (geen strand, zee met een trap makkelijk te bereiken, lang ondiep en heerlijk om te snorkelen). Er is een gezellige bar. Wij hadden een zeer ruim beneden appartement met twee grote slaapkamers, een keukentje en een ruime badkamer met wc, ligbad/douche. Inderdaad sober en verouderd, maar brandschoon. Je leeft op je patio met uitzicht op die prachtige zee en eilandjes. Dus wat maakt 't uit. Enig minpunt wat ik kon ontdekken is dat er water in de badkamer bleef staan. We gaan hier zeker ooit eens terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

29 tips over Appartement Korfiati

• pestehmann, 08-02-2014

Restaurants dichtbij : Rest.Bougainville, en in Agiosostis: Ola Ola ,heel lekker! excursies: Piratenboot naar de baai met het wrak!

• Diny en Leon Vervoort uit Breda, 30-06-2012

Doe vooral mee met de BBQavond op dinsdag, Mentor (barman) maakt het vlees dat van hele goede kwaliteiet is fantastisch klaar. Bij het restaurant Bougainville kan je heerlijk eten, veel keus. De Careta Careta schildpad kun je bewonderen in het haventje op 5 min. lopen langs het water,tussen 8:15 en 8:45uur.

• wendyneessen, 01-08-2013

Aanrader!! Excursie boeken via Nefis travel. Kleinschaliger, luxer en zeer vriendelijke gidsen die er alles aan zullen doen om de excursie te laten slagen. Ze nemen je mee naar authentieke plekken op Zakynthos en je komt bij de bekende trekpleisters van het eiland op de momenten dat het massatoerisme er niet is.

36 vragen over Appartement Korfiati

• J Walter , 28-08-2017

badhanddoek

Zijn er badhanddoek voor bij het zwembad tegen borg te krijgen.

Geralda, 31-08-2017

Er zijn geen handdoeken te huur voor bij het zwembad.

• wil, 18-12-2016

1 kamer appartementen

Liggen de 1 kamer appartementen aan het zwembad?

• VX, 11-10-2016

bed in de woonkamer !

Is er in de woonkamer een echt bed of een sofa ???

Appartement Korfiati info

• Aantal sterrenstersterster