Appartement Korfiati

448 reviews over Appartement Korfiati in het Nederlands

Fantastisch!

Netty
1-10-2018

Wat was het weer fantastisch in Korfiati. Kleinschalig appartementencomplex met uitzicht op zee. Mooi zwembad en gezellige bar. 1x per week een TOP bbq verzorgd door Mentor en Geralda. Niets is hun teveel. Helpen je graag met nuttige tips. Wij komen zeker nog een keer terug.

Het is hier fantastisch

Herman
7-9-2018

Ik vond het weer super gezellig en goed

Zeer gastvrij en behulpzaam

3 keer per week een gezellige avond zamen met andere gasten als je dit niet wilt is het ook goed Kun je later ook zo weer aanschuiven a d bar

Privé etentje zamen met personeel is ook zeer aan te bevelen het beste eten heb je dan voor weinig geld

Dit is voor mij de 6e keer en kom hier zeker vaker terug

Fantastisch!! Mentor, Geralda, Eltiona en Annie 👍

Annelies van dronkelaar
6-9-2018

Dit is de 7e keer dat ik bij korfiati bezoek!

De plek is fantastisch.

De bar is super gezellig!

Er worden ook BBQ , gyros en soms pizza avonden georganiseerd die altijd super gezellig zijn , uiteraard bepaal jezelf of je dat wil of niet..

De barman brengt altijd lekker sfeertje aan de bar. Zijn vrouw is ook heel erg aardig en is Nederlands( altijd fijn als je vragen hebt en niet goed in Engels bent zoals ik haha)

Appartement is prima is schoon en lekker groot bed maar als je echt van luxe houd dat Vind je hier niet Maar ja wat ben je nou op je kamer voor mij niet nodig..

Ik ben hier 2 keer alleen met me man geweest, 2 keer met vrienden, 2 keer met familie ouders broers zussen en de kinderen en nu ben ik alleen met me vader.

Voor alles is het perfect als je met kinderen bent is het goed overzichtelijk!

Nee ik zie hier onder best slechte berichten maar ben het er niet mee eens en weet zeker dat 8e bezoek aan korfiati zeker gaat komen!!

fantastisch

Fam. Puts Heijnen
4-9-2018

Appertementen Korfiati uitstekend complex , gelegen in alle rust en schitterend uitzicht over de blauwe zee. Bij het complex hoort gezellige bar van Mentor en Geralde. Niets is hun te veel. Geen gevechten om bedjes, ruim voldoende. 1 x per week bbq avond en 1 x Gyros. Supermarkt op loop Fstand evenals de kleine boulevard met uitstekende eet gelegenheden. De appertement zijn ietwat gedateerd maar prima schoon en en ruim voldoende. Kortom ; Wat wil je nog meer ?

Mooie vakantie gehad

Jm meiberg
3-9-2018

Korfiati is wat gedateerd maar wel schoon linnengoed word maar een keer per week verschoont dat is te weinig. Mooi zwembad met bar waar je gezellig kunt zitten en twee maal per week kun je daar heel goed eten. Mentor is de barman en die regelde het allemaal helemaal top

Prachtige ligging. Ook 2x snorkelend rond kleine eilandje schildpadden gezien. Fantastisch! Maar in 2 weken tijd toch zeker 10 x overlast door bar tot in de nacht (voor 0030-0100 konden wij vaak niet slapen). Zowel harde muziek als luidruchtigheid en geschreew door barbezoekers (die ook van buiten het complex komen. Ook stond tv regelmatig hard voor sportwedstrijden. Bijna letterlijk in ons appartement te volgen. Wel over gehad met vrouwlijke barbeheerder (is niet de eigenaar). Zij vindt het ook lang doorgaan. Oplossing: ramen dicht, airco nemen en siesta houden. Op regels op de deur staat wel dat je de behoefte aan rust van medevakantiegangers moet respecteren...

Overdag vonden we het complex wel heel prettig. Fijne tijd gehad op Zakynthos met ons gezinnetje, zeker ook dankzij huurauto. Eiland heeft helaas echt last van overtoerisme, op sommige plaatsen neemt dat lachwekkende vormen aan, maar het is heel triest natuurlijk.

Gezien.

Michel
28-8-2018

Het uitzicht is fantastisch!! Bij het zwembad zeer relaxed.Geen handdoekje leggen. Het dorpje is rustig met een aantal restaurantjes en wat winkeltjes. Kom je voor je rust hier moet je zijn! Laganas overslaan!!!!! Zwembadbar is ook gemoedelijk met voetbal kijken. Eigenlijk alleen maar Nederlanders. Wat oudere mensen.Jonge stellen en mensen met (kleine) kinderen. Appartementen en huisjes zijn eenvoudig en echt wel toe aan een opknapbeurtje. De zee bereikbaar met een trap naar beneden. Kristalhelder. Je moet er van houden. Naar ons zin gehad maar na twee weken wel mooi geweest.

Kon beter

Fred
22-8-2018

Als je tussen de Nederlanders wil zitten zit je hier goed, en zeker als je alle sporten wil zien met een hele groep in rijtjes bij de bar. De bedden waren wel goed, en ook wel prettig dat er 2 apparte slaapkamers waren, en dat we dus niet op een slaapbank in de woonkamer hoefden te slapen . Het punt waar ik wel over val is dat op elke kamer een airco hing en deze per nacht 7 euro per stuk kost. Persoonlijk vind ik dat echt aan de dure kant ik ben meerdere keren in Griekenland en Spanje geweest en heb nog nooit meer dan 5 euro per nacht betaald. Het strand is zeker een aanrader je kunt er heerlijk snorkelen en het water is lekker warm.

Nooit meer.

Jacqueline
20-8-2018

Reviews zijn merendeel gebaseerd op uitzicht en contact met eigenaar en vrouw. Uitzicht is inderdaad mooi. Wij hebben ons niet gemengd onder de bargasten die allemaal om aandacht van eigenaar schreeuwen en zijn gewoon ons eigen gang gegaan. Dan besteedt eigenaar echt geen aandacht aan je. Nog geen gedag kan eraf. En zijn vrouw en hij vochten meermalen hun huwelijksproblemen uit achter de bar.

Bij vertrek klopte er iets niet en dan is mevrouw ineens ook zo vriendelijk niet meer. Ondanks getuigen bleef zij bij haar verhaal en was onverkwikkelijk en onprofessioneel. Slecht management.

Appartementen ook hun geld niet waard.

Het is maar waar je voor komt; voor een vakantie of voor je ' vrienden' achter de bar. Wij nooit meer hier.

We zijn al 4 x teruggeweest. Geweldig dus.

Ilona
19-8-2018

Eenvoudig hotel met alle noodzakelijke voorzieningen. Maar op een onbetaalbare locatie. Prachtig! Personeel supervriendelijk en een fijn zwembad

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korfiati in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korfiati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.